Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Pytanie za 100 punktów...
PostLink | Napisane: 2012-10-28, 18:30 

Dołączył(a): 2012-10-24, 17:19
Posty: 48

Pomógł: 0 razy

Auto: Volvo S60 2.0T Automat
Elektronika: jeszcze brak
Wtryskiwacze: jeszcze brak
Reduktor: jeszcze brak
Pojemność: 2000
Moc: było180km jest 243km372Nn
Rok Produkcji: 2004
Witam Kolegów mam pytanie przy wymianie valteka typ 30 na AC W01 jest konieczna wymiana wkrętek w kolektorze???


Czy dużym problemem dla AC WO1 gdy będą leżały??


Pozdrawiam i dziękuję za pomoc ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytanie za 100 punktów...
PostLink | Napisane: 2012-10-28, 18:54 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 23197
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1384 razy

Auto: Volvo S80
Elektronika: Stag 300 Plus
Wtryskiwacze: Barracuda 115
Reduktor: Zavoli N
Dysze: 2.6
Pojemność: 2.0
Moc: 180
Kod Nadwozia: I
Kod Silnika: -
Rok Produkcji: 2005
1. nie

2. lepiej w pionie ale jeżeli nie masz innej możliwości to zmontuj chociaż w lekkim pochyleniu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytanie za 100 punktów...
PostLink | Napisane: 2012-10-28, 18:58 

Dołączył(a): 2012-10-24, 17:19
Posty: 48

Pomógł: 0 razy

Auto: Volvo S60 2.0T Automat
Elektronika: jeszcze brak
Wtryskiwacze: jeszcze brak
Reduktor: jeszcze brak
Pojemność: 2000
Moc: było180km jest 243km372Nn
Rok Produkcji: 2004
Dziękuję

a doradź mi jak jest lepiej z mnożnikiem

Ciśnienie 1.10 dysze 2.2 mnożnik ok 1.25 do 0.8 przy moim maksymalnym czasie wtrysku .

Czy Ciśnienie 1.35 i dysze 2.0 mnożnik ok 1.33 i przy końcu ok 1.1??

Ma to jakieś znaczenie???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytanie za 100 punktów...
PostLink | Napisane: 2012-10-28, 22:01 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-02-20, 11:38
Posty: 473
Lokalizacja: Ciechanów

Pomógł: 20 razy

Auto: BMW
Elektronika: STAG 200-6 stary
Wtryskiwacze: Hana H2000
Reduktor: KME Gold
Dysze: zielone
Pojemność: 2800
Moc: 193
Kod Nadwozia: e39
Kod Silnika: m52b28
Rok Produkcji: 1997
W instrukcji staga masz napisane ze mnoznik powinien zaczynac sie od 1.4 do 1.6 a konczyc na 1.0 po autokalibracji. Masz tam tez tabelke doboru dysz. Jjak dobierzesz dysze, to cisnienie ustawisz tak, zeby mnoznik mial prawidlowy przebieg.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytanie za 100 punktów...
PostLink | Napisane: 2012-10-28, 22:14 

Dołączył(a): 2012-08-11, 12:42
Posty: 1072
Lokalizacja: Warszawa/Piaseczno

Pomógł: 67 razy

Auto: lanos 1,5 16v
Elektronika: stag 4 plus
Wtryskiwacze: Matrix hd344
Reduktor: alaska
Dysze: 1,8
Pojemność: 1500
Moc: 100
Marciin1987 napisał(a):
Dziękuję

a doradź mi jak jest lepiej z mnożnikiem

Ciśnienie 1.10 dysze 2.2 mnożnik ok 1.25 do 0.8 przy moim maksymalnym czasie wtrysku .

Czy Ciśnienie 1.35 i dysze 2.0 mnożnik ok 1.33 i przy końcu ok 1.1??

Ma to jakieś znaczenie???


Zostaw dysze 2,2 zmniejsz ciśnienie na 1,0 i przeprowadź regulację i goń maszynę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytanie za 100 punktów...
PostLink | Napisane: 2012-10-28, 22:20 

Dołączył(a): 2012-08-11, 12:42
Posty: 1072
Lokalizacja: Warszawa/Piaseczno

Pomógł: 67 razy

Auto: lanos 1,5 16v
Elektronika: stag 4 plus
Wtryskiwacze: Matrix hd344
Reduktor: alaska
Dysze: 1,8
Pojemność: 1500
Moc: 100
ded napisał(a):
W instrukcji staga masz napisane ze mnoznik powinien zaczynac sie od 1.4 do 1.6 a konczyc na 1.0 po autokalibracji. Masz tam tez tabelke doboru dysz. Jjak dobierzesz dysze, to cisnienie ustawisz tak, zeby mnoznik mial prawidlowy przebieg.


Nie zawsze jest to możliwe aby mnożnik zaczynał się tak jak pisze w instrukcji, gdybym ja chciał zaczynać mnożnik od 1,4 to kończył by się na 1,7 i pętlenie by było przy trzech tyś obr. więc musiałem to tak wykombinować że mnożnik zaczyna się na 0,92 a kończy na 1,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytanie za 100 punktów...
PostLink | Napisane: 2012-10-28, 22:23 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 21623
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1354 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
ded napisał(a):
a konczyc na 1.0 po autokalibracji.

Oj chyba nie do końca tak jest ,podczas auto kalibracji ustawiana przez program tylko jedna kropka na wolnych obrotach reszta jest przypadkiem i dlatego program zaleca strojenie na drodze i dopiero po takim strojeniu można powiedzieć że pozostałe kropki mnożnika nie są losowe i można je brać pod uwagę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytanie za 100 punktów...
PostLink | Napisane: 2012-10-28, 22:32 

Dołączył(a): 2012-08-11, 12:42
Posty: 1072
Lokalizacja: Warszawa/Piaseczno

Pomógł: 67 razy

Auto: lanos 1,5 16v
Elektronika: stag 4 plus
Wtryskiwacze: Matrix hd344
Reduktor: alaska
Dysze: 1,8
Pojemność: 1500
Moc: 100
tryszawy napisał(a):
ded napisał(a):
a konczyc na 1.0 po autokalibracji.

Oj chyba nie do końca tak jest ,podczas auto kalibracji ustawiana przez program tylko jedna kropka na wolnych obrotach reszta jest przypadkiem i dlatego program zaleca strojenie na drodze i dopiero po takim strojeniu można powiedzieć że pozostałe kropki mnożnika nie są losowe i można je brać pod uwagę.


Zgadza się, po autokalibracji mnożnik jest ustawiony tylko dla wolnych obrotów (nie zawsze dobrze i czasem trzeba skorygować) reszta w drodze


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytanie za 100 punktów...
PostLink | Napisane: 2012-10-29, 08:01 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-02-20, 11:38
Posty: 473
Lokalizacja: Ciechanów

Pomógł: 20 razy

Auto: BMW
Elektronika: STAG 200-6 stary
Wtryskiwacze: Hana H2000
Reduktor: KME Gold
Dysze: zielone
Pojemność: 2800
Moc: 193
Kod Nadwozia: e39
Kod Silnika: m52b28
Rok Produkcji: 1997
Ja mam ten luksus ze podgladam sobie korekty, prace lambd itp. Chcialem koledze naswietlic, czego sie mniej wiecej powinien spodziewac.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO