Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Nevo Golf IV 1.8T AGU
PostLink | Napisane: 2016-08-19, 20:53 

Dołączył(a): 2013-02-19, 14:11
Posty: 42

Pomógł: 0 razy

Auto: Honda Accord
Elektronika: Lovato Smart
Wtryskiwacze: JP-LP?
Reduktor: RGJ
Dysze: ?
Pojemność: 1997
Moc: 131
Kod Nadwozia: CE8
Kod Silnika: F20Z1
Rok Produkcji: 1996
Witam, przesyłam mapki do oceny, pacjent to VW Golf z silnikiem 1.8T AGU.
Sterownik KME Nevo, wtryski Hana 2000 Niebieskie, reduktor ze sporym zapasem Palacar KR-3, niby do 300 hp.
Cisnienie gazu ustawione na 1.1 bar (na screenach jest ciut więcej bo silnik zgaszony)

Generalnie idzie jak burza i nie ma różnicy między pb a lpg, ale na pewno coś jeszcze można poprawić.

Pytania:
1. Czy ten model może być tak zakrzywiony na końcu w dół? Inaczej się nie dało, wychodziło u góry mapy gazu zbyt bogato i nie jechało to.
No i niskie nachylenie wyszło, wg instrukcji powinno wyjść -5-5% dla sekwencji turbo.
Obrazek
2. Korekt po obrotach nie ruszać póki nie ma potrzeby tak?
3. Czy korekty po ciśnieniu nie są zbyt duże? Na takich ustawieniach najlepiej jedzie według dupohamowni, turbo powinno dmuchać 0.7 bara, więc ciśnienie w kolektorze powinno iść teoretycznie do 1.7 bar.
Obrazek
4. Korekty po temperaturze mogą zostać?
Obrazek
5. No i pozostałe ustawienia do wglądu i ewentualnych sugestii.
Obrazek


Obrazek

6. Podobno w tym silniku występuje problem zimnego Vaga i wg instrukcji producenta do obejścia tego jest potrzebny sterownik Nevo Plus z dodatkowym przewodem sterującym, da się to obejść na wersji podstawowej? Objawy jeszcze nie znane, bo silnik już był rozgrzany w momencie strojenia, okaże się jutro.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nevo Golf IV 1.8T AGU
PostLink | Napisane: 2016-08-23, 12:03 

Dołączył(a): 2013-02-19, 14:11
Posty: 42

Pomógł: 0 razy

Auto: Honda Accord
Elektronika: Lovato Smart
Wtryskiwacze: JP-LP?
Reduktor: RGJ
Dysze: ?
Pojemność: 1997
Moc: 131
Kod Nadwozia: CE8
Kod Silnika: F20Z1
Rok Produkcji: 1996
Jakieś sugestie? ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nevo Golf IV 1.8T AGU
PostLink | Napisane: 2016-08-23, 12:23 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 20661
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1212 razy

Auto: A6 / A4
Elektronika: Tech/Stag
Wtryskiwacze: ACW03/01
Reduktor: Zavoli S / N
Dysze: 2,0 / 2.0
Pojemność: 2.6 / 1.6
Moc: 150 / 101
Kod Nadwozia: C4 / B5
Kod Silnika: ABC / ADP
Rok Produkcji: 1995
jakieś problemy ? :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nevo Golf IV 1.8T AGU
PostLink | Napisane: 2016-08-23, 15:43 

Dołączył(a): 2013-02-19, 14:11
Posty: 42

Pomógł: 0 razy

Auto: Honda Accord
Elektronika: Lovato Smart
Wtryskiwacze: JP-LP?
Reduktor: RGJ
Dysze: ?
Pojemność: 1997
Moc: 131
Kod Nadwozia: CE8
Kod Silnika: F20Z1
Rok Produkcji: 1996
No liczę na rozwianie wątpliwości odnośnie zadanych pytań :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nevo Golf IV 1.8T AGU
PostLink | Napisane: 2016-08-23, 15:50 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 20661
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1212 razy

Auto: A6 / A4
Elektronika: Tech/Stag
Wtryskiwacze: ACW03/01
Reduktor: Zavoli S / N
Dysze: 2,0 / 2.0
Pojemność: 2.6 / 1.6
Moc: 150 / 101
Kod Nadwozia: C4 / B5
Kod Silnika: ABC / ADP
Rok Produkcji: 1995
Dla pewnosci mozna sprawdzic korekty na vagu oraz afr pod obciazeniem. Poza tym jezdzic :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nevo Golf IV 1.8T AGU
PostLink | Napisane: 2016-08-23, 16:13 

Dołączył(a): 2013-02-19, 14:11
Posty: 42

Pomógł: 0 razy

Auto: Honda Accord
Elektronika: Lovato Smart
Wtryskiwacze: JP-LP?
Reduktor: RGJ
Dysze: ?
Pojemność: 1997
Moc: 131
Kod Nadwozia: CE8
Kod Silnika: F20Z1
Rok Produkcji: 1996
A to zakrzywienie i pochylenie modelu nie jest dziwne?
I co do "zimnego vaga" może ktoś przerabiał temat?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nevo Golf IV 1.8T AGU
PostLink | Napisane: 2017-12-19, 17:56 

Dołączył(a): 2017-12-19, 13:32
Posty: 7

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi a4b6
Elektronika: Kme nevo
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: Kme gold
Pojemność: 1800
Moc: Podniesiony z 163 do 200
Kod Nadwozia: 8eo
Kod Silnika: Bfb
Rok Produkcji: 2003
Widzę ale się aż tak nie znam że ogarnąłem to niezle. Skąd jesteś jakie masz uśrednione korekty. U mnie wypada zapłon na zimnym i muszę to ogarnac


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nevo Golf IV 1.8T AGU
PostLink | Napisane: 2017-12-19, 19:14 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-09-30, 18:37
Posty: 543

Pomógł: 4 razy

Zwykły Nevo i wersja 4.0.0.9 ogarnia "zimnego vaga".


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO