Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Mikro pęknięcia opon po bokach dwuletnie nokiany i dwule
PostLink | Napisane: 2019-05-20, 22:50 

Dołączył(a): 2010-09-15, 15:15
Posty: 652
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 40 razy

Auto: Dacia Duster
Elektronika: STAG QNEXT PLUS
Wtryskiwacze: HANA H2000
Reduktor: AC RO2
Pojemność: 1598
Kod Silnika: K3M
Octavian napisał(a):
Nie mówimy o dość mocnym zwiększeniu.
Zwiększenie o 0,2-0,3 to nie jest dość mocne zwiększenie. A zdecydowanie poprawia prowadzenie.

Przed chwileczką pisałeś o zwiększeniu o 0,5, a to już 25%, to sporo i na pewno wpłynie na zużycie opon.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mikro pęknięcia opon po bokach dwuletnie nokiany i dwule
PostLink | Napisane: 2019-05-20, 23:28 

Dołączył(a): 2012-07-24, 08:30
Posty: 2090
Lokalizacja: Śląskie

Pomógł: 125 razy

Auto: Fiat 126P
Elektronika: Stag 300
Pojemność: 594
Moc: 17kW
Kod Nadwozia: Fastback
Rok Produkcji: 1977
Chciał zabłysnąć a sam zgasł.
0,2-0,3 to masz tolerancje na ten chiński sprzęt, którym mierzysz to ciśnienie :)

Zarówno za małe jak i za duże ciśnienie w oponach powoduje ich przyśpieszone zużycie a nawet zniszczenie, zdecydowanie taniej jest się uczyć na cudzych błędach :) O pogorszeniu trakcji to sami wiecie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mikro pęknięcia opon po bokach dwuletnie nokiany i dwule
PostLink | Napisane: 2019-05-22, 19:18 

Dołączył(a): 2012-11-09, 23:01
Posty: 414
Lokalizacja: Racibórz

Pomógł: 30 razy

Auto: Skoda Octavia
Elektronika: Stag 200
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: Magic Jet III
Dysze: 2.2
Pojemność: 1600
Moc: 101
Kod Nadwozia: 1U2
Kod Silnika: AKL
Rok Produkcji: 1998
goner napisał(a):
Wyobraź sobie, że oponiarstwo to moja była praca i związane z nią wykształcenie


Czyli nie dawałeś rady czy taki wiekowy już jesteś?
traks napisał(a):


traks napisał(a):
Przed chwileczką pisałeś o zwiększeniu o 0,5, a to już 25%, to sporo i na pewno wpłynie na zużycie opon.


Pokaż gdzie napisałem 0,5.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mikro pęknięcia opon po bokach dwuletnie nokiany i dwule
PostLink | Napisane: 2019-05-22, 21:18 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-09-20, 10:54
Posty: 4098
Lokalizacja: podkarpacie

Pomógł: 220 razy

Elektronika: stag 300 PLUS
goner napisał(a):
Octavian,
Octavian napisał(a):
Do dynamicznej jazdy należy zwiększyć ciśnienie.

Tiaa...i zmniejszyć przyczepność, zwiększając wewnętrzne naprężenia osnowy i zwiększone zużycie środka rzeźby bieżnika.


jak do dynamicznej zaliczaja się sprawnościówki to jednak zwiększamy a cała reszta która tego nie zrobiła nie kończy odcinka bo im opony pospadały z felg. no tak oczywiście zeby to wiedzieć trzeba jeździć dynamicznie a nie tylko o tym klikać. mocherowym beretom i innym spacerowiczom na drogach oczywiście nie grożą takie rzeczy.

goner napisał(a):
Wyobraź sobie, że oponiarstwo to moja była praca

wcale się nie dziwie że była też bym zwolnił za takie rady


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mikro pęknięcia opon po bokach dwuletnie nokiany i dwule
PostLink | Napisane: 2019-06-25, 20:33 

Dołączył(a): 2019-05-23, 14:29
Posty: 40
Lokalizacja: Wlkp.

Pomógł: 2 razy

Auto: VW polo
Elektronika: Stag Qbox Basic
Wtryskiwacze: RegFast
Reduktor: Alaska
Pojemność: 1400
Moc: 60
Kod Nadwozia: 5d
Kod Silnika: AUD
Rok Produkcji: 2001
dariusz105 napisał(a):

wcale się nie dziwie że była też bym zwolnił za takie rady

Za Twoje rady powinno się zatrzymywać dożywotnio prawo jazdy - bohaterze jazdy do odcinki. Nie znasz budowy opony a srasz się głupawą wiedzą.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mikro pęknięcia opon po bokach dwuletnie nokiany i dwule
PostLink | Napisane: 2019-06-25, 21:31 

Dołączył(a): 2013-11-29, 00:45
Posty: 1722
Lokalizacja: zach.pom. ZSW

Pomógł: 125 razy

Auto: różne
Elektronika: różne
Wtryskiwacze: różne
Reduktor: różne
Dysze: różne
Pojemność: 999-1800
Moc: 45-120
Kod Nadwozia: xxxxxxx
Kod Silnika: xxxxxxx
Rok Produkcji: różne
przyłożę 3 grosze do tematu:
jeździłem na goodyerach...letnich, co ciekawe jeżdżę na nich cały rok nawet w najsroższe zimy i spisują się zdecydowanie lepiej od zimówek czy wielosezonówek innych firm.... ale uwaga tylko przez pierwsze 1,5-2 lat max...

jeździłem często na trasach mocno obciążonym autem... i niestety po 2 latach miałem jeszcze większe mikropęknięcia
dodam że raz na rok myję auto, cały czas jeżdżę wiec w zasadzie brud sam powyżej pewnych prędkości odpada

wychodzi na to że taktycznie opony mają już w standardzie szybko się starzeć

drugą sytuację mam w dostawczaku ducato, mam już kilkuletnie opony, i w szoku byłem jak podczas regeneracji hamulców ściągnąłem koła , od wewnętrznej strony zobaczyłem nie mikropęknięcia a dziury... z zewnętrznej strony opony całkiem ładnie się prezentują ale systematycznie je psikam czernidłami, dodam że auto zawsze jeździ dobrze obciążone... co znacząco zmusza opony do intensywnej pracy


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO