Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 82 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4, 5, 6  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Przykład montażu wtryskiwaczy
PostLink | Napisane: 2018-10-10, 22:35 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 25059
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 963 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 272->310
Kod Silnika: B6294T
fanDGI napisał(a):
wszyscy czekamy na sterowniki DGI, one na pewno rozwiążą wszystkie problemy autogazu.

boszzzz... weź rozpęd i z baranka....

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis/wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Przykład montażu wtryskiwaczy
PostLink | Napisane: 2018-10-11, 13:49 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2016-03-02, 21:11
Posty: 209
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 5 razy

Auto: VW Passat CC TSI DSG
Elektronika: DGI
Wtryskiwacze: oryginał
Reduktor: Pompa gazu
Dysze: -
Pojemność: 2.0
Moc: 200
Kod Nadwozia: LC8Y
Kod Silnika: CCZ A
Niezłe teksty :) .
A wracając do tematu, to wydaje mi się, że nie bardzo wiecie o czym piszecie.
Tu chodzi o montaż i oddanie auta dla klienta, a nie o moje jakieś animozje.
Jak by nie było ileś czasu poświęciłem aby ludzi nauczyć jak maja montować instalacje, a tu gdzie nie dotknąć to lipa.
Jak już te auto do mnie trafiło, to przynajmniej napiszę, jak trzeba to zrobić poprawnie, a czego robić nie można.
Jak jesteście tacy kumaci, to może niech ktoś opisze jak wystroić Valvetronic-a na TECH 224, aby to miało sens.
A na początek jakie dysze montujecie to Valvetronic-a 2.0 i jakie ciśnienie reduktora ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Przykład montażu wtryskiwaczy
PostLink | Napisane: 2018-10-11, 13:54 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 25059
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 963 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 272->310
Kod Silnika: B6294T
DGItech napisał(a):
jak wystroić Valvetronic-a na TECH 224, aby to miało sens.

jak to jak - normalnie, jak każde inne auto bez podciśnienia, w czym widzisz problem ?

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis/wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Przykład montażu wtryskiwaczy
PostLink | Napisane: 2018-10-11, 14:10 

Dołączył(a): 2011-01-04, 18:29
Posty: 45
Lokalizacja: Giżycko

Pomógł: 4 razy

Auto: Audi a4
Elektronika: KME
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: KME TUR
Pojemność: 2.4
Rok Produkcji: 1999
Struna napisał(a):
DGItech napisał(a):
jak wystroić Valvetronic-a na TECH 224, aby to miało sens.

jak to jak - normalnie, jak każde inne auto bez podciśnienia, w czym widzisz problem ?

Dokładnie tak. Nie ma w tym żadnej filozofii. Czy to tech czy stag czy kme na wszystkim chodzi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Przykład montażu wtryskiwaczy
PostLink | Napisane: 2018-10-11, 16:15 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 25059
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 963 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 272->310
Kod Silnika: B6294T
owszem, jest nieco inaczej niż przy "normalnych" silnikach z podciśnieniem, ale się ustawia i działa.

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis/wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Przykład montażu wtryskiwaczy
PostLink | Napisane: 2018-10-11, 18:30 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2016-03-02, 21:11
Posty: 209
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 5 razy

Auto: VW Passat CC TSI DSG
Elektronika: DGI
Wtryskiwacze: oryginał
Reduktor: Pompa gazu
Dysze: -
Pojemność: 2.0
Moc: 200
Kod Nadwozia: LC8Y
Kod Silnika: CCZ A
Struna napisał(a):
jak to jak - normalnie, jak każde inne auto bez podciśnienia, w czym widzisz problem ?

mariot napisał(a):
Dokładnie tak. Nie ma w tym żadnej filozofii. Czy to tech czy stag czy kme na wszystkim chodzi.

To u Was też, czas benzyny na postoju jest 3,2 ms, a po przełączeniu na gaz spada do 2,3 ms tak jak w tym aucie ?
Co podpinacie aby zobaczyć różnicę w mapach B/G ?

Akurat dobrze się składa, bo przez kilka dni jeżdżę bez podciśnienia i teraz porównam ustawienia z tym BMW .


Ostatnio edytowano 2018-10-11, 18:34 przez DGItech, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Przykład montażu wtryskiwaczy
PostLink | Napisane: 2018-10-11, 18:33 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 25059
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 963 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 272->310
Kod Silnika: B6294T
DGItech napisał(a):
Co podpinacie aby zobaczyć różnicę w mapach B/G ?

już dość dawno ustalono, że mapy to są dla turystów i ustawienia w oparciu o nie są co najwyżej "średnie"

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis/wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Przykład montażu wtryskiwaczy
PostLink | Napisane: 2018-10-11, 18:35 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2016-03-02, 21:11
Posty: 209
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 5 razy

Auto: VW Passat CC TSI DSG
Elektronika: DGI
Wtryskiwacze: oryginał
Reduktor: Pompa gazu
Dysze: -
Pojemność: 2.0
Moc: 200
Kod Nadwozia: LC8Y
Kod Silnika: CCZ A
Struna napisał(a):
cokolwiek co czyta korekty z OBD

ok. a jak ustawić mnożnik gdy masz dwa suwaki a jedno ciśnienie ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Przykład montażu wtryskiwaczy
PostLink | Napisane: 2018-10-11, 18:38 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 25059
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 963 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 272->310
Kod Silnika: B6294T
a tabela korekt po obrotach od czego jest ? dla zasady ? :)

Równie dobrze możesz nie dotknąć wogóle suwaków i wszystko ustawić na mapie po obrotach.

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis/wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Przykład montażu wtryskiwaczy
PostLink | Napisane: 2018-10-11, 18:38 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 29448
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2787 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
te suwaki to po to by powstawały takie zagadki?
mapa po obrotach jest panu znana?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Przykład montażu wtryskiwaczy
PostLink | Napisane: 2018-10-11, 18:44 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2016-03-02, 21:11
Posty: 209
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 5 razy

Auto: VW Passat CC TSI DSG
Elektronika: DGI
Wtryskiwacze: oryginał
Reduktor: Pompa gazu
Dysze: -
Pojemność: 2.0
Moc: 200
Kod Nadwozia: LC8Y
Kod Silnika: CCZ A
Struna napisał(a):
Równie dobrze możesz nie dotknąć wogóle suwaków i wszystko ustawić na mapie po obrotach.

Korekt od obrotów nie używam, bo to dużo zabawy. Można np. przestawić na algorytm standard i ustawić mnożnik.
Akurat w tym aucie nie było ani korekt od obrotów, ani algorytmu standard.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Przykład montażu wtryskiwaczy
PostLink | Napisane: 2018-10-11, 18:48 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 25059
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 963 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 272->310
Kod Silnika: B6294T
DGItech napisał(a):
Korekt od obrotów nie używam, bo to dużo zabawy.

To wyjaśnia, skąd te lamerskie kwestie, że niby coś korekt nie trzyma, jak to wystroić itd...
No sorry, ale właśnie na tym polega strojenie, żeby dograć to czego nie ogarnia suwak czy mnożnik ( a w zasadzie zawsze jest coś do poprawy korektą po obrotach )

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis/wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Przykład montażu wtryskiwaczy
PostLink | Napisane: 2018-10-11, 18:54 

Dołączył(a): 2010-01-29, 12:13
Posty: 1814
Lokalizacja: kraków

Pomógł: 210 razy

Auto: peugeot 307
Elektronika: 4gas
Wtryskiwacze: Reg Fast
Reduktor: zavoli zeta
Dysze: 2,0
Pojemność: 1.6
Moc: 109
Kod Silnika: TU5JP4
Rok Produkcji: 2005
Struna napisał(a):
To wyjaśnia, skąd te lamerskie kwestie, że niby coś korekt nie trzyma, jak to wystroić itd...

Dokładnie , zaczyna to wyglądać dość kuriozalnie. To ma być jakaś podpucha?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Przykład montażu wtryskiwaczy
PostLink | Napisane: 2018-10-11, 18:54 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2016-03-02, 21:11
Posty: 209
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 5 razy

Auto: VW Passat CC TSI DSG
Elektronika: DGI
Wtryskiwacze: oryginał
Reduktor: Pompa gazu
Dysze: -
Pojemność: 2.0
Moc: 200
Kod Nadwozia: LC8Y
Kod Silnika: CCZ A
Struna napisał(a):
To wyjaśnia, skąd te lamerskie kwestie, że niby coś korekt nie trzyma, jak to wystroić itd...

Nie wrzucaj wszystkiego do jednego worka, bo jak rozjeżdżają się np. korekty od temperatury, to żadne korekty od obrotów nie pomagają.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Przykład montażu wtryskiwaczy
PostLink | Napisane: 2018-10-11, 18:56 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 25059
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 963 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 272->310
Kod Silnika: B6294T
Już dawno podałem gotowca do LPGTecha z korektą po temperaturze, zdaje się że skorzystali i obecnie jest ok ( pomijając kilka innych kwestii, które ok nie są )

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis/wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 82 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4, 5, 6  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO