Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 180 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Samochód z automatem i LPG.
PostLink | Napisane: 2012-08-14, 11:53 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-10-07, 14:38
Posty: 108
Lokalizacja: Katowice

Pomógł: 0 razy

Auto: Mazda Premacy
Elektronika: Stag300 ISA2
Wtryskiwacze: Hana Black
Pojemność: 1840
Moc: 100
Kod Nadwozia: CP
Kod Silnika: FP
Rok Produkcji: 2002
Witam.
Na wiosnę przyszłego roku chcę zmienić samochód na większy i z automatem. Obecnie (jak widać w profilu) posiadam polo classic 97r 1.4.
Mam do wydania 15tys. + kasa na instalację LPG.
główne pożądane cechy nowego samochodu:
-klimatyzacja (ach te upalne dni i pot na czole stojąc w korku moim polo)
-mocny silnik (nie to co moje 1.4 60KM) może być diesel tylko z tego co wiem są one kręcone i z dużymi przebiegami.
-automat (dużo jeżdżę i spodobała mi się jazda automatem)
-duży bagażnik
-od 2001r
-spalanie po mieście max 14L LPG (myślę że to rozsądny apetyt)
Oglądałem Alfy Romeo 156, Peugeot 307 SW, Renault Megane II kombi, Audi A4 kombi oraz VW Passat B5 FL (podoba mi się Bora kombi ale dobre egzemplarze są jak dla mnie za drogie)

Pytam się was o zdanie, ponieważ kompletnie nie znam się na automatach i nie mam pojęcia jaka jest awaryjność oraz płynność przełączania biegów (jeździłem pierwszym modelem Audi A8 4.2L oraz BMW 323 e46 i jeździło mi się wyśmienicie). Na co należy zwrócić uwagę i jak z eksploatacją?
Z tego co wiem to nie kupować automatu kiedy szarpie przy zmianie biegów, oraz wymieniać filtr i olej w skrzyni co 60tys.
Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Samochód z automatem i LPG.
PostLink | Napisane: 2012-08-14, 12:25 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22594
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 397 razy

Auto: BMW 740i Renault Mégane 2
Elektronika: LR Omegas / Francuska
Wtryskiwacze: Med / Delphi EJBR01801Z
Reduktor: 2x IG1 MAGG / Delphi
Dysze: biale / 8dziur
Pojemność: 4400 / 1462
Moc: 358 / 82
Kod Nadwozia: E38 / BM0/1
Kod Silnika: M62B44 / K9K 722
poszukaj czegoś z 1,8T tylko za tą cene nie znajdziesz czegoś nie zamordowanego po 2001 roku albo starsze albo więcej kasy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Samochód z automatem i LPG.
PostLink | Napisane: 2012-08-14, 12:38 
Pomaga

Dołączył(a): 2009-05-05, 11:17
Posty: 11121
Lokalizacja: Otwock

Pomógł: 251 razy

Auto: Volvo V70 2,4T / V40 T4+
Elektronika: Optima / STAG
Wtryskiwacze: Barracuda / Q-NEXT
Reduktor: Turbot / MAGIC III POWER
Dysze: przelot / j.w.
Pojemność: 2435 / 2000
Moc: 193 / 235
Kod Nadwozia: P80 / ??
Kod Silnika: B5244T / B4204T5
Rok Produkcji: 1998 (MY 99) / 2001
15 tysi średnia klasa, klima automat ... , jeszcze do kompletu tania eksploatacja.
Ja to ciężko widzę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Samochód z automatem i LPG.
PostLink | Napisane: 2012-08-14, 12:43 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-01-02, 22:40
Posty: 25
Lokalizacja: Wrocław

Pomógł: 0 razy

Auto: BMW 540i
Elektronika: Stag 300-8 ISA-2
Wtryskiwacze: Hana typ C (zielone)
Reduktor: 2x AC-R01
Dysze: n.d.
Pojemność: 4397
Moc: 286
Kod Nadwozia: E39 Touring
Kod Silnika: M62TUB44
Rok Produkcji: 11/1998
E39 520 i po lifcie, lub ostatecznie 523i sprzed liftu, rocznikowo trzeba by się położyć o te 2 latka, ale nie rzutuje na stan auta.

Ale spalanie z dobrze jadącym automatem ciężko będzie utrzymać na tym poziomie.
Opcjonalnie leganza ....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Samochód z automatem i LPG.
PostLink | Napisane: 2012-08-14, 12:55 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22594
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 397 razy

Auto: BMW 740i Renault Mégane 2
Elektronika: LR Omegas / Francuska
Wtryskiwacze: Med / Delphi EJBR01801Z
Reduktor: 2x IG1 MAGG / Delphi
Dysze: biale / 8dziur
Pojemność: 4400 / 1462
Moc: 358 / 82
Kod Nadwozia: E38 / BM0/1
Kod Silnika: M62B44 / K9K 722
e39 po lifcie ma 2.2 pali paliwo , olej ! i nie jedzie , 523 jedzie zdecydowanie lepiej co nie zmienia faktu , że po tej cenie będzie kompletnym trupem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Samochód z automatem i LPG.
PostLink | Napisane: 2012-08-14, 13:07 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-10-07, 14:38
Posty: 108
Lokalizacja: Katowice

Pomógł: 0 razy

Auto: Mazda Premacy
Elektronika: Stag300 ISA2
Wtryskiwacze: Hana Black
Pojemność: 1840
Moc: 100
Kod Nadwozia: CP
Kod Silnika: FP
Rok Produkcji: 2002
Zapomniałem dodać Forda Mondeo. Są z automatem i nawet za 13tys. Według mnie samochody z automatem są tańsze bo bardzo mało ludzi chce samochód z automatem więc ciężej je sprzedać. To tylko takie moje założenie.
Co powiecie na Peugeoty? 307 SW bardzo mi sie podoba i jest za 16tys. piękny egzemplarz z 2002r. Za rok będą tańsze. Ale co z ich skrzyniami? Czy są dobre? Z silnikiem 2.0 słyszałem że palą po mieście 11-12L (niektórzy twierdzą że 10L). Wiadomo że to zależy od nogi kierowcy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Samochód z automatem i LPG.
PostLink | Napisane: 2012-08-14, 13:12 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 26783
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 1067 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: ~310
Kod Silnika: B6294T
dużo zależy też od miasta

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Samochód z automatem i LPG.
PostLink | Napisane: 2012-08-14, 13:37 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-01-11, 14:31
Posty: 1327
Lokalizacja: Katowice

Pomógł: 2 razy

Auto: S60 MY'07
Elektronika: LPGTech
Wtryskiwacze: Hana H2000
Reduktor: Prins
Dysze: Niebieskie
Pojemność: 2521
Moc: 209 KM
Rok Produkcji: 2006
Ja Ci polecam jakieś Volvo S70/V70, tylko to roczniki '97-'00.
Za 10k znajdziesz sensowny egzemplarz, za dodatkowe 5k porządnie wyremontujesz.

Auto nie rdzewieje, pancerne, eksploatacyjne naprawy kosztowo w normie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Samochód z automatem i LPG.
PostLink | Napisane: 2012-08-14, 13:38 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22594
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 397 razy

Auto: BMW 740i Renault Mégane 2
Elektronika: LR Omegas / Francuska
Wtryskiwacze: Med / Delphi EJBR01801Z
Reduktor: 2x IG1 MAGG / Delphi
Dysze: biale / 8dziur
Pojemność: 4400 / 1462
Moc: 358 / 82
Kod Nadwozia: E38 / BM0/1
Kod Silnika: M62B44 / K9K 722
Puch z całym szacunkiem ale które S70/V70 1 GEN w automacie pali do 14 gazu ??
a druga sprawa po 98 jest elektroniczna przepustnica i masę dodatkowych kosztów


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Samochód z automatem i LPG.
PostLink | Napisane: 2012-08-14, 13:43 
Pomaga

Dołączył(a): 2009-05-05, 11:17
Posty: 11121
Lokalizacja: Otwock

Pomógł: 251 razy

Auto: Volvo V70 2,4T / V40 T4+
Elektronika: Optima / STAG
Wtryskiwacze: Barracuda / Q-NEXT
Reduktor: Turbot / MAGIC III POWER
Dysze: przelot / j.w.
Pojemność: 2435 / 2000
Moc: 193 / 235
Kod Nadwozia: P80 / ??
Kod Silnika: B5244T / B4204T5
Rok Produkcji: 1998 (MY 99) / 2001
No jak to które nikoś, albo 2,5 TDI albo 2,5 10V ew jeszcze 20v pod warunkiem że będzie w 100% sprawne.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Samochód z automatem i LPG.
PostLink | Napisane: 2012-08-14, 13:47 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22594
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 397 razy

Auto: BMW 740i Renault Mégane 2
Elektronika: LR Omegas / Francuska
Wtryskiwacze: Med / Delphi EJBR01801Z
Reduktor: 2x IG1 MAGG / Delphi
Dysze: biale / 8dziur
Pojemność: 4400 / 1462
Moc: 358 / 82
Kod Nadwozia: E38 / BM0/1
Kod Silnika: M62B44 / K9K 722
2.5 TDI to spali poniżej 14 ale nie LPG , a 2,5 10v z automatem też nie grzeszą ekonomia a gdzie tu mówić o jakieś mocy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Samochód z automatem i LPG.
PostLink | Napisane: 2012-08-14, 13:53 
Pomaga

Dołączył(a): 2009-05-05, 11:17
Posty: 11121
Lokalizacja: Otwock

Pomógł: 251 razy

Auto: Volvo V70 2,4T / V40 T4+
Elektronika: Optima / STAG
Wtryskiwacze: Barracuda / Q-NEXT
Reduktor: Turbot / MAGIC III POWER
Dysze: przelot / j.w.
Pojemność: 2435 / 2000
Moc: 193 / 235
Kod Nadwozia: P80 / ??
Kod Silnika: B5244T / B4204T5
Rok Produkcji: 1998 (MY 99) / 2001
Temat jest o automacie i lpg, o mocy nie ma mowy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Samochód z automatem i LPG.
PostLink | Napisane: 2012-08-14, 13:55 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 26783
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 1067 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: ~310
Kod Silnika: B6294T
coś tam o mocy jednak jest
daniello001 napisał(a):
-mocny silnik (nie to co moje 1.4 60KM) może być diesel tylko z tego co wiem są one kręcone i z dużymi przebiegami.

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Samochód z automatem i LPG.
PostLink | Napisane: 2012-08-14, 14:02 
Pomaga

Dołączył(a): 2009-05-05, 11:17
Posty: 11121
Lokalizacja: Otwock

Pomógł: 251 razy

Auto: Volvo V70 2,4T / V40 T4+
Elektronika: Optima / STAG
Wtryskiwacze: Barracuda / Q-NEXT
Reduktor: Turbot / MAGIC III POWER
Dysze: przelot / j.w.
Pojemność: 2435 / 2000
Moc: 193 / 235
Kod Nadwozia: P80 / ??
Kod Silnika: B5244T / B4204T5
Rok Produkcji: 1998 (MY 99) / 2001
No to może by się kierownik tematu sprecyzował czy dla niego moc to będzie okolice 130-150KM czy więcej no i w jakim gabarytowo aucie bo tworzy się póki co kolejna epopeja.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Samochód z automatem i LPG.
PostLink | Napisane: 2012-08-14, 14:04 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22594
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 397 razy

Auto: BMW 740i Renault Mégane 2
Elektronika: LR Omegas / Francuska
Wtryskiwacze: Med / Delphi EJBR01801Z
Reduktor: 2x IG1 MAGG / Delphi
Dysze: biale / 8dziur
Pojemność: 4400 / 1462
Moc: 358 / 82
Kod Nadwozia: E38 / BM0/1
Kod Silnika: M62B44 / K9K 722
wg mnie dynamiczny samochód w automacie musi mieć 170 koni co odpowiada mniej więcej 150 konikom w manualu


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 180 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji - Fundacja Wrócić na drogę

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO