Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: który reduktor lepszy do 1 gen
PostLink | Napisane: 2019-08-05, 07:54 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2018-10-24, 16:29
Posty: 15

Pomógł: 0 razy

Auto: FSM Cinqiecento ED
Pojemność: 0.7
Hej!
Powiedzicie mi jak sądzicie, który reduktor z tych dwóch będzie lepszy do instalacji 1 generacji:
- tomasetto AT 07 "bluestar"
czy
- lovato RG 80

Chodzi mi przede wszystkim o bezawaryjność i długi przebieg ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: który reduktor lepszy do 1 gen
PostLink | Napisane: 2019-08-05, 08:14 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 31496
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 3043 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
Gustawo napisał(a):
lovato RG 80


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: który reduktor lepszy do 1 gen
PostLink | Napisane: 2019-08-05, 08:52 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2018-10-24, 16:29
Posty: 15

Pomógł: 0 razy

Auto: FSM Cinqiecento ED
Pojemność: 0.7
a jak sobie radzi z odpalaniem na zimno?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: który reduktor lepszy do 1 gen
PostLink | Napisane: 2019-08-05, 08:54 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 31496
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 3043 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
jak każdy, dopóki nie "stwardnieje"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: który reduktor lepszy do 1 gen
PostLink | Napisane: 2019-08-05, 09:49 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2018-10-24, 16:29
Posty: 15

Pomógł: 0 razy

Auto: FSM Cinqiecento ED
Pojemność: 0.7
:D tak myślałem
OK, dzięki :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: który reduktor lepszy do 1 gen
PostLink | Napisane: 2019-08-05, 11:22 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 19772
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1220 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
Gustawo napisał(a):
a jak sobie radzi z odpalaniem na zimno?



Każdy odpali na zimnym a to czy będzie reagował na pedał gazu to zależy od stopnia stwardnienia gumy membran i szybkości jego nagrzewania. Syna audi b4 2.0 abt ma podłączony reduktor szeregowo z grzaniem kolektora ssącego z tym że najpierw reduktor potem kolektor to nigdy nie zdarzyło się żeby reduktor zamarzał, szroniał po uruchomieniu auta tylko na gazie.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO