Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 213 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 15  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: DGI LM 5-a Generacja
PostLink | Napisane: 2018-10-11, 12:45 

Dołączył(a): 2014-10-26, 19:01
Posty: 316
Lokalizacja: Rawicz

Pomógł: 15 razy

Auto: Fiat Doblo/Opel Vivaro
Elektronika: TECH ONE/TECH 224
Wtryskiwacze: YETI/Dragon
Reduktor: Atiker/Atiker
Dysze: z dziurką ;-)
Pojemność: 1400/2000
Moc: 77/118
Kod Nadwozia: biały/biały
Rok Produkcji: 2009/2009
walonek napisał(a):
A wyników brak...


dlatego Ci napisałem że to bełkot...w jakiej formie sobie wynik wyobrażasz? W metrologii(1) przedstawienie wyniku za pomocą wykresów dość powszechnym zjawiskiem jest...

(1) Metrologia: – nauka dotycząca sposobów dokonywania pomiarów oraz zasad interpretacji uzyskanych wyników.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DGI LM 5-a Generacja
PostLink | Napisane: 2018-10-11, 12:48 

Dołączył(a): 2012-11-18, 12:56
Posty: 43

Pomógł: 2 razy

Auto: Saab 9-3 SS
Elektronika: Omegas
Wtryskiwacze: MED
Reduktor: IG Turbo
Dysze: brak
Pojemność: 2000
Moc: 175
Rok Produkcji: 2004
Odpowiem po twojemu.
Zadałem proste pytanie poszukaj. Skoro jeździsz to ile km zrobiłeś i czy odsyłałeś do ponownego zmierzenia po 5000km 10kkm 50kkm ?
To było pytanie do Ciebie.
Odpowiedzi brak.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DGI LM 5-a Generacja
PostLink | Napisane: 2018-10-11, 14:28 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2016-03-02, 21:11
Posty: 209
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 5 razy

Auto: VW Passat CC TSI DSG
Elektronika: DGI
Wtryskiwacze: oryginał
Reduktor: Pompa gazu
Dysze: -
Pojemność: 2.0
Moc: 200
Kod Nadwozia: LC8Y
Kod Silnika: CCZ A
Mapa trochę się zmieniła, ale dociągnąłem ją ręcznie, bo automaty jakoś jeszcze słabo sobie radzą ;) .


Załączniki:
Mazda_2.png
Mazda_2.png [ 128.82 KiB | Przeglądane 339 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DGI LM 5-a Generacja
PostLink | Napisane: 2018-10-11, 14:47 

Dołączył(a): 2011-01-04, 18:29
Posty: 45
Lokalizacja: Giżycko

Pomógł: 4 razy

Auto: Audi a4
Elektronika: KME
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: KME TUR
Pojemność: 2.4
Rok Produkcji: 1999
Wspaniale jest sukces. Lecieć po szampana??
A tak poważnie przecież to wszystko jest nie na temat...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DGI LM 5-a Generacja
PostLink | Napisane: 2018-10-11, 17:59 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2016-03-02, 21:11
Posty: 209
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 5 razy

Auto: VW Passat CC TSI DSG
Elektronika: DGI
Wtryskiwacze: oryginał
Reduktor: Pompa gazu
Dysze: -
Pojemność: 2.0
Moc: 200
Kod Nadwozia: LC8Y
Kod Silnika: CCZ A
DGItech napisał(a):
Wspaniale jest sukces. Lecieć po szampana??

Sukcesu nie widzę, ale lekką poprawę parametrów tak. Zrobiłem jeszcze kilka zmian w w zasilaniu gazem czujnika ciśnienia i wtryskiwaczy.
mariot napisał(a):
A tak poważnie przecież to wszystko jest nie na temat...

Trochę nie na temat a trochę na temat, bo przecież te same zasady wszędzie obowiązują. Jeszcze kilka dni pobawię się korektami fazy gazowej, wrzucę wykresy przepływów wtryskiwaczy i wracamy do gazu ciekłego, bo tam też testy trwają.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DGI LM 5-a Generacja
PostLink | Napisane: 2018-10-11, 18:27 

Dołączył(a): 2011-01-04, 18:29
Posty: 45
Lokalizacja: Giżycko

Pomógł: 4 razy

Auto: Audi a4
Elektronika: KME
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: KME TUR
Pojemność: 2.4
Rok Produkcji: 1999
Auta nie jeżdżą wykresami. Chce Pan wiarygodnych testów swoich wtryskiwaczy? Zróbcie partię testową, rozdajcie warsztatom i życie zweryfikuje czy się nadają na nasz rynek(marna jakość gazu).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DGI LM 5-a Generacja
PostLink | Napisane: 2018-10-11, 18:56 

Dołączył(a): 2018-10-10, 19:47
Posty: 14

Pomógł: 1 razy

Auto: Mazda6
@mariot tak się składa, że im dłużej coś powstaje tym jest lepiej dopracowane, przetestowane itd. Dobrze robią, że nie wrzucają na rynek bubli bo zaraz by ich sępy rozszarpały a tak nie będą miały okazji. Będzie dobry produkt a nie tak jak u konkurencji, że 100 lat coś robią i w kółko się sypie, że już nikt nie ma siły krytykować.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DGI LM 5-a Generacja
PostLink | Napisane: 2018-10-11, 18:57 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 25059
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 963 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 272->310
Kod Silnika: B6294T
fanDGI napisał(a):
Będzie dobry produkt a nie tak jak u konkurencji, że 100 lat coś robią i w kółko się sypie, że już nikt nie ma siły krytykować

To może jakieś konkrety - u jakiej konkurencji jest tak jak opisujesz ?

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis/wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DGI LM 5-a Generacja
PostLink | Napisane: 2018-10-11, 19:01 

Dołączył(a): 2011-01-04, 18:29
Posty: 45
Lokalizacja: Giżycko

Pomógł: 4 razy

Auto: Audi a4
Elektronika: KME
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: KME TUR
Pojemność: 2.4
Rok Produkcji: 1999
To zamiast się chwalić i wrzucać tu wykresy niech działają. Bo na razie to są 100 lat za konkurencją. Konkurencja produkuje i sprzedaje a DGI ciągle opracowuje... i mówi jakie to wszystko jest niedobre...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DGI LM 5-a Generacja
PostLink | Napisane: 2018-10-11, 19:07 

Dołączył(a): 2018-10-10, 19:47
Posty: 14

Pomógł: 1 razy

Auto: Mazda6
100% zrozumienia, tym właśnie się różni konstruktor od gazownika, nie da się zrobić czegoś dobrego szybko


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DGI LM 5-a Generacja
PostLink | Napisane: 2018-10-11, 21:15 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2016-03-02, 21:11
Posty: 209
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 5 razy

Auto: VW Passat CC TSI DSG
Elektronika: DGI
Wtryskiwacze: oryginał
Reduktor: Pompa gazu
Dysze: -
Pojemność: 2.0
Moc: 200
Kod Nadwozia: LC8Y
Kod Silnika: CCZ A
Auta nie jeżdżą wykresami. Chce Pan wiarygodnych testów swoich wtryskiwaczy? Zróbcie partię testową, rozdajcie warsztatom i życie zweryfikuje czy się nadają na nasz rynek(marna jakość gazu).
[/quote]
Dokładnie tak zrobiliśmy i nadążyć nie możemy dla zaprzyjaźnionych warsztatów. Jak będą pozytywne informacje, to wrzucimy też do szerszych testów.
Trochę znam statystyki na jakim rynku co się sypie i rynek polski jest jednym z mniej problematycznych.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DGI LM 5-a Generacja
PostLink | Napisane: 2018-10-15, 15:06 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2016-03-02, 21:11
Posty: 209
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 5 razy

Auto: VW Passat CC TSI DSG
Elektronika: DGI
Wtryskiwacze: oryginał
Reduktor: Pompa gazu
Dysze: -
Pojemność: 2.0
Moc: 200
Kod Nadwozia: LC8Y
Kod Silnika: CCZ A
Zrobiliśmy przymiarkę do pomiaru wtryskiwaczy i wyszły nam takie wykresy.
To jest WTRYSKIWACZ PRZYPADKOWY !! - akurat był założony w listwie pomiarowej.
Niebieski wykres pokazuje narastanie przepływu i max przepływ,
czerwony - przepływ wtryskiwacza w zależności od czasu otwarcia.
Skala przepływu pasuje do wykresu niebieskiego.
Pomyśle jak wyskalować wykres czerwony, bo dziś nie było czasu się zastanowić.
Pomiar jest robiony od 0,5 ms.


Załączniki:
Wtrysk_00.png
Wtrysk_00.png [ 15.75 KiB | Przeglądane 289 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DGI LM 5-a Generacja
PostLink | Napisane: 2018-10-15, 16:56 

Dołączył(a): 2009-03-16, 18:35
Posty: 150
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 5 razy

Auto: Renault Megane II
Elektronika: Stag 300
Wtryskiwacze: Valtek 1Ohm
Reduktor: Zavoli Zeta N
Dysze: 2,3mm
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Nadwozia: KM0
Kod Silnika: F4R
Rok Produkcji: 2004
A można prosić o zdjęcie tego wtryskiwacza?
Mi jako laikowi te wykresy mało mówią.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DGI LM 5-a Generacja
PostLink | Napisane: 2018-10-15, 17:06 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2016-03-02, 21:11
Posty: 209
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 5 razy

Auto: VW Passat CC TSI DSG
Elektronika: DGI
Wtryskiwacze: oryginał
Reduktor: Pompa gazu
Dysze: -
Pojemność: 2.0
Moc: 200
Kod Nadwozia: LC8Y
Kod Silnika: CCZ A
Lewy napisał(a):
A można prosić o zdjęcie tego wtryskiwacza?
Mi jako laikowi te wykresy mało mówią.

Lewy, Spokojnie, to tylko pierwszy próbny test. Opisy pojawią się wraz z konkretnymi typami wtryskiwaczy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DGI LM 5-a Generacja
PostLink | Napisane: 2018-10-15, 21:00 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 25059
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 963 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 272->310
Kod Silnika: B6294T
czyli max wydajność tego wtryskiwacza w pełnym otwarciu to nieco ponad 100 l/min - tak ?

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis/wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 213 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 15  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO