Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Ciśnienie na reduktorze a praca silnika
PostLink | Napisane: 2018-03-11, 22:14 

Dołączył(a): 2012-06-19, 08:17
Posty: 1227
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 44 razy

Auto: Toyota Yaris
Elektronika: STAG300ISA2
Wtryskiwacze: HS211.20
Reduktor: AT09
Dysze: 1.8mm
Pojemność: 998
Moc: 68
Kod Silnika: 1SZ-FE
Rok Produkcji: 1999
No tak. Ale ja jak inwestor sie nie zgadza to odmawiam zubozenia bo potem musze sam za siebie odpowiadac wkurzac sie i poprawiac. Czas na to poswiecony jest droższy niż lepsze graty i montaż. Juz sie nauczylem ze nie robie wbrew wlasnej woli a warsztatow lpg jest jak grzybow - bywaja tacy co potem wracaja zeby jednak poprawic.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ciśnienie na reduktorze a praca silnika
PostLink | Napisane: 2018-04-16, 15:44 

Dołączył(a): 2016-12-17, 20:13
Posty: 47
Lokalizacja: Łochów

Pomógł: 0 razy

Auto: Skoda Octavia 1
Elektronika: Stag 4 eco
Wtryskiwacze: AC W02
Reduktor: tomasetto AT-09
Dysze: 2.0
Pojemność: 1600
Moc: 75
Kod Silnika: aee
Rok Produkcji: 2000
Witam. Wracając do tematu w końcu kupiłem nowe wtryskiwacze AC W02 plus filtr. Posiadają dysze kalibracyjne 2mm. Aktualnie nie wiem jaki rozmiar mają moje w starej listwie. Czy te 2mm wystarczy do tego silnika?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ciśnienie na reduktorze a praca silnika
PostLink | Napisane: 2018-04-16, 19:14 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 18425
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1120 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
tak , resztę dopieścisz ciśnieniem, tylko sprawdź czy to nie jest 1.5mm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ciśnienie na reduktorze a praca silnika
PostLink | Napisane: 2018-04-16, 20:16 

Dołączył(a): 2016-12-17, 20:13
Posty: 47
Lokalizacja: Łochów

Pomógł: 0 razy

Auto: Skoda Octavia 1
Elektronika: Stag 4 eco
Wtryskiwacze: AC W02
Reduktor: tomasetto AT-09
Dysze: 2.0
Pojemność: 1600
Moc: 75
Kod Silnika: aee
Rok Produkcji: 2000
Niby napisali że dysze kalibracyjne listwy wtryskowej 2mm. Jak ją już zamontuję i ustawie dam znać o efektach.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ciśnienie na reduktorze a praca silnika
PostLink | Napisane: 2018-04-21, 12:14 

Dołączył(a): 2016-12-17, 20:13
Posty: 47
Lokalizacja: Łochów

Pomógł: 0 razy

Auto: Skoda Octavia 1
Elektronika: Stag 4 eco
Wtryskiwacze: AC W02
Reduktor: tomasetto AT-09
Dysze: 2.0
Pojemność: 1600
Moc: 75
Kod Silnika: aee
Rok Produkcji: 2000
Dzisiaj wymieniłem wtryski na ac w02. Okazało się że jednak dysze były 1.5. Rozwierciłem na 2.0. Po autokalibracji i ciśnieniu 1.2 mnożnik wynosił 1.2. Silnik chodził stabilnie na wolnych obrotach ale podczas jazdy szarpał przy przyśpieszaniu dosyć mocno. Dopiero przy ciśnieniu ok 0.90 szarpania w duzy dużym stopniu ustały lub są słabo wyczuwalne. Silnik stracił trochę moc i wolniej wkręca się na obroty. Reduktor wymieniałem w styczniu ale zauważyłem że po zgaszeniu silnika ciśnienie stopniowo spada. Zapomniałem dodać że czasy wtrysków pb przy ciśnieniu 1.2 i mnożniku 1.2 praktycznie ani drgnęły przy przełączaniu lpg/pb.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ciśnienie na reduktorze a praca silnika
PostLink | Napisane: 2018-04-21, 12:19 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 29444
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2787 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
camel19 napisał(a):
ale podczas jazdy szarpał przy przyśpieszaniu dosyć mocno. Dopiero przy ciśnieniu ok 0.90 szarpania w duzy dużym stopniu ustały

umiesz tylko śrubką kręcić, przecież instalację podczas jazdy trzeba też ustawić w programie, nie tylko na wolnych obrotach


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ciśnienie na reduktorze a praca silnika
PostLink | Napisane: 2018-04-21, 12:43 

Dołączył(a): 2016-12-17, 20:13
Posty: 47
Lokalizacja: Łochów

Pomógł: 0 razy

Auto: Skoda Octavia 1
Elektronika: Stag 4 eco
Wtryskiwacze: AC W02
Reduktor: tomasetto AT-09
Dysze: 2.0
Pojemność: 1600
Moc: 75
Kod Silnika: aee
Rok Produkcji: 2000
Nie czuję się w tym temacie mocny. Zrobiłem tylko autokalibracje i zebrałem mapkę. Nie wiem którymi punktami ruszyć i w którą stronę żeby nie było tych szarpań przy ciśnieniu 1.2 bo wtedy reszta jest dobrze. Nawet przy puszczaniu gazu nim szarpało. Nieopokoi mnie też te dosyć szybko spadające ciśnienie gazu oo zgaszeniu silnika. Nie wiem czy tak powinno być


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO