Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: PTS01 vs PS-02
PostLink | Napisane: 2013-07-05, 10:42 

Dołączył(a): 2008-09-23, 21:41
Posty: 211
Lokalizacja: Pułtusk

Pomógł: 15 razy

Auto: Volvo V70T5/Muscel 2.9EFI
Elektronika: KME NEVO PRO/brak
Wtryskiwacze: Barracuda 130/brak
Reduktor: KME Gold GT/Major Turbo
Dysze: brak/brak
Pojemność: 2300/2935
Moc: 250/150
Kod Nadwozia: V70II/?
Kod Silnika: B5234T3/BRG
Rok Produkcji: 2000/1969
Wszystko wskazuje na to, że padł mi Techowy czujnik PTS01. Czy PS-02 od AC będzie mniej kłopotliwy? Jakie macie doświadczenia w tym temacie?

pzdr, W


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PTS01 vs PS-02
PostLink | Napisane: 2013-07-05, 10:49 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-04-18, 07:17
Posty: 5056
Lokalizacja: Świdnik

Pomógł: 626 razy

Auto: Laguna III, Clio II
Elektronika: Tech One, Duo
Wtryskiwacze: Barracuda 130, ACW03
Reduktor: Magic 3, ACR02
Dysze: brak, fabryka
Pojemność: 2.0T, 1,2 16V
Moc: 170KM, 75KM
A co się dzieje? Podobno pierwsze wersje tego czujnika miały wadę fabryczna i podlegają wymianie. Tu masz o tym temat post395562.html?hilit=mapsensor%20tech#p395562


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PTS01 vs PS-02
PostLink | Napisane: 2013-07-05, 12:07 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-10-29, 18:39
Posty: 21780
Lokalizacja: Lublin-Snopków 56A Tel 609258834

Pomógł: 2249 razy

Auto: Zafira C
Elektronika: STAG 4QBOX PLUS
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: AC R-01
Dysze: bez dyszek 1,7
Pojemność: 1,4T
Moc: 140KM
Kod Nadwozia: TOURER
Kod Silnika: ?????
Rok Produkcji: 2018
Mariusz123 napisał(a):
Czy PS-02 od AC będzie mniej kłopotliwy?

Ja jeszcze na PS-02 nie miałem reklamacji.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PTS01 vs PS-02
PostLink | Napisane: 2013-07-05, 12:43 

Dołączył(a): 2008-09-23, 21:41
Posty: 211
Lokalizacja: Pułtusk

Pomógł: 15 razy

Auto: Volvo V70T5/Muscel 2.9EFI
Elektronika: KME NEVO PRO/brak
Wtryskiwacze: Barracuda 130/brak
Reduktor: KME Gold GT/Major Turbo
Dysze: brak/brak
Pojemność: 2300/2935
Moc: 250/150
Kod Nadwozia: V70II/?
Kod Silnika: B5234T3/BRG
Rok Produkcji: 2000/1969
plecho1 napisał(a):
A co się dzieje? Podobno pierwsze wersje tego czujnika miały wadę fabryczna i podlegają wymianie. Tu masz o tym temat post395562.html?hilit=mapsensor%20tech#p395562


Czujnik pokazuje ciśnienie jakie chce i ze sterowaniem pracą LPG dzieją się cuda. Raz ciśnienie jest 1,8 bara, za chwilę pokazuje 2,5 bara. Podejrzewałem Zavolaka, ale do niego to raczej niepodobne. Poza tym Sterownik LPG powinien jakoś sobie radzić nawet z takimi różnicami ciśnienia, a jest zupełnie odwrotnie. Rozszczelniłem zatem listwę LPG, a czujnik pokazywał wtedy 1,3 bara.

Sterownik stale upuszcza ciśnienie, bo wg niego jest za wysokie. Do tego znacznie skraca czasy wtrysku LPG i oczywiście mieszanka jest wtedy uboga (bo faktycznie jest 1,3 bara ciśnienia różnicowego, a sterownik wprowadza korekty do ciśnienia ponad 2 bary).

Pisałem do LPGTECH SUPPORT w tej sprawie, ale na razie odpowiedzi brak. Minikit kupiony był niespełna 1,5 roku temu.

Jeśli nie będzie możliwa sprawna wymiana gwarancyjna, to muszę kupić czujnik. O problemach z PTS01 jest kilka wątków. Dlatego być może lepiej będzie zakupić PS-02?

Pzdr, W


Ostatnio edytowano 2013-07-05, 12:48 przez Mariusz123, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PTS01 vs PS-02
PostLink | Napisane: 2013-07-05, 12:47 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-10-29, 18:39
Posty: 21780
Lokalizacja: Lublin-Snopków 56A Tel 609258834

Pomógł: 2249 razy

Auto: Zafira C
Elektronika: STAG 4QBOX PLUS
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: AC R-01
Dysze: bez dyszek 1,7
Pojemność: 1,4T
Moc: 140KM
Kod Nadwozia: TOURER
Kod Silnika: ?????
Rok Produkcji: 2018
Mariusz123, Wina w 100% mapa.Sprawdź jeszcze wtyczke.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PTS01 vs PS-02
PostLink | Napisane: 2013-07-05, 12:49 

Dołączył(a): 2008-09-23, 21:41
Posty: 211
Lokalizacja: Pułtusk

Pomógł: 15 razy

Auto: Volvo V70T5/Muscel 2.9EFI
Elektronika: KME NEVO PRO/brak
Wtryskiwacze: Barracuda 130/brak
Reduktor: KME Gold GT/Major Turbo
Dysze: brak/brak
Pojemność: 2300/2935
Moc: 250/150
Kod Nadwozia: V70II/?
Kod Silnika: B5234T3/BRG
Rok Produkcji: 2000/1969
Adam Rogowski napisał(a):
Mariusz123, Wina w 100% mapa.Sprawdź jeszcze wtyczke.


W sensie połączenie - rozpiąć i spiąć złącze? Czy szukać ułamanych przewodów? Dociskałem wczoraj wtyczkę do gniazda - siedziała sztywno i pewnie.

pzdr, W


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PTS01 vs PS-02
PostLink | Napisane: 2013-07-05, 13:01 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-10-29, 18:39
Posty: 21780
Lokalizacja: Lublin-Snopków 56A Tel 609258834

Pomógł: 2249 razy

Auto: Zafira C
Elektronika: STAG 4QBOX PLUS
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: AC R-01
Dysze: bez dyszek 1,7
Pojemność: 1,4T
Moc: 140KM
Kod Nadwozia: TOURER
Kod Silnika: ?????
Rok Produkcji: 2018
Mariusz123 napisał(a):
W sensie połączenie - rozpiąć i spiąć złącze? Czy szukać ułamanych przewodów?

Jedno i drugie warto sprawdzić ale stawiam na uszkodzony MAP.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PTS01 vs PS-02
PostLink | Napisane: 2013-07-05, 14:03 

Dołączył(a): 2008-09-23, 21:41
Posty: 211
Lokalizacja: Pułtusk

Pomógł: 15 razy

Auto: Volvo V70T5/Muscel 2.9EFI
Elektronika: KME NEVO PRO/brak
Wtryskiwacze: Barracuda 130/brak
Reduktor: KME Gold GT/Major Turbo
Dysze: brak/brak
Pojemność: 2300/2935
Moc: 250/150
Kod Nadwozia: V70II/?
Kod Silnika: B5234T3/BRG
Rok Produkcji: 2000/1969
Ja też na to stawiam. Zresztą pomoc Techa również :) Oto odpowiedź, którą dostałem od firmy (mam nadzieję, że nikt nie będzie miał nic przeciwko umieszczeniu korespondencji na forum):

Wygląda faktycznie na problem z czujnikiem. Oczywiście wymienimy Panu taki czujnik na nowy, proszę go do nas wysłać na adres firmy dostępny na stronie http://www.lpgtech.pl
Niezwłocznie po otrzymaniu na Pański adres odeślemy nowy czujnik, proszę tylko o kartkę z danymi adresowymi do wysyłki oraz numer telefonu dla kuriera
.

Nie wiem jak działa pomoc w konkurencyjnych firmach, ale od Techa mogą się uczyć :]

Żeby jeszcze dorobili w sterowniku funkcję kontroli wydatku wtryskiwaczy rodem z KME :)

Pozdrawiam i dziękuję wszystkim za włączenie się do dyskusji.

JW


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PTS01 vs PS-02
PostLink | Napisane: 2013-07-05, 18:42 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-09-19, 11:06
Posty: 3425
Lokalizacja: Crack

Pomógł: 69 razy

Auto: Mazda MPV/Toyota Corolla
Elektronika: LPGTech 516/
Wtryskiwacze: HANA 2000 zielone/
Reduktor: Niko 300 SMC+ @1,32bar/
Dysze: ledwo dyszę
Pojemność: 2967/1332
Moc: 200/87
Kod Nadwozia: LW28/EE111
Kod Silnika: AJ/4E-FE
Rok Produkcji: 2004/1998
Mariusz123 napisał(a):
Żeby jeszcze dorobili w sterowniku funkcję kontroli wydatku wtryskiwaczy rodem z KME

No właśnie jakoś nie chcą.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PTS01 vs PS-02
PostLink | Napisane: 2013-07-10, 08:18 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-11-14, 20:05
Posty: 793
Lokalizacja: Radom

Pomógł: 16 razy

Auto: MB CLK200/MB CL500/CorsaC
Elektronika: Tech 214/ Tech 318/T 304
Wtryskiwacze: Hd544/Barracudy/Reg
Reduktor: Zavoli S/2xSilver/Alaska
Dysze: 2,0/brak/1,8
Pojemność: 1998/4996/998
Moc: 136/306/60
Kod Nadwozia: W208/W215/
Kod Silnika: M111/M113/Z10XE
Rok Produkcji: 2000/2002/2002
O to teraz wymieniają, kiedyś naprawiali. Ogólnie porażka z tymi czujnikami.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PTS01 vs PS-02
PostLink | Napisane: 2013-07-12, 13:51 

Dołączył(a): 2012-01-05, 14:38
Posty: 1828

Pomógł: 165 razy

Auto: VW Passat 1.8 TSI
Elektronika: LGITECH
Pojemność: 1798
Moc: 160
Kod Silnika: CDAA
Rok Produkcji: 2010
Wcześniejsza wersja czujnika była wadliwa i faktycznie było z nimi trochę kłopotów.
Nowsza wersja ma poprawione poprzednie błędy i nie ulega już uszkodzeniom, dlatego wszystkie wadliwe czujniki które dostajemy wymieniamy niezwłocznie na produkt w nowszej wersji wolny od wad.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PTS01 vs PS-02
PostLink | Napisane: 2013-07-16, 10:02 

Dołączył(a): 2008-09-23, 21:41
Posty: 211
Lokalizacja: Pułtusk

Pomógł: 15 razy

Auto: Volvo V70T5/Muscel 2.9EFI
Elektronika: KME NEVO PRO/brak
Wtryskiwacze: Barracuda 130/brak
Reduktor: KME Gold GT/Major Turbo
Dysze: brak/brak
Pojemność: 2300/2935
Moc: 250/150
Kod Nadwozia: V70II/?
Kod Silnika: B5234T3/BRG
Rok Produkcji: 2000/1969
Czujnik został wymieniony i odesłany błyskawicznie. Pięknie dziękuję za natychmiastową reakcję i pozytywne załatwienie sprawy.

Firmie LPGTech życzę samych sukcesów w rozwoju firmy. Sobie natomiast programowego testu wtryskiwaczy w sterowniki Tech-a :]

Pozdrawiam, JW


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PTS01 vs PS-02
PostLink | Napisane: 2017-05-17, 07:37 

Dołączył(a): 2013-09-03, 20:33
Posty: 1

Pomógł: 0 razy

Czy mapsensor PTS-01 można zastąpić PS02 Staga?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PTS01 vs PS-02
PostLink | Napisane: 2017-05-17, 07:50 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 36789
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 3729 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
tak, musisz tylko wtyczkę zrobić w wiązce Staga na 5 pin


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PTS01 vs PS-02
PostLink | Napisane: 2021-10-26, 18:35 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-08-21, 17:28
Posty: 38
Lokalizacja: Grajewo

Pomógł: 0 razy

Auto: SuperB
Elektronika: Optima Expert
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: Zawoli Zeta S
Pojemność: 1800
Moc: 190
Kod Nadwozia: SEDAN
Kod Silnika: AWT
Rok Produkcji: 2007
Czy musze stroic cos jak przejde z czujnika alex pts-01 na alex pts-02? Czy wystarczy,zamontowac i po problemie?


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
fryzjer dla psa Wałbrzych - Wózek do bram Prog-Greg - AdWords Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO