Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Problem po wymianie wtrysków
PostLink | Napisane: 2017-10-11, 10:20 

Dołączył(a): 2016-11-25, 18:35
Posty: 15

Pomógł: 0 razy

Auto: Seat Leon 1 m
Elektronika: Jtg ICOM
Pojemność: 1800
Moc: 215
Kod Silnika: AUQ
Rok Produkcji: 2004
Cześć. Mam mały problem z ICOM. Jeździłem na puszczających gaz wtryskach i już się przyzwyczaiłem do tego. Był mały problem z odpalaniem rano oraz jeszcze jak bardzo dynamicznie przyśpieszam to często się przełącza na PB.
Kupiłem inne wtryski odpalało elegancko ale dalej przełącza się na Pb przy dynamicznej jeździe. Więc te nowe wtryski oddałem do renowacji.

Oto wyniki po renowacji:

Obrazek
Obrazek

Po ich założeniu auto w ogóle nie chce jechać. Szarpie, zanik reakcji na pedał gazu, strzały-wybuchy w tłumiku, czasem zaskoczy ale na chwilkę. Ale jeździć się nie da. Założyłem z powrotem te stare cieknące wtryski i jeździ ok. Kalibratory mam założone D1 a auto dysponuje dużą mocą bo około 220 koni. Co możne być nie tak? Za małe kalibratory?
Pompa wymieniana była niedawno.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem po wymianie wtrysków
PostLink | Napisane: 2017-10-11, 13:48 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 18461
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1121 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
trzeba od nowa dostroić instalkę bo te wtryskiwacze za dużo podają.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem po wymianie wtrysków
PostLink | Napisane: 2017-10-11, 16:37 

Dołączył(a): 2016-11-25, 18:35
Posty: 15

Pomógł: 0 razy

Auto: Seat Leon 1 m
Elektronika: Jtg ICOM
Pojemność: 1800
Moc: 215
Kod Silnika: AUQ
Rok Produkcji: 2004
Niestety nikt we Wrocławiu tego nie robi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem po wymianie wtrysków
PostLink | Napisane: 2017-10-11, 17:51 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 18461
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1121 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
zygizwro napisał(a):
Niestety nikt we Wrocławiu tego nie robi




masz wyjatkową instalkę i to jest koszt i problem orginalnosci.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO