Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Matrix Hd344 - szarpmnięcię przy przełączaniu
PostLink | Napisane: 2013-12-28, 19:55 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-09-23, 13:04
Posty: 987
Lokalizacja: Skawina

Pomógł: 15 razy

Auto: Mazda 626
Elektronika: Stag 200
Wtryskiwacze: Apollo
Reduktor: Zavoli N
Dysze: 2.30mm
Pojemność: 1991
Moc: 115
Kod Nadwozia: GE
Kod Silnika: FS
Rok Produkcji: 1996
Daro71, jak Twoja odpowiedź ma się do Kolegi danishow, ??

To, że blaszki, gumki, oringi mogą się zużyć to wiem. Ale właśnie jak to się ma ich szybkości, przełączania porannego ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Matrix Hd344 - szarpmnięcię przy przełączaniu
PostLink | Napisane: 2013-12-28, 20:11 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-01-04, 18:22
Posty: 7360
Lokalizacja: okol. Czestochowy

Pomógł: 450 razy

Auto: Golf3
Elektronika: Stag4+
Wtryskiwacze: Dragon
Reduktor: IG1 ST
Dysze: 1,80
Pojemność: 1781
Moc: 90
Kod Nadwozia: 1H1
Kod Silnika: ADZ
Rok Produkcji: 1995
Moja wypowiedź ma się dobrze ;) przecież napisał o kompletach do regeneracji, gdzie są blaszki i uszczelniacze. Cosik mnie się zdaje, że nie wyczyściłeś ich dobrze, najtrudniej wymyć syf z klocka z cewkami, a same blaszki to można myć do usranej śmierci. Co się listwa rozgrzeje to trochę syfu spływa i znowu zakleja. Spróbuj je ustawić wylotami do góry lub chociaż trochę pod górkę wtedy blaszki będą musiały być czyste.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Matrix Hd344 - szarpmnięcię przy przełączaniu
PostLink | Napisane: 2013-12-28, 20:15 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-09-23, 13:04
Posty: 987
Lokalizacja: Skawina

Pomógł: 15 razy

Auto: Mazda 626
Elektronika: Stag 200
Wtryskiwacze: Apollo
Reduktor: Zavoli N
Dysze: 2.30mm
Pojemność: 1991
Moc: 115
Kod Nadwozia: GE
Kod Silnika: FS
Rok Produkcji: 1996
Daro71 napisał(a):
najtrudniej wymyć syf z klocka z cewkami, a same blaszki to można myć do usranej śmierci. Co się listwa rozgrzeje to trochę syfu spływa i znowu zakleja. Spróbuj je ustawić wylotami do góry lub chociaż trochę pod górkę wtedy blaszki będą musiały być czyste.



To jest może to :) Aż mnie korci iść do garażu :)
Tylko najdziwniejsze jest to, że NIGDY wcześniej nie było z nimi problemu, stacja LPG ta sama...sprawdzę i dam znać :) DZIĘKI za NA PRAWDĘ dobrą radę :) Ja miałem je pionowo w dół...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Matrix Hd344 - szarpmnięcię przy przełączaniu
PostLink | Napisane: 2013-12-28, 20:19 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-01-04, 18:22
Posty: 7360
Lokalizacja: okol. Czestochowy

Pomógł: 450 razy

Auto: Golf3
Elektronika: Stag4+
Wtryskiwacze: Dragon
Reduktor: IG1 ST
Dysze: 1,80
Pojemność: 1781
Moc: 90
Kod Nadwozia: 1H1
Kod Silnika: ADZ
Rok Produkcji: 1995
Ja moje też mam w dół i mogę je codziennie wyciągać i blaszki są brudne, tylko że ja zamiast czyścić czy ustawiać pod górkę to włączyłem w programie podgrzewanie i jak na razie to wystarcza a Dragony już czekają i Matrix chyba pójdzie na choinkę jako ozdoba ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Matrix Hd344 - szarpmnięcię przy przełączaniu
PostLink | Napisane: 2013-12-28, 20:26 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-09-23, 13:04
Posty: 987
Lokalizacja: Skawina

Pomógł: 15 razy

Auto: Mazda 626
Elektronika: Stag 200
Wtryskiwacze: Apollo
Reduktor: Zavoli N
Dysze: 2.30mm
Pojemność: 1991
Moc: 115
Kod Nadwozia: GE
Kod Silnika: FS
Rok Produkcji: 1996
Ja nie mam niestety tego podgrzewania w 200-tce :( a podgrzewaczy instalować jakoś mi się nie chce...
Moje też wczyszczę, sprawdzę raz jeszcze i pójdą na GIEŁDĘ - bo bez manualnej korekty po temperaturze w lecie przy temperaturze lpg rzędu 70st też jest nieciekawie... BYE BYE Matrixy ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Matrix Hd344 - szarpmnięcię przy przełączaniu
PostLink | Napisane: 2013-12-29, 19:33 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-09-23, 13:04
Posty: 987
Lokalizacja: Skawina

Pomógł: 15 razy

Auto: Mazda 626
Elektronika: Stag 200
Wtryskiwacze: Apollo
Reduktor: Zavoli N
Dysze: 2.30mm
Pojemność: 1991
Moc: 115
Kod Nadwozia: GE
Kod Silnika: FS
Rok Produkcji: 1996
Daro71 napisał(a):
Ja moje też mam w dół i mogę je codziennie wyciągać i blaszki są brudne


Nie mam jak dać ich "pod górkę", chyba, żeby wężyki miały wtedy po 40cm ;( bez sensu, rzeźba...

Dzisiaj rano, BRAK JAKIEGOKOLWIEK zauważenia przy przejściu na lpg - temp. przeł. 20st.
Czasy wtrysku noPb również się nie zmieniły! Czyli wbudowana korekta po temp. jest OK. Matrixy lały jak chciały...

Dzięki wszystkim za cenne wskazówki :)
Ps: wyczyszczę lada dzień matrixy w myjce ultradźwiękowej i będą na sprzedaż gdyby ktoś chciał za nie duże piniążki :) One po prostu nie nadają się do STAGA 200...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Matrix Hd344 - szarpmnięcię przy przełączaniu
PostLink | Napisane: 2013-12-30, 14:16 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 29937
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 1355 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: ~310
Kod Silnika: B6294T
Zipperpl napisał(a):
Czyli wbudowana korekta po temp. jest OK

fajne wnioski wysnuwasz tylko nie bardzo kumam jak na podstawie tego, że przełączyło bez szarpania wnioskujesz o dobroci korekty ? :)

A matrixy... powieś na choince :)

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Matrix Hd344 - szarpmnięcię przy przełączaniu
PostLink | Napisane: 2013-12-30, 17:20 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-09-23, 13:04
Posty: 987
Lokalizacja: Skawina

Pomógł: 15 razy

Auto: Mazda 626
Elektronika: Stag 200
Wtryskiwacze: Apollo
Reduktor: Zavoli N
Dysze: 2.30mm
Pojemność: 1991
Moc: 115
Kod Nadwozia: GE
Kod Silnika: FS
Rok Produkcji: 1996
Struna napisał(a):
fajne wnioski wysnuwasz tylko nie bardzo kumam jak na podstawie tego, że przełączyło bez szarpania wnioskujesz o dobroci korekty ? :)



Wystarczająco dobra jest korekta, lepsza na pewno niż dla matrixów, ponieważ:

- po przełączeniu na lpg nawet przy 15st. czasy wtrysku noPB się nie zmieniają
- po osiągnięciu temp reduktora około 85st. - przy temp lpg 40st. czasy wtrysku noPB również się nie zmieniają, więc o to chyba chodzi ?

Spalanie w trakcie testów... i tak jak JEDNAK ktoś napisał, nie takie valdki złe...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Matrix Hd344 - szarpmnięcię przy przełączaniu
PostLink | Napisane: 2013-12-30, 22:57 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 29937
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 1355 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: ~310
Kod Silnika: B6294T
jak się jest świadomym ich ułomności i zadba się o to aby ich nie nadużyć to działają.

btw - stag 200 to chyba nie miał żadnej wbudowanej korekty, choć może się mylę.

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Matrix Hd344 - szarpmnięcię przy przełączaniu
PostLink | Napisane: 2013-12-31, 07:51 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-09-23, 13:04
Posty: 987
Lokalizacja: Skawina

Pomógł: 15 razy

Auto: Mazda 626
Elektronika: Stag 200
Wtryskiwacze: Apollo
Reduktor: Zavoli N
Dysze: 2.30mm
Pojemność: 1991
Moc: 115
Kod Nadwozia: GE
Kod Silnika: FS
Rok Produkcji: 1996
Struna napisał(a):
jak się jest świadomym ich ułomności i zadba się o to aby ich nie nadużyć to działają.


Dobrze mówisz :) dlatego co 20tys km "zegarek" do ręki i ustawianie na 0.4mm ... :)

Struna napisał(a):
btw - stag 200 to chyba nie miał żadnej wbudowanej korekty, choć może się mylę.


Te 200-tki, które chodziły na programie 1.14 może i nie ale nowsze coś tam korygują jednak... ;)

Ps: jeżeli mi nie wierzysz, to mogę Ci podrzucić moje matrixy do testów ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Matrix Hd344 - szarpmnięcię przy przełączaniu
PostLink | Napisane: 2013-12-31, 10:22 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 29937
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 1355 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: ~310
Kod Silnika: B6294T
nie chcę tego badziewia na oczy oglądać :)

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Matrix Hd344 - szarpmnięcię przy przełączaniu
PostLink | Napisane: 2014-01-07, 15:19 

Dołączył(a): 2013-03-31, 10:23
Posty: 84
Lokalizacja: Trójmiasto

Pomógł: 2 razy

Auto: Saab 9-3 SC
Elektronika: Qbox Basic
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: Gold GT
Dysze: brak
Pojemność: 1998
Moc: ~240KM
Kod Nadwozia: YS3F
Kod Silnika: B207
Rok Produkcji: 2008
Dorzucę od siebie:
5tys. temu oddawałem swojego HD344 do AMax na czyszczenie, stwierdzili uszkodzoną sekcję. Wymiana sekcji + czyszczenie i od miesiąca przy pierwszym przełączeniu szarpnięcie (jadąc równiutko ok 2tys. obrotów bardzo delikatne).
Dzisiaj rozebrałem no i nie powiem żeby były czyste po tych 5tys i 5 miesiącach. Godzinka roboty i zobaczymy jak będzie. Filtr FL Matrix ale zastanawiam się czy nie dołożyć do tego LPG Tech Perfect Blue bo sobie leży.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Matrix Hd344 - szarpmnięcię przy przełączaniu
PostLink | Napisane: 2014-01-08, 05:29 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-09-23, 13:04
Posty: 987
Lokalizacja: Skawina

Pomógł: 15 razy

Auto: Mazda 626
Elektronika: Stag 200
Wtryskiwacze: Apollo
Reduktor: Zavoli N
Dysze: 2.30mm
Pojemność: 1991
Moc: 115
Kod Nadwozia: GE
Kod Silnika: FS
Rok Produkcji: 1996
Wg moich testów skopana jest wbudowana korekta po temp w stagu200. Nie wiem jak masz w OMVL...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Matrix Hd344 - szarpmnięcię przy przełączaniu
PostLink | Napisane: 2014-01-08, 08:22 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 29937
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 1355 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: ~310
Kod Silnika: B6294T
Matrixow i tak korektą się do końca nie opanuje, tak jak magic jety zmieniają wydajność w funkcji temperatury własnej.

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Matrix Hd344 - szarpmnięcię przy przełączaniu
PostLink | Napisane: 2014-01-08, 09:25 

Dołączył(a): 2013-03-31, 10:23
Posty: 84
Lokalizacja: Trójmiasto

Pomógł: 2 razy

Auto: Saab 9-3 SC
Elektronika: Qbox Basic
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: Gold GT
Dysze: brak
Pojemność: 1998
Moc: ~240KM
Kod Nadwozia: YS3F
Kod Silnika: B207
Rok Produkcji: 2008
No u mnie teraz nie ma żadnego szarpnięcia, nawet najmniejszego :) Dzisiaj rano na zimnym pięknie się przełączył a jestem bardzo uczulony na jakieś niedomagania auta ;)
A propo korekt po temperaturze - w najnowszym oprogramowaniu nigdzie nie widzę możliwości ręcznego ustawienia więc wszystko po staremu.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
AdWords Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO