Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: KME Gold spadek ciśnienia przy pełnym zbiorniku
PostLink | Napisane: 2019-05-24, 14:46 

Dołączył(a): 2019-05-14, 08:21
Posty: 14

Pomógł: 0 razy

Auto: Mercedes
Elektronika: Stag 300 ISA2
Wtryskiwacze: Valtek
Reduktor: KME Gold
Pojemność: 3200
Moc: 218
Kod Silnika: M112
Rok Produkcji: 2003
lpg_jet napisał(a):
Chyba masz coś nie tak ze sterownikiem. Odpięcie aku nie powinno wpływać na ustawienia. Sprawdź wszystkie nastawy i 12- kę, czy fizycznie jet tam ciśnienie.
Co to jest 12-tka?

Wysłane z mojego GT-P5210 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Gold spadek ciśnienia przy pełnym zbiorniku
PostLink | Napisane: 2019-05-24, 14:50 

Dołączył(a): 2012-01-18, 18:07
Posty: 2554

Pomógł: 282 razy

Auto: VW Passat
Elektronika: Zenit
Wtryskiwacze: Hercules gism-i3100
Reduktor: Gurtner
Pojemność: 1800
Moc: 150
Rok Produkcji: 2002
Chodzi o gumowe węże na wyjściu reduktora :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Gold spadek ciśnienia przy pełnym zbiorniku
PostLink | Napisane: 2019-05-24, 14:52 

Dołączył(a): 2019-05-14, 08:21
Posty: 14

Pomógł: 0 razy

Auto: Mercedes
Elektronika: Stag 300 ISA2
Wtryskiwacze: Valtek
Reduktor: KME Gold
Pojemność: 3200
Moc: 218
Kod Silnika: M112
Rok Produkcji: 2003
Sprawdzić czy jest ciśnienie na układzie niskiego? Podejrzewam ze nie bo map zachowuje się normalnie ale j zaraz sprawdzę

Wysłane z mojego GT-P5210 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Gold spadek ciśnienia przy pełnym zbiorniku
PostLink | Napisane: 2019-05-24, 14:55 

Dołączył(a): 2012-01-18, 18:07
Posty: 2554

Pomógł: 282 razy

Auto: VW Passat
Elektronika: Zenit
Wtryskiwacze: Hercules gism-i3100
Reduktor: Gurtner
Pojemność: 1800
Moc: 150
Rok Produkcji: 2002
No własnie o to chodzi, czy ciśnienie rzeczywiście spada, czy sterownik niewłaściwie to interpretuje. Poza tym jak chcesz sprawdzić, czy gaz jest w zbiorniku, to nie poprzez wciskanie kulki zaworu tankowania :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Gold spadek ciśnienia przy pełnym zbiorniku
PostLink | Napisane: 2019-05-24, 15:38 

Dołączył(a): 2019-05-14, 08:21
Posty: 14

Pomógł: 0 razy

Auto: Mercedes
Elektronika: Stag 300 ISA2
Wtryskiwacze: Valtek
Reduktor: KME Gold
Pojemność: 3200
Moc: 218
Kod Silnika: M112
Rok Produkcji: 2003
Sprawdziłem jeszcze raz. Silnik trochę ostygł. Reduktor 65C i wszystko chodzi normalnie. Przy 72C ciśnienie nagle zaczyna spadać tak jak by nie bylo gazu. Na 12 brak ciśnienia. Wiec na 100% MAP odpada. Nie wiem czy temperatura ma tu coś do rzeczy bo równie dobrze może się tak zachowywac jak nie ma gazu, ale to by było raczej nieprawdopodobne. Tymbardziej, że swiecą sie wszystkie ledy


Wysłane z mojego GT-P5210 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Gold spadek ciśnienia przy pełnym zbiorniku
PostLink | Napisane: 2019-05-24, 16:41 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 31457
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 3040 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
cewka elektrozaworu reduktora może dostawać przerwy po nagrzaniu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Gold spadek ciśnienia przy pełnym zbiorniku
PostLink | Napisane: 2019-05-24, 17:59 

Dołączył(a): 2019-05-14, 08:21
Posty: 14

Pomógł: 0 razy

Auto: Mercedes
Elektronika: Stag 300 ISA2
Wtryskiwacze: Valtek
Reduktor: KME Gold
Pojemność: 3200
Moc: 218
Kod Silnika: M112
Rok Produkcji: 2003
Mirosław napisał(a):
cewka elektrozaworu reduktora może dostawać przerwy po nagrzaniu
Teraz przejechałem całkiem spory kawałek zanim odcięło gaz. To samo co sugerujesz przemknelo mi przez myśl. Wyjmę zaworek z elektrozaworu i zobaczę czy to coś zmieni. Dzięki za podpowiedź.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Gold spadek ciśnienia przy pełnym zbiorniku
PostLink | Napisane: 2019-05-24, 20:29 

Dołączył(a): 2019-05-14, 08:21
Posty: 14

Pomógł: 0 razy

Auto: Mercedes
Elektronika: Stag 300 ISA2
Wtryskiwacze: Valtek
Reduktor: KME Gold
Pojemność: 3200
Moc: 218
Kod Silnika: M112
Rok Produkcji: 2003
Mirosław napisał(a):
cewka elektrozaworu reduktora może dostawać przerwy po nagrzaniu
To było to. Wyjalem rdzeń zaworu I wszystko śmiga. Mam jeszcze dobra cewkę od Wielozaworu wiec zobaczę jutro czy pasuje bo tak samo ma 11W.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO