Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2518 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 164, 165, 166, 167, 168  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2019-05-01, 09:25 

Dołączył(a): 2012-10-02, 15:34
Posty: 11

Pomógł: 0 razy

Auto: Passat B5 FL
Pojemność: 1.8t
Moc: 150
Rok Produkcji: 2002
lpg_jet napisał(a):
Ven83 napisał(a):
zimą było czuć lpg, trójniki i obejmy już 2x poprawiane.

a kolanko gazowe szczelne? Jeśli oring nie był wymieniany, to może już puszczać.



U Mnie od paru dni czuć gaz. Skręciłem wszystkie opaski ale dalej to samo. Przy kolanko gazowym ewidentnie słychać jak gaz uchodzi z układu. Dam radę wymienić oringu sam? Trzeba później stroić instalacje? Jaki oring kupić?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2019-05-06, 08:58 

Dołączył(a): 2012-01-18, 18:07
Posty: 2554

Pomógł: 282 razy

Auto: VW Passat
Elektronika: Zenit
Wtryskiwacze: Hercules gism-i3100
Reduktor: Gurtner
Pojemność: 1800
Moc: 150
Rok Produkcji: 2002
Demontaż kolanka jest banalnie prosty. Wystarczy odkręcić dwie śrubki. Wymiarów oringu nie podam, Najlepiej wyjąć i zmierzyć, albo kupić gotowy zestaw naprawczy: https://allegro.pl/oferta/komplet-napra ... 7271922838. Strojenie po tej operacji nie jest wymagane.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2019-05-06, 15:50 

Dołączył(a): 2012-10-02, 15:34
Posty: 11

Pomógł: 0 razy

Auto: Passat B5 FL
Pojemność: 1.8t
Moc: 150
Rok Produkcji: 2002
lpg_jet napisał(a):
Demontaż kolanka jest banalnie prosty. Wystarczy odkręcić dwie śrubki. Wymiarów oringu nie podam, Najlepiej wyjąć i zmierzyć, albo kupić gotowy zestaw naprawczy: https://allegro.pl/oferta/komplet-napra ... 7271922838. Strojenie po tej operacji nie jest wymagane.


Dzięki. Oring jest taki sam w 150 i 250?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2019-05-21, 17:32 

Dołączył(a): 2016-09-24, 03:57
Posty: 4

Pomógł: 0 razy

Witam. Auto przełącza mi się na benzynę przy nawet lekkim przyśpieszaniu. Gazownik powiedział że parownik jest do wymiany bo jest zasyfiony, gdy spytałem czy jest opcja wyczyszczenia go powiedział że jeżeli mam myjkę ultradzwiękową to tak a jeżeli nie to tylko wymiana reduktora. Jest faktycznie tak jak mówił czy chce mnie naciągnąć na nowy reduktor i wymianę? Jest jakaś opcja że to jednak nie wina reduktora a jeżeli tak to czy jest może jednak opcja jakiejś jego regeneracji? Mam BMW e39 523i z instalacja STAG Reduktor AC R01 czerwony.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2019-05-21, 18:03 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 31457
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 3040 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
Herszek napisał(a):
Jest faktycznie tak jak mówił czy chce mnie naciągnąć na nowy reduktor i wymianę?

tak jakby nowy to koszmar cenowy
sam sobie rozbierz, jak śruby odkręcisz a nie pourywasz bo są z gównolitu, wyskrob smołę, umyj nitro, zmień gumy i śmigaj
https://www.phjacus.pl/K101-Komplet-nap ... p3569.html
nowy
https://www.phjacus.pl/R48-Reduktor-AC- ... p1084.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2019-05-21, 18:10 

Dołączył(a): 2016-09-24, 03:57
Posty: 4

Pomógł: 0 razy

Nie chodzi o to że to koszmar cenowy tylko pojechałem do innego gazownika bo mój nie miał czasu i nie znam gościa. Chodziło mi bardziej o opinie czy jest sens pchać się w czyszczenie i zestawy naprawcze czy od razu tak jak ten facet powiedział wymieniać na nowy bo bez myjki ultradzwiękowej nic nie da czyszczenie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2019-05-21, 18:33 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 31457
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 3040 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
no to się dowiedziałeś, czyszczenie kosztuje jakby 100 zł, bez gwarancji


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2019-05-22, 06:19 

Dołączył(a): 2018-01-06, 10:54
Posty: 471

Pomógł: 31 razy

Auto: Jazz / Polo V
Elektronika: LR / Stag Qbox ba
Wtryskiwacze: Med / ACW03
Pojemność: 1.4 / 1.2
Moc: 83 / 60
Kod Nadwozia: HB / HB
Rok Produkcji: 2008 /2011
Jeśli chcesz sam czyścić to i i tak potrzebujesz kabel aby ustawić ciśnienie takie jak było poprzednio.
A jak już kupisz kabelek to lepiej kup nowy. Roboty dużo mniej, pewność że będzie ok. A pieniądz niewiele większy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2019-05-22, 21:41 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-09-20, 10:54
Posty: 4098
Lokalizacja: podkarpacie

Pomógł: 220 razy

Elektronika: stag 300 PLUS
Herszek, wyślij do AC no wyremontują z gwarancją.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2019-05-23, 21:17 

Dołączył(a): 2018-12-18, 21:59
Posty: 391

Pomógł: 25 razy

Auto: Skoda
Elektronika: AEB
Wtryskiwacze: Keihin
Reduktor: Prince
Pojemność: 1800
Moc: 220
Rok Produkcji: 2010
zamontujesz nowy i masz spokój, i tak się szybko zwróci


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2019-07-01, 22:57 

Dołączył(a): 2012-10-02, 15:34
Posty: 11

Pomógł: 0 razy

Auto: Passat B5 FL
Pojemność: 1.8t
Moc: 150
Rok Produkcji: 2002
Acr01 ma juź 7 lat i 100 tys nalotu. Czy jest mozliwość żeby ten reduktor puszczał lpg do ukladu chlodzenia? Konstrukcja na to pozwala? Zakręciłem zawór na butli i zrobiłem 300 km na pb bez ubytków plynu. Kolejne 300 na lpg i ubytek był. Tylko nie wiem czy nie za mało km zrobiłem na pb żeby być pewnym? Na jaki reduktor ewentualnie go zmienić? Następny acr01 czu cuś innego? Silnik 1.8t 150 AWT.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2019-07-02, 06:36 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-18, 10:11
Posty: 15781
Lokalizacja: Suwałki

Pomógł: 1243 razy

Auto: e39 540i/206
Elektronika: lpgtech 328/lpgtech duo
Wtryskiwacze: yeti/yeti
Reduktor: Kme twin/zavoli
Dysze: brak/2mm
Pojemność: 4398/1,4
Moc: 286/88
Kod Silnika: M62B44
Rok Produkcji: 1997/2004
KubaS1888 napisał(a):
Na jaki reduktor ewentualnie go zmienić?

na kolejny acr10 bedzie bez przeróbek. Możesz dać również magic3 comapct, kme tur.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2019-07-02, 11:24 

Dołączył(a): 2012-10-02, 15:34
Posty: 11

Pomógł: 0 razy

Auto: Passat B5 FL
Pojemność: 1.8t
Moc: 150
Rok Produkcji: 2002
mzloty napisał(a):
KubaS1888 napisał(a):
Na jaki reduktor ewentualnie go zmienić?

na kolejny acr10 bedzie bez przeróbek. Możesz dać również magic3 comapct, kme tur.


Który z podanych będzie najlepszy? Czy trzeba będzie coś przerabiać jeśli zdecyduje się na któryś z tej dwójki?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2019-07-02, 11:41 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-18, 10:11
Posty: 15781
Lokalizacja: Suwałki

Pomógł: 1243 razy

Auto: e39 540i/206
Elektronika: lpgtech 328/lpgtech duo
Wtryskiwacze: yeti/yeti
Reduktor: Kme twin/zavoli
Dysze: brak/2mm
Pojemność: 4398/1,4
Moc: 286/88
Kod Silnika: M62B44
Rok Produkcji: 1997/2004
KubaS1888 napisał(a):
Który z podanych będzie najlepszy?

Kazdy lubi co innego, nwjstwbilniejszy zapewne magic.
KubaS1888 napisał(a):
Czy trzeba będzie coś przerabiać jeśli zdecyduje się na któryś z tej dwójki?

Bedzie trzeba przerobic chociazby mocowanie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2019-09-05, 07:04 

Dołączył(a): 2012-10-02, 15:34
Posty: 11

Pomógł: 0 razy

Auto: Passat B5 FL
Pojemność: 1.8t
Moc: 150
Rok Produkcji: 2002
KubaS1888 napisał(a):
Panowie czy ten reduktor może pchać lpg do ukladu chlodzenia? Walczę z wyciekami plynu juz kilka miesięcy i ciągle coś. A od niedawna doszedł jeszcze smród lpg po odpaleniu i czasem na postoju. Test na co2 nie zmienił koloru. Na lpg przejechane 80 tys.


Reduktor wymieniony. Zrobione ponad 2000 tys km i do tej pory brak ubytków płynu. Węże ukl. chłodzenia tez jakby trochę bardziej miękkie. Jeżdżę,obserwuje.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2518 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 164, 165, 166, 167, 168  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO