Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Jeep SRT 13 6.4?
PostLink | Napisane: 2019-05-26, 12:27 

Dołączył(a): 2009-02-05, 16:20
Posty: 1083
Lokalizacja: wawa

Pomógł: 4 razy

Auto: Mustang
Elektronika: Stag qbox plus
Wtryskiwacze: Acw03
Reduktor: Kme twin
Dysze: 3.2
Pojemność: 3.7
Moc: 305
Rok Produkcji: 2015
Grand Cherokee SRT 6.4, co założyć? 468km, wiec 58,5km z cylindra.

Pytań się niestety wiele nasuwa...

Czy wielozawor extra nawet po wymontowaniu antywyplywu da radę?
Czy faro8 da radę z trójnikiem zaraz za butla, czy koniecznie miedź?
Reduktory dwa jakie? 2x gold GT?
Wtryski ac w03? Barracuda 130? Keihiny brązowe niestety mega drogie...

Filtrację widziałbym na 2xF-779-B-D z włóknem z wejściami 2x12, wyjście 16. Następnie na trójnikach 16mm wymieszanie gazu z obu reduktorów i już przed wtryskami redukcje na 12mm.

Elektronika? Lpg-tech? Stag?

Ogólnie to czy przy takim aucie warto walczyć aby do końca jechał na lpg? I czy wtryski Wogole dadzą radę w takim zakresie aby obsłużyć i wolne obroty i pełna moc?

Auto już ma obcinanie cylindrów, wiec sterownik musi mieć opcje hemi - ale to chyba już większość ma.

Z góry dzięki za pomoc.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jeep SRT 13 6.4?
PostLink | Napisane: 2019-05-26, 12:40 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-12-20, 20:58
Posty: 6804
Lokalizacja: Kalisz / Kuczewola

Pomógł: 315 razy

Auto: Aódi a4b6
Elektronika: Q-Box Basic
Wtryskiwacze: AC-W03 BFC
Reduktor: Kanapka Gold GT
Dysze: brak
Pojemność: 1781
Moc: 320KM\420Nm
Kod Nadwozia: 8E2
Kod Silnika: AVJ
Rok Produkcji: 2001
Wtryski AC-w031 BFC.....spokojnie ogarną...
Reduktory...Ostatnio z KME są problemy. Goldy wycofane ze sprzedaży...Goldy GT myślę, że powinno być OK.
Ja bym poszedł w reduktory AC. 2x250-tka a jak braknie to dotrysk benzyny procentowy. Ewentualnie można dać 2xr02 twin ale to znowu plątanina węży.

R02twina założyłem do ml 272 KM ( reduktor na 280 także na styk) i sprinty od zera do 160 nie robiły na nim wrażenia także 300 KM na jednym według mnie jest realne.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jeep SRT 13 6.4?
PostLink | Napisane: 2019-05-26, 13:40 

Dołączył(a): 2010-06-15, 22:41
Posty: 2092
Lokalizacja: PL

Pomógł: 226 razy

Wbrew pozorom jak kolega wyżej napisal auto nie zmęczy typowych elementów. Wiec nie trzeba specjalnie na sile rzeźbić.
Ciekawostka: 1 reduktor prins daje rade w sprintach do 200km/h (były 2, drugi zepsuty :mrgreen: ) a ze klient zap*** powyżej wiec wyszedł mankament :lol: :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jeep SRT 13 6.4?
PostLink | Napisane: 2019-05-26, 19:44 

Dołączył(a): 2018-12-18, 21:59
Posty: 295

Pomógł: 19 razy

Auto: Skoda
Elektronika: AEB
Wtryskiwacze: Keihin
Reduktor: Prince
Pojemność: 1800
Moc: 220
Rok Produkcji: 2010
przy 400 KM podwójne faro 8mm spokojnie daje radę (trójnik za zbiornikiem) i sporo przewodu pod maską, a co do jazdy do końca na lpg to osobiście uważam że nie jest to najważniejsze


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jeep SRT 13 6.4?
PostLink | Napisane: 2019-05-26, 19:45 

Dołączył(a): 2009-02-05, 16:20
Posty: 1083
Lokalizacja: wawa

Pomógł: 4 razy

Auto: Mustang
Elektronika: Stag qbox plus
Wtryskiwacze: Acw03
Reduktor: Kme twin
Dysze: 3.2
Pojemność: 3.7
Moc: 305
Rok Produkcji: 2015
Mam zle doswiadczenia z 2xAC150, wiec niechetnie ac250 2 sztuki. r02twin 2 sztuki to juz mega ciezko upchnac. 2x gold GT wydaje sie faworytem!

AC-w031 na ten moment rowniez faworyt! Jakies wogole inne propozycje wtryskowe?

Koniecznie miedz, czy moze byc faro?

Filtry 2xF-779-B-D na wloknie, czy cos lepszego sie pojawilo juz na rynku?

lpg-tech? stag? czy jeszcze cos innego? Do lpg-tech mam sentyment, ale jak jest jakas elektronika co lepiej ogarnie, to chetnie zmienie....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jeep SRT 13 6.4?
PostLink | Napisane: 2019-05-26, 20:08 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-09-25, 14:42
Posty: 2269
Lokalizacja: Wieliczka/Montaż,serwis,poprawy tel.506 78 29 89

Pomógł: 166 razy

Auto: Renault Megane III RS
Pojemność: 2.0T
Moc: 250
Kod Silnika: F4RT
Rok Produkcji: 2010
2x Magic iii power i yeti 140.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jeep SRT 13 6.4?
PostLink | Napisane: 2019-05-26, 21:15 

Dołączył(a): 2009-02-05, 16:20
Posty: 1083
Lokalizacja: wawa

Pomógł: 4 razy

Auto: Mustang
Elektronika: Stag qbox plus
Wtryskiwacze: Acw03
Reduktor: Kme twin
Dysze: 3.2
Pojemność: 3.7
Moc: 305
Rok Produkcji: 2015
Magic power kusi... ale cały czas mam w pamięci zmianę uszczelek na witonowe jak mi magic puścił gaz w układ chłodzący.... a te witonowe tez wieczne nie były i znowu puścił....

Natomiast pod względem trzymania ciśnienia, wydajności termicznej, ustanownosci to kusząca opcja.

Yeti 140 będą lepsze od ac-w031 bfc?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jeep SRT 13 6.4?
PostLink | Napisane: 2019-05-26, 21:52 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-09-25, 14:42
Posty: 2269
Lokalizacja: Wieliczka/Montaż,serwis,poprawy tel.506 78 29 89

Pomógł: 166 razy

Auto: Renault Megane III RS
Pojemność: 2.0T
Moc: 250
Kod Silnika: F4RT
Rok Produkcji: 2010
mjaza napisał(a):
Yeti 140 będą lepsze od ac-w031 bfc?

Na pewno cichsze. Z ac-w031 nie miałem styczności. Co do Magica też kiedyś miałem obawy. Wydajnościowo mnie przekonuje :D Jak wiem,że Tur może miec problemy,to zakładam Magica. Do mocniejszych samochodów daję Magic III Power zamiast KME Gold GT.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jeep SRT 13 6.4?
PostLink | Napisane: 2019-05-26, 23:37 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-12-07, 01:04
Posty: 1549
Lokalizacja: Olsztyn,Montaż/Regulacje tel 514 314 868

Pomógł: 78 razy

Auto: Seat Ibiza 1.4 MPI '01
Elektronika: Stag 200-4
Wtryskiwacze: AC W03
Reduktor: Alaska@ 0.9 bar
Dysze: 2,0
Pojemność: 1390
Moc: 60
Kod Nadwozia: 6k2 Yellow Tweety
Kod Silnika: AKK
Rok Produkcji: 2001
lydi10 napisał(a):
Jak wiem,że Tur może miec problemy,to zakładam Magica. Do mocniejszych samochodów daję Magic III Power zamiast KME Gold GT.

No właśnie ostatnio robię tak samo, magic na 2 wyjściach zasilony przez wz extra, ez extra i dopiero na redukcyjnym nyplu w reduktor, w volvo 2.4 170KM praktycznie bez spadków.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jeep SRT 13 6.4?
PostLink | Napisane: 2019-05-27, 05:37 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2017-11-02, 11:20
Posty: 1723

Pomógł: 152 razy

Auto: Audi
Elektronika: Brak
Pojemność: 1.8
Moc: 163
Rok Produkcji: 2002
Wtryski Hercules GISM BF.
Elektronika jaka pasuje monterowi.
2x Magic Power
2x faro
No i najważniejsze ... MONTER.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jeep SRT 13 6.4?
PostLink | Napisane: 2019-05-27, 09:19 

Dołączył(a): 2009-02-05, 16:20
Posty: 1083
Lokalizacja: wawa

Pomógł: 4 razy

Auto: Mustang
Elektronika: Stag qbox plus
Wtryskiwacze: Acw03
Reduktor: Kme twin
Dysze: 3.2
Pojemność: 3.7
Moc: 305
Rok Produkcji: 2015
No wlasnie z ta elektronika - lpg tech mi lezy. Ale czy jesli by trzeba bylo jednak myslec o dotryskach paliwa ewentualnych, to czy to jest dobry wybor? Czy jest jaka elektronika, ktora lepiej dotryski obsluguje?

Wtryski leza mi ac-w031, ostatnio mialem ac-w03 i bylem zadowolony. Yeti tez kuszace, chociaz minimalnie mniejsza wydajnosc jak czytam (140 vs 145), hercules troche malo ma rynku....

Za magiciem przemawia, ze on lepiej cisnienie powinien trzymac wysokie niz gold GT, moze trzeba sie zlamac....

2x faro - to rozumiem, ze trojnik za butla?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jeep SRT 13 6.4?
PostLink | Napisane: 2019-05-27, 19:54 

Dołączył(a): 2011-11-25, 09:10
Posty: 2637
Lokalizacja: Warszawa klinikaLPG.pl

Pomógł: 141 razy

Auto: Lexus LS400/Toyota Previa
Elektronika: Optima Expert/LpgTech214
Wtryskiwacze: Barracuda/ Hana gre
Reduktor: Prins/Prins
Dysze: brak/brak
Pojemność: 4000/2400
Moc: 284/132
Kod Nadwozia: UCF20/TCR11
Kod Silnika: 1UZ-FE/2TZ-FE
Rok Produkcji: 1998/1997
mjaza napisał(a):
Ale czy jesli by trzeba bylo jednak myslec o dotryskach paliwa ewentualnych, to czy to jest dobry wybor? Czy jest jaka elektronika, ktora lepiej dotryski obsluguje?

Jeżeli chcesz mieć opcję dotrysków to Tech z racji emulacji przekaźnikowej nie oferuje takiej możliwości.
Także pod tym kątem to najgorszy wybór. Jeżeli lubisz Techa i chcesz opcję dotrysków to bardzo łatwo odnajdziesz się w Optimie Expercie.
A poza tym dotryski obsługują zarówno Qmaxy jak i Nevo.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jeep SRT 13 6.4?
PostLink | Napisane: 2019-05-27, 22:11 

Dołączył(a): 2013-12-22, 14:27
Posty: 1825
Lokalizacja: Tychów Nowy koło Starachowic

Pomógł: 151 razy

Auto: citroen c5, Peugeot 307
Elektronika: zenit pro/zenit pro
Wtryskiwacze: magic jet FX/hana
Reduktor: zavoli zeta s/kme tur
Dysze: 2.0
Pojemność: 3000/2000
Moc: 207/140
Kod Silnika: XFX, EW10A
Rok Produkcji: 2001/2007
Kiedyś robiłem taki na
magic 3 power x 2
faro 8
wtryski magic fx
sterownik zenit pro
i podkładki pod wtryski zamiast nawiertów, świetnie tam pasują i nie powodują problemów.
teraz wtryski zmieniłbym na herculesy bf.
Regulowany na kilkanaście sposobów ale różnica w przyspieszeniu 0-100 zawsze była na niekorzyść LPG choć tylko o 0,3 s.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jeep SRT 13 6.4?
PostLink | Napisane: 2019-05-27, 22:14 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-18, 10:11
Posty: 15137
Lokalizacja: Suwałki

Pomógł: 1196 razy

Auto: e39 540i/206
Elektronika: lpgtech 328/lpgtech duo
Wtryskiwacze: yeti/yeti
Reduktor: Kme twin/zavoli
Dysze: brak/2mm
Pojemność: 4398/1,4
Moc: 286/88
Kod Silnika: M62B44
Rok Produkcji: 1997/2004
Mikaell napisał(a):
Optimie Expercie

I to jest fajna opcja. Do tego 2 x magic3 power. Poprawione wersje nie puszczaja gazu. Lpgtech zasnal i nie chce sie obudzic.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jeep SRT 13 6.4?
PostLink | Napisane: 2019-05-27, 22:16 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2017-11-02, 11:20
Posty: 1723

Pomógł: 152 razy

Auto: Audi
Elektronika: Brak
Pojemność: 1.8
Moc: 163
Rok Produkcji: 2002
Łatwiej napisać co nie obsługuje dotrysku paliwa niż odwrotnie. Kiedyś ktoś się tutaj zemną spierał że opcja dotrysku nie jest istotna... owszem w 200konnym v6. Zawsze dodatkowa opcja jest na "plus".
Przy wydajnym systemie nie powinno być źle ale to fakt lepiej zmontować to na czymś co da więcej możliwości i ogarnia monter bo to istotne.
mjaza napisał(a):
Czy jest jaka elektronika, ktora lepiej dotryski obsluguje?

to jest raczej nie mierzalne... w większości masz mapę dzięki której psikniejsz dokładnie tak jak chcesz i tam gdzie chcesz...
mjaza napisał(a):
hercules troche malo ma rynku....

znacznie dłużej niż w03bf i yeti... i z tych 3 raczej nadal najwydajniejsze. Aby że nie masz ich w liście wyboru poza Zenitem Pro a to istotne aby dobrze sterowane były prądem.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO