Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Grand Scenic III (2012) 2.0 140KM CVT (silnik M4R 713)
PostLink | Napisane: 2016-07-15, 10:59 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2016-06-17, 12:06
Posty: 233
Lokalizacja: wawa

Pomógł: 22 razy
ZBANOWANY

Auto: Vw Golf VII GTI
Elektronika: Direct
Wtryskiwacze: Hercules
Pojemność: 2000
Moc: 200+
idąc tym tropem to zaraz będzie abyś poczytał o elektronice co potrafi robić i innych rzeczach, każdy samochód coś ma, ale napisz więcej o katalizatorze w tym samochodzie chętnie poczytam, wyciągne wnioski.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Grand Scenic III (2012) 2.0 140KM CVT (silnik M4R 713)
PostLink | Napisane: 2016-07-15, 11:59 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-11-05, 08:24
Posty: 467
Lokalizacja: Tarnów

Pomógł: 65 razy

Auto: LagunaII
Elektronika: Stag300
Wtryskiwacze: ACw01
Reduktor: AC
Dysze: I
Pojemność: 1800
Moc: 120
Rok Produkcji: 2005
rysiek_7 napisał(a):
Dostałem taką propozycje, jak ją oceniacie:
Sterownik Zenit PRO OBD, wtryskiwacze HERCULES GISM-i1000, reduktor KME Silver

Dobry wybór. zestaw dobrej jakości...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Grand Scenic III (2012) 2.0 140KM CVT (silnik M4R 713)
PostLink | Napisane: 2016-07-15, 15:07 

Dołączył(a): 2016-02-04, 20:52
Posty: 221

Pomógł: 24 razy

rysiek_7 napisał(a):
Sterownik Zenit PRO OBD, wtryskiwacze HERCULES GISM-i1000, reduktor KME Silver
W sumie trafia w to co proponował brzoza1234.


Zestaw bardzo dobry - też bym to zamontował.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Grand Scenic III (2012) 2.0 140KM CVT (silnik M4R 713)
PostLink | Napisane: 2016-07-15, 16:59 

Dołączył(a): 2015-08-05, 07:07
Posty: 860

Pomógł: 69 razy

Auto: Alfa Romeo Giulietta
Pojemność: 1,4
Moc: 120
Rok Produkcji: 2013
rysiek_7 napisał(a):
Dostałem taką propozycje, jak ją oceniacie:
Sterownik Zenit PRO OBD, wtryskiwacze HERCULES GISM-i1000, reduktor KME Silver
W sumie trafia w to co proponował brzoza1234.


Ważne, że ktoś się pod tym podpisuje, że masz potwierdzenie.możesz być spokojny tym samym. jak montaż będzie na poziomie to jeździj i tylko przeglądaj.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Grand Scenic III (2012) 2.0 140KM CVT (silnik M4R 713)
PostLink | Napisane: 2016-07-15, 20:18 

Dołączył(a): 2016-07-13, 07:47
Posty: 10

Pomógł: 0 razy

Auto: Grand Scenic III
Pojemność: 1995
Moc: 140
Kod Silnika: M4R 713
Rok Produkcji: 2012
Czyli mam rozumieć, że brać, nie wąchać. Widzę że sam zestaw nie budzi waszych zastrzeżeń i konkurencja nie ma nic lepszego do zaoferowania ;-) . Na jakie opcje, osprzęt lub szczegóły montażu radzicie zwróci uwagę?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Grand Scenic III (2012) 2.0 140KM CVT (silnik M4R 713)
PostLink | Napisane: 2016-07-15, 20:26 

Dołączył(a): 2013-01-20, 13:30
Posty: 3720
Lokalizacja: Trojmiasto

Pomógł: 304 razy

Auto: IbizaKJ/AstraJ
Elektronika: -/-
Wtryskiwacze: -/-
Reduktor: -/-
Dysze: -/-
Pojemność: 99/1700
Moc: 95/130
Kod Nadwozia: KJ/J ST
Kod Silnika: CHBL/A17DTS
Rok Produkcji: 2018/2012
1) Dobry filtr: Alex Ultra, Twister, Blaster lub jakis z wloknem szkalnym
2) Zdjecie kolektora do nawiertow. magiczne wiertla, cudowne smary, odkurzacze wysysajace opilki z wydechu przez cylindry nie istnieja.:)
3) Kable ladnie przyciete i pochowane
4) Weze z atestem gazowym
5) Trojniki wodne metalowe
6) Strojenie na drodze dluzszej niz 2 km, najlepiej z sonda w wydechu
7) Butla zamontowana ladnie i zabezpieczona antykorozyjnie
Ale dobry gazownik powinien miec to w standardize :)

Piotrek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Grand Scenic III (2012) 2.0 140KM CVT (silnik M4R 713)
PostLink | Napisane: 2016-07-15, 20:34 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-12-20, 20:58
Posty: 7834
Lokalizacja: Kalisz / Kuczewola 888 462 007

Pomógł: 376 razy

Auto: Aódi a4b6/ Mazda 6
Elektronika: Q-Box Basic/SKY DIRECT
Wtryskiwacze: AC-W03 BFC/ AC-W02
Reduktor: Kanapka Gold GT/ GOLD GT
Dysze: BRAK/2.7
Pojemność: 1781/2488
Moc: 320KM\192
Kod Nadwozia: 8E2/GJ
Kod Silnika: AVJ/PY
Rok Produkcji: 2001/2013
brzoza1234 napisał(a):
idąc tym tropem to zaraz będzie abyś poczytał o elektronice co potrafi robić i innych rzeczach, każdy samochód coś ma, ale napisz więcej o katalizatorze w tym samochodzie chętnie poczytam, wyciągne wnioski.


Bardzo znienawidzony na tym forum producent instalacji na 3 litery wręcz odradza montaż LPG w tym silniku. Mam tu na myśli Nissana "kaszkaja" bo to te same silniki.

Z katalizatorem niby chodzi o to, że wkład jest jakiś mega delikatny i może nastąpić w pewnych warunkach jego "kruszenie" a co za tym idzie zapchanie, zawirowania i w konsekwencji remont silnika.

Dzieje się to podobno nawet na benzynie.

Nie wiem na 100% czy tak jest tylko piszę to co dowiedziałem się w Tarnowie.

Jeden mój klient ( zrobił rekonesans przed montażem) zdemontował seryjny katalizator zastąpił go takim z metalowym wkładem i dopiero poszło LPG.

Jak wcześniej wspomniałem info jest z drugiej ręki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Grand Scenic III (2012) 2.0 140KM CVT (silnik M4R 713)
PostLink | Napisane: 2016-07-15, 21:27 

Dołączył(a): 2016-07-13, 07:47
Posty: 10

Pomógł: 0 razy

Auto: Grand Scenic III
Pojemność: 1995
Moc: 140
Kod Silnika: M4R 713
Rok Produkcji: 2012
roboform550 napisał(a):
Nie wiem na 100% czy tak jest tylko piszę to co dowiedziałem się w Tarnowie.


uuu..... Czyżby demony powróciły? Jeśli okazało by się, że chodzi o serwis Nissana NOVELLUS to pozdrawiam. A w szczególności śniadego co montował mi turbinę w P12 rok temu. Powoływanie się na to źródło nie jest dla mnie opiniotwórcze. Sorry


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Grand Scenic III (2012) 2.0 140KM CVT (silnik M4R 713)
PostLink | Napisane: 2016-07-15, 21:34 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-12-20, 20:58
Posty: 7834
Lokalizacja: Kalisz / Kuczewola 888 462 007

Pomógł: 376 razy

Auto: Aódi a4b6/ Mazda 6
Elektronika: Q-Box Basic/SKY DIRECT
Wtryskiwacze: AC-W03 BFC/ AC-W02
Reduktor: Kanapka Gold GT/ GOLD GT
Dysze: BRAK/2.7
Pojemność: 1781/2488
Moc: 320KM\192
Kod Nadwozia: 8E2/GJ
Kod Silnika: AVJ/PY
Rok Produkcji: 2001/2013
Nie...

W Tarnowie jest główna siedziba BRC o tym serwisie mówię...

Czytaj ze zrozumieniem a nie tylko wyrywkowo

Ci co mają dostęp ( autoryzowane zakłady) do szczegółowych danych wiedzą o czym piszę.

I druga sprawa...gdzie Tarnów a gdzie Kalisz...litości...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Grand Scenic III (2012) 2.0 140KM CVT (silnik M4R 713)
PostLink | Napisane: 2016-07-16, 07:53 

Dołączył(a): 2016-07-13, 07:47
Posty: 10

Pomógł: 0 razy

Auto: Grand Scenic III
Pojemność: 1995
Moc: 140
Kod Silnika: M4R 713
Rok Produkcji: 2012
Ok przepraszam. Z tego co wygooglalem to sprawa dotyczy wszystkich katalizatorów z wkładem ceramicznym a problemem nie jest tak do końca samo LPG a ustawienie odpowiednich parametrów spalania. Taki katalizator można załatwić również benzyną. Na razie nie udało mi się ustalić jakiego typu katalizatory Renault montowało z tym rodzajem silnika. Niekoniecznie są te same.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Grand Scenic III (2012) 2.0 140KM CVT (silnik M4R 713)
PostLink | Napisane: 2016-07-19, 07:19 

Dołączył(a): 2016-07-13, 07:47
Posty: 10

Pomógł: 0 razy

Auto: Grand Scenic III
Pojemność: 1995
Moc: 140
Kod Silnika: M4R 713
Rok Produkcji: 2012
A jak byście ocenili zmianę reduktora w zestawie z KME Silver na AT09 artic. Na plus czy na minus?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Grand Scenic III (2012) 2.0 140KM CVT (silnik M4R 713)
PostLink | Napisane: 2016-07-21, 07:38 

Dołączył(a): 2012-01-18, 18:07
Posty: 2554

Pomógł: 282 razy

Auto: VW Passat
Elektronika: Zenit
Wtryskiwacze: Hercules gism-i3100
Reduktor: Gurtner
Pojemność: 1800
Moc: 150
Rok Produkcji: 2002
Osobiście wolałbym silvera


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Grand Scenic III (2012) 2.0 140KM CVT (silnik M4R 713)
PostLink | Napisane: 2016-07-21, 09:27 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2016-06-17, 12:06
Posty: 233
Lokalizacja: wawa

Pomógł: 22 razy
ZBANOWANY

Auto: Vw Golf VII GTI
Elektronika: Direct
Wtryskiwacze: Hercules
Pojemność: 2000
Moc: 200+
zdecydowanie bierz KME


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Grand Scenic III (2012) 2.0 140KM CVT (silnik M4R 713)
PostLink | Napisane: 2016-07-21, 23:04 

Dołączył(a): 2016-02-04, 20:52
Posty: 221

Pomógł: 24 razy

Ja tez bym wolał silvera - więc chyba nie ma co zmieniać i kombinować.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Grand Scenic III (2012) 2.0 140KM CVT (silnik M4R 713)
PostLink | Napisane: 2016-07-23, 22:04 

Dołączył(a): 2010-01-26, 13:37
Posty: 1387
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 52 razy

Auto: Chevrolet Orlando
Elektronika: Optima Nano
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: Shark
Dysze: -
Pojemność: 1.8
Moc: 140
Kod Silnika: F18D4
Rok Produkcji: 2011
A ja wzialbym KME, ale tura. Jeszcze lepszy od silvera.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO