Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Regulacja gazu: II generacja, Vw silnik 2E
PostLink | Napisane: 2008-11-12, 19:39 

Dołączył(a): 2008-09-23, 19:30
Posty: 7
Lokalizacja: małoplskie

Pomógł: 0 razy

Auto: Vw Vento 2.0 115 km
Elektronika: LovEco
Reduktor: Lovato
Pojemność: 2
Moc: 115 KM
Kod Nadwozia: czarny perłowy metalik
Kod Silnika: 2E
Rok Produkcji: 1993
Witam wszystkich forumowiczów.
Moje pytanie dotyczy regulacji instalki LPG w Golfie III GTI, mojej żonki, silnik 2E (poj. 2 litry, wtrysk wielopunktowy niesekwencyjny Digifant).
Problem tyczy poprawki w nastawach po powiekszeniu średnicy miksera.
Czemu to zrobiłem? Zeby dodać mocy na obu paliwach.

W moim samochodzie (vento również z silnikiem 2E) rozwierciłem mikser z 34 na 37 mm. Wszystko wyszło super, nie musiałem nic zmieniać w nastawach kroków, mam tylko linijke diodową to testowania sondy, pracuje prawidłowo w całym zakresie obrotów, auto dostało kopa, spalanie spadło prawie o 2 litry na 100. Przypuszczam że zbyt bogata była wcześniej mieszanka dlatego teraz wszystko jest ok.

Teraz pacjent nr 2 czyli wspomniany golf żonki. Był w nim wyjściowo mikser o średnicy tylko 32 mm. Parę dni temu rozwierciłem go na 37 - tak samo jak w mom Vento. Powstał pewien problem. I tu proszę o pomoc. Auto gaśnie na wolnych jak przełączy się na zimnym silniku na LPG - ale to pal sęk, nawet dobrze że troszkę benzyny poczuje.
Natomiast gnębi mnie że w wyższym zakresie obrotów sonda stoi na ubogim, na niskim napięciu. Auto co prawda od momentu lekkiego zagrzania zachowuje się super, odżyło, dostało kopa itd, ale nie chcę żeby jeździło na ubogiej mieszance, wiadomo czemu.
Wybieram się do gazownika bo sam nie mam interfejsu.
Pytanie: co mu zaproponować? Dodać kroków na PWA? Zmienić zakresy otwarcia i zamykania?
Dziękuję tym którym chciało się to czytać, może ktoś się zainteresuje, bo wiadomo na czym polega problem ze zbyt małymi mikserami: łatwiej ustawić, gorzej jeździć.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2008-11-12, 20:37 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22591
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 397 razy

Auto: BMW 740i Renault Mégane 2
Elektronika: LR Omegas / Francuska
Wtryskiwacze: Med / Delphi EJBR01801Z
Reduktor: 2x IG1 MAGG / Delphi
Dysze: biale / 8dziur
Pojemność: 4400 / 1462
Moc: 358 / 82
Kod Nadwozia: E38 / BM0/1
Kod Silnika: M62B44 / K9K 722
napisz jaki w 1 i 2 masz reduktor i czy mixer u żonki jest dokładnie taki sam jak u ciebie jak możesz daj zdjęcia przerobionego palnika u ciebie i u twojej żonki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2008-11-13, 15:26 

Dołączył(a): 2008-09-23, 19:30
Posty: 7
Lokalizacja: małoplskie

Pomógł: 0 razy

Auto: Vw Vento 2.0 115 km
Elektronika: LovEco
Reduktor: Lovato
Pojemność: 2
Moc: 115 KM
Kod Nadwozia: czarny perłowy metalik
Kod Silnika: 2E
Rok Produkcji: 1993
Reduktory: W moim Vento: Lovato. W GT żonki: Landi.
Mixery oba typ L-jetronic, w Vento otworkowy wyjściwo 34 mm, u żonki szczelinowy (może tu jest jakaś różnica) 32 mm, oba sa teraz rozwiercone na 37, przy czym starałem się zachować wszystkie krzywizny w przelocie miksera zwiększając jego średnicę.
Więcej danych - szczegółowych oznaczeń reduktorów i komputerków podam jutro, dziś auta jeżdzą. Dodam że z porannym gaśnieciem na zimno doraźnie poradziłem sobie dodając trochę gazu dużą śróbą na reduktorze, zapewne teraz będzie za bogato na ciepłym na wolnych, ale nie miałem czasu sprawdzić dziś. Poza tym żonka jest zachwycona kopem jaki dostało auto po zwiększeniu średnicy miksera (na obu paliwach) - pozostaje kwestia tej za ubogiej mieszanki na wysokich obrotach, ale nie jest ona napewno jakoś drastycznie zubożona, widać to po dobrych osiągach auta.
Dzięki serdeczne za odzew.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2008-11-13, 15:32 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22591
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 397 razy

Auto: BMW 740i Renault Mégane 2
Elektronika: LR Omegas / Francuska
Wtryskiwacze: Med / Delphi EJBR01801Z
Reduktor: 2x IG1 MAGG / Delphi
Dysze: biale / 8dziur
Pojemność: 4400 / 1462
Moc: 358 / 82
Kod Nadwozia: E38 / BM0/1
Kod Silnika: M62B44 / K9K 722
Cytuj:
Vento otworkowy wyjściwo 34 mm, u żonki szczelinowy (może tu jest jakaś różnica) 32 mm


I Tu jest inna różnica - konstrukcja - inny podzielnik podciśnień


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2008-11-13, 15:44 

Dołączył(a): 2008-09-23, 19:30
Posty: 7
Lokalizacja: małoplskie

Pomógł: 0 razy

Auto: Vw Vento 2.0 115 km
Elektronika: LovEco
Reduktor: Lovato
Pojemność: 2
Moc: 115 KM
Kod Nadwozia: czarny perłowy metalik
Kod Silnika: 2E
Rok Produkcji: 1993
OK. Rozumiem. W takim razie mam w garażu jeszcze jeden otworkowy, też 32 mm, więc chyba go powiększę (miał zostać na wypadek niepowodzenia w regulacji) i będę pytał o nastawy. Musi to GTI chodzić prawie jak GTI, a na sekwencję nas nie stać. Jeszcze raz dzięki za odpowiedź.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2008-11-13, 15:47 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22591
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 397 razy

Auto: BMW 740i Renault Mégane 2
Elektronika: LR Omegas / Francuska
Wtryskiwacze: Med / Delphi EJBR01801Z
Reduktor: 2x IG1 MAGG / Delphi
Dysze: biale / 8dziur
Pojemność: 4400 / 1462
Moc: 358 / 82
Kod Nadwozia: E38 / BM0/1
Kod Silnika: M62B44 / K9K 722
oj panie silnikami 2.0 8v czy 16v zachwycałem sie ponad 10 lat temu , dziś to mułek i diesle go objedzają


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2008-11-13, 15:55 

Dołączył(a): 2008-09-23, 19:30
Posty: 7
Lokalizacja: małoplskie

Pomógł: 0 razy

Auto: Vw Vento 2.0 115 km
Elektronika: LovEco
Reduktor: Lovato
Pojemność: 2
Moc: 115 KM
Kod Nadwozia: czarny perłowy metalik
Kod Silnika: 2E
Rok Produkcji: 1993
Eee... no tak, ale ja lubię te auta :) . Zostają. Jeżdżą nieźle, mało się psują a części i naprawy i eksploatacja na LPG są śmiesznie tanie.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO