Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Reduktor Alaska a 140 KM czy zostałem oszukany?
PostLink | Napisane: 2013-10-20, 14:15 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-06-16, 20:20
Posty: 10265
Lokalizacja: ul. Dobrego Urobku 5, Katowice, tel. 500 222 759

Pomógł: 659 razy

Auto: A8 D3 W12 Volvo S60
Elektronika: Q-Max 6x2/Q-Max 6
Wtryskiwacze: Barracuda/Barracuda
Reduktor: Gold GT x2/ACR 250
Dysze: bez/bez
Pojemność: 6.0 W12/2.5 T
Moc: 450/210
Kod Silnika: BHT/B5254T2
Rok Produkcji: 2005/2006
ciekawa opinia o Sempericie, używam ich od dłuższego czasu bez żadnych problemów, ani LPG ani wodne nie robiły problemów, w przeciwieństwie do Fagumitu, którego nigdy nie montowałem, a często DEmontuję


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Alaska a 140 KM czy zostałem oszukany?
PostLink | Napisane: 2013-10-20, 14:56 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-10-21, 07:58
Posty: 503
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 29 razy

Auto: Citroen C4 Grand Picasso
Elektronika: TECH 224+OBD
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: Zavoli N (bez sprężynek)
Dysze: 2.5 @ 1.0 bar
Pojemność: 1997
Moc: 140
Kod Nadwozia: van
Kod Silnika: ew10a
Rok Produkcji: 2007
kvbvs napisał(a):
Z drugiej strony przy zakładaniu gazu sam mówiłem im żeby zakładali taki żeby był okej i że stówa lub dwie nie robią w tym momencie różnicy, więc nie wiem jaki sens by mieli żeby mnie oszukać.

taki, żeby więcej dla nich zostało.... niestety...
Stag 4ECO, a więć korekt po temperaturze nie ma (przynajmniej bez kombinowania), więc i prawdopodobieństwo szarpania przy przełączaniu większe. Im niższa temperatura przełączania tym prawdopodobieństwao zamienia się w pewność :)
Nie wiem na co i jak się umawaiałeś z montażystami, ale jak dla mnie to tylko wtryski są OK


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Alaska a 140 KM czy zostałem oszukany?
PostLink | Napisane: 2013-10-20, 16:43 

Dołączył(a): 2012-09-04, 20:52
Posty: 307
Lokalizacja: podkarpacie

Pomógł: 11 razy

Auto: Renault Laguna/Mitsubishi
Elektronika: Tech 204 / brak
Wtryskiwacze: BARRACUDA / brak
Reduktor: KME Silver / brak
Dysze: 2,6 / brak
Pojemność: 1783 / 1968
Moc: 95 / 140
Kod Silnika: F3P-B670 / BSY
Rok Produkcji: 1996 / 2008
Silesia Cars
co do węży wodnych nie mam zastrzeżeń, natomiast gazowe w zeszłym roku mnie zawiodły. Kupiłem w dwóch różnych spółdzielniach i efekt taki sam problem ze szczelnością instalacji i syczenie z pod maski kiedy zgasiłem auto tóż po przełączeniu instalacji. Obecnie jest to co kupiłem na Agromie olejoodporne w plecionce ochronnej (takiej parcianej).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Alaska a 140 KM czy zostałem oszukany?
PostLink | Napisane: 2013-10-20, 17:35 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-06-16, 20:20
Posty: 10265
Lokalizacja: ul. Dobrego Urobku 5, Katowice, tel. 500 222 759

Pomógł: 659 razy

Auto: A8 D3 W12 Volvo S60
Elektronika: Q-Max 6x2/Q-Max 6
Wtryskiwacze: Barracuda/Barracuda
Reduktor: Gold GT x2/ACR 250
Dysze: bez/bez
Pojemność: 6.0 W12/2.5 T
Moc: 450/210
Kod Silnika: BHT/B5254T2
Rok Produkcji: 2005/2006
ale jaja... może jakaś partia felerna?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Alaska a 140 KM czy zostałem oszukany?
PostLink | Napisane: 2013-10-20, 18:20 

Dołączył(a): 2013-10-18, 20:19
Posty: 12
Lokalizacja: ostrowiec świętokrzyski

Pomógł: 0 razy

Auto: renault scenic
Elektronika: Stag4 eco
Wtryskiwacze: Hanah
Reduktor: AC-R01
Pojemność: 1998
Moc: 140
Rok Produkcji: 2000
misiu7 napisał(a):
Nie wiem na co i jak się umawaiałeś z montażystami, ale jak dla mnie to tylko wtryski są OK


nie znam sie na LPG. Pojechałem do warsztatu powiedziałem że chce w najlepszą możliwe instalacje w rozsądnych pieniądzach. I że wole dopłacić do lepszej instalacji żeby tylko była dobra.
Zaporoponowali mi 2 warianty cenowe wziołem ten 400 zł droższy i że taka instalacja miałą być idealna. Zgodziłem się, zaufałem, założyli i teraz same problemy Wychodzi na to że trzeba być specjalistą w każdej dziedzinie bo inaczej zrobią "wała" jak nic.

Silesia Cars napisał(a):
czy przy pełnym bucie zielona okrągła dioda Ci nie mruga?


nic nie mruga. szarpie teraz za każdym razem jak silnik nie dogrzany, wcześniej tego nie było.
Zastanawiam się na reklamacją pisemną bo rozmową raczej nic nie uzyskam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Alaska a 140 KM czy zostałem oszukany?
PostLink | Napisane: 2013-10-20, 18:29 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-06-16, 20:20
Posty: 10265
Lokalizacja: ul. Dobrego Urobku 5, Katowice, tel. 500 222 759

Pomógł: 659 razy

Auto: A8 D3 W12 Volvo S60
Elektronika: Q-Max 6x2/Q-Max 6
Wtryskiwacze: Barracuda/Barracuda
Reduktor: Gold GT x2/ACR 250
Dysze: bez/bez
Pojemność: 6.0 W12/2.5 T
Moc: 450/210
Kod Silnika: BHT/B5254T2
Rok Produkcji: 2005/2006
jak nie mruga to nie podpiera się benzyną, ale bankowo chodzi na ubogo i głowica ci spłynie, konieczna wymiana reduktora i solidne strojenie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Alaska a 140 KM czy zostałem oszukany?
PostLink | Napisane: 2013-10-20, 18:30 

Dołączył(a): 2013-10-18, 20:19
Posty: 12
Lokalizacja: ostrowiec świętokrzyski

Pomógł: 0 razy

Auto: renault scenic
Elektronika: Stag4 eco
Wtryskiwacze: Hanah
Reduktor: AC-R01
Pojemność: 1998
Moc: 140
Rok Produkcji: 2000
Silesia Cars napisał(a):
jak nie mruga to nie podpiera się benzyną, ale bankowo chodzi na ubogo i głowica ci spłynie, konieczna wymiana reduktora i solidne strojenie


Znacie jakiś dobry zakład LPG w swiętokrzyskim?

Możecie mi doradzić jaki reduktor założyć w takim razie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Alaska a 140 KM czy zostałem oszukany?
PostLink | Napisane: 2013-10-20, 18:50 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-04-18, 07:17
Posty: 4997
Lokalizacja: Świdnik

Pomógł: 625 razy

Auto: Laguna III, Clio II
Elektronika: Tech One, Duo
Wtryskiwacze: Barracuda 130, ACW03
Reduktor: Magic 3, ACR02
Dysze: brak, fabryka
Pojemność: 2.0T, 1,2 16V
Moc: 170KM, 75KM
Zavoli Zeta N lub KME Silver lub KME Tur.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Alaska a 140 KM czy zostałem oszukany?
PostLink | Napisane: 2013-10-20, 19:28 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-06-16, 20:20
Posty: 10265
Lokalizacja: ul. Dobrego Urobku 5, Katowice, tel. 500 222 759

Pomógł: 659 razy

Auto: A8 D3 W12 Volvo S60
Elektronika: Q-Max 6x2/Q-Max 6
Wtryskiwacze: Barracuda/Barracuda
Reduktor: Gold GT x2/ACR 250
Dysze: bez/bez
Pojemność: 6.0 W12/2.5 T
Moc: 450/210
Kod Silnika: BHT/B5254T2
Rok Produkcji: 2005/2006
KME Silver lub ACR01 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Alaska a 140 KM czy zostałem oszukany?
PostLink | Napisane: 2013-10-20, 19:39 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-05-27, 21:01
Posty: 1787
Lokalizacja: Poznań

Pomógł: 127 razy

Auto: Fiat Albea
Elektronika: STAG 200
Wtryskiwacze: Magic Jet
Reduktor: Niko
Pojemność: 1200
Moc: 80
Kod Silnika: 188A5000
Rok Produkcji: 2002
kvbvs napisał(a):
Zgodziłem się, zaufałem, założyli i teraz same problemy


Standardowe zachowanie się montera - nazywane optymalizacją zysków. :D Na reduktor dałem wolną rękę monterowi i co pod maską znalazłem? Alaskę, choć ta w moim aucie d o spacerowej jazdy jakoś tam daje radę.

kvbvs napisał(a):
nic nie mruga. szarpie teraz za każdym razem jak silnik nie dogrzany, wcześniej tego nie było.


Robi się coraz chłodniej i o to szarpanie bardziej podejrzewałbym wystrojenie sterownika, a nie Twoją Alaskę. Korekty temperaturowe raczej się kłaniają, a w tych STAG-4 ECO nie bryluje...
Podobno można z nimi coś zadziałać w tym sterowniku używając Stag BT Remapper
http://marwell.pl/~ravi/storage/remapper/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Alaska a 140 KM czy zostałem oszukany?
PostLink | Napisane: 2013-10-22, 10:12 

Dołączył(a): 2013-10-11, 12:39
Posty: 11

Pomógł: 2 razy
ZBANOWANY

mzloty napisał(a):
alaska i 140KM to drut, czy jak wolisz powód do domagania sie zmiany reduktora na wydajniejszy.

Też tak uważam - tyle w tym temacie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Alaska a 140 KM czy zostałem oszukany?
PostLink | Napisane: 2013-10-28, 22:14 

Dołączył(a): 2013-10-18, 20:19
Posty: 12
Lokalizacja: ostrowiec świętokrzyski

Pomógł: 0 razy

Auto: renault scenic
Elektronika: Stag4 eco
Wtryskiwacze: Hanah
Reduktor: AC-R01
Pojemność: 1998
Moc: 140
Rok Produkcji: 2000
Panowie dziękuje za pomoc i rady.
Udało się wywalczyć wymianę reduktora. Zdecydowałem się na ACR01
Wszelkie problemy póki co ustały i wreszcie przy ostrzejszej jeździe czuć że to jest silnik 2.0.


A jeszcze jedno pytanie. Czy regulacji gazu nie powinno się robić również podczas jazdy? Jak to wygląda w praktyce bo spotkałem się z różnymi opiniami a moi gaziarze upierają się że regulacja podczas jazdy jest zbędna, ale po tej Alasce wole się upewnić jak jest naprawdę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Alaska a 140 KM czy zostałem oszukany?
PostLink | Napisane: 2013-10-28, 22:45 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-03-29, 18:32
Posty: 3288
Lokalizacja: Będzin / Czeladź 889-992-019

Pomógł: 206 razy

Auto: Seat Arosa/Volvo V40
Elektronika: Tech 224/Tech 324 OBD
Wtryskiwacze: Barracuda/Barracuda 130
Reduktor: Alaska/PRINS
Dysze: 1.8/bez
Pojemność: 1400/1.9 T4
Moc: 60/200+
Kod Nadwozia: 6HZ/
Kod Silnika: AUD/B4194T
Rok Produkcji: 2001/2000
kvbvs napisał(a):
A jeszcze jedno pytanie. Czy regulacji gazu nie powinno się robić również podczas jazdy? Jak to wygląda w praktyce bo spotkałem się z różnymi opiniami a moi gaziarze upierają się że regulacja podczas jazdy jest zbędna, ale po tej Alasce wole się upewnić jak jest naprawdę.


Podstawa to regulacja na drodze , a w twoim aucie to w oparciu o pomiar AFR przy max obciążeniu.
Jak monter twierdzi inaczej to druciarz, który zakłada instalację tylko i wyłącznie dla kasy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Alaska a 140 KM czy zostałem oszukany?
PostLink | Napisane: 2013-10-29, 12:23 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-02-23, 15:44
Posty: 3332
Lokalizacja: Gdańsk

Pomógł: 163 razy

Auto: Megane Grandtour mk3 ph3
Elektronika: brak
Wtryskiwacze: brak
Reduktor: brak
Pojemność: 1558
Moc: 110
Kod Silnika: K4M 868
Rok Produkcji: 2015
kvbvs napisał(a):
a moi gaziarze upierają się że regulacja podczas jazdy jest zbędna

Ciekawe, że innego zdania jest producent instalacji...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Alaska a 140 KM czy zostałem oszukany?
PostLink | Napisane: 2013-10-29, 15:03 

Dołączył(a): 2013-10-18, 20:19
Posty: 12
Lokalizacja: ostrowiec świętokrzyski

Pomógł: 0 razy

Auto: renault scenic
Elektronika: Stag4 eco
Wtryskiwacze: Hanah
Reduktor: AC-R01
Pojemność: 1998
Moc: 140
Rok Produkcji: 2000
Zmieniam mechanika w takim razie:)


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji - Fundacja Wrócić na drogę

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO