Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Seat Ibiza III 6L 1.4 (BXW)
PostLink | Napisane: 2024-06-03, 22:37 

Dołączył(a): 2024-06-03, 21:49
Posty: 5

Pomógł: 0 razy

Witam, przymierzam się do montażu instalacji gazowej w Seat Ibiza III 6L z silnikiem 1.4 o mocy 86 KM i kodzie BXW, z 2007 roku.
Dostałem wstępną wycenę od lokalnego warsztatu i kilka proponowanych zestawów marki STAG:

1.
elektronika sterująca STAG Q-BOX Basic
wtryskiwacze AC-W02/W03
reduktor AC-R02 - 150 KM

2.
elektronika sterująca STAG Q-BOX PLUS - OBD2
wtryskiwacze AC-W02/AC-W03
reduktor AC-R02 - 150 KM

3.
elektronika sterująca STAG GO-Fast z panelem LED600
wtryskiwacze AC-W02/W03
reduktor AC-R01 - 150 KM

W przypadku zestawu pierwszego oraz drugiego mam możliwość możliwość montażu wtryskiwaczy Barracuda. Dopłata wynosi wtedy 200 zł.

Która z powyższych rozwiązań wypada Waszym zdaniem najopłacalniej do mojego samochodu? Czy warto dopłacać do tych wtryskiwaczy Barracuda?


Ostatnio edytowano 2024-06-04, 11:02 przez Struna, łącznie edytowano 1 raz
regulamin - ceny


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Seat Ibiza III 6L 1.4 (BXW)
PostLink | Napisane: 2024-06-04, 05:09 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-18, 10:11
Posty: 25831
Lokalizacja: Suwałki

Pomógł: 2131 razy

Auto: e39 540i/megane/soul
Elektronika: 328/nano/stag4
Wtryskiwacze: yeti/barracuda/barracuda
Reduktor: Kmetwin/acr01 180/acr02
Dysze: -/-/1,8mm
Pojemność: 4398/2,0/1,6
Moc: 286/180/126
Kod Silnika: M62B44/F4Rt/G4FG
Rok Produkcji: 1997/2009/2009
Warto dopłacić do barracuda (jeśli będą wtryski w pionie). Nie warto do sterownika z obd 2.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Seat Ibiza III 6L 1.4 (BXW)
PostLink | Napisane: 2024-06-04, 09:01 

Dołączył(a): 2019-11-13, 13:31
Posty: 3151
Lokalizacja: Łódź, Widzew

Pomógł: 253 razy

Auto: BMW e46, BMW F30
Elektronika: KME
Wtryskiwacze: Barracude
Reduktor: KME
Pojemność: 1998, 1995
Moc: 150, 184
Kod Nadwozia: Coupe, Sedan
Kod Silnika: M52TUB20, N47D20
Rok Produkcji: 2000, 2012
Wykasuj szybciutko ceny bo tego zabrania regulamin :) a barracudy jak już wyżej kolega wspomniał jak najbardziej mile widziane :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Seat Ibiza III 6L 1.4 (BXW)
PostLink | Napisane: 2024-06-04, 09:07 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 38478
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 3958 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4+
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
Szczurek1986, w tym przypadku ceny są "niegroźne"
nie bądź taki papieski


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Seat Ibiza III 6L 1.4 (BXW)
PostLink | Napisane: 2024-06-04, 15:48 

Dołączył(a): 2024-06-03, 21:49
Posty: 5

Pomógł: 0 razy

mzloty napisał(a):
Warto dopłacić do barracuda (jeśli będą wtryski w pionie). Nie warto do sterownika z obd 2.


Szczurek1986 napisał(a):
Wykasuj szybciutko ceny bo tego zabrania regulamin :) a barracudy jak już wyżej kolega wspomniał jak najbardziej mile widziane :)


Przepraszam za moje niedopatrzenie z cenami.

Niestety okazało się, że jednak nie będzie możliwa podmiana wtryskiwaczy AC-W02/W03 na Barracuda. Czy to duży minus i są one dużo gorsze od Barracuda, czy jednak mogę spokojnie na nie się zdecydować?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Seat Ibiza III 6L 1.4 (BXW)
PostLink | Napisane: 2024-06-04, 15:52 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 29936
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 1355 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: ~310
Kod Silnika: B6294T
Jak dla mnie róznica jest spora - Barracuda to spokój na długie lata, a AC-kami to trochę niewiadoma.
Jedne działają dość długo ( ale nie tak długo jak barracudy ) a inne potrafią się wysypać po kilku-kilkunastu tysiącach km.

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Seat Ibiza III 6L 1.4 (BXW)
PostLink | Napisane: 2024-06-04, 17:33 

Dołączył(a): 2024-06-03, 21:49
Posty: 5

Pomógł: 0 razy

Struna napisał(a):
Jak dla mnie róznica jest spora - Barracuda to spokój na długie lata, a AC-kami to trochę niewiadoma.
Jedne działają dość długo ( ale nie tak długo jak barracudy ) a inne potrafią się wysypać po kilku-kilkunastu tysiącach km.


Po kilku-kilkunastu tysiącach km? Aż tak źle? Gazownik mi mówił, że Barracuda mają żywotność około 250 tysięcy km, gdzie AC 100-150 tysięcy, choć zdarzały mu się przypadki, że po 40 tysiącach padły.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Seat Ibiza III 6L 1.4 (BXW)
PostLink | Napisane: 2024-06-04, 17:40 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 38478
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 3958 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4+
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
Beyond napisał(a):
Gazownik mi mówił, że Barracuda mają żywotność około 250 tysięcy km

i mimo wszystko nie chce założyć Barracud ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Seat Ibiza III 6L 1.4 (BXW)
PostLink | Napisane: 2024-06-04, 17:42 

Dołączył(a): 2024-06-03, 21:49
Posty: 5

Pomógł: 0 razy

Mirosław napisał(a):
Beyond napisał(a):
Gazownik mi mówił, że Barracuda mają żywotność około 250 tysięcy km

i mimo wszystko nie chce założyć Barracud ?


Rozchodzi się o to, że chcę rozłożyć koszt instalacji na kilka rat, a niestety w płatności ratalnej można skorzystać tylko z "zestawów" i nie można w nich wprowadzać zmian, jak np. to dołożenie Barracudy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Seat Ibiza III 6L 1.4 (BXW)
PostLink | Napisane: 2024-06-04, 18:38 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 27202
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1749 razy

Auto: Volvo S80
Elektronika: Stag 300 Plus
Wtryskiwacze: Barracuda 115
Reduktor: Nordic XP
Dysze: 2.5
Pojemność: 2.0
Moc: 180
Kod Nadwozia: P2
Kod Silnika: B5204T5
Rok Produkcji: 2005
skoro raty są priorytetem to można zaryzykować ac - jest szansa że wytrzymają dłużej niż gwarancja :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Seat Ibiza III 6L 1.4 (BXW)
PostLink | Napisane: 2024-06-04, 19:32 

Dołączył(a): 2019-11-13, 13:31
Posty: 3151
Lokalizacja: Łódź, Widzew

Pomógł: 253 razy

Auto: BMW e46, BMW F30
Elektronika: KME
Wtryskiwacze: Barracude
Reduktor: KME
Pojemność: 1998, 1995
Moc: 150, 184
Kod Nadwozia: Coupe, Sedan
Kod Silnika: M52TUB20, N47D20
Rok Produkcji: 2000, 2012
Beyond napisał(a):
Mirosław napisał(a):
Beyond napisał(a):
Gazownik mi mówił, że Barracuda mają żywotność około 250 tysięcy km

i mimo wszystko nie chce założyć Barracud ?


Rozchodzi się o to, że chcę rozłożyć koszt instalacji na kilka rat, a niestety w płatności ratalnej można skorzystać tylko z "zestawów" i nie można w nich wprowadzać zmian, jak np. to dołożenie Barracudy



A ja bym się mocno zastanowił przed podjęciem decyzji o instalacji LPG bo prawda jest taka że w tym przedsięwzięciu nie oszczędza się na komponenta a dopiero przy dystrybutorze ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Seat Ibiza III 6L 1.4 (BXW)
PostLink | Napisane: 2024-06-04, 20:16 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 38478
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 3958 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4+
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
daj spokój z tymi komunałami
W02 to jednak nie Valtek, kiedyś zmieni jak uzna to za stosowne


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Seat Ibiza III 6L 1.4 (BXW)
PostLink | Napisane: 2024-06-05, 15:25 

Dołączył(a): 2022-03-29, 19:39
Posty: 469
Lokalizacja: Rzeszów

Pomógł: 29 razy

Auto: Seat Ibiza
Elektronika: KME Jet Eco
Wtryskiwacze: Magic Jet FX
Reduktor: KME Tur
Dysze: 2.0
Pojemność: 1390
Moc: 75
Kod Nadwozia: 6L
Kod Silnika: BKY
Rok Produkcji: 2005
Jak dobrze założą wtryski, to może to będzie chodziło. W BXW nie ma już gigantycznej puchy z filtrem powietrza robiącej za pokrywę silnika, więc nie trzeba już przerabiać dolotu albo zakładać wtrysków na kilkunastocentymetrowych wężykach. Niemniej jednak pokrywę trzeba wywalić.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Seat Ibiza III 6L 1.4 (BXW)
PostLink | Napisane: 2024-06-05, 18:07 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-12-20, 20:58
Posty: 8930
Lokalizacja: Kalisz / Kuczewola 888 462 007

Pomógł: 428 razy

Auto: Aódi a4b6/ Berlingo
Elektronika: Q-Box Basic/Q-NEXT PLUS
Wtryskiwacze: AC-W03 BFC/ AC-W02
Reduktor: AC-R02 DPI/AC-R02
Dysze: BRAK/2.2
Pojemność: 1781/1579
Moc: 320KM\109
Kod Nadwozia: 8E2/FU
Kod Silnika: AVJ/
Rok Produkcji: 2001/2010
Pangia napisał(a):
Niemniej jednak pokrywę trzeba wywalić.



Nic nie trzeba wywalać przyjacielu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Seat Ibiza III 6L 1.4 (BXW)
PostLink | Napisane: 2024-06-08, 07:41 

Dołączył(a): 2022-03-29, 19:39
Posty: 469
Lokalizacja: Rzeszów

Pomógł: 29 razy

Auto: Seat Ibiza
Elektronika: KME Jet Eco
Wtryskiwacze: Magic Jet FX
Reduktor: KME Tur
Dysze: 2.0
Pojemność: 1390
Moc: 75
Kod Nadwozia: 6L
Kod Silnika: BKY
Rok Produkcji: 2005
Na każdym zdjęciu z BXW, jakie widziałem, zawsze było bez, więc tak założyłem. Mogę się mylić i może VAG rzeczywiście zrobił pod nią więcej miejsca niż w BKY i starszych :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
AdWords Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO