Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 109 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: TSI - DGI LCC 6 Generacja
PostLink | Napisane: 2016-04-10, 20:33 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2016-03-02, 21:11
Posty: 209
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 5 razy

Auto: VW Passat CC TSI DSG
Elektronika: DGI
Wtryskiwacze: oryginał
Reduktor: Pompa gazu
Dysze: -
Pojemność: 2.0
Moc: 200
Kod Nadwozia: LC8Y
Kod Silnika: CCZ A
Szanowni,
jeżeli znacie procedury UP to pewnie wiecie, że do czasu opublikowania w Biuletynie UP wszystko jest tajne i taki stan trwa ok 1,5 roku :) .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TSI - DGI LCC 6 Generacja
PostLink | Napisane: 2016-04-10, 20:42 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-09-19, 11:06
Posty: 3425
Lokalizacja: Crack

Pomógł: 69 razy

Auto: Mazda MPV/Toyota Corolla
Elektronika: LPGTech 516/
Wtryskiwacze: HANA 2000 zielone/
Reduktor: Niko 300 SMC+ @1,32bar/
Dysze: ledwo dyszę
Pojemność: 2967/1332
Moc: 200/87
Kod Nadwozia: LW28/EE111
Kod Silnika: AJ/4E-FE
Rok Produkcji: 2004/1998
Nieprawda. Ochronie podlega od chwili złożenia wniosku jeśli ostanie się w trakcie postępowania.
To elementarz - ochrona tymczasowa przyznana zostaje z datą złożenia wniosku.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TSI - DGI LCC 6 Generacja
PostLink | Napisane: 2016-04-10, 20:51 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-09-20, 10:54
Posty: 4143
Lokalizacja: podkarpacie

Pomógł: 224 razy

Elektronika: stag 300 PLUS
te patenty to taka sama paranoja jak próba opatentowania koła i oscypka.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TSI - DGI LCC 6 Generacja
PostLink | Napisane: 2016-04-10, 20:52 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2016-03-02, 21:11
Posty: 209
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 5 razy

Auto: VW Passat CC TSI DSG
Elektronika: DGI
Wtryskiwacze: oryginał
Reduktor: Pompa gazu
Dysze: -
Pojemność: 2.0
Moc: 200
Kod Nadwozia: LC8Y
Kod Silnika: CCZ A
enkai napisał(a):
Nieprawda. Ochronie podlega od chwili złożenia wniosku jeśli ostanie się w trakcie postępowania.
To elementarz - ochrona tymczasowa przyznana zostaje z datą złożenia wniosku.

Chyba o innych tematach mówimy. Przecież nie napisałem od kiedy jest ochrona, tylko do kiedy nie można zajrzeć w papiery i chyba szkoda czasu na mielenie wody.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TSI - DGI LCC 6 Generacja
PostLink | Napisane: 2016-04-10, 21:46 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-09-19, 11:06
Posty: 3425
Lokalizacja: Crack

Pomógł: 69 razy

Auto: Mazda MPV/Toyota Corolla
Elektronika: LPGTech 516/
Wtryskiwacze: HANA 2000 zielone/
Reduktor: Niko 300 SMC+ @1,32bar/
Dysze: ledwo dyszę
Pojemność: 2967/1332
Moc: 200/87
Kod Nadwozia: LW28/EE111
Kod Silnika: AJ/4E-FE
Rok Produkcji: 2004/1998
Kolejna bzdura bo poufność obowiązuje urząd a nie wnioskodawcę. Dlatego marketingowe puszenie się w tej sytuacji jest śmieszne.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TSI - DGI LCC 6 Generacja
PostLink | Napisane: 2016-04-10, 22:26 

Dołączył(a): 2014-10-26, 19:01
Posty: 599
Lokalizacja: Rawicz

Pomógł: 24 razy

Auto: Fiat Doblo/Opel Vivaro
Elektronika: TECH ONE/TECH 224
Wtryskiwacze: YETI/Dragon
Reduktor: Atiker/Atiker
Dysze: z dziurką ;-)
Pojemność: 1400/2000
Moc: 77/118
Kod Nadwozia: biały/biały
Rok Produkcji: 2009/2009
się nie znam, ale czy przypadkiem to:

DGItech napisał(a):
Szanowni,
jeżeli znacie procedury UP to pewnie wiecie, że do czasu opublikowania w Biuletynie UP wszystko jest tajne i taki stan trwa ok 1,5 roku :) .


to nie to samo co to?

Cytuj:
Kolejna bzdura bo poufność obowiązuje urząd a nie wnioskodawcę.


enkai, wiadomo że wszystkiego nam nie powiedzą i w zasadzie trudno mieć do DGI o to pretensje, ale zamiast sprzeczać się o to czy koło jest okrągłe, podpytaj o coś istotnego, może wszyscy się dowiemy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TSI - DGI LCC 6 Generacja
PostLink | Napisane: 2016-04-11, 07:42 

Dołączył(a): 2013-12-09, 09:37
Posty: 282

Pomógł: 36 razy

Auto: FORD MUSTANG
Elektronika: DREAM XXI C
Wtryskiwacze: OMVL STD 6ohm
Reduktor: 2XARES
Dysze: 3,5
Moc: 320
Kod Silnika: 390 CiD
Rok Produkcji: 1973
DGItech napisał(a):
WADY

- Hałas pompy - Nie w systemach DGI ! - pompa zewnętrzna

Tylko takie wady ?
Co z mieszaniem się paliw? (przenikanie gazu do zbiornika Pb i w drugą stronę) Czy to zostało wyeliminowano w 100% ?
Co z odpalaniem na LPG po dłuższym postoju? Problem odparowania gazu we wszystkich obecnych układach istnieje choć producenci przyznają że se z tym poradzili. Jak to jest u was?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TSI - DGI LCC 6 Generacja
PostLink | Napisane: 2016-04-11, 10:59 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2016-03-02, 21:11
Posty: 209
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 5 razy

Auto: VW Passat CC TSI DSG
Elektronika: DGI
Wtryskiwacze: oryginał
Reduktor: Pompa gazu
Dysze: -
Pojemność: 2.0
Moc: 200
Kod Nadwozia: LC8Y
Kod Silnika: CCZ A
LPG Serwis napisał(a):
Co z mieszaniem się paliw? (przenikanie gazu do zbiornika Pb i w drugą stronę) Czy to zostało wyeliminowano w 100% ?
Co z odpalaniem na LPG po dłuższym postoju? Problem odparowania gazu we wszystkich obecnych układach istnieje choć producenci przyznają że se z tym poradzili. Jak to jest u was?

To są podstawowe problemy ciekłej instalacji gazu, które są ogólnie znane i wyeliminowane w 100%.
Przejścia między paliwami są bardzo płynne i tylko po kontrolce można się zorientować na którym paliwie aktualnie jedziemy.
Jeszcze nie testowaliśmy BMW, a tam podobno jest jakiś problem, więc tu się jeszcze nie wypowiadam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TSI - DGI LCC 6 Generacja
PostLink | Napisane: 2016-04-11, 11:10 

Dołączył(a): 2013-12-09, 09:37
Posty: 282

Pomógł: 36 razy

Auto: FORD MUSTANG
Elektronika: DREAM XXI C
Wtryskiwacze: OMVL STD 6ohm
Reduktor: 2XARES
Dysze: 3,5
Moc: 320
Kod Silnika: 390 CiD
Rok Produkcji: 1973
DGItech napisał(a):
Jeszcze nie testowaliśmy BMW, a tam podobno jest jakiś problem, więc tu się jeszcze nie wypowiadam.

A Mercedesy?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TSI - DGI LCC 6 Generacja
PostLink | Napisane: 2016-04-11, 14:57 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2016-03-02, 21:11
Posty: 209
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 5 razy

Auto: VW Passat CC TSI DSG
Elektronika: DGI
Wtryskiwacze: oryginał
Reduktor: Pompa gazu
Dysze: -
Pojemność: 2.0
Moc: 200
Kod Nadwozia: LC8Y
Kod Silnika: CCZ A
Właśnie sprawdziłem, że instalacja dotarła do Niemiec i w tym tygodniu ma być zamontowana na jakiegoś Mercedesa.
Jak będę coś wiedział więcej to napiszę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TSI - DGI LCC 6 Generacja
PostLink | Napisane: 2016-04-11, 21:43 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-09-20, 10:54
Posty: 4143
Lokalizacja: podkarpacie

Pomógł: 224 razy

Elektronika: stag 300 PLUS
DGItech napisał(a):
że instalacja dotarła do Niemiec

masakra, to u nas nie ma żadnej gwiazdy?
PS. oszołomy z tiv-u o tym wiedzą że coś bez sterty papierów ma być u nich montowane i testowane?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TSI - DGI LCC 6 Generacja
PostLink | Napisane: 2016-04-11, 22:28 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2016-03-02, 21:11
Posty: 209
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 5 razy

Auto: VW Passat CC TSI DSG
Elektronika: DGI
Wtryskiwacze: oryginał
Reduktor: Pompa gazu
Dysze: -
Pojemność: 2.0
Moc: 200
Kod Nadwozia: LC8Y
Kod Silnika: CCZ A
W Białymstoku na lepsze wózki trzeba sidła zastawiać :lol: a poza Białymstokiem to może nawet bezpieczniej :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TSI - DGI LCC 6 Generacja
PostLink | Napisane: 2016-04-11, 22:43 

Dołączył(a): 2014-10-26, 19:01
Posty: 599
Lokalizacja: Rawicz

Pomógł: 24 razy

Auto: Fiat Doblo/Opel Vivaro
Elektronika: TECH ONE/TECH 224
Wtryskiwacze: YETI/Dragon
Reduktor: Atiker/Atiker
Dysze: z dziurką ;-)
Pojemność: 1400/2000
Moc: 77/118
Kod Nadwozia: biały/biały
Rok Produkcji: 2009/2009
dariusz105 napisał(a):
DGItech napisał(a):
że instalacja dotarła do Niemiec

masakra, to u nas nie ma żadnej gwiazdy?
PS. oszołomy z tiv-u o tym wiedzą że coś bez sterty papierów ma być u nich montowane i testowane?


Sądzę, że to jest sprytne posunięcie, u nas przecież dróg nie ma. Gdzie to testować takie wózki? Taki RS6 to pewnie tylko do drugiego biegu da się potestować :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TSI - DGI LCC 6 Generacja
PostLink | Napisane: 2016-04-12, 05:11 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-06-20, 05:39
Posty: 1249
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 31 razy

Auto: E III/E IV/Ducati 748
Elektronika: noPB /Tech 214 / noPB
Wtryskiwacze: brak / Dragon / brak
Reduktor: brak / Magic III / brak
Dysze: 3,0
Pojemność: 1998 / 1998 / 748
Moc: 140 / 163 / 107
Kod Nadwozia: JE0
Kod Silnika: f4r / f4rt
Rok Produkcji: 2000 / 2003 / 2001
Taaa jasne. Wystatczy przejrzec YT zeby zobaczyc jak ludzie ganiaja te auta


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TSI - DGI LCC 6 Generacja
PostLink | Napisane: 2016-04-12, 17:51 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2016-03-02, 21:11
Posty: 209
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 5 razy

Auto: VW Passat CC TSI DSG
Elektronika: DGI
Wtryskiwacze: oryginał
Reduktor: Pompa gazu
Dysze: -
Pojemność: 2.0
Moc: 200
Kod Nadwozia: LC8Y
Kod Silnika: CCZ A
Auto mamy w konkretnym celu. Teraz wreszcie jest czas, aby wszystko dokładnie przemierzyć :)
Przy takiej mocy, niestety nie ma miejsca na skróty.
Z testów wynika, że jednak Faro 8 jest trochę mała.


Załączniki:
pompa.jpg
pompa.jpg [ 197.18 KiB | Przeglądane 3769 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 109 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
AdWords Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO