Znalezione wyniki: 264

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-07-28, 18:50 

Jeśli to jest połaczone tak samo jak w wolnossących, to cewki są łaczone szeregowo po dwie i zasilane z tego samego przekaźnika co pompa paliwa.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-08-19, 20:01 

Nie wiem który to silnik, ale 1,8T w tym aucie juz chyba wszystkie miały szerokopasmówkę. Więc na AFR możesz spokojnie stroić jak tylko będziesz miał kabel do vaga.
A czasy na lpg strzelają do góry zapewne dla tego, że wtryski pętlą, a sterowanie jest cały czas CL, więc widzi że jest ubogo i wydłuża czasy.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-08-17, 18:35 

A to czasem nie wygląda na ubogą mieszankę?

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-08-26, 15:35 

Ten jest zamienny.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-08-26, 15:52 

Niby teoretycznie nie. Trzeba tylko ciśnienie ustawić takie jak w starym, ale w praktyce może być potrzebna. Spadki mogą być inne i w ogóle pewnie nie wiadomo kiedy i jak to było regulowane.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-09-08, 20:02 

SebastianS napisał(a):
Bez sensu porównywać silnik, z fabrycznie osadzonymi utwardzonymi gniazdami zaworowymi i całkiem zmienionymi mapami zapłonu dla zasilania CNG.

No i w ogóle innym silnikiem, nie podobnym do xer.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: acwo1
Napisane: 2014-09-10, 19:42 

A w tym "light" niema wtrysków brc? Jeśli są, to te ustaw. One mają też ok. 2 omy.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-10-04, 21:03 

Można by jeszcze spróbować odpowietrzyć poprzez odpięcie węża gdzieś przy termostacie (nie wiem jak to auto wygląda), tak aby na pewno był zalany. Ewentualnie pogazować trochę. Czasem bywa że gdzieś jest jakiś bąbel i pompa nie może przepchnąć.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-10-20, 21:17 

Prawdopodobnie do regulacji składu mieszanki (coś jakby kalibracja przepływomierza). Stare objętościowe Bosche też miały coś takiego.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-10-22, 20:04 

A jaką temp widzi?

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-11-05, 20:18 


na dole po lewej stronie do rezystora 1 kOhm mam coś niby coś podłączyć. ale nie wiem co

Ta kreseczka na dole obu rezystorów, to symbol masy układu (czyli minus). Łączysz ze sobą obie "kreski", czyli obydwa rezystory 1k i podłaczasz pod pin B wtyczki.

Tranzystor. jest różnica jak to podłączyć? możecie wyjaśnić bo szukałem informacji na ten temat ale nadal to nie jest dla mnie jasne.

Jest różnica. Wpisz w google "bc238 datasshet" i pokażą Ci się karty katalogowe, a nich odpowiednie rysunki.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-12-25, 16:25 

Też myślę że regulator biegu jałowego. One w tych autach padają jak muchy. A wskazanie przepływki wydaje mi się OK.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-12-28, 13:03 

A tyłu nie ruszali? Zasada jest taka, że najpierw tył powinien być ustawiony, a do niego przód. Może wcześniej było w ten sposób ustawione jak koledzy radzą - czyli doświadczalnie ustawione drążki, dla tego kierownica była prosto (przy czym tak być nie powinno). Ale tego nie wiadomo. Być może to przez opony (zobacz czy nie są ścięte), a być może jeszcze coś innego. Trzeba zrobić geometrię "kompleksowo". Problem tylko w tym, że o dobrego diagnostę, jest chyba trudniej niż o dobrego gaziarza. Współczuję więc i życzę powodzenia w bujaniu się po druciarzach.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-12-28, 13:12 

Żadnych drążków bym na razie nie ruszał. Skoro zablokowali kierownicę na prosto i do tego ustawili zbieżność, to może być dobrze. To dość proste zadanie i może być zrobione dobrze. Przy czym źle może być ustawiona np. zbieżność tylu (regulowana w tym aucie) i efekt będzie taki sam.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-12-28, 13:14 

zico napisał(a):
Jak sam nie prostuje po puszczeniu kierownicy to znaczy że jest źle ustawione albo jakaś usterka w zawieszeniu

Ale wiesz... może to skrzywienie jest niewielkie, do tego kapeć pewnie niezbyt szeroki i stąd też może być wrażenie że się nie prostuje.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-12-28, 20:17 


no widzę na jednym jest -0,10, a na drugim + 0,20 co daje w sumie 0,10 zbieżne koła , a powinno być na 0 ( dane fabryczne podają 0 +- 0,10 , więc nawet mieściło się w normie , na ale jak już sprzęt założony to czemu nie poprawić ;) ) i wystarczy deko poprawić i będzie ok :D
Otrzymałem od pana darmową poradę i instrukcję jak powinno się robić zbieżność , że się nie znam itd. ma być na obu przyrządach na 0 i wtedy będzie dobrze :shock: .

Ale przecież to jest święta prawda. Zbieżność połowkowa, to jest właśnie to, co powoduje że kierownica jest prosto. I ta własnie zbieżność połówkowa, powinna być SYMETRYCZNA ponad wszystko. Tyle że to tez powinno się zgadzać z resztą. A czemu się nie zgadzało, no to już temat rzeka. Może sprzęt jakiś rozjechany, albo z autem coś nie tak.

PS Jak większość, też kiedyś przeszedłem taką walkę i jako ciekawostkę napiszę, że dowiedziałem się między innymi w jednym renomowanym serwisie że tył jest źle, bo belka skrzywiona (dla niezorientowanych w tym aucie niema belki) ;).

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-01-07, 19:36 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-02-08, 14:53 

Z miedzią raczej problemu niema. Jest sztywna więc do samej wnęki nie trzeba mocować, a jak się juz spod niej wyjdzie, to do czegoś się przypnie. Być może zdarza się tak że niema do czego i trzeba przwiercić, ale te kilka razy które robiłem zawsze się dało.
Zaś kable - tez trytytką do miedzi.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-02-08, 14:39 

fold napisał(a):
co można użyć zamiast blachowkrętów?

Dobre trytytki i przypiąć do oryginalnych przewodów paliwowych, lub hamulcowych.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-02-12, 19:07 

Gdyby z czujnikiem było coś nie tak, to by się klima w ogóle nie włączyła.
A co do wentylatora, to może to być normalne działanie. Być może powinien się włączać z mniejszą częstotliwością, ale włączyć się jak najbardziej może. Żeby mieć pewność, to trzeba by manometry podpiąć i ocenić ciśnienia.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-02-17, 19:18 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-04-12, 18:36 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-04-19, 11:20 

Bez tych podtoczeń. Normalny gładki z jednym kołnierzem, taki jak zwykle są trójniki. Kołnierz obetniesz, albo zeszlifujesz, potem to nagwintujesz. Zwróć tylko uwagę, żeby ścianka była gruba, bo czasem są takie cienkie odlewy. W tej cienkiej może nie być w czym nagwintować.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-04-19, 12:30 

Skoro olej był w gnieździe, to od niego końcówka spuchnęła. Nowa też spuchnie puki olej się lał będzie.
Cewkę wymień jedną.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-06-18, 20:57 


Zastanawia mnie literka "d" w oznaczeniu, czyżby ten czujnik przekazywał sygnał cyfrowo a nie analogowo?

Nie wiem jak dokładnie jest przesyłana informacja z mapsensora do centralki, ale dobrze podejrzewasz że nie jest to zwykły napięciowy sygnał. Jest to przesyłane jakąś tam transmisją danych.
Strona 4 z 11 [ Znalezione wyniki: 264 ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO