Znalezione wyniki: 264

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-05-30, 22:20 

Najpierw doreguluj regulatory w bębnach na "ciasno", możliwie równo po obu stronach, a potem skasuj luz na lince. Dźwignia ręcznego powinna brać nisko i być sztywna. Jak szczęki są nowe, to z czasem się ułożą, a skok dźwigni się zwiększy i tak już zostaw. Przy nieco większym skoku rozpieracze i linka będzie więcej pracować i dłużej ręczy będzie działał... tylko używaj go regularnie od samego początku.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: Czujnik wałka
Napisane: 2013-06-18, 21:23 

Ja bym się wstrzymał z szarpaniem ecu, bo jeszcze wiele rzeczy jest do sprawdzenia. Np zorganizować jakiś oscyloskop i podejrzeć sygnał czy go faktycznie niema. Nie mogę sobie przypomnieć jak tam jest zamontowany ten czujnik, ale można by sprawdzić czy czujnik ma kontakt z "koronką" (czy się nie przesunęła, uszkodziła, itd). No chyba że wcześniej oscyloskop pokaże prawidłowy przebieg, to niema sensu grzebać, a jedynie można podejrzeć synchronizację wpinając się drugim kanałem oscyloskopu pod czujnik wału.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-08-09, 21:43 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-08-09, 21:46 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-08-11, 10:55 

Jeśli nie potrzebujesz dokładnego pomiaru, to zwykły miernik w przybliżeniu pokaże wypełnienie w postaci napięcia. Tzn, jeśli amplituda danego przebiegu jest 12V (czyli sterowanie danego elementu jest 12V), a miernik pokaże 6V, to będzie to wypełnienie ok. 50%. Przy niskich częstotliwościach wskazanie może "skakać".

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-08-19, 21:46 


Szyba jest nowa firmy NORDGLASS

Chyba Cie nie pocieszę, ale podejrzewam że to jest wina samej szyby. Mam przednią szybę tej samej marki i ten sam problem. Tyle że moja szyba ma z 8 lat i cały czas ten sam problem. Po przetarciu szyby przez pióro, zostaje na niej taki jakby film wodny, który po chwili zanika. W nocy daje do znać o sobie najmocniej.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-08-28, 20:20 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-09-09, 21:24 


to tez zaplon DIS i wtedy na 1i4 oraz na 2i3 iskra idzie jednoczesnie

Tak waśnie jest.
Kolego marcinollosso , zanim zdołujesz się wszystkimi czarnymi historiami opisywanymi wyżej, pocieszę Cię że to może być bzdura. Zwykły wyciek spod pokrywy zaworów zalał kable zapłonowe i silnik przestał pracować na jeden gar. Częste zjawisko.
A to że oleju ubyło, to może zwykły "błąd pomiaru". Auto inaczej stanęło i na miarka inaczej pokazała. Co innego jakby 2 litry wcięło. Ciekaw jestem też jak zamieniłeś kable między 1 i 4 cyl.? Przecież ten z 4 niema fizycznej możliwości sięgnąć do 1cyl. ;) Chyba że zamieniłeś na samej cewce? To wtedy i tak niczego się nie dowiedziałeś.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-09-12, 19:51 

Ja tam fachowcem od lpg nie jestem, ale skoro nikt inny nie zabiera głosu, to powiem że wg mnie montaż znośny. Przy czym nie widać jak wykonane są wkrętki.
Co do przełączania, to trudno mi coś konkretnego powiedzieć.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-09-15, 13:05 


Czy waszym zdaniem jest w ogóle jakaś szansa na udowodnienie winy gazownika? Bo to ewidentnie jego wina.

To normalne że rozgoryczony szukasz winnych, ale niestety nie wiesz czy to jego wina. Jakby mu faktycznie wpadło coś do cylindra, to by 10tyś z tym nie przejeździł. A taka dewastacja silnika przez zła regulację też raczej odpada.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-09-24, 20:42 

Ja mam w cytrynie z takim samym silnikiem dysze 2.0. Instalacja to: Tech, Reg i chodzi to na ciśnieniu 0.95b.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-09-27, 20:20 

BlueMan, połącz cewki w szereg do testu. Co najmniej dwie, a może i naraz 4 (sprawdź doświadczalnie czy się będą otwierać) i pod 12V.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-10-17, 20:03 

krzysiek82, na tego węża te będa odpowiednie:
http://sklep.mirimpex.pl/clip-clamp-w4-cat-40.html
Przetestowałem w 3 autach - rewelacja.
Na węża 12 bierz rozmiar 18.
Ja zakładałem 17 bo jeszcze niedawno nie mieli 18 i tamte były zbyt ciasne.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-11-12, 19:36 


więc wystarczyłoby wymienić samą opaskę albo zacisnąć mocniej obecną.

Jak najbardziej. Spróbować zacisnąć, jeśli się nie uda, lub nie pomoże, założyć nową opaskę. Tylko jeśli mieszek jest jeszcze fabryczny, to zapewne nie jest gumowy, tylko taki sztywny jakby z plastiku. Na taki mieszek nie zakładaj zwykłych uniwersalnych opasek, bo one go nie utrzymają. Wtedy już lepiej wymienić cały mieszek z opaskami.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-11-18, 20:01 

Myślę że vag ma małe szanse powiedzieć coś sensownego.
Może się po prostu zapowietrza (ma pompę w zbiorniku?), może któryś wtrysk puszcza w przelew paliwo, może pompa przetłaczająca siada. Na żadne z tym pytań vag nie odpowie.
Chyba że to jeszcze coś innego.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-11-18, 19:49 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-11-23, 18:29 

Mój na zimnym rośnie z 1.2, do ok. 1.25 i ni grama więcej.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-12-13, 18:34 


Zastanawia mnie brak reakcji na pracę silnika, to czy silnik krokowy miał zasilanie, czy nie, jeżeli to on ma regulować wolne obroty.

To jest właściwe zachowanie. Silnik krokowy działa podobnie jak zwykły silnik, czyli potrzebuje zasilania do kręcenia się w prawo, jak i w lewo, Jak niema zasilania, to stoi w ostatniej pozycji, a silnik samochodu ma cały czas dopływ powietrza i sobie pracuje. Ale jakbyś wtedy np. włączył klimę, to nie podniósłby obrotów tylko by go nieco przydławiło.
Dotyczy to oczywiście tylko tych samochodów które maja silnik krokowy, a nie inny regulator.

PS A odnośnie mojej walki, to w końcu uruchomiłem cholerne ddt2000 i zdiagnozowałem w aucie szwagra kompletnie martwą sondę. Przy czym pewności niema czy ma to związek z obrotami.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-12-26, 13:11 

To jest ten sam czujnik co do Optimy.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-01-06, 13:46 


To wychodzi że masz bogato

Czemu bogato? Przecież 0.44 to mieszanka stechiometryczna. A w praktyce, albo przerwa gdzieś na przewodzie (wtedy sterowniki zwykle tak to widzą), albo padnięta sonda.

Silnik wyrzuca błąd.

Po pierwsze sprawdzić błąd! Po to one są, żeby wskazać usterkę, ale już widać że coś z sondą nieteges.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-01-01, 12:40 


Dzisiaj podpieli Hondę pod dwa kompy tj, od gazu i od samochodu i podczas występowania tego tańca skrzyni zrywalo połączenie z komp od auta, tak jakby wypadał zapłon czy coś- jednak benz nic sie nie dzieje.

Mignięcie checka (bez błędu), przerwa w komunikacji, przepięcie na na benzynę i jeszcze jakieś gaśnięcie wyświetlacza, to mi wygląda na chwilowe zgaśnięcie silnika. Sprawdzić zasilania sterownika silnika, masy, klemy, wiązkę idącą na silnik, itd. To że na benzynie nie wystąpiło, to może być zbieg okoliczności, bo w końcu na lpg też się zdarzyło że jeździłeś 2-3 dni bez problemów.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-01-16, 21:08 

Ustaw "mała", nie "standard". Wtedy mniej będzie odejmował na zimnym.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-01-15, 21:33 

Jak uważasz że ten regulator jest przyczyną,to spróbuj go wyczyścić jeśli jeszcze tego nie robiłeś. Albo wykręć odrobinę (np 1/4 obrotu) ten dekielek i zobaczysz co będzie.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-01-17, 18:53 

Nie dokładnie. W nevo jest to pokazane jak na dłoni, stąd mam wyobrażenie o co chodzi.
Przy niskich temp. jest na "-", przy wysokich na "+". W Diego jest pewnie podobnie.
Zresztą zobacz jak to wygląda w nevo.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-02-08, 18:35 

gimak , silniczek powinien mieć dokładnie taki sam grzybek. Jeśli nie miał, to był po prostu zły kupiony. Wiem że pewnie gdzieś w sklepie taki dobrali, ale takie błedy są na porządku dziennym.
Co do wymiany, to nic nie trzeba wyciągać, ustawiać czy jeszcze coś tam. Przy wyłączaniu silnika, trzpień idzie sam na dół na maksa. Jak zapalisz i obroty są wysokie, trzeba zgasić - wtedy silniczek się zamyka i po ponownym odpaleniu powinien już normalnie chodzić.
Strona 2 z 11 [ Znalezione wyniki: 264 ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO