Znalezione wyniki: 264

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-06-19, 19:23 

Jak reduktor straci temperaturę, sprawdź czy dobrze działa ogrzewanie w kabinie. Może pompa wody siada. Czasem się tak dzieje, że po nagrzaniu wirnik robi się luźny na wałku i jest słaby przepływ.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-06-28, 11:46 

jardi80 napisał(a):
odpal ogrzewanie w kabinie i jeśli temperatura powietrza z nagrzewnicy maleje razem z temperaturą reduktora to problem z pompą cieczy.

Na poprzedniej stronie o tym pisałem, ale jak widać, autor tematu woli iść z punktu A do punktu B przez Z.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-07-06, 21:30 

art1man napisał(a):
Podejrzana pompa, bo chyba nic innego?

No raczej tak.

waskij napisał(a):
Albo termostat ciągle otwarty.

To jakim cudem po włączeniu dodatkowej pompki temperatura sie podnosi?

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-11-01, 20:39 

Wyważenie daje znać o sobie przy wysokich prędkościach. Przy niskich... przeważnie opony. Sprawdź czy niema jakiejś bulwy, albo krzywej felgi.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-11-08, 12:59 


Instalacja wyregulowana poprawnie. Czasy wolnych obrotów PB na lpg nie zmieniają się w stosunku do PB.
Czy ktoś miał podobny problem?


A w ecu benzyny niema żadnych błędów czy innych problemów?
Bo taki objaw może dać mocno przylany silnik. A jak z jakiegoś powodu nie koryguje składu mieszanki, to czasy i mapki się pokryją pięknie, a efekt będzie jak w opisie.
Nie czuję się specjalistą w kwestii lpg, ale wydaje mi się że jak na to ciśnienie i te dysze, to czasy lpg przydługawe.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: Youtube itp.
Napisane: 2015-11-18, 21:58 

Z ruskich, to znam tylko to:
https://www.youtube.com/results?search_ ... +po+polsku
Disney przy tym wymięka. :)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-11-14, 10:23 

Trzeba pilnować kanału 32 cały czas - jak Struna pisze. Te auta robią korekty długoterminowe błyskawicznie i czasem zanim zdążysz coś poprawić na mapie lpg, to se sam "poprawi" korektą długą. A przecież nie o to chodzi.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-12-06, 19:29 

Obawiam się że 1500mb to będzie za dużo przy pomarańczowych wtryskach w 6cyl.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-12-07, 19:08 

m310ax napisał(a):
czujnik temperatury z zestawu i elektrozawór stary tak ?

Elektrozawór jeśli jest BRC 6mm, to może być potrzebna wymiana na inny. Ten brc ma tak mały przelot, że mojego Opla nie mógł uciągnąć. No chyba że w ostatnim czasie coś poprawili... ale wątpię.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-01-24, 18:37 

Jasne że spala. To przypadłość tych silników. Gdyby ciekło, to przy takich ilościach autor pod domem miałby potoki olejowe.
Sprężaniem niema co się przejmować, za to zużyciem oleju tak.
A jak kable szybko padają, to może dla tego że świece nagarem zachodzą i utrudniają przeskok iskry.

edit
Temat układu WN i jak się domyśliłem wtedy - związku ze spalaniem oleju już był, tylko się nie przyznałeś wtedy.
http://lpg-forum.pl/post661720.html#p661720

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: Jakie AUTO :)
Napisane: 2015-12-30, 22:02 


Zakres jest od 10-11 do 18 na miescie. A gorny limit nie podala jedna osoba tylko co trzecia na forum

To jest oszczędne auto. Turbodoładowane juz z samej zasady sa oszczędniejsze od wolnossących.
Tylko z tymi relacjami problem może być tego rodzaju, że większość tych aut jest użytkowanych przez "młodych gniewnych", którym sztywnieje w gaciach na samą myśl o turbo. Potem się wyzywają na tych autach i spalanie jest odpowiednie do stylu jazdy.

Jeszcze lepszy 1.8T ale nie wiem czy wyższa temp. spalania lpg nie dobija turbiny.

Znam takiego co tym silnikiem natrzaskał ok. 200 000 km na ubogiej mieszance. Dopiero po tym bagatelnym przebiegu poddała się głowica. Turbina przeżyła bez zająknięcia.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-12-30, 22:26 

Sekwencja oczywiście.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-01-10, 17:43 

Obejrzałem wykres z podmienioną przepływką. Jedyne co mogę stwierdzić, to że jest nieco inaczej. Korekty krótkie poszły bardziej na "plus". Momentami opierają się o 25% i przestaje korygować (pewnie łapie bład oczekujący jeśli na deskę nie wywala). Problem tylko w tym, ze jazda jest zbyt delikatna. Tylko małe obciążenia i nawet nie sposób porównać dokładniej z tym wczorajszym, który tez był delikatny, ale nie aż tak.
Fungusto , musisz pojeździć nieco bardziej dynamicznie, bo w przeciwnym razie nawet te -12% długiej się nie ureguluje.
Jeśli będzie jeszcze robił jakieś nagrania, to zrób na benzynie (bo rozumiem że było na lpg), żeby nie było zagadek jaki wpływ ma na te korekty instalacja, a jaki usterka. I z nieco cięższą nogą. ;)

PS Odczytaj jeszcze raz błędy, bo w jednym miejscu jest sytuacja gdzie ewidentnie musiał złapać błąd, ale nie przepływki, tylko korekcji, lub sondy.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-01-11, 19:15 


Czy może być tak, że przepływomierz zaczął pracować normalnie i w związku z tym miało to wpływ na mieszankę a co dalej za tym idzie na wskazany przez Ciebie błąd sondy?

Tak, ale jak widać jest jeszcze coś, skoro tym razem łapie błędy sondy.
Obejrzałem nagranie z jady na benzynie i wygląda bardzo podobnie do tego wczorajszego z jazdy na lpg i podmienionym przepływomierzu. Wniosek jest więc taki, że instalacja raczej pracuje dobrze i nie jest powodem problemów.

Aktualizacja: U mojego ojca na moim przepływomierzu wyskoczył błąd. Nie wiem czy coś więcej jest walnięte u mnie ale przepływomierz w takim razie na pewno.

Też tak myślę. Zaskakująca jest mocna dodatnia korekta na biegu jałowym. To właśnie wtedy łapie błędy sondy. Takim książkowym powodem mogłaby być wspomniana już prze jednego kolegę nieszczelność w dolocie. Można by to sprawdzić.
Możny by też na początek skasować adaptacje (jeśli jest taka możliwość) i zobaczyć jak to będzie wyglądać, bo niestety przy takiej jeździe nie ma warunków do adaptacji. Brak dłuższej jazdy z jednostajny i wysokim obciążeniem. Zdaję sobie sprawę, że nie było warunków do takiej jazdy, dla tego proponowałbym na początek kasowanie adaptacji testerem, bo w tym momencie jest na pewno rozjechana i nie wiadomo w jakim stopniu wpływa na pracę. A trzeba wiedzieć, że przez obd nie zobaczy się np adaptacji biegu jałowego, a to w jałowym głównie tkwi problem.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-01-12, 18:38 

Silnik z pośrednim wtryskiem, więc niema problemu z lpg. W ASO pewnie nawet montują (mam tam kolegę, to zapytam), ale tam lepiej nie montować. ;)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-01-22, 21:02 

Zamiast kupować nowy reduktor, kup jakiś zestaw sekwencji. Choćby najtańszy, na Valtekach i używanym sterowniku, a zwróci się na pewno. Jeśli nawet nie w pieniądzach, to na pewno w zdrowiu.

PS Kolektor oczywiście z alu.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-01-30, 20:03 

Mirosław napisał(a):
Może przy tym od Pb, tam chyba w poszybiu po stronie pasażera jest?

Przez podszybie jest dostęp, ale ecu siedzi we wnętrzu, za schowkiem. Najłatwiej tam zajrzeć wyciągając właśnie schowek.
edit
Jeśli to rocznik '98, to może ecu może już być na silniku.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-02-07, 17:01 

A może na tym cylindrze akurat krzywo wiertarka podeszła.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-02-19, 21:13 

mazi91 napisał(a):
program ElpigazN 6.0.2.0 IC

Za stary. Musi być 6.1..... Kolega niedawno miał dokładnie taki sam problem.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-02-18, 19:54 

Do prac oczywiście żaba. Ale czasem się zdarzy że opadają (jeśli się trafi na gorszą sztukę) i pasuje je czymś zabezpieczyć. Ale nawet jak nie opada, to dla bezpieczeństwa i tak warto zabezpieczyć.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-03-04, 21:43 

Dobrze jest zachować kolor taki jak był wcześniej, bo mieszanie ma prozaiczną wadę - płyn ma jakiś nieokreślony kolor i wygląda jak brudny. No chyba że niebieski z zielonym, to mieszanka wychodzi całkiem przyjemna dla oka. ;)
Jeśli chodzi o ten "świecący" K2, to ma taką wadę, że można wyciek tego płynu pomylić z wyciekiem czynnika z klimy, bo wygląda podobnie do barwnika do klimy.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-03-02, 20:15 

orciuszek , proporcje czasów wtrysku benzyna/gaz nie najgorsze, więc regulacja ciśnienia może nie być potrzebna, ale wypadałoby sprawdzić jak to wygląda z działającym mapsensorem.
Samej autokalibracji bym nie robił, bo to słabo działa. Jeśli nie zamierzasz dokończyć strojenia na drodze, to autokalibracja jest bez sensu.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-03-12, 20:37 

Delphi to od pewnego czasu najtańsze chiny w markowym pudełku.
Możesz go przeprasowywać tyle razy, ile będzie ciasno wchodził. Jak juz się wahacz rozciągnie, to cos z tym będzie trzeba zrobić. Albo umiejętnie naprawić, albo wymienić.
Aha, no i ktoś Cię w durnia robi z ta geometrią... no chyba że sam sobie to wymyślasz, bo po wymianie takiego sworznia nic się nie zmienia w geometrii.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-04-29, 19:40 


-wymiana całego rozrządu z robotą około 2tys +-300zł (zależy od części i czy sam robisz) + jeśli np dojdzie wymiana napinacza osprzętu pasek rolka to wyjdzie pewnie około 3tys.
-sprężyny pękają czy to przód czy tył, jak są jeszcze oryginalne to pewnie niedługo po naszych drogach walną, tak u mnie z przodu było:)...
-w skrzyni sprawdź czy dobrze wchodzi jedynka i dwójka bo fabrycznie było lane za dużo oleju przez co wchodzi dosyć topornie,
-dwumas to raczej przy podstawowej mocy ciężko ubić ale też warto zwrócić uwagę.

Tak, od razu strasz rozrządem za 3 tysiaki. Są nawet tacy, co twierdzą że jak już rozrząd robić, to lepiej od razu cały silnik wymienić. Absurd za absurdem.
A zaś na innym forum piszą że nic się z nimi nie dzieje, poza napinaczem wałków wyważających i póki nie stuka, to nie ruszać.
Zaś od siebie jako mechanika dodam, że jeśli tylko łańcuch niema skłonności do pękania (a te raczej nie mają), to póki niema niepokojących odgłosów czy innych objawów, to jeździć i się nie przejmować. Trzeba też pamiętać, że robiąc takie rzeczy "na wszelki wypadek", można jeszcze w gówno wdepnąć, bo taką teraz mamy jakość części zamiennych.
I ja tak właśnie zrobię, ewentualnie kiedyś w przypływie wolnego czasu i dostępu do blokad sprawdzę stan.
Co do dwumasy, to ponoć 93 ma dwumasę tylko w 210KM. 150 i 175 jest sztywne koło (jak kręciłem wałem to też nie czułem), do tego skrzynia 5 biegów. Jak dla mnie 2:0 dla Saaba. Jest też parę innych pozytywnych zmian w stosunku do Opla. Na niekorzyść jest jakość wykonania wnętrza, brak pełnej automatyki szyb i dramatycznie grające radio.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-05-17, 21:02 

Blu napisał(a):
.podczas kiedy występuje szarpanie to na wtrysku 3 i 4 widacz że czas wtrysku wynosi 0 natomiast wtrysk 1 i 2 skaczą około 12 mili

No to przecież nie wina wtrysków że nie podają paliwa skoro nie mają sterownia.
No chyba że jest najpierw szarpanie, a potem wtryski wyłącza.
Strona 5 z 11 [ Znalezione wyniki: 264 ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO