Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Zagadka spalania c20ne
PostLink | Napisane: 2013-03-15, 23:00 

Dołączył(a): 2012-01-22, 17:16
Posty: 145

Pomógł: 1 razy

Auto: BMW E30 Toring 325i
Elektronika: Tech316
Wtryskiwacze: Baracuda
Reduktor: KME GOLD
Pojemność: 2500
Moc: 170
Kod Nadwozia: Touring
Kod Silnika: M20B25
Rok Produkcji: 1993
Mam pewną zagadkę związaną z moim C20NE. ??

Które bardzo zakochało się w gazie. połyka ilości zacząwszy od 13l( nie więcej jak 100km/h na trasie) do i tu uwaga rekord 28l. :-x

Dobra koniec żartów bo mój portwel juz piszczy.

Instalacja I generacji. :radioactive:

Sonda zmieniona na sprawną Bosch.

Testowane 3 reduktory. teraz ostatni kupiłem nowy Lovato Super 140.

Testowany Blos i teraz mixer.

Wszystko było kręcone na analizatorach( i wychodziło niby ok) ale tylko na tych cyferkach.
Jak i przez moją osobę, wspomagałem się wskaźnikiem AFR.

Kompresja mierzona i jak na to auto trzyma się w normie.
Auto moc ma. Chodzi idealnie i na benzynie i na gazie.
( spalania PB nie znam)

Hmmm co tam jeszcze. Kable zmieniałem jakieś 10kkm temu org bosch kopułke palec. świece tez jakoś wtedy. NGK V line.
Nigdy auto nie strzeliło. żadne błędy się nie świecą auto pali na dotyk.
Nowy filtr powietrza.

Czy kiedyś auto normalnie paliło? Hmm ciężko powiedzieć. ale raczej było lepiej. miałem wtedy Impco(coś ala blos) i przy trasie jadąc nie więcej jak 100km paliło sobie ta dyszkę. w mieście juz było gorzej bo przy butowaniu potrafiło łyknąć do 20l( no juz nie 28) ale tak przeważnie te 15.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zagadka spalania c20ne
PostLink | Napisane: 2013-03-15, 23:05 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 31082
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2991 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
Mofeix napisał(a):
było lepiej. miałem wtedy Impco(coś ala blos) i przy trasie jadąc nie więcej jak 100km paliło sobie ta dyszkę.

to po co się tego pozbyłeś?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zagadka spalania c20ne
PostLink | Napisane: 2013-03-15, 23:10 

Dołączył(a): 2012-01-22, 17:16
Posty: 145

Pomógł: 1 razy

Auto: BMW E30 Toring 325i
Elektronika: Tech316
Wtryskiwacze: Baracuda
Reduktor: KME GOLD
Pojemność: 2500
Moc: 170
Kod Nadwozia: Touring
Kod Silnika: M20B25
Rok Produkcji: 1993
Bo trzeba było jeździć jak emeryt żeby mało paliło ale i tak działało to tylko w trasie .
I zmieniłem reduktor na taki bez kompensacji.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zagadka spalania c20ne
PostLink | Napisane: 2013-03-16, 19:02 

Dołączył(a): 2012-01-22, 17:16
Posty: 145

Pomógł: 1 razy

Auto: BMW E30 Toring 325i
Elektronika: Tech316
Wtryskiwacze: Baracuda
Reduktor: KME GOLD
Pojemność: 2500
Moc: 170
Kod Nadwozia: Touring
Kod Silnika: M20B25
Rok Produkcji: 1993
Up. Przeciez to musi dzialac na mixerze. świece sprawdziłem nic ani troche nieywpalone spalanie wzorowe sprawdzilem przerwy sa ok


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zagadka spalania c20ne
PostLink | Napisane: 2013-03-16, 23:06 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-04-24, 22:23
Posty: 8842
Lokalizacja: Ełk/wawa

Pomógł: 491 razy

Auto: FSO Plus srebrne Caro
Elektronika: TAP01+StagXL
Wtryskiwacze: niedługo coś będzie
Reduktor: emmegas ML94
Dysze: fi38
Pojemność: 1598ccm
Moc: 76KM
Kod Nadwozia: Caro MR97
Kod Silnika: CE
Rok Produkcji: 1998
przerzuciles tam juz tyle czesci ,ze za te pieniadze bys juz nawet prosta IVgen zalozyl,
a dotad nie zalozyles IIgen ,na ktorej mozna by bylo cos ogarnac,
wskaznik AFR to troche za malo ,zeby cos regulowac na bieżąco


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zagadka spalania c20ne
PostLink | Napisane: 2013-03-17, 08:35 

Dołączył(a): 2009-06-17, 20:53
Posty: 3663
Lokalizacja: Jastrzębie_Z/N_Sącz

Pomógł: 355 razy

Auto: Toyota Corolla 1.4 VVTI
Elektronika: PRINS
Wtryskiwacze: KEIHIN-pomarańczowe
Reduktor: PRINS (2 membrany)
Pojemność: 1398
Moc: 96.5
Kod Nadwozia: E12
Kod Silnika: 4 ZZ
Rok Produkcji: 2004
Mofeix napisał(a):
( spalania PB nie znam)

Ot tego bym zaczął - jak mocno kocha benzynę i porównał z kochaniem gazu. Jak różnica jest do 25%, to relacja benzyna - gaz byłaby w normie, a przyczyny dużego spalania trzeba by w szukać w silniku, jego stanie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zagadka spalania c20ne
PostLink | Napisane: 2013-03-17, 10:58 

Dołączył(a): 2008-04-02, 15:03
Posty: 6501
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 270 razy

Auto: Saab 9-3
Elektronika: Optima Nano
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: Magic
Pojemność: 1998
Moc: 200+
Kod Nadwozia: sport sedan
Kod Silnika: B207L
Rok Produkcji: 2004
gimak, bądźże poważny. Przecież beny musiałby palić ze 20l żeby ta "relacja" się zgadzała. Wątpię żeby to było osiągalne nawet przy katowaniu w mieście.
Może po prostu nieszczelność i gaz leci w powietrze zamiast do silnika.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zagadka spalania c20ne
PostLink | Napisane: 2013-03-17, 19:25 

Dołączył(a): 2012-01-22, 17:16
Posty: 145

Pomógł: 1 razy

Auto: BMW E30 Toring 325i
Elektronika: Tech316
Wtryskiwacze: Baracuda
Reduktor: KME GOLD
Pojemność: 2500
Moc: 170
Kod Nadwozia: Touring
Kod Silnika: M20B25
Rok Produkcji: 1993
Gaz lekko czuć tylko i wyłącznie przy parowniku ale podobno lovato tak mają. Dokręciłem jeszcze doprowadzający mocniej. Zatankowałem do pełna zrobiłem parę km znów do pełna i wydaje sie być ok. Jutro machne 100km i znów do pełna i zobaczę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zagadka spalania c20ne
PostLink | Napisane: 2013-03-17, 19:30 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 31082
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2991 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
Mofeix napisał(a):
Gaz lekko czuć tylko i wyłącznie przy parowniku ale podobno lovato tak mają.

możesz wskazać źródło takiej wiedzy?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zagadka spalania c20ne
PostLink | Napisane: 2013-03-17, 19:39 

Dołączył(a): 2012-01-22, 17:16
Posty: 145

Pomógł: 1 razy

Auto: BMW E30 Toring 325i
Elektronika: Tech316
Wtryskiwacze: Baracuda
Reduktor: KME GOLD
Pojemność: 2500
Moc: 170
Kod Nadwozia: Touring
Kod Silnika: M20B25
Rok Produkcji: 1993
http://autokacik.pl/showflat.php?Number=275830740

Czuć u mnie gaz z okolicy zaworu. Ale to nie parownik bo na 2innych brc tez tak paliła


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zagadka spalania c20ne
PostLink | Napisane: 2013-03-17, 21:10 

Dołączył(a): 2009-06-17, 20:53
Posty: 3663
Lokalizacja: Jastrzębie_Z/N_Sącz

Pomógł: 355 razy

Auto: Toyota Corolla 1.4 VVTI
Elektronika: PRINS
Wtryskiwacze: KEIHIN-pomarańczowe
Reduktor: PRINS (2 membrany)
Pojemność: 1398
Moc: 96.5
Kod Nadwozia: E12
Kod Silnika: 4 ZZ
Rok Produkcji: 2004
mcjezioro napisał(a):
Może po prostu nieszczelność i gaz leci w powietrze zamiast do silnika.

Może być i tak, ale przy takich ilościach, to wokół samochodu powinno tak śmierdzieć, a o tym ani słowa.
Inna sprawa, że nie wyobrażam sobie, jak silnik może pracować przy takim nadmiarze paliwa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zagadka spalania c20ne
PostLink | Napisane: 2013-03-17, 21:52 

Dołączył(a): 2009-12-10, 11:24
Posty: 100
Lokalizacja: kalisz

Pomógł: 1 razy

Auto: Honda
Elektronika: stag 300-4
Wtryskiwacze: Hana H2000
Reduktor: AC R01
Dysze: ?
Pojemność: 2.4
Moc: 201
Kod Nadwozia: cu2
Kod Silnika: K24z3
Rok Produkcji: 2009
a moze jest gdzies nieszczelnosc pomiędzy butlą a reduktorem ? przetarta rurka moze gdzies lekko..

zostaw auto na noc z włączonym elektrozaworem w butli i zobacz czy rano będzie wogóle odpalisz :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zagadka spalania c20ne
PostLink | Napisane: 2013-03-18, 07:49 

Dołączył(a): 2009-06-17, 20:53
Posty: 3663
Lokalizacja: Jastrzębie_Z/N_Sącz

Pomógł: 355 razy

Auto: Toyota Corolla 1.4 VVTI
Elektronika: PRINS
Wtryskiwacze: KEIHIN-pomarańczowe
Reduktor: PRINS (2 membrany)
Pojemność: 1398
Moc: 96.5
Kod Nadwozia: E12
Kod Silnika: 4 ZZ
Rok Produkcji: 2004
kopytko686 napisał(a):
zostaw auto na noc z włączonym elektrozaworem w butli i zobacz czy rano będzie wogóle odpalisz :P


No z tym to byłbym ostrożny, bo jak rzeczywiście jest mała dziurka, to w zależności od lokalnych warunków przy próbie odpalenia może być małe bum...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zagadka spalania c20ne
PostLink | Napisane: 2013-03-18, 08:49 

Dołączył(a): 2009-12-10, 11:24
Posty: 100
Lokalizacja: kalisz

Pomógł: 1 razy

Auto: Honda
Elektronika: stag 300-4
Wtryskiwacze: Hana H2000
Reduktor: AC R01
Dysze: ?
Pojemność: 2.4
Moc: 201
Kod Nadwozia: cu2
Kod Silnika: K24z3
Rok Produkcji: 2009
wystarczy postawić na wolnym powietrzu...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zagadka spalania c20ne
PostLink | Napisane: 2013-03-18, 13:39 

Dołączył(a): 2012-01-22, 17:16
Posty: 145

Pomógł: 1 razy

Auto: BMW E30 Toring 325i
Elektronika: Tech316
Wtryskiwacze: Baracuda
Reduktor: KME GOLD
Pojemność: 2500
Moc: 170
Kod Nadwozia: Touring
Kod Silnika: M20B25
Rok Produkcji: 1993
Dzięki za zainteresowanie.
A więc tak. Zatankowałem do pełna i zrobiłem dzisiaj z rana trasę 100km przy predkosci 90-100km/h wróciłem i znów do pełna weszło 11l z groszem. No jest nieźle Jutro podjadę na regulacje bo jeszcze ciut przy dużo i rano vectra ma problemy z przełączeniem się na gaz. od razu gaśnie i na gorącym przy zejscu na wolne zejdzie ponizej 500obr i podniesie sie do 900 ale nie zawsze. Myślę ze kwestia regulacji.

Przy reduktorze dokręciłem jeszcze mocniej wąż doprowadzający gaz. Nie chce zapeszać ale nie czułem dzisiaj gazu w aucie.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO