Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 82 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4, 5, 6
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Przełącznik gazu i świecące diody
PostLink | Napisane: 2019-12-02, 19:04 

Dołączył(a): 2018-01-21, 22:14
Posty: 98

Pomógł: 2 razy

Auto: Skoda Felicia
Elektronika: Tech Duo
Wtryskiwacze: AC W03
Reduktor: Tomasetto Nordic AT-09
Dysze: 1.5
Pojemność: 1289
Moc: 68
Kod Silnika: 1.3 MPI
Rok Produkcji: 2000
Po zatankowaniu świeciły się wszystkie ale tak też było na hall rosnącym. Muszę wyjeździć do końca.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Przełącznik gazu i świecące diody
PostLink | Napisane: 2019-12-02, 22:01 

Dołączył(a): 2019-04-09, 22:07
Posty: 96
Lokalizacja: LUBLIN

Pomógł: 0 razy

Auto: Chevrolet Lacetti 1,8
Elektronika: TECH-204
Wtryskiwacze: ACW01
Reduktor: Shark 1200
Dysze: 2,3 mm
Pojemność: 1800
Moc: 121
Kod Nadwozia: kombii
Kod Silnika: F18D3
Rok Produkcji: 2006
damiano94 , a może u ciebie wszystko psuje wgranie nowej aktualizacji? U mnie ( po powrocie na starszy FW 66 dla centralki Tech-a 204 i autokalibracji poziomu gazu ),na razie diody gasną po kolei. Teraz świeci jedna zielona. Czekam na zapalenie się rezerwy , a mam do przejechania jeszcze ok. 100km.
P.S.
Po zapaleniu silnika , świeci się początkowo czerwona dioda , a po kilkunastu sekundach zapala się zielona.
Czyli tak jak miałem kiedyś .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Przełącznik gazu i świecące diody
PostLink | Napisane: 2019-12-07, 18:42 

Dołączył(a): 2018-01-21, 22:14
Posty: 98

Pomógł: 2 razy

Auto: Skoda Felicia
Elektronika: Tech Duo
Wtryskiwacze: AC W03
Reduktor: Tomasetto Nordic AT-09
Dysze: 1.5
Pojemność: 1289
Moc: 68
Kod Silnika: 1.3 MPI
Rok Produkcji: 2000
Jeszcze nie wyjeździłem ale za wcześnie jest już rezerwa, pewnie przez to, że dopiero od ok 10l gazu czujnik zaczynał zmieniać napięcie. Na razie to zostawie, i tak jestem przyzwyczajony do jeżdżenia na kilometry.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Przełącznik gazu i świecące diody
PostLink | Napisane: 2019-12-07, 23:34 

Dołączył(a): 2019-04-09, 22:07
Posty: 96
Lokalizacja: LUBLIN

Pomógł: 0 razy

Auto: Chevrolet Lacetti 1,8
Elektronika: TECH-204
Wtryskiwacze: ACW01
Reduktor: Shark 1200
Dysze: 2,3 mm
Pojemność: 1800
Moc: 121
Kod Nadwozia: kombii
Kod Silnika: F18D3
Rok Produkcji: 2006
U mnie jest ok. Świeci się już czerwona na rezerwie . Wyzerowałem licznik i zobaczę ile km przejadę .Ja dwa razy robiłem autokalibrację podczas tankowania , i dopiero teraz zaczynają diody gasnąć pokolei.
Będziesz musiał ustawić ręcznie Rezerwę w programie ,ew wyregulować jeszcze czujnik.
A zrobiłeś autokalibrację poziomu gazu podczas tankowania? Jeśli nie, to teraz zrób jak będziesz tankował.
U mnie wcześniej na rezerwie, przejeźdźałem ok 70 km i teraz też już się zbliżam do tej cyfry.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Przełącznik gazu i świecące diody
PostLink | Napisane: 2019-12-12, 22:36 

Dołączył(a): 2018-01-21, 22:14
Posty: 98

Pomógł: 2 razy

Auto: Skoda Felicia
Elektronika: Tech Duo
Wtryskiwacze: AC W03
Reduktor: Tomasetto Nordic AT-09
Dysze: 1.5
Pojemność: 1289
Moc: 68
Kod Silnika: 1.3 MPI
Rok Produkcji: 2000
Nic mi to chyba nie da, po prostu przez około ostatnie 10L gazu czujnik już nie zmienia napięcia


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Przełącznik gazu i świecące diody
PostLink | Napisane: 2019-12-13, 21:33 

Dołączył(a): 2019-04-09, 22:07
Posty: 96
Lokalizacja: LUBLIN

Pomógł: 0 razy

Auto: Chevrolet Lacetti 1,8
Elektronika: TECH-204
Wtryskiwacze: ACW01
Reduktor: Shark 1200
Dysze: 2,3 mm
Pojemność: 1800
Moc: 121
Kod Nadwozia: kombii
Kod Silnika: F18D3
Rok Produkcji: 2006
U mnie jest w porządku .Próbuj dalej .Ja bym się pokusił o wgranie starszego FW . U mnie pomogło i dwukrotna autokalibracja .Po prostu nie dałem za wygraną. Ostatecznie pozostaje kupienie tego czujnika z linku, co podał papieju


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Przełącznik gazu i świecące diody
PostLink | Napisane: 2019-12-14, 21:25 

Dołączył(a): 2018-01-21, 22:14
Posty: 98

Pomógł: 2 razy

Auto: Skoda Felicia
Elektronika: Tech Duo
Wtryskiwacze: AC W03
Reduktor: Tomasetto Nordic AT-09
Dysze: 1.5
Pojemność: 1289
Moc: 68
Kod Silnika: 1.3 MPI
Rok Produkcji: 2000
Jak będzie mi przeszkadzało to kupie ten zwykły, chyba nawet gdzieś coś leży w rupieciach. Albo jak zrobie sobie komputer pokładowy to dodam do niego funkcję żeby ustawiał napięcie zależnie od spalonego lpg a czujnik będzie tylko służył do wykrycia tankowania butli. Oczywiście to przy założeniu że zawsze w butli jest tyle samo gazu po zatankowaniu, musi mniej więcej tak być bo podobne kilometry robię między tankowaniami.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 82 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4, 5, 6

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji - Fundacja Wrócić na drogę

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO