Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 69 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4, 5  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: wysokie czasy wtrysku LPG
PostLink | Napisane: 2013-12-09, 17:57 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-01-04, 18:22
Posty: 7360
Lokalizacja: okol. Czestochowy

Pomógł: 450 razy

Auto: Golf3
Elektronika: Stag4+
Wtryskiwacze: Dragon
Reduktor: IG1 ST
Dysze: 1,80
Pojemność: 1781
Moc: 90
Kod Nadwozia: 1H1
Kod Silnika: ADZ
Rok Produkcji: 1995
Czasy na wolnych nawet dobre wyszły, teraz ustaw mnożnik w czasie jazdy i powinno działać do następnego razu ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: wysokie czasy wtrysku LPG
PostLink | Napisane: 2013-12-09, 19:40 

Dołączył(a): 2011-11-28, 00:15
Posty: 95
Lokalizacja: Sosnowiec

Pomógł: 0 razy

Auto: Ford mondeo
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: nie rozpoznane
Reduktor: AC R01
Dysze: 2.5
Pojemność: 2.0
Moc: 130
Kod Silnika: zetec
Rok Produkcji: 1994
teraz znów poczytam o mnożniku poukładam sobie wiedzę w głowie i dalej będę walczyć, ale co z dyszą?Pewnie oryginalnie jest 2.0, jakie mogą być konsekwencję zbyt małej dyszy? a tu mapki z jednej rundki wokół domu:
Obrazek Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: wysokie czasy wtrysku LPG
PostLink | Napisane: 2013-12-09, 20:12 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-06-16, 20:20
Posty: 10158
Lokalizacja: ul. Dobrego Urobku 5, Katowice, tel. 500 222 759

Pomógł: 647 razy

Auto: A8 D3 W12 Volvo S60
Elektronika: Q-Max 6x2/Q-Max 6
Wtryskiwacze: Barracuda/Barracuda
Reduktor: Gold GT x2/ACR 250
Dysze: bez/bez
Pojemność: 6.0 W12/2.5 T
Moc: 450/210
Kod Silnika: BHT/B5254T2
Rok Produkcji: 2005/2006
dysze trochę małe, ale silnik ma krótkie czasy wtrysku, jak masz warunki to je dłubnij na 2.2 mm, i pokaż screena na pracującym silniku, jakie masz ciśnienie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: wysokie czasy wtrysku LPG
PostLink | Napisane: 2013-12-09, 20:21 

Dołączył(a): 2011-11-28, 00:15
Posty: 95
Lokalizacja: Sosnowiec

Pomógł: 0 razy

Auto: Ford mondeo
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: nie rozpoznane
Reduktor: AC R01
Dysze: 2.5
Pojemność: 2.0
Moc: 130
Kod Silnika: zetec
Rok Produkcji: 1994
1,10 o ile w drodze się coś nie zmieniło bo nie spojrzałem, a screen zrobiłem na zgaszonym, w necie znalazłem info, że fabrycznie dają 2,5 muszę szukać wierteł.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: wysokie czasy wtrysku LPG
PostLink | Napisane: 2013-12-09, 20:25 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-01-04, 18:22
Posty: 7360
Lokalizacja: okol. Czestochowy

Pomógł: 450 razy

Auto: Golf3
Elektronika: Stag4+
Wtryskiwacze: Dragon
Reduktor: IG1 ST
Dysze: 1,80
Pojemność: 1781
Moc: 90
Kod Nadwozia: 1H1
Kod Silnika: ADZ
Rok Produkcji: 1995
Na razie to trzeba mnożnik spróbować ustawić, bo nie jest źle. Wiercenie dysz zostaw na sam koniec, wcześniej możesz ciśnienie trochę podnieść do 1,2 zrobić kalibrację od nowa i będziesz widział co wyszło. Tylko mnożnik po autokalibracji wychodzi różny w zależności od temperatury gazu, więc do porównania dobrze jest kalibracje robić przy tej samej temperaturze gazu co poprzednia była robiona.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: wysokie czasy wtrysku LPG
PostLink | Napisane: 2013-12-09, 21:51 

Dołączył(a): 2011-11-28, 00:15
Posty: 95
Lokalizacja: Sosnowiec

Pomógł: 0 razy

Auto: Ford mondeo
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: nie rozpoznane
Reduktor: AC R01
Dysze: 2.5
Pojemność: 2.0
Moc: 130
Kod Silnika: zetec
Rok Produkcji: 1994
pojechałem na stację po gaz i przy okazji zrbiłem nowe screeny, dalej będę kombinował jak się dokształcę:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: wysokie czasy wtrysku LPG
PostLink | Napisane: 2013-12-09, 22:04 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-06-16, 20:20
Posty: 10158
Lokalizacja: ul. Dobrego Urobku 5, Katowice, tel. 500 222 759

Pomógł: 647 razy

Auto: A8 D3 W12 Volvo S60
Elektronika: Q-Max 6x2/Q-Max 6
Wtryskiwacze: Barracuda/Barracuda
Reduktor: Gold GT x2/ACR 250
Dysze: bez/bez
Pojemność: 6.0 W12/2.5 T
Moc: 450/210
Kod Silnika: BHT/B5254T2
Rok Produkcji: 2005/2006
mapki tragedia, poćwicz na nich ustawianie mnożnika, zrób sobie więcej punktów na linii mnożnika- czyli gęściej, a potem je poustawiaj tak, żeby linia mnożnika miała łagodny przebieg bez gwałtownych przełamań, a mapki się pokryły- rób to w takich samych warunkach, np. 90-100 km/h na V biegu na A4, najpierw skasuj obie mapy, zbierz w tych warunkach mapę Pb, a potem LPG, po każdej zmianie mnożnika usuń mapkę LPG i zbierz nową, ciągle w tych samych warunkach jazdy- 90-100 km/h na V biegu, jedynie górę mapki musisz wyciągnąć na 3, 4 i 5 biegu do odcinki na obu paliwach
i uważaj na czarną Insignię :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: wysokie czasy wtrysku LPG
PostLink | Napisane: 2013-12-10, 23:25 

Dołączył(a): 2008-10-06, 21:21
Posty: 216
Lokalizacja: Jaworzno

Pomógł: 7 razy

Auto: Srałdi A6
Elektronika: Bosch
Wtryskiwacze: Bosch
Reduktor: brak
Dysze: brak
Pojemność: 2400
Moc: 165
Kod Nadwozia: ?
Kod Silnika: ?
Rok Produkcji: ?
Fortis - jak ogarniesz wolne obroty to zrób korektę od temperatury gazu, REG FASTY niestety wymagają poprawek w kwestii temperatury.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: wysokie czasy wtrysku LPG
PostLink | Napisane: 2013-12-11, 13:14 

Dołączył(a): 2011-11-28, 00:15
Posty: 95
Lokalizacja: Sosnowiec

Pomógł: 0 razy

Auto: Ford mondeo
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: nie rozpoznane
Reduktor: AC R01
Dysze: 2.5
Pojemność: 2.0
Moc: 130
Kod Silnika: zetec
Rok Produkcji: 1994
kolega @Silesia Cars miał chyba rację, żeby dłubnąć dysze na 2,2 bo sprawdzałem wiertłami 1,5 wchodzi, 2,5 nie innych nie mam, ale domyślam, się, że są 2.0 dla mocy 130km to chyba za małe dysze.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: wysokie czasy wtrysku LPG
PostLink | Napisane: 2013-12-11, 19:51 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-06-16, 20:20
Posty: 10158
Lokalizacja: ul. Dobrego Urobku 5, Katowice, tel. 500 222 759

Pomógł: 647 razy

Auto: A8 D3 W12 Volvo S60
Elektronika: Q-Max 6x2/Q-Max 6
Wtryskiwacze: Barracuda/Barracuda
Reduktor: Gold GT x2/ACR 250
Dysze: bez/bez
Pojemność: 6.0 W12/2.5 T
Moc: 450/210
Kod Silnika: BHT/B5254T2
Rok Produkcji: 2005/2006
2,0-2,1 zazwyczaj daję do silników około 100 PS, choć zależy to jeszcze od czasów wtrysku, u Ciebie wyjdzie 2,2-2,4 ale zacznij od 2,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: wysokie czasy wtrysku LPG
PostLink | Napisane: 2013-12-11, 20:37 

Dołączył(a): 2011-11-28, 00:15
Posty: 95
Lokalizacja: Sosnowiec

Pomógł: 0 razy

Auto: Ford mondeo
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: nie rozpoznane
Reduktor: AC R01
Dysze: 2.5
Pojemność: 2.0
Moc: 130
Kod Silnika: zetec
Rok Produkcji: 1994
kupiłem w leroymerlin wiertło 2.2 i nie ma 2.3 ani 2.4 tylko 2.5 w obi to jeszcze gorzej bo tylko 2.0 i 2.5 ... ciężko kupić takie wiertła...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: wysokie czasy wtrysku LPG
PostLink | Napisane: 2013-12-11, 21:47 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-06-16, 20:20
Posty: 10158
Lokalizacja: ul. Dobrego Urobku 5, Katowice, tel. 500 222 759

Pomógł: 647 razy

Auto: A8 D3 W12 Volvo S60
Elektronika: Q-Max 6x2/Q-Max 6
Wtryskiwacze: Barracuda/Barracuda
Reduktor: Gold GT x2/ACR 250
Dysze: bez/bez
Pojemność: 6.0 W12/2.5 T
Moc: 450/210
Kod Silnika: BHT/B5254T2
Rok Produkcji: 2005/2006
sklep Baildonit w Katowicach na Żelaznej :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: wysokie czasy wtrysku LPG
PostLink | Napisane: 2013-12-11, 21:57 

Dołączył(a): 2008-10-06, 21:21
Posty: 216
Lokalizacja: Jaworzno

Pomógł: 7 razy

Auto: Srałdi A6
Elektronika: Bosch
Wtryskiwacze: Bosch
Reduktor: brak
Dysze: brak
Pojemność: 2400
Moc: 165
Kod Nadwozia: ?
Kod Silnika: ?
Rok Produkcji: ?
Elektro metal gum Sosnowiec-> masz Zumi , Gogle itp


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: wysokie czasy wtrysku LPG
PostLink | Napisane: 2013-12-12, 23:02 

Dołączył(a): 2011-11-28, 00:15
Posty: 95
Lokalizacja: Sosnowiec

Pomógł: 0 razy

Auto: Ford mondeo
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: nie rozpoznane
Reduktor: AC R01
Dysze: 2.5
Pojemność: 2.0
Moc: 130
Kod Silnika: zetec
Rok Produkcji: 1994
rozwierciłem na 2,2 i się trochę przejechałem, z początku wychodziły jakieś dziwactwa, pewnie dlatego, że należy jak już wcześniej pisaliście zrobić ładną mapę PB, później wyszło coś takiego :
Obrazek Obrazek Obrazek
autem już się przyjemnie jeździ, ale wydaje mnie się, że nie przyspiesza dobrze jak na jego moc, muszę pojeździć na benzynie i zorientować się jak silnik pracuje/przyspiesza bo tak nie mam żadnego porównania, muszę jeszcze powalczyć z obrotami, wczoraj przejechałem kilka km i przy zmianie biegów miałem co chwile 2000 tyś obrotów... dziś przerobiłem trochę podciśnienia i w drodze już nie podnosił obrotów, ale niestety minimalne to 9XX-1XXX a czasem nawet 13XX , czy po tych mapach widać, już, że się obędzie bez wiercenia? czy lepiej wercić teraz na 2.3?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: wysokie czasy wtrysku LPG
PostLink | Napisane: 2013-12-12, 23:19 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-01-04, 18:22
Posty: 7360
Lokalizacja: okol. Czestochowy

Pomógł: 450 razy

Auto: Golf3
Elektronika: Stag4+
Wtryskiwacze: Dragon
Reduktor: IG1 ST
Dysze: 1,80
Pojemność: 1781
Moc: 90
Kod Nadwozia: 1H1
Kod Silnika: ADZ
Rok Produkcji: 1995
Pojeździj trochę na samej benzynie i zrób dobrą mapkę bo teraz to taka delikatna, przypomina dziadkowe jeżdżenie.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 69 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4, 5  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO