Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Prośba o pomoc i ocenę instalacji - Bład
PostLink | Napisane: 2013-10-28, 09:25 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-06-16, 20:20
Posty: 10158
Lokalizacja: ul. Dobrego Urobku 5, Katowice, tel. 500 222 759

Pomógł: 647 razy

Auto: A8 D3 W12 Volvo S60
Elektronika: Q-Max 6x2/Q-Max 6
Wtryskiwacze: Barracuda/Barracuda
Reduktor: Gold GT x2/ACR 250
Dysze: bez/bez
Pojemność: 6.0 W12/2.5 T
Moc: 450/210
Kod Silnika: BHT/B5254T2
Rok Produkcji: 2005/2006
Mirosław napisał(a):
w rękach "amatora ślusarki" da na pewno 2,1 w dyszy, jak nie więcej.


Święta racja, bez precyzyjnej wiertareczki i warunków do wiercenia bankowo tak będzie, wiertarka udarowa z remontu łazienki może nie dać rady :P

mariuszZEM napisał(a):
Wychodzi zatem że mnożnik na wolnych obrotach nie może być mniejszy niż 1,44 bo 3,6 ms : 2,5 ms = 1,44 .
U mnie mnożnik to około 1,5


całkowity mnożnik = mnożnik ustawiany w programie x MNOŻNIK WBUDOWANY

ustaw sobie mnożnik na 1.0, a czasy LPG i tak będą wyższe niż czasy Pb :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Prośba o pomoc i ocenę instalacji - Bład
PostLink | Napisane: 2013-10-28, 11:14 

Dołączył(a): 2013-10-25, 12:27
Posty: 8
Lokalizacja: Cieszyn

Pomógł: 0 razy

Auto: Mitsubishi Laner 1.6 16V
Elektronika: Stag 4 ECO
Wtryskiwacze: AC W01
Reduktor: AC
Dysze: brak danych
Pojemność: 1599
Moc: 103
Kod Nadwozia: CJ
Kod Silnika: 4G92
Rok Produkcji: 2003
Podniosłem ciśnienie na reduktorze do 1,2 bara bez ponownej kalibracji.
Zapętlenie występuje dopiero przy ok 6 tys obr/min
Zostawić to bez rozwiertywania tych dysz ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Prośba o pomoc i ocenę instalacji - Bład
PostLink | Napisane: 2013-10-28, 18:00 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-06-16, 20:20
Posty: 10158
Lokalizacja: ul. Dobrego Urobku 5, Katowice, tel. 500 222 759

Pomógł: 647 razy

Auto: A8 D3 W12 Volvo S60
Elektronika: Q-Max 6x2/Q-Max 6
Wtryskiwacze: Barracuda/Barracuda
Reduktor: Gold GT x2/ACR 250
Dysze: bez/bez
Pojemność: 6.0 W12/2.5 T
Moc: 450/210
Kod Silnika: BHT/B5254T2
Rok Produkcji: 2005/2006
wiercić!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Prośba o pomoc i ocenę instalacji - Bład
PostLink | Napisane: 2013-10-30, 19:11 

Dołączył(a): 2013-10-25, 12:27
Posty: 8
Lokalizacja: Cieszyn

Pomógł: 0 razy

Auto: Mitsubishi Laner 1.6 16V
Elektronika: Stag 4 ECO
Wtryskiwacze: AC W01
Reduktor: AC
Dysze: brak danych
Pojemność: 1599
Moc: 103
Kod Nadwozia: CJ
Kod Silnika: 4G92
Rok Produkcji: 2003
Wklejam mapki po rozwierceniu i ponownej kalibracji ...
Jest lepiej ?
Zmieniać coś jeszcze ?
Proszę o opinię :)


Załączniki:
1c.jpg
1c.jpg [ 357.57 KiB | Przeglądane 1261 razy ]
1b.jpg
1b.jpg [ 234.63 KiB | Przeglądane 1261 razy ]
1a.jpg
1a.jpg [ 362.97 KiB | Przeglądane 1261 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Prośba o pomoc i ocenę instalacji - Bład
PostLink | Napisane: 2013-10-31, 21:13 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-06-16, 20:20
Posty: 10158
Lokalizacja: ul. Dobrego Urobku 5, Katowice, tel. 500 222 759

Pomógł: 647 razy

Auto: A8 D3 W12 Volvo S60
Elektronika: Q-Max 6x2/Q-Max 6
Wtryskiwacze: Barracuda/Barracuda
Reduktor: Gold GT x2/ACR 250
Dysze: bez/bez
Pojemność: 6.0 W12/2.5 T
Moc: 450/210
Kod Silnika: BHT/B5254T2
Rok Produkcji: 2005/2006
dół masz za nisko, czyli od 1 do 6-7 ms musisz podnieść mnożnik i "dopracować mapę", aż się pokryją

i to załamanie przy 2.5 ms trochę zbyt gwałtowne, ale podniesienie mnożnika go usunie

przebieg mnożnika 1.2/1.o - igła :)

jaką masz długość wężyków od listwy do kolektora? 200 ms to ustawienie dla wężyków ok 10-15 cm, jeśli masz dłuższe, to wydłużenie czasu przełączania może Ci poprawić przełączanie z Pb na LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Prośba o pomoc i ocenę instalacji - Bład
PostLink | Napisane: 2013-11-03, 10:39 

Dołączył(a): 2013-10-25, 12:27
Posty: 8
Lokalizacja: Cieszyn

Pomógł: 0 razy

Auto: Mitsubishi Laner 1.6 16V
Elektronika: Stag 4 ECO
Wtryskiwacze: AC W01
Reduktor: AC
Dysze: brak danych
Pojemność: 1599
Moc: 103
Kod Nadwozia: CJ
Kod Silnika: 4G92
Rok Produkcji: 2003
Wężyki tak około 12 cm mam , wiec chyba już nic nie zmieniam.
Dopracowałem mapki , teraz pokrywają się idealnie.
Auto pracuje idealnie, do odcinki na gazie bez zapętlenia.
Jedynie co to tak od 5,5 tys obrotów do 7 tys wydaje mi się że lepiej na paliwie jedzie.
Ale to może tylko mi się wydaje ...
Pozdrawiam i dziękuję za pomoc :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO