Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 558 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 34, 35, 36, 37, 38  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: STAG AFR
PostLink | Napisane: 2017-10-06, 11:55 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-03-16, 22:10
Posty: 2339
Lokalizacja: Gdańsk

Pomógł: 271 razy

Auto: P11 / N15 / Bravo II
Elektronika: SQ24MY07 / T204 / Qbox+
Wtryskiwacze: Barracuda 115 / 130
Reduktor: AC 250 / Shark 1200 / M3
Dysze: 2,6 / 2,4 / bez
Pojemność: 2000 / 1400 / 1400
Moc: 150 / 90 / 150
Kod Nadwozia: WP11 / N15 / 198
Kod Silnika: SR20DE / GA14DE / A1.000
Rok Produkcji: 1998 / 1998 / 2008
Mirosław, dzięki za info z pierwszej ręki :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: STAG AFR
PostLink | Napisane: 2018-06-09, 07:37 

Dołączył(a): 2015-05-25, 22:11
Posty: 90
Lokalizacja: Nasielsk

Pomógł: 5 razy

Auto: Saab 9-3
Elektronika: Q-Box plus
Wtryskiwacze: BARRACUDA 130NL
Reduktor: KME GOLD GT
Dysze: brak
Pojemność: 1998
Moc: 210
Kod Nadwozia: YS3F
Kod Silnika: B207R
Rok Produkcji: 2003
Sorry, ale nie moge odszukac, jak sie wyciągało z tego zestawu sygnał NBO i emulacje grzałki?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: STAG AFR
PostLink | Napisane: 2018-06-20, 12:06 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2014-11-28, 08:45
Posty: 653

Pomógł: 54 razy

Auto: Opel ASTRA
Elektronika: STAG QBOX Piggy Back
Pojemność: 2000
Moc: 190
Kod Nadwozia: F
Kod Silnika: C20XE
Rok Produkcji: 1997
W instrukcji :
http://www.ac.com.pl/pub/files/Instrukc ... /M6M-0255-[24_04_2015]_[PL]_[EN]_[RU]_1_z.pdf


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: STAG AFR
PostLink | Napisane: 2018-06-20, 20:06 

Dołączył(a): 2015-05-25, 22:11
Posty: 90
Lokalizacja: Nasielsk

Pomógł: 5 razy

Auto: Saab 9-3
Elektronika: Q-Box plus
Wtryskiwacze: BARRACUDA 130NL
Reduktor: KME GOLD GT
Dysze: brak
Pojemność: 1998
Moc: 210
Kod Nadwozia: YS3F
Kod Silnika: B207R
Rok Produkcji: 2003
Link nie działa...

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: STAG AFR
PostLink | Napisane: 2018-06-20, 20:15 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 18869
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1159 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
Michal86 napisał(a):
Link nie działa...


a to nie możesz wejść na stronę AC?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: STAG AFR
PostLink | Napisane: 2018-06-20, 21:24 

Dołączył(a): 2015-05-25, 22:11
Posty: 90
Lokalizacja: Nasielsk

Pomógł: 5 razy

Auto: Saab 9-3
Elektronika: Q-Box plus
Wtryskiwacze: BARRACUDA 130NL
Reduktor: KME GOLD GT
Dysze: brak
Pojemność: 1998
Moc: 210
Kod Nadwozia: YS3F
Kod Silnika: B207R
Rok Produkcji: 2003
Przepraszam Marcin AC
Z telefonu nie chciał mi przejśc ten link. Wszystko juz mam :) dzięki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: STAG AFR
PostLink | Napisane: 2018-07-12, 12:47 

Dołączył(a): 2018-07-12, 11:59
Posty: 1

Pomógł: 0 razy

Witajcie.

Miał ktoś może problem z kontrolerem, że ciągle pokazuje wartość 1? Nie informuje o awarii, normalnie się uruchamia, grzałka się rozgrzewa, po czym odczyt cały czas zamrożony na wartości 1.

Czy może to świadczyć o uszkodzonym kontrolerze? Używałem go może z 10-15 razy, nigdy w deszczu, sonda zawsze wsadzana do wydechu po rozgrzaniu go aby nie była narażona na wodę.

Kontroler kupiłem u Jacusia, w przypadku reklamacji wysyłać do niego czy mogę skontaktować się bezpośrednio z AC?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: STAG AFR
PostLink | Napisane: 2018-12-16, 23:30 

Dołączył(a): 2018-12-16, 23:25
Posty: 2

Pomógł: 0 razy

Auto: Mitsubishi Galant
Elektronika: STAG 300-6 QMAX BASIC
Wtryskiwacze: Hana Green
Reduktor: KME Gold
Pojemność: 3497
Moc: ~200
Kod Nadwozia: EAxA
Kod Silnika: 6G74
Rok Produkcji: 1999
A ja mam takie pytanie techniczne: czy jest możliwość ustawienia przy jakim AFR oscyluje napięcie na wyjściu do emulacji sondy NBO2? Tzn. czy da się zmienić tak, żeby sygnał +/- 0,5V był generowany przy AFR powiedzmy 15,5 zamiast 14,7?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: STAG AFR
PostLink | Napisane: 2018-12-17, 12:04 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-09-20, 10:54
Posty: 3912
Lokalizacja: podkarpacie

Pomógł: 212 razy

Elektronika: stag 300 PLUS
mati_z napisał(a):
czy da się zmienić tak, żeby sygnał +/- 0,5V był generowany przy AFR powiedzmy 15,5 zamiast 14,7?

nie na tym sterowniku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: STAG AFR
PostLink | Napisane: 2018-12-17, 13:04 

Dołączył(a): 2018-12-16, 23:25
Posty: 2

Pomógł: 0 razy

Auto: Mitsubishi Galant
Elektronika: STAG 300-6 QMAX BASIC
Wtryskiwacze: Hana Green
Reduktor: KME Gold
Pojemność: 3497
Moc: ~200
Kod Nadwozia: EAxA
Kod Silnika: 6G74
Rok Produkcji: 1999
dariusz105 napisał(a):
mati_z napisał(a):
czy da się zmienić tak, żeby sygnał +/- 0,5V był generowany przy AFR powiedzmy 15,5 zamiast 14,7?

nie na tym sterowniku


Szkoda, bo Innovate (np. LC-2) to ma. W takim razie czy jest planowana taka funkcjonalność?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: STAG AFR
PostLink | Napisane: 2018-12-18, 23:11 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-12-07, 01:04
Posty: 1443
Lokalizacja: Olsztyn,Montaż/Regulacje tel 514 314 868

Pomógł: 76 razy

Auto: Seat Ibiza 1.4 MPI '01
Elektronika: Stag 200-4
Wtryskiwacze: AC W03
Reduktor: Alaska@ 0.9 bar
Dysze: 2,0
Pojemność: 1390
Moc: 60
Kod Nadwozia: 6k2 Yellow Tweety
Kod Silnika: AKK
Rok Produkcji: 2001
Na pewno nie, AC nic nie poprawiło w przypadku AFRa, przydałoby się logowanie mapy AFR, obroty, sygnała z mapa itp. Wtedy to byłby fajny sprzęt.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: STAG AFR
PostLink | Napisane: 2018-12-19, 01:21 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-03-07, 00:13
Posty: 855
Lokalizacja: Warszawa, South Africa

Pomógł: 30 razy

Zdrowy rozsądek podpowiada, że sprzedaż tego niszowego produktu jest mało zadowalająca i nie inwestują w coś co nie daje pieniędzy.

AC to nie jest firma inżynierska czy produkcyjna. AC to jest firma giełdowa. Liczy się wyłącznie wynik kwartalny oraz ile zarabiają główni akcjonariusze. Mało wkładać dużo wyciągać, zasada prosta jak budowa cepa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: STAG AFR
PostLink | Napisane: 2018-12-19, 12:22 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 25348
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 985 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: ~310
Kod Silnika: B6294T
Jak dla mnie produkt spełnia założenia - jako zestaw do strojenia jest bardzo ok.
Cena przystępna, zestaw bogaty ( sniffer, sonda, kontroler, apka na kompa i na fona ).

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: STAG AFR
PostLink | Napisane: 2018-12-19, 13:07 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-03-07, 00:13
Posty: 855
Lokalizacja: Warszawa, South Africa

Pomógł: 30 razy

Struna napisał(a):
Jak dla mnie produkt spełnia założenia - jako zestaw do strojenia jest bardzo ok.
Cena przystępna, zestaw bogaty ( sniffer, sonda, kontroler, apka na kompa i na fona ).


Zarząd AC kompletnie nie obchodzi że urządzenie spełnia swoją role. Zarząd interesuje jakie ten przyrząd generuje dochody dla spółki. A zdajesz sobie sprawę że z założenia grupa docelowa tego urządzenia jest bardzo wąska.

Nie rozwijają oprogramowania bo jest to nieopłacalne dla firmy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: STAG AFR
PostLink | Napisane: 2018-12-19, 13:20 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 25348
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 985 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: ~310
Kod Silnika: B6294T
mezon napisał(a):
Zarząd interesuje jakie ten przyrząd generuje dochody dla spółki.

Jak by nie spełniał swojej roli, to by nie generował żadnych dochodów, więc stwierdzenie
mezon napisał(a):
Zarząd AC kompletnie nie obchodzi że urządzenie spełnia swoją role.

jest średnio trafione

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 558 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 34, 35, 36, 37, 38  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO