Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Przy ujemnych temperaturach-check engine, brak mocy...
PostLink | Napisane: 2018-09-16, 17:16 

Dołączył(a): 2012-09-20, 18:00
Posty: 88

Pomógł: 3 razy

Auto: A4 B6, 1.8T
Elektronika: Alex Nano
Wtryskiwacze: Baracuda 130
Reduktor: GOLD GT FZ8
Dysze: brak
Pojemność: 1781
Moc: ~200
Kod Nadwozia: Avant
Kod Silnika: BFB
Rok Produkcji: 2003
Podepnę się pod temat. Bo miałem tak samo, a mianowicie,

Im zimniej tym gorzej na LPG, w ostateczności Check, Traktor i auto-przełączanie na PB.
Efekt był odczuwalny zanim nie przejechałem ok 15-25km (po 5km już 90st na blacie). I teraz pytanie czy takie objawy to wina już wyjechanych wtrysków? Mam wrażenie że zamarzają i myślałem aby je tam czymś "opatulić" albo reduktor zamarzał i jego trzeba opatulić ciepłym "kocykiem" na zimę ;-)))


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Przy ujemnych temperaturach-check engine, brak mocy...
PostLink | Napisane: 2018-09-16, 19:47 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-18, 10:11
Posty: 13866
Lokalizacja: Suwałki

Pomógł: 1094 razy

Auto: e39 540i/206
Elektronika: lpgtech 328/lpgtech duo
Wtryskiwacze: yeti/yeti
Reduktor: Kme twin/zavoli
Dysze: brak/2mm
Pojemność: 4398/1,4
Moc: 286/88
Kod Silnika: M62B44
Rok Produkcji: 1997/2004
ExeQtoR napisał(a):
Mam wrażenie że zamarzają i myślałem aby je tam czymś "opatulić"

a co daje opatulenie? Może izoluje? A Czemu lody lepiej trzymać w termosie niż w szklance? Jak opatulisz wtryski to sie szybciej zagrzeją czy wolniej? Z reduktorem owszem. Ale wtryski nie maja swojego źródła ciepła.

A reduktor ma jaka temp? Ile przebiegu mają barracudy?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Przy ujemnych temperaturach-check engine, brak mocy...
PostLink | Napisane: 2018-09-16, 21:26 

Dołączył(a): 2016-08-24, 16:53
Posty: 799

Pomógł: 54 razy

Auto: Passat
stawiam na reduktor, jak z termostatem, nie ma problemów z obiegiem wody? reduktor dobrze wpiety? jaka temperatura reduktora w zime bywała podczas jazdy? goldy mają tendencje do lania ciekłym gazem kiedy maja duże obciazenia albo jak spada im temperatura. robiłem takie doświadczenie jak gold miał 50 stopni i czasy 15ms to gaz miał już temperature na minusie, oczywiscie takich rzeczy to zwykłe mapsensory nie pokazuja...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Przy ujemnych temperaturach-check engine, brak mocy...
PostLink | Napisane: 2018-09-17, 00:05 

Dołączył(a): 2012-09-20, 18:00
Posty: 88

Pomógł: 3 razy

Auto: A4 B6, 1.8T
Elektronika: Alex Nano
Wtryskiwacze: Baracuda 130
Reduktor: GOLD GT FZ8
Dysze: brak
Pojemność: 1781
Moc: ~200
Kod Nadwozia: Avant
Kod Silnika: BFB
Rok Produkcji: 2003
wszystko ma teraz 120tyś przebiegu (ok 80% na LPG)
Reduktor przeżył tylko jedną regenerację[przy 75tyś km] - tak to jest od nowości

Ale teraz nie pytam o przebiegi i zużycie (zmęczenie materiału) bo mam inny osprzęt a objawy te same, w całkowicie innym aucie. Stąd pytam na co zwrócić uwagę czy to główna wina wtrysków czy może reduktora ? Wiadomo że się jeździ aż coś nie zacznie padać, tylko pytanie jest co jest główną przyczyną, bo serwis to zasłoni się instrukcją użytkowania i powie (Panie to już drugi reduktor Pan powinieneś wymieniać, a wtryski 20tyś km temu).

Tak więc chodzi o to co jest główną przyczyną, ale sądzę że dostałem odpowiedź, że reduktor, termicznie nie daje rady, a to powoduje zamarzanie wtrysków, które na głowicy jeszcze nie są rozgrzane ponieważ leci na nie zimne powietrze przez nierozgrzaną (zimną) chłodnicę i to suma sumarą powoduje zamarzanie wtrysków ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Przy ujemnych temperaturach-check engine, brak mocy...
PostLink | Napisane: 2018-09-17, 09:20 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-11-29, 09:53
Posty: 760
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 30 razy

Auto: Volvo V40
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Napoleon
Reduktor: Turbot
Pojemność: 2000
Moc: 235
Rok Produkcji: 1999
Całkowicie inne auto to jakie? Jeżeli od nowości nie było problemów z grzaniem i samochód normalnie osiąga temperaturę silnika. To proponuję czyszczenie wtryskiwaczy i reduktora.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO