Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Laguna ph1 gasnie przy pierwszym przełączeniu na gaz
PostLink | Napisane: 2008-10-02, 15:19 

Dołączył(a): 2008-09-28, 18:50
Posty: 34
Lokalizacja: zielona Góra

Pomógł: 0 razy

Auto: AUDI A6
Elektronika: 4 gas ( stag)
Wtryskiwacze: Magic Jet
Reduktor: Scorpion ST
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 193
Kod Nadwozia: c5
Kod Silnika: alg
Rok Produkcji: 1999
Witam wszystkich Forumowiczów! Mam problem z autem ojca, jest to Renault Laguna 1994 , 2.0 litra ( silnik 3fr). jest założona instalacja kme Bingo s4.. reduktor ml-gas, Problem polega na tym ,że auto przy pierwszym przełączeniu z benzyny na gaz zawsze gaśnie.jak tylko po zgaśnięciu jeszcze raz sie go odpali juz cały dzien przezuca na gaz bez najmniejszych problemów. Był regulowany kilkanascie razy i nic.Poza tym felerem chodzi nienagannie. Fakt ze dosyc sporo pali. przełączanie ustawione jest przy 40 stopniach na parowniku( wiecej tez nic nie zmienia), sonda chodzi ,centralka zaadaptowana, pwa=100, wąż od parownika do miksera ok 40 cm, odcięcie wtryskow benzyny w czasie przejscia na gaz po 0,8 s. proszę o pomoc.


Ostatnio edytowano 2008-11-27, 20:49 przez michuNS, łącznie edytowano 4 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2008-10-02, 15:50 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22591
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 397 razy

Auto: BMW 740i Renault Mégane 2
Elektronika: LR Omegas / Francuska
Wtryskiwacze: Med / Delphi EJBR01801Z
Reduktor: 2x IG1 MAGG / Delphi
Dysze: biale / 8dziur
Pojemność: 4400 / 1462
Moc: 358 / 82
Kod Nadwozia: E38 / BM0/1
Kod Silnika: M62B44 / K9K 722
i co mamy wszyscy płakać z tego powodu ?

napisz jaki reduktor itp. bo teraz to mamy wróżenie z fusów

napisz też jak jest rozwiązane odcięcie wtryskiwaczy pb ?

jakieś zdjęcie

a nie każesz nam wróżyć z fusów !!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2008-10-02, 21:09 

Dołączył(a): 2008-09-14, 16:46
Posty: 28
Lokalizacja: jarocin

Pomógł: 0 razy

Auto: lincoln navigator 5.4l
Elektronika: sequent plug&drive
Wtryskiwacze: brc żółte
Reduktor: brc max
Dysze: wtryski żółte
Pojemność: 5400
Moc: 300
Kod Nadwozia: ---
Kod Silnika: ---
Rok Produkcji: 2000
sprawdź czy podczas pierwszego przełącznia na gaz otwiera się cewka reduktorze ,ewentualnie nakładka paliw


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2008-10-02, 21:28 

Dołączył(a): 2008-09-28, 18:50
Posty: 34
Lokalizacja: zielona Góra

Pomógł: 0 razy

Auto: AUDI A6
Elektronika: 4 gas ( stag)
Wtryskiwacze: Magic Jet
Reduktor: Scorpion ST
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 193
Kod Nadwozia: c5
Kod Silnika: alg
Rok Produkcji: 1999
w momencie przełączania silniczek otwiera się i ustawia na pwa, nakładkę próbowałem ustawić w zakresie 0.4-1.6 s. i bezskutecznie. poszukam oznaczen to dam znać co tam jest założone.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2008-10-02, 23:11 
Administrator

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:05
Posty: 525
Lokalizacja: Wałbrzych

Pomógł: 0 razy

Auto: Jeep GC
Pojemność: 5900
Rok Produkcji: 1998
michuNS napisał(a):
auto przy pierwszym przełączeniu z benzyny na gaz zawsze gaśnie


moze cos jest przytkane na miedzi (filtry)

sprobuj jeszcze bardziej naciagnac opoznienie wylaczenia wtryskiwaczy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2008-11-25, 22:55 

Dołączył(a): 2008-09-28, 18:50
Posty: 34
Lokalizacja: zielona Góra

Pomógł: 0 razy

Auto: AUDI A6
Elektronika: 4 gas ( stag)
Wtryskiwacze: Magic Jet
Reduktor: Scorpion ST
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 193
Kod Nadwozia: c5
Kod Silnika: alg
Rok Produkcji: 1999
witam po długiej przerwie..
spróbowałem przeciagnac ocięcie wtrysków ale nic to nie zmienia doprowadza nawet do zalania silnika gdy jest juz cieply. Rozmontowałem całą instalację wszystko wyczyścilem( miedz, elektrozawory na butli , reduktorze,wyczysciłem reduktor, posprawdzałem połączenia przewodów , wymieniłem filter). Nie wiem tylko na co zwrócić uwagę na krokowcu i w mikserze bo juz tylko to zostało do sprawdzenia. Krokowiec wedle programu chodzi ładnie a mikser nie mam pojecia jak sprawdzić. zauwazyłem ze TPS jest nie podlączony ale w programie ustawiaony jest na " Brak TPS". Jezeli ktos ma jakies pomysły i sugestie to czekam na wskazówki.postaram sie wrzucic jakies fotki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2008-11-25, 23:29 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22591
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 397 razy

Auto: BMW 740i Renault Mégane 2
Elektronika: LR Omegas / Francuska
Wtryskiwacze: Med / Delphi EJBR01801Z
Reduktor: 2x IG1 MAGG / Delphi
Dysze: biale / 8dziur
Pojemność: 4400 / 1462
Moc: 358 / 82
Kod Nadwozia: E38 / BM0/1
Kod Silnika: M62B44 / K9K 722
zrób zdjęcia pod maską


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2008-11-27, 20:26 

Dołączył(a): 2008-09-28, 18:50
Posty: 34
Lokalizacja: zielona Góra

Pomógł: 0 razy

Auto: AUDI A6
Elektronika: 4 gas ( stag)
Wtryskiwacze: Magic Jet
Reduktor: Scorpion ST
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 193
Kod Nadwozia: c5
Kod Silnika: alg
Rok Produkcji: 1999
wrzucam zdięcia spod machy ( moze cos komus wpadnie w oko).

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a7c ... 14574.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4bf ... 8cdad.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/abb ... 44082.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7cb ... 119b1.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/41d ... 96a1a.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6b5 ... b7c18.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/70a ... 985a3.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8eb ... 7fc3d.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2008-11-28, 06:30 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-05-07, 10:39
Posty: 357
Lokalizacja: Gliwice

Pomógł: 0 razy

Auto: BMW 528 iT|Audi A6|Paugeot 307
Elektronika: ESGI2|Stag 300|BRC Sq24
Wtryskiwacze: MagicJet|Magic Jet|BRC Pomaranczowe
Reduktor: EG200 kW|2x EG200 kW|BRC Genius
Dysze: 2.5|3.0|xx
Pojemność: 2800
Moc: 193|300|109
Kod Nadwozia: e39|C5|3A/C
Kod Silnika: M52B28|ASG|NFU
Rok Produkcji: 1996|2001|2002
ja mialem identyczny problem w poprzednim aucie. Instalacja byla jakies ROMANO czy inne syfiarstwo, w kazdym razie problem byl taki ze po nocnym postoju wyjezdzam na droge, but, auto osiaga 2 tys obrotow, odcina Pb i nic. Gazu nie podaje, auto slabnie az do zgaszenia. Jezeli zanim zgasnie sprobowalem go przelaczyc na Pb i jeszcze raz na LPG to juz wszystko ok.

Problemem byl elektrozawor z filtrem gazu. Wymienilem go na nowy i jak reka odjal


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2008-12-29, 00:27 

Dołączył(a): 2008-09-28, 18:50
Posty: 34
Lokalizacja: zielona Góra

Pomógł: 0 razy

Auto: AUDI A6
Elektronika: 4 gas ( stag)
Wtryskiwacze: Magic Jet
Reduktor: Scorpion ST
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 193
Kod Nadwozia: c5
Kod Silnika: alg
Rok Produkcji: 1999
znaleziono :-)

wyszło na to ze zawieszał sie silniczek krokowy od lpg, po wymianie gada jak ta lala.

Temat mozna zamknąć.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO