Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: bardzo spadają obroty na luzie
PostLink | Napisane: 2008-12-13, 11:27 

Dołączył(a): 2008-12-13, 11:06
Posty: 7
Lokalizacja: Sosnowiec (Centrum)

Pomógł: 0 razy

Auto: Skoda Felicia
Elektronika: LandiRenzo LCS ER
Wtryskiwacze: mikser
Reduktor: Tomasetto AT 100hp
Pojemność: 1600
Moc: 75KM/135Nm
Kod Nadwozia: 795 (kombi GLX)
Kod Silnika: AEE
Rok Produkcji: 1999
Mam problem z felcią:

1. samochód gaśnie lub bardzo spadają obroty przy skręcie w lewo i w prawo na luzie (na prostej drodze mogę wrzucić na luz i przy 120km/h i nic się nie dzieje)

2. gdy hamuje, obroty spadają do około 600, później podnoszą się do niecałych 750 i trzymają się ładnie (sporadycznie, ale jednak)

3. na gorącym silniku (w korkach) jakby się dusi, trzyma 600-700 obrotów

Oprócz tego samochód naprawdę jeździ ładne, przyspiesza bez problemów i się nie dusi.

Dzieje się to od wiosny (przedtem było ok).

Jeśli chodzi o auto to wymienione jest:
czujnik temperatury płynu, przepustnica (było testowane na 3 i na każdej dzieje się to samo), wszelkie węże wychodzące z kolektora dolotowego (ten do serwa z zaworem zwrotnym, ten do filtra z węglem aktywnym, ten do podciśnieniowego regulatora par paliwa), Vag nie pokazuje błędów (za wyjątkiem wtryskiwaczy i małego sygnału z sondy - LPG), wskazania czujników temp. są chyba w normie (temp płynu na pewno, ale wskazania czujnika w dolocie są chyba troszkę za niskie - z tym że mam zablokowany dopływ ciepłego powietrza i leci tylko zimne). Reduktor jest nowy, ale na starym (EC04) też to było.

Zastanawiają mnie wolne obroty, bo u gazownika na kompie pokazuje że mam 750-800, a na Vagu że z biedą 700.
Na gazownika nie mam podstaw narzekać (jestem u niego co 2 tygodnie i nie bierze za to ani grosza) - od zawsze do niego jeżdżę.

Pomóżcie, bo przyznam się szczerze że zaczyna mnie to zdrowo irytować.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2008-12-16, 00:54 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22591
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 397 razy

Auto: BMW 740i Renault Mégane 2
Elektronika: LR Omegas / Francuska
Wtryskiwacze: Med / Delphi EJBR01801Z
Reduktor: 2x IG1 MAGG / Delphi
Dysze: biale / 8dziur
Pojemność: 4400 / 1462
Moc: 358 / 82
Kod Nadwozia: E38 / BM0/1
Kod Silnika: M62B44 / K9K 722
każ mu raz jeszcze wyregulować i podpowiedz mu że w reduktorze są 2 śrubki do regulacji a nie tylko jedną

to , aż śmieszne że nie może se z tym poradzić


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2008-12-16, 15:43 

Dołączył(a): 2008-12-13, 11:06
Posty: 7
Lokalizacja: Sosnowiec (Centrum)

Pomógł: 0 razy

Auto: Skoda Felicia
Elektronika: LandiRenzo LCS ER
Wtryskiwacze: mikser
Reduktor: Tomasetto AT 100hp
Pojemność: 1600
Moc: 75KM/135Nm
Kod Nadwozia: 795 (kombi GLX)
Kod Silnika: AEE
Rok Produkcji: 1999
A i dziś zauważyłem jeszcze jedną rzecz. Jak postałem w korku i wiatrak na chłodnicy się załączył to obroty spadły do 500-600 i utrzymywało się tak do momentu aż wentylator przestał pracować.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2008-12-17, 13:35 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22591
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 397 razy

Auto: BMW 740i Renault Mégane 2
Elektronika: LR Omegas / Francuska
Wtryskiwacze: Med / Delphi EJBR01801Z
Reduktor: 2x IG1 MAGG / Delphi
Dysze: biale / 8dziur
Pojemność: 4400 / 1462
Moc: 358 / 82
Kod Nadwozia: E38 / BM0/1
Kod Silnika: M62B44 / K9K 722
Cytuj:
każ mu raz jeszcze wyregulować i podpowiedz mu że w reduktorze są 2 śrubki do regulacji a nie tylko jedną



to z wentylatorem tylko to potwierdza


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2008-12-17, 15:22 

Dołączył(a): 2008-12-13, 11:06
Posty: 7
Lokalizacja: Sosnowiec (Centrum)

Pomógł: 0 razy

Auto: Skoda Felicia
Elektronika: LandiRenzo LCS ER
Wtryskiwacze: mikser
Reduktor: Tomasetto AT 100hp
Pojemność: 1600
Moc: 75KM/135Nm
Kod Nadwozia: 795 (kombi GLX)
Kod Silnika: AEE
Rok Produkcji: 1999
Aha.

Czyli mieszanka jest za bogata, lub zbyt uboga.

A da się bez podpinania kompa stwierdzić czy "za", czy "zbyt" (po samych objawach)?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2008-12-17, 17:30 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22591
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 397 razy

Auto: BMW 740i Renault Mégane 2
Elektronika: LR Omegas / Francuska
Wtryskiwacze: Med / Delphi EJBR01801Z
Reduktor: 2x IG1 MAGG / Delphi
Dysze: biale / 8dziur
Pojemność: 4400 / 1462
Moc: 358 / 82
Kod Nadwozia: E38 / BM0/1
Kod Silnika: M62B44 / K9K 722
jest zarówno za bogata jak i za uboga , źle wyregulowany reduktor , tak jak napisałem , regulacje są 2 , ktoś korzystał z tylko z 1 , jak tego nie zrozumiesz dostaniesz ostrzeżenie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2008-12-17, 17:58 

Dołączył(a): 2008-12-13, 11:06
Posty: 7
Lokalizacja: Sosnowiec (Centrum)

Pomógł: 0 razy

Auto: Skoda Felicia
Elektronika: LandiRenzo LCS ER
Wtryskiwacze: mikser
Reduktor: Tomasetto AT 100hp
Pojemność: 1600
Moc: 75KM/135Nm
Kod Nadwozia: 795 (kombi GLX)
Kod Silnika: AEE
Rok Produkcji: 1999
Dobra, dobra. Nie nerwuj się. ;-)
Niestety w kwestii LPG i problemów związanych z tym jestem laikiem, więc czasem trzeba "wytłumaczyć jak krowie na granicy" ;-)

Dzięki wielkie za pomoc :-D


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO