Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 384 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 26  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: YETI
PostLink | Napisane: 2016-12-12, 23:23 

Dołączył(a): 2014-10-26, 19:01
Posty: 599
Lokalizacja: Rawicz

Pomógł: 24 razy

Auto: Fiat Doblo/Opel Vivaro
Elektronika: TECH ONE/TECH 224
Wtryskiwacze: YETI/Dragon
Reduktor: Atiker/Atiker
Dysze: z dziurką ;-)
Pojemność: 1400/2000
Moc: 77/118
Kod Nadwozia: biały/biały
Rok Produkcji: 2009/2009
ale cisza nastała :-)

z innej niż polityka beczki, wrzuciłem YETI do zamrażarki, ustawiłem na -21 i testuję...od soboty...już dwa podejścia zrobiłem by puścił parę i nic. Nie przepuszcza przy ciśnieniu ok. 1,5 bara i nie przepuszcza przy minimalnym, takim dmuchnięciu. Co robię nie tak, że mój w -21 nie przepuszcza, proszę o wskazówki... Może te są jakieś felerne że są szczelne, jutro wrzucę inne...

Dla ciekawych testów drogowych, YETI w moim Doblo dobija to 30-tki (30000) i nic :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI
PostLink | Napisane: 2016-12-13, 07:24 

Dołączył(a): 2015-09-10, 13:45
Posty: 229

Pomógł: 7 razy

Auto: Nubira
Elektronika: Stag 300
Wtryskiwacze: ACW01
Reduktor: R01
Dysze: 2,4
Pojemność: 1600
Moc: 106
Rok Produkcji: 1998
Homologacyjne badanie szczelności wtryskiwaczy odbywa się przy ciśnieniu 6,75bar.
Zapytam , czy kolega KMS badał pojedyncze sekcje , czy całą listwę. Bo ja badałem całą listwę i w temp. -40C bo tak napisał producent.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI
PostLink | Napisane: 2016-12-13, 09:52 

Dołączył(a): 2014-10-26, 19:01
Posty: 599
Lokalizacja: Rawicz

Pomógł: 24 razy

Auto: Fiat Doblo/Opel Vivaro
Elektronika: TECH ONE/TECH 224
Wtryskiwacze: YETI/Dragon
Reduktor: Atiker/Atiker
Dysze: z dziurką ;-)
Pojemność: 1400/2000
Moc: 77/118
Kod Nadwozia: biały/biały
Rok Produkcji: 2009/2009
Cezar100 napisał(a):
Homologacyjne badanie szczelności wtryskiwaczy odbywa się przy ciśnieniu 6,75bar.
Zapytam , czy kolega KMS badał pojedyncze sekcje , czy całą listwę. Bo ja badałem całą listwę i w temp. -40C bo tak napisał producent.


całą listwę. Dobra, walnę więcej ciśnienia, ale im większe to raczej na korzyść szczelności powinno być po stronie zaworka. Podobno wodę można gotować i to mnie zaciekawiło. Tak mówił dobrze znanemu mi człowiekowi pewien dobrze mi znany człowiek na pewnym szkoleniu znanej mi firmy na którym faktycznie ja nie byłem. :-)

nie żebym się nudził, ale idę do zamrażarki :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI
PostLink | Napisane: 2016-12-13, 10:15 

Dołączył(a): 2014-10-26, 19:01
Posty: 599
Lokalizacja: Rawicz

Pomógł: 24 razy

Auto: Fiat Doblo/Opel Vivaro
Elektronika: TECH ONE/TECH 224
Wtryskiwacze: YETI/Dragon
Reduktor: Atiker/Atiker
Dysze: z dziurką ;-)
Pojemność: 1400/2000
Moc: 77/118
Kod Nadwozia: biały/biały
Rok Produkcji: 2009/2009
zrobione, poszło 6bar, CAŁA LISTWA SZCZELNA, nic nigdzie leci, woda się też nie gotuje. Nie wiem co robię nie tak :-(


zmrażam ponownie

Cezar100, którą listwę badaliście, taką produkcyjną YETI czy próbkę QUEST? Bo mi tu wychodzi, że produkt seryjny jest OK.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI
PostLink | Napisane: 2016-12-13, 10:43 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 29730
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 1336 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: ~310
Kod Silnika: B6294T
KMS, ale chyba kumasz różnicę między -21 a -40 ?

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI
PostLink | Napisane: 2016-12-13, 10:57 

Dołączył(a): 2014-10-26, 19:01
Posty: 599
Lokalizacja: Rawicz

Pomógł: 24 razy

Auto: Fiat Doblo/Opel Vivaro
Elektronika: TECH ONE/TECH 224
Wtryskiwacze: YETI/Dragon
Reduktor: Atiker/Atiker
Dysze: z dziurką ;-)
Pojemność: 1400/2000
Moc: 77/118
Kod Nadwozia: biały/biały
Rok Produkcji: 2009/2009
Struna napisał(a):
ale chyba kumasz różnicę między -21 a -40


jakieś 19 stopni, a co?

Przecież napisałem że robię w -21, inny zrobi w +21, co z tego niby wynika? Coś robię źle? Moje -21 to niby złe? ;-) Moja ciekawość została rozbudzona tym:

Cezar100 napisał(a):
Wtryskiwacz Yeti był już nieszczelny na -20C


i dlatego -21. Czy teraz wszystko jasne?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI
PostLink | Napisane: 2016-12-13, 11:08 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 25002
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1639 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
Struna napisał(a):
ale chyba kumasz różnicę między -21 a -40 ?



21% trzeba wypić dwa razy więcej żeby było 40% !!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI
PostLink | Napisane: 2016-12-13, 11:42 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 29730
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 1336 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: ~310
Kod Silnika: B6294T
KMS napisał(a):
Czy teraz wszystko jasne?

i pełne :)

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI
PostLink | Napisane: 2016-12-13, 14:45 

Dołączył(a): 2015-09-10, 13:45
Posty: 229

Pomógł: 7 razy

Auto: Nubira
Elektronika: Stag 300
Wtryskiwacze: ACW01
Reduktor: R01
Dysze: 2,4
Pojemność: 1600
Moc: 106
Rok Produkcji: 1998
KMS napisał(a):
Cezar100, którą listwę badaliście, taką produkcyjną YETI czy próbkę QUEST? Bo mi tu wychodzi, że produkt seryjny jest OK.

Badałem oryginalne Yeti . Dobrze , jeszcze raz wsadzę do -20C i jak będzie nieszczelny zrobię zdjęcie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI
PostLink | Napisane: 2016-12-15, 15:03 

Dołączył(a): 2013-12-09, 09:37
Posty: 282

Pomógł: 36 razy

Auto: FORD MUSTANG
Elektronika: DREAM XXI C
Wtryskiwacze: OMVL STD 6ohm
Reduktor: 2XARES
Dysze: 3,5
Moc: 320
Kod Silnika: 390 CiD
Rok Produkcji: 1973
Cezar100, zmroziłeś już YETI?? Są jakieś wyniki testu ? ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI
PostLink | Napisane: 2016-12-16, 19:05 

Dołączył(a): 2015-09-10, 13:45
Posty: 229

Pomógł: 7 razy

Auto: Nubira
Elektronika: Stag 300
Wtryskiwacze: ACW01
Reduktor: R01
Dysze: 2,4
Pojemność: 1600
Moc: 106
Rok Produkcji: 1998
LPG Serwis napisał(a):

Cezar100, zmroziłeś już YETI?? Są jakieś wyniki testu ?

Jeszcze nie zamroziłem bo nie miałem czasu. Zrobię to w przyszłym tygodniu.
KMS napisał(a):
zrobione, poszło 6bar, CAŁA LISTWA SZCZELNA, nic nigdzie leci, woda się też nie gotuje.


KMS napisał(a):
zrobione, poszło 6bar, CAŁA LISTWA SZCZELNA, nic nigdzie leci, woda się też nie gotuje.

Czy dobrze rozumiem, ze wtryskiwacz zamrożony do -21C wsadzasz do wody. To nic z tego nie będzie ,bo woda zamarznie na wtryskiwaczu i go uszczelni.
Ja tak zamrozony wtryskiwacz wsadzam do płynu chłodnicowego , takiego na -40C.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI
PostLink | Napisane: 2016-12-16, 20:23 

Dołączył(a): 2014-10-26, 19:01
Posty: 599
Lokalizacja: Rawicz

Pomógł: 24 razy

Auto: Fiat Doblo/Opel Vivaro
Elektronika: TECH ONE/TECH 224
Wtryskiwacze: YETI/Dragon
Reduktor: Atiker/Atiker
Dysze: z dziurką ;-)
Pojemność: 1400/2000
Moc: 77/118
Kod Nadwozia: biały/biały
Rok Produkcji: 2009/2009
Cezar100 napisał(a):
Czy dobrze rozumiem, ze wtryskiwacz zamrożony do -21C wsadzasz do wody. To nic z tego nie będzie ,bo woda zamarznie na wtryskiwaczu i go uszczelni.


nie, do wody tylko nasunięte wężyki, całość mocno traktuję pianką do szczelności, ona nie zamarza...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI
PostLink | Napisane: 2016-12-16, 21:11 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2014-02-14, 20:44
Posty: 23

Pomógł: 0 razy

Auto: AUDI S8 W12
Elektronika: DGI LCC
Wtryskiwacze: PETROL BOSCH
Reduktor: X
Dysze: X
Pojemność: 6299
Moc: 500
Kod Nadwozia: D4
Rok Produkcji: 2012
Cezar100 napisał(a):
Jeszcze nie zamroziłem bo nie miałem czasu. Zrobię to w przyszłym tygodniu.

Raptem czasu ci zabrakło
Chłopie cała Polska czeka na to


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI
PostLink | Napisane: 2016-12-19, 13:47 

Dołączył(a): 2015-09-10, 13:45
Posty: 229

Pomógł: 7 razy

Auto: Nubira
Elektronika: Stag 300
Wtryskiwacze: ACW01
Reduktor: R01
Dysze: 2,4
Pojemność: 1600
Moc: 106
Rok Produkcji: 1998
Zgodnie z obietnicą wymroziłem wtryskiwacz Yeti i wsadziłem go do borygo. Załączam wyniki w postaci zdjęć:


Załączniki:
IMG_20161219_132331.jpg
IMG_20161219_132331.jpg [ 999.68 KiB | Przeglądane 3786 razy ]
IMG_20161219_132235.jpg
IMG_20161219_132235.jpg [ 1.33 MiB | Przeglądane 3786 razy ]
IMG_20161219_132218.jpg
IMG_20161219_132218.jpg [ 295.64 KiB | Przeglądane 3786 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI
PostLink | Napisane: 2016-12-19, 23:42 

Dołączył(a): 2014-10-26, 19:01
Posty: 599
Lokalizacja: Rawicz

Pomógł: 24 razy

Auto: Fiat Doblo/Opel Vivaro
Elektronika: TECH ONE/TECH 224
Wtryskiwacze: YETI/Dragon
Reduktor: Atiker/Atiker
Dysze: z dziurką ;-)
Pojemność: 1400/2000
Moc: 77/118
Kod Nadwozia: biały/biały
Rok Produkcji: 2009/2009
nie wiem jak Ty to robisz, u mnie nie ma takich efektów. Też zmrożę bańkę płynu i wezmę inną listwę...


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 384 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 26  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
AdWords Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO