Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 108 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Mazda 6 2.0 155KM DISI
PostLink | Napisane: 2019-05-19, 08:20 

Dołączył(a): 2010-06-15, 22:41
Posty: 2101
Lokalizacja: PL

Pomógł: 226 razy

fisto napisał(a):
Myślę
:lol:

Ty masz to wiedzieć ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mazda 6 2.0 155KM DISI
PostLink | Napisane: 2019-05-20, 07:06 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-12-12, 11:49
Posty: 63
Lokalizacja: Białystok / Kleosin

Pomógł: 3 razy

Spotkaliśmy się przy Maździe w różnych rocznikach z tą samą pojemnością i mocą ze sterownikami różnych producentów - są wredne i jeszcze bardziej wredne :)
Jeżdżą na IDEI.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mazda 6 2.0 155KM DISI
PostLink | Napisane: 2019-05-20, 14:18 

Dołączył(a): 2010-09-12, 11:04
Posty: 1736
Lokalizacja: B-stokk

Pomógł: 107 razy

Auto: Mercedes s280/Volvo 940
Elektronika: Optima Pro-Tec/Nano
Wtryskiwacze: valtek/Barracuda
Reduktor: shark/shark 1500
Dysze: nie pamiętam:)
Pojemność: 2800/2.3
Moc: za mała:)/165KM
Rok Produkcji: 1998/1994
To takim razie wiem że zrobię.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mazda 6 2.0 155KM DISI
PostLink | Napisane: 2019-05-22, 21:35 

Dołączył(a): 2011-06-11, 12:30
Posty: 114
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 0 razy

Auto: Mazda 6 2.0 disi
Pojemność: 2.0
Moc: 155
Rok Produkcji: 2012
czyli co? wiem, że .... nic nie wiem :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mazda 6 2.0 155KM DISI
PostLink | Napisane: 2019-05-23, 20:17 

Dołączył(a): 2010-09-12, 11:04
Posty: 1736
Lokalizacja: B-stokk

Pomógł: 107 razy

Auto: Mercedes s280/Volvo 940
Elektronika: Optima Pro-Tec/Nano
Wtryskiwacze: valtek/Barracuda
Reduktor: shark/shark 1500
Dysze: nie pamiętam:)
Pojemność: 2800/2.3
Moc: za mała:)/165KM
Rok Produkcji: 1998/1994
Czyli musisz znaleść ogarnięty warsztat, który ma pojęcie o bezpośrednim wtrysku.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mazda 6 2.0 155KM DISI
PostLink | Napisane: 2019-05-23, 21:02 

Dołączył(a): 2013-01-07, 14:51
Posty: 1007
Lokalizacja: Piotrków Tryb.

Pomógł: 30 razy

Auto: VW Polo
Elektronika: ----------
Wtryskiwacze: ----------
Reduktor: ----------
Dysze: ----------
Pojemność: 1,0
Moc: 80
Kod Silnika: ---------
Rok Produkcji: 2018
Na tym forum jest tylko jeden taki, reszta „się nie zna” ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mazda 6 2.0 155KM DISI
PostLink | Napisane: 2019-05-24, 10:32 

Dołączył(a): 2008-04-19, 18:01
Posty: 6499
Lokalizacja: Zbrosławice, Dębica

Pomógł: 147 razy

Auto: Warszawa V8, audi 90Q
Elektronika: Stag 300, STAG Qbox
Wtryskiwacze: Hana/Magic FX
Reduktor: Magic III/Magic III BIG
Dysze: -
Pojemność: 4200/2200
Moc: 300 ; 136
Kod Nadwozia: 223, B2
Kod Silnika: ABZ; KV
Rok Produkcji: 66; 84
yunior81 napisał(a):
Na tym forum jest tylko jeden taki, reszta „się nie zna” ;)

Nie chciało się nosić teczki? trzeba nosić skrzyneczki :mrgreen:

My nadal gotowi założyć gaz w tej Maździe od ręki. Będzie palić poniżej litra benzyny na trasie. Praktycznie bez strat mocy i z całkowitą pewnością co do trwałości wtryskiwaczy benzynowych, które zresztą obejmujemy gwarancją.

http://www.gzw.pl/wtrysk-bezposredni-i-lpg.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mazda 6 2.0 155KM DISI
PostLink | Napisane: 2019-05-24, 12:03 

Dołączył(a): 2013-01-07, 14:51
Posty: 1007
Lokalizacja: Piotrków Tryb.

Pomógł: 30 razy

Auto: VW Polo
Elektronika: ----------
Wtryskiwacze: ----------
Reduktor: ----------
Dysze: ----------
Pojemność: 1,0
Moc: 80
Kod Silnika: ---------
Rok Produkcji: 2018
dobry „markjeting” ;), mam rozumieć, ze do miasta ma nie wjeżdżać bo się dotryskiem przerazi ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mazda 6 2.0 155KM DISI
PostLink | Napisane: 2019-05-24, 19:05 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-09-30, 18:37
Posty: 594

Pomógł: 8 razy

Naprawdę chyba zgodzę się z SebastianemS, że w temacie DI jest KME i reszta świata. Auta, które na KME Sky idą od strzała podlegają dyskusją, że są trudne i upierdliwe. Ale coś w tym jest bo np. z grupą Renault też póki co nikt nie potrafi się zmierzyć. Już nawet nie będę pisał jakie obecnie są testowane auta. Może niektórzy nawet nie wiedzą, że są takie silniki :)
Kolego bierz KME i się nie zastanawiaj :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mazda 6 2.0 155KM DISI
PostLink | Napisane: 2019-05-25, 21:48 

Dołączył(a): 2011-11-25, 09:10
Posty: 2653
Lokalizacja: Warszawa klinikaLPG.pl

Pomógł: 141 razy

Auto: Lexus LS400/Toyota Previa
Elektronika: Optima Expert/LpgTech214
Wtryskiwacze: Barracuda/ Hana gre
Reduktor: Prins/Prins
Dysze: brak/brak
Pojemność: 4000/2400
Moc: 284/132
Kod Nadwozia: UCF20/TCR11
Kod Silnika: 1UZ-FE/2TZ-FE
Rok Produkcji: 1998/1997
Egzaltacja godna pensjonarki ?
Nieznajomość konkurencji ?
Namolny markieting ?
:)
Ale sterownik fajny :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mazda 6 2.0 155KM DISI
PostLink | Napisane: 2019-05-28, 19:11 

Dołączył(a): 2008-04-19, 18:01
Posty: 6499
Lokalizacja: Zbrosławice, Dębica

Pomógł: 147 razy

Auto: Warszawa V8, audi 90Q
Elektronika: Stag 300, STAG Qbox
Wtryskiwacze: Hana/Magic FX
Reduktor: Magic III/Magic III BIG
Dysze: -
Pojemność: 4200/2200
Moc: 300 ; 136
Kod Nadwozia: 223, B2
Kod Silnika: ABZ; KV
Rok Produkcji: 66; 84
Mikaell, nie ma mowy o egzaltacji. Na razie staram się uniknąć dyskusji o powodach technicznych przewagi KME nad konkurencyjnymi rozwiązaniami, bo musiałoby to wiązać się nieuchronnie z odebraniem tej dyskusji jako ataku na konkurencję. Myślę, jak to ugryźć, żeby sprawy zostały omówione jak należy, bez podejrzeń, że są przedstawiane tendencyjnie.

Wielu niuansów realizacji zasilania gazem silników DI, NIKT tutaj jeszcze w ogóle nie poruszył. I nikt o tym nie ma zielonego pojęcia. A zapewniam, że poruszenie tych tematów wywoła efekt, jak wrzucenie granatu do szamba, o ile zagadnienia w takiej dyskusji poruszone doczekają się pełnego zrozumienia.
Na razie obserwuję początek nieuchronnej wojny na wielkość dotrysku benzyny, oczywiście prowadzonej bez elementarnej choćby wiedzy, z czym się ona wiąże. Zapewniam, że jestem w stanie doprowadzić do jazdy na samym gazie chyba DOWOLNY silnik DI, za pomocą sterownika KME. Tak, dotrysk równy ZERO. I co z tego? Ano... niewiele. Tyle mniej więcej, co deklaracje bardzo małych dotrysków, jakie się tu i ówdzie pojawiają. Oczywiście bez podparcia takowych gwarancją na wtryskiwacze benzyny i bez omówienia, z jakimi konsekwencjami dla optymalizacji pracy silnika to się wiąże.

O uniwersalności układu KME pod względem wpięcia w obwody sterowania wtryskiwaczami benzynowymi i prawidłowego odczytu czasów wtrysku benzyny, nawet nie chce mi się gadać. Zresztą pewnych rzeczy zobowiązałem się nie ujawniać i nie ma takiej siły, bym ujawnił.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mazda 6 2.0 155KM DISI
PostLink | Napisane: 2019-05-28, 19:16 

Dołączył(a): 2008-04-19, 18:01
Posty: 6499
Lokalizacja: Zbrosławice, Dębica

Pomógł: 147 razy

Auto: Warszawa V8, audi 90Q
Elektronika: Stag 300, STAG Qbox
Wtryskiwacze: Hana/Magic FX
Reduktor: Magic III/Magic III BIG
Dysze: -
Pojemność: 4200/2200
Moc: 300 ; 136
Kod Nadwozia: 223, B2
Kod Silnika: ABZ; KV
Rok Produkcji: 66; 84
yunior81 napisał(a):
dobry „markjeting” ;), mam rozumieć, ze do miasta ma nie wjeżdżać bo się dotryskiem przerazi ?

Nie, chłopaczku. Średnie zużycie gazu u naszego niedawnego Klienta wynosi 1,1l wraz z benzyną zużywaną na uruchomienia. Po mieście też jeździ.
A ja gwarantuję mu moją odpowiedzialność za kondycje wtryskiwaczy benzyny.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mazda 6 2.0 155KM DISI
PostLink | Napisane: 2019-05-28, 20:22 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-01-03, 15:17
Posty: 150
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 5 razy

Auto: Grande Pande
Elektronika: Qbox "B"
Wtryskiwacze: ACW01
Reduktor: ACR02
Dysze: 1.6
Pojemność: 1.4
Moc: 77
Kod Nadwozia: Evo
Kod Silnika: 350A1000
Rok Produkcji: 2009
Vicia robił to przed Tobą, więc nie bądź zbyt zuchwały Sebciu. Dużo bełkotu, nic konkretnego, masa oczywistej oczywistości, którą można znaleźć w zeszytach biur szkoleniowych.
Informacje o odróżnianiu prawdziwych i fałszywych sygnałów wtryskiwaczy ubrane w słowa, jakby to czarna magia była.


Ostatnio edytowano 2019-05-28, 21:30 przez arek184, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mazda 6 2.0 155KM DISI
PostLink | Napisane: 2019-05-28, 21:08 

Dołączył(a): 2011-11-25, 09:10
Posty: 2653
Lokalizacja: Warszawa klinikaLPG.pl

Pomógł: 141 razy

Auto: Lexus LS400/Toyota Previa
Elektronika: Optima Expert/LpgTech214
Wtryskiwacze: Barracuda/ Hana gre
Reduktor: Prins/Prins
Dysze: brak/brak
Pojemność: 4000/2400
Moc: 284/132
Kod Nadwozia: UCF20/TCR11
Kod Silnika: 1UZ-FE/2TZ-FE
Rok Produkcji: 1998/1997
SebastianS
Komentarz o egzaltacji odnosił się bardziej do wpisu mariusz_2050, choć w sumie macie jednakowe stanowisko. Znaczy On jak Ty :)
Czując się dramatycznie niedouczony w temacie DI czekam z (bez)nadzieją, że może dasz się w końcu sprowokować i coś więcej merytorycznie poopowiadasz. Aut z DI coraz więcej więc sam wszystkich nie przerobisz :).
Chociaż o ile pamiętam to i o IV gen i MPI nie lubiłeś dzielić się wiedzą...
W sumie szkoda, że nie ma tym forum klimatu wymiany doświadczeń i merytorycznych dyskusji sprzed pewnie prawie 10 lat...
Wchodząc w tę branżę spędziłem wtedy wiele czasu na lekturze postów (kolejność przypadkowa, ważne postacie pominięte ze sklerozy) np. Piotra_K, Caniggi, Kornela, Tormina, Struny, Nowotczyńskiego, piteca i wielu innych.
Teraz robiąc instalacje DI czuję się bardziej jak uczeń czarnoksiężnika :) niż wtedy gdy zaczynałem ...
PS.
Tak wiem, że
SebastianS napisał(a):
jestem w stanie doprowadzić do jazdy na samym gazie chyba DOWOLNY silnik DI, za pomocą sterownika KME.

ale moje pytanie brzmiało
Mikaell napisał(a):
SebastianS napisał(a):
że jestem w stanie w czystej teorii puścić każdy pojazd z bezpośrednim wtryskiem na czystym gazie - tzn bez dotrysku benzyny.

a w praktyce również na 400DPI ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mazda 6 2.0 155KM DISI
PostLink | Napisane: 2019-05-28, 21:33 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-01-03, 15:17
Posty: 150
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 5 razy

Auto: Grande Pande
Elektronika: Qbox "B"
Wtryskiwacze: ACW01
Reduktor: ACR02
Dysze: 1.6
Pojemność: 1.4
Moc: 77
Kod Nadwozia: Evo
Kod Silnika: 350A1000
Rok Produkcji: 2009
Mikaell, daj maila na priv, dam Ci moje materiały. Jakies niuanse moze znajdziesz


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 108 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO