Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Mikro pęknięcia opon po bokach dwuletnie nokiany i dwule
PostLink | Napisane: 2019-05-20, 22:50 

Dołączył(a): 2010-09-15, 15:15
Posty: 652
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 40 razy

Auto: Dacia Duster
Elektronika: STAG QNEXT PLUS
Wtryskiwacze: HANA H2000
Reduktor: AC RO2
Pojemność: 1598
Kod Silnika: K3M
Octavian napisał(a):
Nie mówimy o dość mocnym zwiększeniu.
Zwiększenie o 0,2-0,3 to nie jest dość mocne zwiększenie. A zdecydowanie poprawia prowadzenie.

Przed chwileczką pisałeś o zwiększeniu o 0,5, a to już 25%, to sporo i na pewno wpłynie na zużycie opon.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mikro pęknięcia opon po bokach dwuletnie nokiany i dwule
PostLink | Napisane: 2019-05-20, 23:28 

Dołączył(a): 2012-07-24, 08:30
Posty: 2031
Lokalizacja: Śląskie

Pomógł: 125 razy

Auto: Fiat 126P
Elektronika: Stag 300
Pojemność: 594
Moc: 17kW
Kod Nadwozia: Fastback
Rok Produkcji: 1977
Chciał zabłysnąć a sam zgasł.
0,2-0,3 to masz tolerancje na ten chiński sprzęt, którym mierzysz to ciśnienie :)

Zarówno za małe jak i za duże ciśnienie w oponach powoduje ich przyśpieszone zużycie a nawet zniszczenie, zdecydowanie taniej jest się uczyć na cudzych błędach :) O pogorszeniu trakcji to sami wiecie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mikro pęknięcia opon po bokach dwuletnie nokiany i dwule
PostLink | Napisane: 2019-05-22, 19:18 

Dołączył(a): 2012-11-09, 23:01
Posty: 413
Lokalizacja: Racibórz

Pomógł: 30 razy

Auto: Skoda Octavia
Elektronika: Stag 200
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: Magic Jet III
Dysze: 2.2
Pojemność: 1600
Moc: 101
Kod Nadwozia: 1U2
Kod Silnika: AKL
Rok Produkcji: 1998
goner napisał(a):
Wyobraź sobie, że oponiarstwo to moja była praca i związane z nią wykształcenie


Czyli nie dawałeś rady czy taki wiekowy już jesteś?
traks napisał(a):


traks napisał(a):
Przed chwileczką pisałeś o zwiększeniu o 0,5, a to już 25%, to sporo i na pewno wpłynie na zużycie opon.


Pokaż gdzie napisałem 0,5.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mikro pęknięcia opon po bokach dwuletnie nokiany i dwule
PostLink | Napisane: 2019-05-22, 21:18 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-09-20, 10:54
Posty: 4070
Lokalizacja: podkarpacie

Pomógł: 220 razy

Elektronika: stag 300 PLUS
goner napisał(a):
Octavian,
Octavian napisał(a):
Do dynamicznej jazdy należy zwiększyć ciśnienie.

Tiaa...i zmniejszyć przyczepność, zwiększając wewnętrzne naprężenia osnowy i zwiększone zużycie środka rzeźby bieżnika.


jak do dynamicznej zaliczaja się sprawnościówki to jednak zwiększamy a cała reszta która tego nie zrobiła nie kończy odcinka bo im opony pospadały z felg. no tak oczywiście zeby to wiedzieć trzeba jeździć dynamicznie a nie tylko o tym klikać. mocherowym beretom i innym spacerowiczom na drogach oczywiście nie grożą takie rzeczy.

goner napisał(a):
Wyobraź sobie, że oponiarstwo to moja była praca

wcale się nie dziwie że była też bym zwolnił za takie rady


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO