Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Tartarini - czy to dobra sekwencja?
PostLink | Napisane: 2017-05-10, 14:55 

Dołączył(a): 2017-05-10, 12:07
Posty: 2

Pomógł: 0 razy

No to teraz pytanie - tylko mnie nie zabijcie jak gdzieś to pisało, czy jak skończy mi się gwarancja to mogę zmienić wtryski i sterownik na Stag? Wcześniej miałem Stag i chodziła ok, wtryski gadały przy mrozie i tylko przez chwilę. No i Stag obsługuje większość warsztatów.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tartarini - czy to dobra sekwencja?
PostLink | Napisane: 2017-05-10, 14:58 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 29171
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 1268 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: ~310
Kod Silnika: B6294T
możesz to nawet zrobić jak się nie skończy gwarancja - skoro i tak masz koncept, żeby to wywalić, to co Ci z gwarancji ? ;)

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tartarini - czy to dobra sekwencja?
PostLink | Napisane: 2017-05-10, 15:14 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-07-31, 15:47
Posty: 6409
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 706 razy

Auto: Skoda Felicja MPI
Elektronika: KME BingoS-4
Wtryskiwacze: Mikser 32mm
Reduktor: Lovato RGE90
Pojemność: 1300
Moc: 68
Kod Nadwozia: TMB
Kod Silnika: AMH
Rok Produkcji: 1997
Zawsze odradzam pakowania się w produkty niszowe w kraju, w którym zamierzasz użytkować sprzęt. sleptozaur zawsze możesz zmienić i zawsze to będzie się wiązało z kosztami które musisz ponieść.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tartarini - czy to dobra sekwencja?
PostLink | Napisane: 2017-05-30, 09:06 



Wystarczy dobrze poszukać. Są serwisy niezależne, które mają klucze od tartarini. Poza tym ktoś tu na forum pisał, że kupił sobie taki klucz prywatnie, niestety nie pamiętam nicku.
Prócz ten wady opisanej powyżej uważam, że tartarini nie jest takie złe. A przepraszam zapomniałem o cenie. Musiałem mocno negocjować, żeby była przyzwoita.
Niestety ASO słabo przykłada się do regulacji. W naszych autach były drobne bolączki na początku, ale po zmianie serwisu na niezależny (straciliśmy trochę gwarancji, ale zaoszczędziliśmy sporo pieniędzy, czasu i zdrowia) wszystko udało się szybko poprawić.

Proszę mnie nie traktować jako obrońcę tartarini. Przed montażem długo się zastanawiałem, ale przeważyła kwestia utraty gwarancji.

A prawda jest taka, że każda instalacja jest dobra, jeśli się ją dobrze założy i wyreguluje, a auto jeździ bez zmian. ;)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Tartarini - czy to dobra sekwencja?
PostLink | Napisane: 2017-08-24, 08:53 

Dołączył(a): 2014-02-12, 23:17
Posty: 4

Pomógł: 0 razy

Auto: HONDA CITY
Pojemność: 1339
Moc: 100
Rok Produkcji: 2009
A ja, pójdę "pod prąd" i będę chwalił Tartarini!

To na przestrzeni ostatnich 12 lat i ok 165000 przejechanych km, moja druga instalacja tej firmy i złego słowa powiedzieć o niej nie mogę.
Na pierwszej przejechałem ok 115000. Reduktor na regenerowany wymieniłem po ok 70000 a wtryski - po ok 90000. To wszystko.
Na drugiej - ok 50000 i na razie też bezawaryjnie!
Fakt - jestem ze Śląska i do specjalistów z AutoGazŚląsk - mam przysłowiowy "rzut beretem" - ale z ich pomocy, korzystam tylko przy przeglądach okresowych.

Moja konkluzja będzie zatem taka:
Tartarini to bardzo dobra instalacja pod warunkiem że się o nią dba i robi to fachowiec...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tartarini - czy to dobra sekwencja?
PostLink | Napisane: 2017-08-24, 11:00 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 29171
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 1268 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: ~310
Kod Silnika: B6294T
bolobol napisał(a):
Moja konkluzja będzie zatem taka:
Tartarini to bardzo dobra instalacja pod warunkiem że się o nią dba i robi to fachowiec...

a moja taka - jak się dba i robi to fachowiec to i DT Gas jest dobry.

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tartarini - czy to dobra sekwencja?
PostLink | Napisane: 2021-01-12, 14:06 

Dołączył(a): 2011-06-03, 12:01
Posty: 150
Lokalizacja: Jaworzno

Pomógł: 0 razy

Auto: Suzuki Grand Vitara XL7
Elektronika: BRC
Pojemność: 2.7
Moc: 173
Rok Produkcji: 2004
Chcą to zamontować w Jeep Compass i mam spore obiekcje.. niby gwarancja i tak dalej ale gwarancja ma 2 lata a potem trzeba będzie uzerać się z tym, co jesli to niewypał...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tartarini - czy to dobra sekwencja?
PostLink | Napisane: 2021-01-12, 14:29 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 37607
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 3855 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4+
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
DewREW napisał(a):
co jesli to niewypał.

wypalisz nowe pieniądze na zmianę gratów


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tartarini - czy to dobra sekwencja?
PostLink | Napisane: 2021-01-12, 14:35 

Dołączył(a): 2011-06-03, 12:01
Posty: 150
Lokalizacja: Jaworzno

Pomógł: 0 razy

Auto: Suzuki Grand Vitara XL7
Elektronika: BRC
Pojemność: 2.7
Moc: 173
Rok Produkcji: 2004
ale na prawde myslicie że jest z tym tak źle? Chcą 4 tys montaż. Boję się tylko że coś spierdzielą i potem trzeba będzie się użerać...
Poproszę dealara o specyfikację konkretną co chcą wsadzic, może podadzą...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tartarini - czy to dobra sekwencja?
PostLink | Napisane: 2021-01-12, 14:42 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 29171
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 1268 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: ~310
Kod Silnika: B6294T
DewREW napisał(a):
ale na prawde myslicie że jest z tym tak źle?

nie myślimy, mieliśmy z tym do czynienia nie jeden raz i wiemy to.

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tartarini - czy to dobra sekwencja?
PostLink | Napisane: 2021-01-12, 15:26 

Dołączył(a): 2011-06-03, 12:01
Posty: 150
Lokalizacja: Jaworzno

Pomógł: 0 razy

Auto: Suzuki Grand Vitara XL7
Elektronika: BRC
Pojemność: 2.7
Moc: 173
Rok Produkcji: 2004
Struna napisał(a):
nie myślimy, mieliśmy z tym do czynienia nie jeden raz i wiemy to.


to dlaczego dealerzy pakują do nowych samochodów takie gówno... przecież w tym momencie to u mnie decydent czy kupić u nich samochód czy nie ;/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tartarini - czy to dobra sekwencja?
PostLink | Napisane: 2021-01-12, 15:28 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 29171
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 1268 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: ~310
Kod Silnika: B6294T
Bo mają takie umowy i to jest narzucone "odgórnie". Oni sobie nie mogą wybrać co zamontują.
Ktoś podpisał jakieś umowy międzyfirmowe i jest jak jest.

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tartarini - czy to dobra sekwencja?
PostLink | Napisane: 2021-01-12, 15:33 



DewREW, w najgorszym wypadku masz blisko do Katowic do centrali. Tak są bardziej ogarnięci serwisanci. Nie wiem, jak u Twojego dealera, ale w Rzeszowie zdejmowali kolektor do wiercenia. Szok! Niby taka oczywista sprawa, ale wielu monterów idzie na łatwiznę i wierci na silniku z ręki, jak podejdzie wiertło. Do Fiata 500L widziałem instrukcję montażu. Jest tam rozpisane jak i gdzie co montować. W moich obydwu 500L montaż był wykonany dokładnie wg tych wytycznych. O montaż wlewu pod klapką i umiejscowienie przełącznika musiałem się upomnieć i sobie tego przypilnować. Natomiast kwestia strojenia hm... to już nie poszło tak dobrze. Wgrana mapa gotowiec dla mojego modelu i chyba nawet nie było żadnych korekt. Na początku było średnio.
Moje zdanie jest takie. Jeśli bardzo chcesz zamontować Tartarini to dowiedź się, czy od razu pierwszy przegląd możesz zrobić w AutoGazŚląsk w Katowicach. Tam powinni to trochę lepiej wystroić. Ja gdybym stał przed taki dylematem ponownie to chyba bym się nie zdecydował jeszcze raz na Tartarini. Wybrałbym coś bardziej popularnego, bo części zamienne są tańsze i łatwiej dostępne. Choć jak podejmowałem decyzję to też ważną kwestią była dla mnie utrata gwarancji.
Podsumowując teraz kupiłem diesla i ma spokój, nie tracę czasu na dodatkowy serwis.

Ps. Ale miłe wspomnienia z jazdy na lpg zostały, a o tych nie miłych staram się nie pamiętać. ;) :evil:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Tartarini - czy to dobra sekwencja?
PostLink | Napisane: 2021-01-12, 15:36 



DewREW napisał(a):
Struna napisał(a):
nie myślimy, mieliśmy z tym do czynienia nie jeden raz i wiemy to.


to dlaczego dealerzy pakują do nowych samochodów takie gówno... przecież w tym momencie to u mnie decydent czy kupić u nich samochód czy nie ;/


W 100% zgadzam się z tym, co napisał Struna. Taka jest smutna rzeczywistość.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Tartarini - czy to dobra sekwencja?
PostLink | Napisane: 2021-01-13, 16:50 

Dołączył(a): 2011-06-03, 12:01
Posty: 150
Lokalizacja: Jaworzno

Pomógł: 0 razy

Auto: Suzuki Grand Vitara XL7
Elektronika: BRC
Pojemność: 2.7
Moc: 173
Rok Produkcji: 2004
Dostałem specyfikację:

wielozawór: MV SUPER 230/30
zawór tankowania: Tomasetto Achille
Top Kit sekw 4 cyl EVO 01 RP 05S, EVO 08G - 4 cyl EVO 01 RP 05S
Elektroniczna jednostka sterująca EVO 01
Parownik/regulaotr ciśnienia RP /G 05 S
Urządzenie wtrysku gazu EVO 08G 4 cyl
Filtr fazy lotnej FGM03
Czujnik ciśnienia M.P.S.
Przełącznik EVO 01

komuś coś to mowi ?


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
AdWords Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO