Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: nie chodzi na wszystkie cylindry na LPG
PostLink | Napisane: 2018-12-24, 13:22 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 35460
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 3565 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
motom napisał(a):
jeśli jednak wymieniałbym reduktor na nowy to N czy S?

N


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: nie chodzi na wszystkie cylindry na LPG
PostLink | Napisane: 2019-01-06, 16:51 

Dołączył(a): 2014-09-22, 11:13
Posty: 92
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Pomógł: 0 razy

Auto: Renault Scenic
Elektronika: Lecho Sec
Wtryskiwacze: Stag AC W01
Reduktor: Stefanelli
Dysze: 2,2
Pojemność: 2000
Moc: 109
Rok Produkcji: 1998
Jeśli można to się podłączę do tematu, bo mam podobny problem, z tym że zrobiłem to wszystko jak w temacie i wymieniłem reguktor na nowy i przy wysokich obrotach ok 4-5,5 tys obr auto zdecydowanie słabnie, a zdarza się że przełącza na benzynę z informacją, że zbyt niski ciśnienie gazu. Ciśnienie mam ustawione na 1,7 Bara, ale przy dużym obciążeniu silnika lub trzymając na postoju wysokie obroty , spada nawet do 1,35 , parownik Stefanelli elektrozawór z filtrem jest w parowniku i wymieniony. Co można jeszcze sprawdzić?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: nie chodzi na wszystkie cylindry na LPG
PostLink | Napisane: 2019-01-06, 18:10 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-04-18, 07:17
Posty: 5056
Lokalizacja: Świdnik

Pomógł: 626 razy

Auto: Laguna III, Clio II
Elektronika: Tech One, Duo
Wtryskiwacze: Barracuda 130, ACW03
Reduktor: Magic 3, ACR02
Dysze: brak, fabryka
Pojemność: 2.0T, 1,2 16V
Moc: 170KM, 75KM
Albo wina reduktora albo pozagniatane końcówki przewodów (jak masz miedziane) albo wina wielozaworu w zbiorniku.
Czemu zastosowałeś taki reduktor a nie jakiś sprawdzony Zavoli Zeta czy KME Tucz czy Magic 3 i czego tak małe dysze we wtryskach i tak bezsensownie wysokie ciśnienie gazu?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: nie chodzi na wszystkie cylindry na LPG
PostLink | Napisane: 2019-01-06, 18:21 

Dołączył(a): 2014-09-22, 11:13
Posty: 92
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Pomógł: 0 razy

Auto: Renault Scenic
Elektronika: Lecho Sec
Wtryskiwacze: Stag AC W01
Reduktor: Stefanelli
Dysze: 2,2
Pojemność: 2000
Moc: 109
Rok Produkcji: 1998
plecho1 napisał(a):
Albo wina reduktora

Reduktor nowy na starym było to samo
plecho1 napisał(a):
albo pozagniatane końcówki przewodów (jak masz miedziane)

Zanim wymieniłem reduktor to na poprzednim było to samo i przewód od 5 lat był nie ruszany
plecho1 napisał(a):
albo wina wielozaworu w zbiorniku

Co przy nim można sprawdzić? Bo słychać normalne pyknięcie gdy przełącza
plecho1 napisał(a):
czego tak małe dysze we wtryskach i tak bezsensownie wysokie ciśnienie gazu?

Podczas autoadaptacji wzbogacenie wychodzi -9, jak zwiększę dysze do chyba będzie jeszcze niższe.
A ciśnienie jak mam mniej niż 1,5 to nawt nie zdążę przegazować i przełącza na benzynę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: nie chodzi na wszystkie cylindry na LPG
PostLink | Napisane: 2019-01-06, 18:41 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-04-18, 07:17
Posty: 5056
Lokalizacja: Świdnik

Pomógł: 626 razy

Auto: Laguna III, Clio II
Elektronika: Tech One, Duo
Wtryskiwacze: Barracuda 130, ACW03
Reduktor: Magic 3, ACR02
Dysze: brak, fabryka
Pojemność: 2.0T, 1,2 16V
Moc: 170KM, 75KM
W tym silniku spokojnie dysze możesz dać 2.6mm a przy szybszych wtryskach nawet 2.8mm, w Carismie 1.6 103 KM miałem dysze o średnicy 2.8mm przy wtryskach Dragonach i 2.6mm przy ACW03. Najlepiej jak ciśnienie gazu jest w granicach 1 - 1,2 bara.
Wielozawór ma zaworek zapobiegający nagłemu wypływowi gazu jak np. rozerwiesz przewód gazowy. U ojca w autku około 100KM ten zaworek zbyt szybko reagował i odcinał gaz przy ostrzejszej przygazówce, może i u Ciebie jest z tym problem jak jesteś pewien ze nic innego przed reduktorem nie blokuje przepływu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: nie chodzi na wszystkie cylindry na LPG
PostLink | Napisane: 2019-01-06, 18:46 

Dołączył(a): 2014-09-22, 11:13
Posty: 92
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Pomógł: 0 razy

Auto: Renault Scenic
Elektronika: Lecho Sec
Wtryskiwacze: Stag AC W01
Reduktor: Stefanelli
Dysze: 2,2
Pojemność: 2000
Moc: 109
Rok Produkcji: 1998
Może i z tymi dyszami masz rację, ale przez 5 lat na tych dyszach nie miałem problemu i dlatego szukam innego powodu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: nie chodzi na wszystkie cylindry na LPG
PostLink | Napisane: 2019-01-08, 20:30 

Dołączył(a): 2018-12-18, 21:59
Posty: 573

Pomógł: 37 razy

Auto: Skoda
Elektronika: AEB
Wtryskiwacze: Keihin
Reduktor: Prince
Pojemność: 1800
Moc: 220
Rok Produkcji: 2010
Jeśli piszesz że przewód nie ruszany od 5 lat i pewnie miedziany to najlepiej obejrzyj go na całej długości czy nie jest gdzieś zagięty, ewentualnie jak masz zawinięte pętle konpensacyjne to je trochę wyprostuj bo możesz mieć tam brud. Przy tej mocy nie ma prawa brakować gazu, ewentualnie jak pisał plecho1 wielozawór nie puszcza.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: nie chodzi na wszystkie cylindry na LPG
PostLink | Napisane: 2019-02-12, 15:18 

Dołączył(a): 2014-09-22, 11:13
Posty: 92
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Pomógł: 0 razy

Auto: Renault Scenic
Elektronika: Lecho Sec
Wtryskiwacze: Stag AC W01
Reduktor: Stefanelli
Dysze: 2,2
Pojemność: 2000
Moc: 109
Rok Produkcji: 1998
Nie wiem dlaczego, ale regulacja zaworów sprawiła, że problem zniknął, były małe luzy na wydechu, a jeden był podpięty. Co do ciśnienia gazu to musi być min 1,5 , jak ustawiłem na 1,2 bara to przerzucał na benzynę , nie dało się jeździć.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: nie chodzi na wszystkie cylindry na LPG
PostLink | Napisane: 2019-02-12, 16:40 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-09-23, 00:13
Posty: 1043
Lokalizacja: Skierniewice

Pomógł: 104 razy

Auto: GS300
Elektronika: Stag 300-6 Premium
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: R01-250
Dysze: Brak
Pojemność: 3000
Moc: 212
Kod Silnika: 2JZ-GE
Rok Produkcji: 1995
Azuks napisał(a):
Nie wiem dlaczego, ale regulacja zaworów sprawiła, że problem zniknął, były małe luzy na wydechu, a jeden był podpięty

Proponuję zapoznać się z zasadą działania silnika spalinowego i jak o niego dbać.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: nie chodzi na wszystkie cylindry na LPG
PostLink | Napisane: 2019-02-13, 16:35 

Dołączył(a): 2014-09-22, 11:13
Posty: 92
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Pomógł: 0 razy

Auto: Renault Scenic
Elektronika: Lecho Sec
Wtryskiwacze: Stag AC W01
Reduktor: Stefanelli
Dysze: 2,2
Pojemność: 2000
Moc: 109
Rok Produkcji: 1998
gonzo68 napisał(a):
Proponuję zapoznać się z zasadą działania silnika spalinowego i jak o niego dbać.

Jak by kolega zobaczył pierwszy wpis w tym poście ,jakie miałem objawy, to czytając mój ostatni wpis , myślę że nie pisałby tak "błyskotliwych" komentarzy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: nie chodzi na wszystkie cylindry na LPG
PostLink | Napisane: 2019-02-13, 18:06 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-09-23, 00:13
Posty: 1043
Lokalizacja: Skierniewice

Pomógł: 104 razy

Auto: GS300
Elektronika: Stag 300-6 Premium
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: R01-250
Dysze: Brak
Pojemność: 3000
Moc: 212
Kod Silnika: 2JZ-GE
Rok Produkcji: 1995
Nie chodziło mi o złośliwości tylko o fakt, który napisałeś, źle to odebrałeś.
Do pierwszego swojego postu rówinież się nie przyłożyłeś, bo gdybyś napisał, że objaw słabnącego silnika występuje również na benzynie (musiały być objawy), to osoby pomagające inaczej by Cię nakierowały.
Tak o czasem bywa z posiadaczami hydrauliki na zaworach, myślą, że wszystko się samo wyreguluje.......do czasu.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO