Znalezione wyniki: 264

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2018-05-11, 19:53 

No tak, bo to 16V. A ja sobie jakoś 8V skojarzyłem. Ale w sumie ta cewka z modułem, to chyba była ostatnio w Nexii.
Na wtryskach powinien być + oczywiście. Posłuchaj czy pompa paliwa pracuje za każdym razem jak zastartujesz.
Taką robotę pasowały by tez zacząć od podłączenia kompa. Sprawdzić czy poprawnie widzi obroty i inne parametry. A może ma jakieś konkretne błędy.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2018-03-19, 19:55 

A ja podejrzewam, że niektórzy co bardziej ogarnięci mają to co nieco rozpracowane. Ale nikt się nie chwali, bo uważają to za zbyt cenne, albo po prostu (co może trudno sobie wyobrazić), niema ich na forum ;) .
Poza tym takie dyskusje są spóźnione o dobre kilka lat. Forum sie sporo zmieniło przez te lata.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2018-06-07, 19:41 

Nic dodać, nic ująć. Ale dla użytkownika niema to znaczenia (póki się przepływka nie zrypie ;) )

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2018-06-16, 22:24 

Wybacz, ale kolejny raz muszę być szczery. To co tutaj opisujesz jako jakąś legendę ze znaczkiem "H", to sa normalne rzeczy (choć nie chciało mi sie czytać wszystkiego). Takie np. popularne 1,6 8V VW pierścionki ma z papieru, i żłopią olej, ale reszta jest tak wykonana, że 99% innych podobnych silników może się schować. I ani 200, ani 300 tys km na smole zamiast oleju nie robi wrażenia na panewkach, czy tulejach. Przykładów można by podać więcej. Więc szkoda bić pianę, bo niema o co.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2018-06-28, 18:25 

kondziu4 napisał(a):
Chyba doszedłem sam, map jest cyfrowy, od czujnika reduktora do mapa się wpina.
Jutro wytestuję.

Tak właśnie jest. I jak widać, da się zrobić na 24 pinach bez druciarstwa.

 Ogłoszenie globalne   Skocz do tematu

Napisane:  

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2018-08-19, 15:06 

A moja "racja" jest taka, że to nie jest takie proste i cena nie jest wyznacznikiem jakości, szczególnie jeśli chodzi o usługi.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2018-09-02, 12:15 

Żadne odkrycie. Takie rzeczy dzieją sie od co najmniej 10 lat, czyli pakowanie przez "wiodących" producentów przypadkowych chińczyków. W szczególności dotyczy to części do starszych samochodów. Nieraz już takie przypadki na forum opisywałem. Podmiany w sklepach tez się zdarzają.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2018-10-16, 17:59 


mam założoną rurę 100mm w zderzaku przednim tzw zimny dolot i odrazu leci do obudowy filtra powietrza i pewnie pod wpływem dużej prędkości wpada bardzo dużo powietrza a więc duża ilość powietrza = większą ilość paliwa czyli czas wtrysków PB musi się wydłużyć tak? Dobrze myślę?


Źle myślisz. Nie niema prawa wlecieć więcej powietrza niż program przewiduje.
Powinieneś raczej zapytać tunera czemu sie tak dzieje. Nie wykluczone też że przyczyną jest jakaś usterka, ale w tym tez najlepiej powinien się orientować tuner.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2018-11-06, 21:40 

lelusz napisał(a):
Co masz na mysli piszac, ze zalany ?


Że za bogata mieszanka.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2018-11-05, 21:45 

Zalany na amen prawdopodobnie.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2018-11-03, 21:03 

Ja bym najpierw zmierzył afr.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2018-11-03, 19:35 

Jakie zapętlenia? Przy 2-3 tysiącach i to "na pół gwizdka"? Do cewek to też nie bardzo podobne.
Pytanie podstawowe, to czy było strojone z pomiarem afr?

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: Mapa
Napisane: 2018-11-18, 20:54 

Sondę masz raczej wąskopasmową, więc niema zasadniczej potrzeby zbierać mapy w tym zakresie. Ale możesz go przegonić na benzynie, żeby sprawdzić czy czasy osiągają zbliżone wartości do czasów na lpg. Jeśli nie, to może jednak wskazywać na jakieś problemy.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2018-12-02, 22:19 


Nie ma, do tego przez moją miejscowość jest dosyć słaby przelot, w sensie mało ludzi tamtędy jeździ, jednak dwa domy ode mnie jest mechanik i samochodów stoi masa.

Nie żebym się chwalił, ale mam trochę doświadczenia w branży motoryzacyjnej i powiem Ci że lpg to najbardziej niewdzięczna gałąź tej branży.
Lokalizacja ma znacznie i nie zdziw się, że jak otworzysz warsztat i będziesz miał pustki, mimo że u mechanika nadal będą kolejki. Po pierwsze on naprawia ogólnie samochody, które prawie każdy ma, nawet po kilka szt, a instalacje lpg nie każdy i jest po prostu mniej klientów. A po drugie, mimo idealizacji branży lpg jaka występuje na forum, to użytkownikami instalacji w większości są dusigrosze i półgłówki. A współpraca z takimi to ciężki kawałek chleba. Takich do skorzystania z usług skuteczniej przekona wielki kolorowy baner w ruchliwym miejscu z napisem "promocja", niż faktyczny profesjonalizm.
Poza tym, ogólnie jest jakieś takie przekonanie wielu użytkowników samochodów, że auto trzeba naprawić żeby jeździć, a instalacja lpg jest po to żeby oszczędzać, a nie pakować nią kasę. I bywają tacy ludzie, co całe auto wyremontują, pakując w nie więcej kasy niż to ma sens, a jeśli chodzi o lpg, to najwyżej filterek i dalej już nic więcej nie przełkną.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2018-12-07, 21:59 

No przecież tu nie może chodzić o temperaturę przełączania, bo auto nie ostygnie 50-100 razy dziennie nawet na biegunie.
bumka, może masz ustawione opóźnienie przełączania.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2019-01-01, 17:56 

Wszystko zależy co jest uszkodzone. Bo jak serwis brc tez nie mógł sie połaczyć, to może uszkodzony jest sterownik. Moim zdaniem dobrze byłoby to zweryfikować i zależnie od tego zdecydować o wymianie lub nie całości.
Czytałeś PW? Jak jesteś z okolicy, to mogę Ci pożyczyć kabla dla sprawdzenia.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2019-01-01, 17:34 

Wobec tego że to regi, to faktycznie spora szansa że będzie trzeba je wymienić. A co do wymiany elektroniki, to już zależy jak Ci będzie lepiej całościowo ogarnąć.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2019-01-02, 19:12 

kryst16 napisał(a):
Czy może warto zakupić kabelek od Vikena...

Przecież już sprawdziłeś jak działa Viaken. Ja bym brał inny.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2019-01-03, 21:35 

Wystroić jakoś tam możesz, bo do korekcji suwakami nie jest mapsensor potrzebny. Ale nie wiem jak to dokładnie będzie się zachowywało z takim odjechanym wskazaniem podciśnienia. Aha, no i jak zacznie widzieć faktyczny MAP, to i wskazanie ciśnienia spadnie (delta P).

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2019-01-03, 21:45 

A ja się nie zdziwię jak Pani wróci z Holandii szczęśliwa z instalacji, jakby worek marychy wypaliła i uzna że kit jej wciskaliście. Bo pewnie jak większość użytkowników nie korzysta nawet z połowy mocy w aucie i nigdy nie odczuje zbyt słabego reduktora. Tak jak i większość użytkowników kultowego zestawu z Alaską.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2019-01-03, 22:05 

Przyspieszenie zapłonu nieco, poprawia teoretycznie egt na lpg. Ale na ile, to nie mierzyłem. W każdym razie jak zbyt ubogo, to będzie miał stuki nawet na lpg, a wcześniejszy zapłon jeszcze temu sprzyja. Tak więc to nie jest zupełnie tak że wzbogacenie nic nie daje. Z mojego skromnego doświadczenia uważam, że trzeba znaleźć złoty środek między zapłonem i afr.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2019-01-06, 12:21 

Jak to niema? A jak adaptacja się rozjedzie po strojeniu, to to co ustawione w OL też pójdzie w diabły.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2018-10-22, 17:56 

Zostawić szeregowo, tylko wpiąć w drugi przewód.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2018-11-15, 21:17 

No bo tamtędy powietrze ma być zasysane podczas działania serwa, ale bez dodatkowych efektów akustycznych. No i najważniejsze - żeby nie było gdzieś dziury, bo możesz stracić hamulec. Dla tego wspomniałem o tym sprawdzeniu czy trzyma podciśnienie.
Strona 10 z 11 [ Znalezione wyniki: 264 ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO