Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4, 5  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Silniki do LPG–oplowskie w Fiatach i Oplach
PostLink | Napisane: 2012-11-29, 21:29 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-01-11, 14:34
Posty: 4998

Pomógł: 123 razy

BABYLON, nie możesz wierzyć we wszystko co piszą użytkownicy aut.
szczególnie jeśli chodzi o fora dotyczące marek włoskich i opli ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Silniki do LPG–oplowskie w Fiatach i Oplach
PostLink | Napisane: 2012-11-29, 21:30 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-11-15, 10:01
Posty: 5399
Lokalizacja: Piątek

Pomógł: 85 razy

Auto: Scenic IV
Elektronika: Tylko LPG TECH
Wtryskiwacze: tylko Barracuda
Reduktor: tylko KME TUR
Dysze: brak
Pojemność: 1500DCI HA
Moc: 110
Rok Produkcji: 17
BABYLON napisał(a):
młodsza niż Vectra C (od 2001)


vectra c jest od 2002 roku i ma plastikowe nakładki na progach blachę lepszej jakości nie wspominając o lakierze co przekłada się na większą trwałość. Miałem do czynienia z fiatem na bazie vectry i niestety jakość nie zachwyca.

BABYLON napisał(a):
Ale czy jakikolwiek z nich nadaje się do gazu - chodzi mi o doświadczenia, o przejechane tysiace i konkretne instalacje


z18xe bez problemu, ja mam nalatane ok 20tyś, znam takich co mają ponad 100tyś, jedna taka zafira już ma tyle przejechane na gazie, ze jak właściciel nie skręci licznika to nigdy jej nie sprzeda :) tylko kolektor pospawał, ecu naprawił i jeździ zadowolony bo silnik mechanicznie baaaaardzo trwały.

Polecam Ci astrę h z tym silnikiem bo fajnie to jedzie a w wersji kombi jest to całkiem pojemny samochód, tylko uważaj na rudą astra h wypada wyraźnie gorzej niż g pod tym względem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Silniki do LPG–oplowskie w Fiatach i Oplach
PostLink | Napisane: 2012-11-29, 21:34 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-01-11, 14:34
Posty: 4998

Pomógł: 123 razy

krzysiek82, niema sensu porównywać fiata do opla. to tak jak porównywać audi A4 z skodą octavią.

podobny gabaryt i część wspólnych elementów jak silniki , elementy wnętrza (przełączniki , kierownice itpd)
ale to dwa różne auta. dwie różne klasy i dwie różne półki cenowe.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Silniki do LPG–oplowskie w Fiatach i Oplach
PostLink | Napisane: 2012-11-29, 21:34 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-11-29, 14:59
Posty: 29
Lokalizacja: Wielkopolska/Niemcy

Pomógł: 0 razy

Auto: Daewoo Lanos
Elektronika: Elpigaz
Pojemność: 1500
Moc: 100
Kod Nadwozia: sedan
Rok Produkcji: 2001
No czyli Cromę 1.8 darować sobie? No i szukać Astry 3 do roku 2005 z silnikiem 1.8 xe -125 koni.

To już jakaś pomoc. dzięki.

Jakości fiata będę bronił, stilo złe nie było, croma też - wykonana świetnie, znajomi mają.

A rdza to domena opli sprzed 2000 roku, nie były cynkowane.

Ale to nie na temat.

Konkrety - jak instalacja jakie przebiegi uzyskiwane bezproblemowo

krzysiek82 napisał(a):
BABYLON napisał(a):
Ale czy jakikolwiek z nich nadaje się do gazu - chodzi mi o doświadczenia, o przejechane tysiace i konkretne instalacje


z18xe bez problemu, ja mam nalatane ok 20tyś, znam takich co mają ponad 100tyś, jedna taka zafira już ma tyle przejechane na gazie, ze jak właściciel nie skręci licznika to nigdy jej nie sprzeda :) tylko kolektor pospawał, ecu naprawił i jeździ zadowolony bo silnik mechanicznie baaaaardzo trwały.

Polecam Ci astrę h z tym silnikiem bo fajnie to jedzie a w wersji kombi jest to całkiem pojemny samochód, tylko uważaj na rudą astra h wypada wyraźnie gorzej niż g pod tym względem.


Dzięki. No Astra H czyli trójka, tylko ta wchodzi w grę, no i z tym motorem 1.8 słabszym to nie nowsza niż 2005 rok (nowsze mają 140) czyli w 2013 to będzie miała 8 lat - dużo.

Sprowadzę z Niemiec, bezwypadkowa, serwisowaną, Climatronik, przebieg do 130 tys. km - przepłacę bo mieszkam tam ale pewny towar


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Silniki do LPG–oplowskie w Fiatach i Oplach
PostLink | Napisane: 2012-11-29, 21:38 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-11-15, 10:01
Posty: 5399
Lokalizacja: Piątek

Pomógł: 85 razy

Auto: Scenic IV
Elektronika: Tylko LPG TECH
Wtryskiwacze: tylko Barracuda
Reduktor: tylko KME TUR
Dysze: brak
Pojemność: 1500DCI HA
Moc: 110
Rok Produkcji: 17
BABYLON napisał(a):
Konkrety - jak instalacja jakie przebiegi uzyskiwane bezproblemowo


w kilku montowałem tech 204/214 kme silver reduktor i wtryski hana raz czerwone, raz zielone. Taki zestaw polecam, można też założyć wtryski barracuda.

BABYLON napisał(a):
A rdza to domena opli sprzed 2000 roku, nie były cynkowane


uwierz mi fiat nadal walczy z tym problemem i to na poważniejszą skalę. Przepraszam nie walczy, oni chyba olali ten temat i uznali, że biodegradacja to normalne zjawisko. Stilo się jeszcze jakoś trzyma ale reszta ze stajni fiata to jakiś dramat.
BABYLON napisał(a):
Sprowadzę z Niemiec, bezwypadkowa, serwisowaną, Climatronik, przebieg do 130 tys. km - przepłacę bo mieszkam tam ale pewny towar



grunt to sprowadzona, ja nigdy krajówki bym nie kupił i tu się z Tobą w 100% zgadzam :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Silniki do LPG–oplowskie w Fiatach i Oplach
PostLink | Napisane: 2012-11-29, 21:46 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-01-29, 12:33
Posty: 459
Lokalizacja: Toruń

Pomógł: 7 razy

Auto: Peugeot 806 2,0 Turbo
Pojemność: 1998
Moc: 147
Kod Silnika: Xu10j2te
Rok Produkcji: 1998
BABYLON napisał(a):
A w Stilo 1.8 i 133 konie - ale nie wiem jak z gazem w nim - czy ma cos wspólnego z oplem


Ten silnik to 100% włoska konstrukcja. Nie ma nic wspólnego z Oplem. Spotkasz go w Lanci Lybra, Punto II HGT, Stilo, Barchett'cie, Coupe. Chodzi na gazie bardzo ładnie oczywiście pod warunkiem dobrego montażu i podzespołów.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Silniki do LPG–oplowskie w Fiatach i Oplach
PostLink | Napisane: 2012-11-29, 21:48 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-11-29, 14:59
Posty: 29
Lokalizacja: Wielkopolska/Niemcy

Pomógł: 0 razy

Auto: Daewoo Lanos
Elektronika: Elpigaz
Pojemność: 1500
Moc: 100
Kod Nadwozia: sedan
Rok Produkcji: 2001
krzysiek82 napisał(a):
BABYLON napisał(a):
A rdza to domena opli sprzed 2000 roku, nie były cynkowane


uwierz mi fiat nadal walczy z tym problemem i to na poważniejszą skalę. Przepraszam nie walczy, oni chyba olali ten temat i uznali, że biodegradacja to normalne zjawisko. Stilo się jeszcze jakoś trzyma ale reszta ze stajni fiata to jakiś dramat.


Dobrze. Dziękuję, trudno uwierzyć ale skoro kolega mówi nie twierdze że kłamie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Silniki do LPG–oplowskie w Fiatach i Oplach
PostLink | Napisane: 2012-11-29, 21:49 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-01-29, 12:33
Posty: 459
Lokalizacja: Toruń

Pomógł: 7 razy

Auto: Peugeot 806 2,0 Turbo
Pojemność: 1998
Moc: 147
Kod Silnika: Xu10j2te
Rok Produkcji: 1998
krzysiek82 napisał(a):
i z włoskiej blachy :) czytaj ruda.


Chłopie z całym szacunkiem ale jaka ruda we Fiatach? Ja rozumiem Uno, Siena ale to już minęło. Rudej to sobie możesz szukać jeszcze ewentualnie w starenkich CC 700. Poparz na adekwatne roczniki Astry czy Vectry i tam to faktycznie masz rudziejące blachy. O Mondeo, Mazdach 6 nie wspomnę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Silniki do LPG–oplowskie w Fiatach i Oplach
PostLink | Napisane: 2012-11-29, 21:52 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-11-29, 14:59
Posty: 29
Lokalizacja: Wielkopolska/Niemcy

Pomógł: 0 razy

Auto: Daewoo Lanos
Elektronika: Elpigaz
Pojemność: 1500
Moc: 100
Kod Nadwozia: sedan
Rok Produkcji: 2001
krzysiek82 napisał(a):
BABYLON napisał(a):
Konkrety - jak instalacja jakie przebiegi uzyskiwane bezproblemowo


w kilku montowałem tech 204/214 kme silver reduktor i wtryski hana raz czerwone, raz zielone. Taki zestaw polecam, można też założyć wtryski barracuda.


Wreszcie konkrety - to ważne.
No ale opel kojarzy mi się z rdzą, niestety bardziej niż fiat.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Silniki do LPG–oplowskie w Fiatach i Oplach
PostLink | Napisane: 2012-11-29, 21:53 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-11-15, 10:01
Posty: 5399
Lokalizacja: Piątek

Pomógł: 85 razy

Auto: Scenic IV
Elektronika: Tylko LPG TECH
Wtryskiwacze: tylko Barracuda
Reduktor: tylko KME TUR
Dysze: brak
Pojemność: 1500DCI HA
Moc: 110
Rok Produkcji: 17
2rotor napisał(a):
Chłopie z całym szacunkiem ale jaka ruda we Fiatach? Ja rozumiem Uno, Siena ale to już minęło. Rudej to sobie możesz szukać jeszcze ewentualnie w starenkich CC 700. Poparz na adekwatne roczniki Astry czy Vectry i tam to faktycznie masz rudziejące blachy. O Mondeo, Mazdach 6 nie wspomnę.




punto 2, grande punto, fiat 500, stilo (no nie ma tragedii) marea.
W każdym z tych aut znajdowałem coś co nie powinno się pojawić a mianowicie rudą :) i to w takich zakamarkach, że szok. Zawsze wszędzie ostrzegam przed fiatem bo producent jawnie sobie jaja z ludzi robi.

BABYLON napisał(a):
No ale opel kojarzy mi się z rdzą, niestety bardziej niż fiat.


rozumiem, jak pomyślę o astrze f to też mam takie myśli ale między czasie miałem kilka fiatów i wiem o czym mówię dodatkowo jestem baaaardzo przeczulony na punkcie tego rudego badziewia jedzącego nasze auta.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Silniki do LPG–oplowskie w Fiatach i Oplach
PostLink | Napisane: 2012-11-29, 21:57 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-02-19, 15:06
Posty: 4276
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 75 razy

Auto: Peugeot 405
Elektronika: KME Bingo-M
Reduktor: Tomasetto AT-07
Pojemność: 1905
Moc: 109
Kod Nadwozia: 15B
Kod Silnika: XU9M
Rok Produkcji: 1991
Fiat jaki jest to jest, ale Opel to nic lepszego wcale nie jest.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Silniki do LPG–oplowskie w Fiatach i Oplach
PostLink | Napisane: 2012-11-29, 22:00 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-11-15, 10:01
Posty: 5399
Lokalizacja: Piątek

Pomógł: 85 razy

Auto: Scenic IV
Elektronika: Tylko LPG TECH
Wtryskiwacze: tylko Barracuda
Reduktor: tylko KME TUR
Dysze: brak
Pojemność: 1500DCI HA
Moc: 110
Rok Produkcji: 17
Pinczer napisał(a):
Fiat jaki jest to jest, ale Opel to nic lepszego wcale nie jest.



opel ma mniej wpadek, chociaż takowe się zdarzają, ale np na przykładzie mojego auta i innych vectr c śmiało mogę powiedzieć nie jest gorzej niż w audi. Profile zdrowe, podłużnice zdrowe, zgrzewy zdrowe, po prostu totalnie nie ma się do czego przywalić :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Silniki do LPG–oplowskie w Fiatach i Oplach
PostLink | Napisane: 2012-11-29, 22:02 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-11-29, 14:59
Posty: 29
Lokalizacja: Wielkopolska/Niemcy

Pomógł: 0 razy

Auto: Daewoo Lanos
Elektronika: Elpigaz
Pojemność: 1500
Moc: 100
Kod Nadwozia: sedan
Rok Produkcji: 2001
Pinczer napisał(a):
Fiat jaki jest to jest, ale Opel to nic lepszego wcale nie jest.


No nie jest. Ale to także odbija się w cenie.

Skoda Octavia II jest droższa niż Opel Astra III i Fiat Croma, a stary, ciasny Golf 4 to już nie mówię...

Coś trzeba wybrać. Żeby skoda miała mocniejszy silnik niz 100 koni do LPG to wybór oczywisty


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Silniki do LPG–oplowskie w Fiatach i Oplach
PostLink | Napisane: 2012-11-29, 22:08 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-02-19, 15:06
Posty: 4276
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 75 razy

Auto: Peugeot 405
Elektronika: KME Bingo-M
Reduktor: Tomasetto AT-07
Pojemność: 1905
Moc: 109
Kod Nadwozia: 15B
Kod Silnika: XU9M
Rok Produkcji: 1991
Opel to jest ogólnie wpadka jak dla mnie (niska jakość).

Na konkretny model bym się aż tak nie nastawiał. Bardziej na pewny egzemplarz.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Silniki do LPG–oplowskie w Fiatach i Oplach
PostLink | Napisane: 2012-11-29, 22:12 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-01-16, 17:44
Posty: 817
Lokalizacja: Radomsko

Pomógł: 90 razy

Auto: Ford Mondeo mkIII
Elektronika: STAG 300+
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: Zavoli Zeta N
Dysze: 2,5
Pojemność: 1798
Moc: 110
Kod Silnika: B4Y
Rok Produkcji: 2001
Pinczer napisał(a):
Na konkretny model bym się aż tak nie nastawiał. Bardziej na pewny egzemplarz.

O w końcu ktoś poradził koledze konkretnie :D

Żeby obronić trochę honor Forda to moje Mondeo jest w oryginalnym lakierze i ma 11 lat i ani grama rdzy :P

Także szukaj egzemplarza, a nie modelu bo jak będzie nie zadbane auto to nawet najlepsze można zniszczyć.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4, 5  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
AdWords Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO