Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Strojenie LPG po OBD2
PostLink | Napisane: 2014-08-20, 10:10 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-03-30, 17:51
Posty: 225
Lokalizacja: Mazowieckie

Pomógł: 7 razy

Auto: Mercedes Klasa C
Elektronika: Stag 4 plus
Wtryskiwacze: Baracuda Y90
Reduktor: KME GOLD
Dysze: brak
Pojemność: 2000
Moc: 163
Kod Nadwozia: W203
Rok Produkcji: 2001
W sumie przydałby się taki sterownik lpg który można podłączyć do LPG oraz OBD2 i sam na podstawie danych wyregulował instalację :)

Mniej więcej wiem także muszę przećwiczyć to wszystko.
Powiedzcie mi jeszcze w sprawie mapek - całkowicie je zostawiam tak ? , skoro dobrze ustawię LPG na podstawie OBD2 to kasując mapy Bp i LPG powinny się na siebie nałożyć tak ??

Napiszcie mi jeszcze jak sprawdzić to AFR...

Jest fajna możliwość montowania filmików z jazdy za pomocą Torque pro.
LINK: https://www.youtube.com/watch?v=OeG1AqbJeXA

Nagram i popatrzę jak co pracuję tak jak pisze Mirosław,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Strojenie LPG po OBD2
PostLink | Napisane: 2014-08-20, 10:45 

Dołączył(a): 2012-06-19, 08:17
Posty: 2703
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 78 razy

Auto: Toyota Yaris 03/03TS
Elektronika: Basic/Basic
Wtryskiwacze: Barr115/AC W031
Reduktor: AC R02/AC R02
Dysze: 1.7mm/1.7mm
Pojemność: 998/1497
Moc: 68/105
Kod Silnika: 1SZ-FE/1NZ-FE
Rok Produkcji: 2003/2003
ISA jest zajebista, tylko tego trzeba umieć użyć. Przełączanie PB LPG i stroi książkowo. Wszystkie auta tak stroję obserwując dla kontroli OBD i jest lux.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Strojenie LPG po OBD2
PostLink | Napisane: 2014-08-20, 10:47 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 29297
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 1285 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: ~310
Kod Silnika: B6294T
psooya napisał(a):
Wszystkie auta tak stroję obserwując dla kontroli OBD i jest lux.

to sobie wystrój cokolwiek na dwóch bankach :)

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Strojenie LPG po OBD2
PostLink | Napisane: 2014-08-20, 15:37 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-03-30, 17:51
Posty: 225
Lokalizacja: Mazowieckie

Pomógł: 7 razy

Auto: Mercedes Klasa C
Elektronika: Stag 4 plus
Wtryskiwacze: Baracuda Y90
Reduktor: KME GOLD
Dysze: brak
Pojemność: 2000
Moc: 163
Kod Nadwozia: W203
Rok Produkcji: 2001
Powiedzcie mi jeszcze jakie poprawne wartości powinny być dla mojego silnika :
stft 1
ltft1
f/t1
przynajmniej jak powinny oscylować albo jakie zakresy. Pytam bo może się okazać że poustawiam LPG a później się okaże że mam złe korekty spowodowane usterkami na PB.

dodatkowo zwracam uwagę na kompresor :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Strojenie LPG po OBD2
PostLink | Napisane: 2014-08-21, 10:14 

Dołączył(a): 2012-06-19, 08:17
Posty: 2703
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 78 razy

Auto: Toyota Yaris 03/03TS
Elektronika: Basic/Basic
Wtryskiwacze: Barr115/AC W031
Reduktor: AC R02/AC R02
Dysze: 1.7mm/1.7mm
Pojemność: 998/1497
Moc: 68/105
Kod Silnika: 1SZ-FE/1NZ-FE
Rok Produkcji: 2003/2003
Struna napisał(a):
psooya napisał(a):
Wszystkie auta tak stroję obserwując dla kontroli OBD i jest lux.

to sobie wystrój cokolwiek na dwóch bankach :)

Stag z zasady nie pracuje poprawnie dla dwóch banków ale korektą wtryskiwaczy można coś tam podziałać, zmniejszyć rozjazd i zestroić
Do takich samochodów powinny być dwa mnożniki jak w P13 lub dwie mapy RPM.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Strojenie LPG po OBD2
PostLink | Napisane: 2014-08-21, 16:55 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 29297
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 1285 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: ~310
Kod Silnika: B6294T
Stag działa ok na dwóch bankach, jemu żadna różnica. Ale ISA już nie.

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Strojenie LPG po OBD2
PostLink | Napisane: 2014-08-23, 09:26 

Dołączył(a): 2009-11-24, 21:52
Posty: 806
Lokalizacja: golub dobrzyń

Pomógł: 20 razy

Auto: mercedes c W203
Elektronika: stag 200 go-fast
Wtryskiwacze: OMFL REG-FAST
Reduktor: versusus vr-l
Dysze: 2,5
Pojemność: 2,0
Moc: 130
Rok Produkcji: 2001
juz raz tak zrobiłem (zeby korekty st.. razem z wynikowymi ltft dązyły do 0 na gazie)efekt był że waliło po kilkudziesięciu kilometrach szekiem.przez załozeeniem gazu miał -2 i -3 ltft,trzebabyło zrównoważyć to na dwóch paliwach i ustawić -3 i -4 jako punkt neutralny w ster. p13 i spokój cały czas


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Strojenie LPG po OBD2
PostLink | Napisane: 2014-08-23, 10:05 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-03-30, 17:51
Posty: 225
Lokalizacja: Mazowieckie

Pomógł: 7 razy

Auto: Mercedes Klasa C
Elektronika: Stag 4 plus
Wtryskiwacze: Baracuda Y90
Reduktor: KME GOLD
Dysze: brak
Pojemność: 2000
Moc: 163
Kod Nadwozia: W203
Rok Produkcji: 2001
Dzięki, będę próbował. Trochę poczytałem i temat się rozjaśnił, jak coś będę pytał.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Strojenie LPG po OBD2
PostLink | Napisane: 2014-08-30, 08:53 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-03-30, 17:51
Posty: 225
Lokalizacja: Mazowieckie

Pomógł: 7 razy

Auto: Mercedes Klasa C
Elektronika: Stag 4 plus
Wtryskiwacze: Baracuda Y90
Reduktor: KME GOLD
Dysze: brak
Pojemność: 2000
Moc: 163
Kod Nadwozia: W203
Rok Produkcji: 2001
Witam ponownie, pojeździłem trochę obserwując korekty, niestety korekta długoterminowa utrzymuje się cały czas powyżej +10,+14,+18 a rano podczas odpalania nawet +22.
Krótka lata tak od -7 do + 7 no może czasem o +-10 załapie ale w miarę jeszcze nie ma tragedii-muszę dostroić.
Ale martwi mnie korekta Długa bo nawet jeśli jadę w dłuższą trasę np. 30 km to i tak poniżej +10 nie zchodzi.

Przeczytałem gdzieś że problemem może być usterka 2 sondy czyli tej za katalizatorem ?
Czy ktoś może mi wytłumaczyć na jakiej zasadzie jest obliczona korekta długoterminowa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Strojenie LPG po OBD2
PostLink | Napisane: 2014-08-30, 10:02 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 29297
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 1285 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: ~310
Kod Silnika: B6294T
Średnia z krótkich.

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Strojenie LPG po OBD2
PostLink | Napisane: 2014-08-30, 10:29 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 37740
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 3871 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4+
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
Struna napisał(a):
Średnia z krótkich.

plus czasem zapamiętane "defekty silnika", zależy od "inteligencji" sterownika


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Strojenie LPG po OBD2
PostLink | Napisane: 2014-08-30, 22:37 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-03-30, 17:51
Posty: 225
Lokalizacja: Mazowieckie

Pomógł: 7 razy

Auto: Mercedes Klasa C
Elektronika: Stag 4 plus
Wtryskiwacze: Baracuda Y90
Reduktor: KME GOLD
Dysze: brak
Pojemność: 2000
Moc: 163
Kod Nadwozia: W203
Rok Produkcji: 2001
A dlaczego startując rano na benzynie to korekta długoterminowa lata +18+22 ? - regulacja lpg ?

Jeżeli długoterminowa korekta to średnia z krótkiej to mogę podejrzewać że coś jest zepsute ? skoro jej wynik nie jest średnią _


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Strojenie LPG po OBD2
PostLink | Napisane: 2014-08-31, 08:05 

Dołączył(a): 2009-11-24, 21:52
Posty: 806
Lokalizacja: golub dobrzyń

Pomógł: 20 razy

Auto: mercedes c W203
Elektronika: stag 200 go-fast
Wtryskiwacze: OMFL REG-FAST
Reduktor: versusus vr-l
Dysze: 2,5
Pojemność: 2,0
Moc: 130
Rok Produkcji: 2001
pojeżdziłes trochę.. ale chyba na G,przejedż co najmniej kil;kanascie kilometrow na B to się wyjaśni


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Strojenie LPG po OBD2
PostLink | Napisane: 2014-10-06, 13:01 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-03-30, 17:51
Posty: 225
Lokalizacja: Mazowieckie

Pomógł: 7 razy

Auto: Mercedes Klasa C
Elektronika: Stag 4 plus
Wtryskiwacze: Baracuda Y90
Reduktor: KME GOLD
Dysze: brak
Pojemność: 2000
Moc: 163
Kod Nadwozia: W203
Rok Produkcji: 2001
Witam ponownie, pojeździłem na Bp i korekty mają się następująco.
stft 1 - od -3 % do 3 %
ltft1 - tak ok 6 %-7 %

Mam takie coś że przy niskich obrotach na wyższym biegu jak chcę przydusić to silnik tak lekko przyszarpnie - przytnie się jeden raz... Mam to tylko na LPG, dodam że nie wymieniałem świec i nie wiem kiedy były wymieniane. Czy to może być wina świec ??? Powiem jeszcze że nie mam przewodów WN tylko na świecy jest od razu cewka ;p
Świecę i tak zamierzam wymienić więc wtedy będę regulował LPG.
Co do aplikacji TORQUE niestety trochę za wolno odświeża dane w związku z czym trudno mi stroić. Jak jadę powiedzmy równo 90-100 km/h to korekty są takie jak na benzynie ale jak chcę przydusić na chwilę albo mulę auto to już latają do +-10 i w tych momentach ciężko mi dostroić :(.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Strojenie LPG po OBD2
PostLink | Napisane: 2014-10-06, 13:15 

Dołączył(a): 2012-06-19, 08:17
Posty: 2703
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 78 razy

Auto: Toyota Yaris 03/03TS
Elektronika: Basic/Basic
Wtryskiwacze: Barr115/AC W031
Reduktor: AC R02/AC R02
Dysze: 1.7mm/1.7mm
Pojemność: 998/1497
Moc: 68/105
Kod Silnika: 1SZ-FE/1NZ-FE
Rok Produkcji: 2003/2003
Spróbuj OBD2SPY w trybie fast jedną korektę czyta fajnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
AdWords Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO