Znalezione wyniki: 328

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: Spalanie
Napisane: 2012-01-06, 22:20 

Rozczulacie się na d obrotami i szerokościa opony jak by to była jakaś apteka.
A tak naprawdę jakby nie patrzeć, to 1.4 w trasie przy spokojnej jeździe palący 9l...? No to coś sporawo.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-21, 16:54 

Raczej mało możliwe żeby filtr tak nagle i tak bardzo się zapchał, żeby nawet się nie mógł przełączyć.
Cen u gaziarzy nie znam, bo sam się swoją instalacją zajmuję.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-31, 22:08 

A co, pękła Ci szpilka albo kolektor?
Co do korekt, to nigdy sie w to nie bawiłem bo tej instalacji jest to nieco bez sensu, ale logicznie wychodziło by, żeby skasować adaptację, a potem obserwować integrator. Jak cos będzie nie tak, to od razu wskoczy na taki poziom, żeby mieszanka była właściwa. Po skasowaniu, możesz sie przejechać na pb, aby miec jakis pogląd jak powinno być.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-28, 20:29 

Ja mam "starego" sequenta zaprogramowanego softem od my07 (wersja 1.15) i można ustawić Keihin.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-06-18, 20:15 

Nie kojarzę w tej chwili dokładnie który to typ przegubu. Jeśli ten o którym myślę, to od strony skrzyni masz pierścień zabezpieczający, a blacha schodzi z mieszkiem i jest wymieniana razem z nim.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-09-28, 20:14 

Zbyszek_1977 , nie moja sprawa i prawdę mówiąc nie bardzo mnie interesuje co zrobisz, ale troche niepoważne wydaje mi się napalenie na tą gwarancję. Przecież to tylko instalacja lpg, której montaż i ewentualny serwis nie kosztuje majątku, żeby sie na wieki zabezpieczać.
Ale mniejsza o to, gorsze jest to, że jeśli monter coś spierdzieli, albo nie będzie sobie z czymś radził, to przez te 5 lat będziesz skazany na jego nieudolność, chyba że olejesz gwarancję... tylko jaki to wszystko wtedy będzie miało sens.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-11-01, 21:53 

krzysiek82 napisał(a):
Wolałbym usłyszeć, że nie jest z tym aż tak źle

Niestety trup. Daj jakiemuś elektromechanikowi niech wymieni co trzeba bo tutaj niema co składać.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-11-04, 14:10 

pepicosi napisał(a):
czytałem o jakiejś emulacji czujnika temperatury wie ktoś o czym

Zapewne chodzi o rezystor dołączany do czujnika (albo zamiast) temp na ecu, po przejściu na lpg.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-11-11, 13:02 

krzysiek82 napisał(a):
skrzynia F16

Z Lanosa brać D16 (to samo co F16). Są młodsze, łatwo dostępne i tanie.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-11-24, 20:56 

W wiązce od ecu na na pewno znajdziesz zielony kabel z sygnałem dla obrotomierza. Jeśli to taka Vectra jak moja, to najlepszy dostęp do niego jest w tym "korytku" idącym po ścianie grodziowej.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-11-23, 21:13 

Ja jestem, że tak powiem, w trakcie badania. I wiem na razie tyle, że co najmniej częściowo winny jest reduktor, mający na zimnym sporo wyższe ciśnienie i do tego ogromne przerosty.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: Przelacznik...
Napisane: 2012-12-04, 21:46 

manieqm997 , jak tek przycisk od klimy jest zupełnie luzem (nie połączony z żadnym innym obwodem), to daj spokój z tym przekaźnikiem i podłącz przycisk bezpośrednio pod styki 0 i I zamiast oryginalnego przełącznika o finał. Jedyne co będzie inaczej, to że jak wciśniesz przycisk, to będzie benzyna, jak wyłaczysz, to lpg. Ale to chyba nie problem, bo w końcu lpg jest podstawowym paliwem i na nim głównie jeździsz, więc jak przycisk będzie wtedy zwolniony, to nawet będzie naturalne. Sygnalizację jak chcesz mieć, to po prostu przedłuż kabelkami nóżki diody znajdującej się w tym WRze i zamontuj ją gdzie chcesz.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-12-18, 19:48 

Integrator sondy, to inaczej mówiąc korekta krótkoterminowa. Powinna być w okolicach 0, a Ty masz różnie. Na drugim logu nieźle, na trzecim średnio, a na pierwszym jak widzisz sporo rozjechaną na minus. Być może zależy to od jakichś warunków (np. temp silnika), ale tego nie wiemy, bo w logach mało parametrów.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-12-20, 21:24 

Ja pierdzielę, ale gość ma do Was cierpliwość. Czy nikt nie może po prostu odpowiedzieć na proste konkretne pytanie, tylko musi sie wymądrzać? Człowiek nie prosi o radę jak pisać pracę, tylko o reduktory. Ja tam się niewiele znam, ale wystarczy zerknąć na forum i widać: puszczanie gazu podciśnieniem, zabrudzenia, falowanie cisnienia, wpuszczanie gazu do układu chłodzenia, wycieki płynu, przerosty ciśnienia, buczenie, itd. Będzie miał wątpliwości, będzie dalej pytał albo szukał sam.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-12-23, 20:08 

pawel231 , rozwiązanie może byc prostsze niż myślisz. Niektóre TDI-ki maja dziwną strategie "miękkiego startu" i czasem tak się to objawia. Sprawdź vagiem jaka jest prędkość obrotowa podczas tego kręcenia na ciepłym. Jak jest ok. 200RPM lub niżej, wymienić aku lub naprawić rozrusznik, kable czy co tab będzie trzeba, żeby kręcił jak powinien i problem zapewne zniknie.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-01-05, 17:18 

Marek_07 napisał(a):
bdb sprzedaje keihiny z bardzo małym przebiegiem, niektóre mogą mieć np. 300km (włożone w Niemczech do auta i okazały się za słabe)

W życiu bym w takie bujdy nie uwierzył.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-02-16, 20:36 

Zawsze możesz te niepotrzebne przestawić dalej, a temu nadać niższy nr

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-02-16, 20:01 

Przecież w kompie możesz zmienić nr com na dowolny (nie zajęty).

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-02-16, 18:51 

Mirosław, mam taką samą kartę i płytkę ze sterownikami (jeśli jej gdzieś nie wcięło). Jak nie ruszy to co znalazłeś, to Ci jakoś podeślę kopię jak chcesz.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-02-17, 21:50 

W pozostałych drzwiach jest tam taki dzinks służący do zamknięcia drzwi jak pilot albo inna elektryka padnie. W tych drzwiach niema tego, bo masz wkładkę przy klamce. A dziura jest, bo w anglikach zapewne się przydaje.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-02-19, 22:00 


albo masz szczęście albo nie.

No i taka chyba jest konkluzja tego tematu.
Ale tak swoją drogą, to jest jeszcze jedna strona przebojów z częściami - gwarancja. Przy reklamacji chińczyka jest większa szansa na uznanie jej, niż w przypadku markowych części, nierzadko tyle samo wartych i droższych. Więc logicznie myślą, można dojść do wniosku że bardziej opłaca się zakładać gówno.... o zgrozo.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-03-11, 20:28 

Obejrzyj to to, czy jest podciśnieniowy, czy cały elektryczny. Pomierz zasilanie, sygnał prędkości, sprawdź podciśnienie (jeśli podciśnieniowy), działanie przycisków, itd. Ogólnie nie są to skomplikowane urządzenia i niewiele potrzebują do działania.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-03-17, 10:58 

gimak, bądźże poważny. Przecież beny musiałby palić ze 20l żeby ta "relacja" się zgadzała. Wątpię żeby to było osiągalne nawet przy katowaniu w mieście.
Może po prostu nieszczelność i gaz leci w powietrze zamiast do silnika.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-04-05, 22:36 

piecia508, sprawdź odmę czy drożna.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-04-18, 18:16 

Marcin L , zobacz na tarcze czy nie są skorodowane. Ale jak auto stało 2 lata, to pewnie są. Z tego powodu mogą bić. Zależnie od stanu można je dotrzeć (w jeździe), przetoczyć, albo wymienić.
Co do sprawności klimy, to zobaczysz w dłuższej perspektywie. Tak długie nieużywanie źle wpływa na uszczelnienia i sprężarkę. Jak się nie wysypie po kilku dniach/tygodniach to obsługa i powinno być OK.
Strona 1 z 14 [ Znalezione wyniki: 328 ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
AdWords Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO