Znalezione wyniki: 47

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-21, 16:02 

O ile się nie mylę toobroty bierzesz z przewodu D, ale poszukam jeszcze zdjęć z montarzu. Natnij osłonę przewodu i na krótko połącz przewód obrotów, będziesz wiedział czy w odpowiedni się wpiołeś. Robiłem jakiś czas temu 1.2 16V, dokładnie taka sama konfiguracja, nie trzeba dawać dysz w przewody. Ciśnienie ok 0.7, przesunięcie takie jak wyjdzie z autokalibracji. Na tym wykresie zrób jednakowe wartości w przedziale od 14ms do 20ms - dałbym -15% lub -12%. Generalnie mniej więcej od 14-15ms do 20ms w programie musi być płaski mnożnik z tendencją do opadania im większe czasy PB. Zakres 1-4ms ustaw mniej więcej równo, ewentualnie na mapie obrotów dostrój wone obroty.

Rośnięcie mnożnika od 14 do 20ms sugeruje, że przy 14ms jest za ubogo i ECU PB ratuje się wydłużaniem czasów, co daje rozjazd mapy i ciężkie odpalanie na PB.

m_setupTimes1[1] 16
m_setupTimes1[2] 16
m_setupTimes1[3] 16
m_setupTimes1[4] 16
m_setupTimes1[5] 16
m_setupTimes1[6] 14
m_setupTimes1[7] 11
m_setupTimes1[8] 6
m_setupTimes1[9] 1
m_setupTimes1[10] -3
m_setupTimes1[11] -8
m_setupTimes1[12] -13
m_setupTimes1[13] -15
m_setupTimes1[14] -16
m_setupTimes1[15] -16
m_setupTimes1[16] -16
m_setupTimes1[17] -16
m_setupTimes1[18] -16
m_setupTimes1[19] -16
m_setupTimes1[20] -16

Ciśnienie w programie ustaw takie jak wskazuje program. Po ustawieniu czasów takie jak wyżej zrób autokalibrację i napisz jaka poprawka wyszła.

Zakres czasów 16-20 ms ustawiasz tak: na benzynie 3 bieg but w podłogę do do około 5 tys.obr/min i obserwujesz jaki jest maksymalny czas PB na PB. Następnie przełączas na Lpg i znowu to samo, 3 bieg do 5tys. i obserwujesz czas PB na Lpg. Jak PB na Lpg jest krótsze to zubażasz zakres 14-20ms, jak PB na Lpg jest dłuższe od PB na PB to dodajesz %.
Reduktoru jest nowy?

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-05-16, 08:52 

Kup łącznik, 1m przewodu, zrób kilka pętli (n. na butelce od piwa :)) Ściągnij więcej koszulki, tak z 5 cm, nałóż nakrętkę na miedź, później baryłkę, tak aby miedź wystawała ze 2 cm, wepchnij w reduktor i dociskaj, następnie przesuń nakrętkę w kierunku reduktora i dokręcaj. Nie ma "bata" żeby coś było nie tak ;)

Łącznik możesz kupić 6/6 lub 6/8mm. Wtedy jak masz położoną miedź 6mm to od łącznika dajesz 8mm do swojego AC 250, jak masz miejsce to zrób ze 4 pętle (z 1,5 m przewodu?), będzie to działało trochę jak bufor ;)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-05-18, 13:14 


Mam pytanie jak czytać mapy tz kiedy jest za ubogo a kiedy za bogato??

Jak zielona linia jest poniżej niebieskiej, to za ubogo, jak powyżej to za bogato. Oczywiście weź pod uwagę pewną tolerancję, jak są delikatne odchyłki to nic się nie będzie działo.


Kolejne pytanie czy jakby kolektor ssący był nieszczelny to ciśnienie było by 0,26??

Pewnie miałeś na myśli podciśnienie. Raczej nie ciągnie powietrza, patrząc na wskazanie Map, jak ciągnie, to podciśnienie powinno zbliżać się do 0.4-0.5 bar. 0.26 bar wydaje się być poprawną wartością.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-04-12, 09:32 

roboform550 , do czego pijesz? Robisz OT zamiast odpowiedzieć na pytanie cichego999 . Oczywiście 27 wykrzykników robi z ciebie profesjonalistę... :lol:


Ale mam niby w tej samej cenie wiec wymieniać czy zostawiać.

Jak w tej samej to wymienić, albo dopłacić mniej do wtrysków Hana. Tutaj masz dobór dysz: http://www.europegas.pl/documents/HANA_H2000_HP_newest_updated_PL1.pdf


W związku z brakiem odpowiedzi roboforma550 , masz tutaj listę ograniczeń Eco w stosunku do Plus:

brak podpięcia sygnału obrotów z wałka rozrządu
brak filtra obrotów
brak opcji wtrysk benzynowy sterowany +
brak podpięcia drugiej sondy lambda
brak obsługi sondy UEGO
brak obsługi systemu wtryskowego Renix
brak obcinania dotrysków
brak licznika uruchomień awaryjnych
brak opróżniania ciśnienia (cut-off)
brak zubożenia Mazda

Oczywiście mapa po obrotach (3D) jest. Większość z tych opcji nie ma znaczenia, jeżeli Twój samochód jeździ na Eco, lepiej dorzuć wtryski Hana. Jeżeli warsztat będzie się opierał przy z jechaniu z ceny za dorzucenie Hanek, wtedy bierz Plusa.

Więcej informacji na stronach AC:
http://www.ac.com.pl/public/pubonline/cms/files/Programy-i-instrukcje-obslugi/200_4_300_dn30_03_2012/ver_2_8_5%20PL-STAG-200%2CSTAG-4plus%2CSTAG-4eco%2CSTAG-300%20ISA2%2CSTAG-300%20PREMIUM%20instrukcja.pdf

pozdro
ptr

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-06-09, 19:48 


ja mam mieszane uczucia co do podawania gazu tak blisko zaworu ssącego

Eee tam, nawet we wtrysku fazy ciekłej zalecane jest takie wiercenie otworu na dyszę, aby gaz podawany był na sam zawór. W IV generacji gaz nie ma się mieszać w kolektorze, tylko w cylindrze.


aczej sie po prostu nie da


Jak nie, a coś takiego:

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-06-16, 16:24 

Zależy jakiego masz Silvera, jeżeli kupowałeś go około 2007-2008 roku, to ta gumka do zaworu regulacyjnego nie będzie pasować, jest lekko za duża. U siebie wymieniłem cały zawór regulacyjny, podobno nieco poprawiony.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-06-17, 22:11 

Jacoll napisał(a):
Zerknę jeszcze na numer seryjny parownika

Zerknij i zadzwoń do Kme i niech Ci przyślą zestaw regeneracyjny pasujący do Silvera z 2007.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-06-20, 17:56 

dawf napisał(a):
będzie trzeba przed zimą zainwestować w coś lepszego

Zavli Zeta N, w miarę dobry, tani, niezawodny, obrobi 146 KM albo Kme Silver.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-06-25, 18:11 

PHU EXPORT IMPORT Spółka Komandytowa
W.Balcarczyk
Chrobrego 13/99
40-881 KATOWICE
tel. 602 209 787

Są na liście dystrybutora Vialle, więc na pewno mają interfejs :)
http://autonagaz.com.pl/slaskie.html

Masz instalację dedykowaną, więc nawet jak się wepną, to mogą odczytać błędy, sprawdzić korekcję dawki na wtryskiwaczach, zmieniać nic nie można. Ogólnie naprawa sprowadza się do tego, aby doprowadzić hardware do stanu używalności. Sprawdź, czy nie zasysa powietrza przez adaptery pod wtryskami, jak masz możliwość to przejrzyj KAŻDE połączenie elektryczne w instalacji, każdą złączkę potraktuj Elektrosolem (przed rozłączeniem wtyków odłącz akumulator). Filterek gazu wymieniony?

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-06-26, 14:30 

Wygląda nieźle, trzeba lekko wygładzić, ustaw w "Poprawkach":

8ms na 7%
9ms na 4%
13ms na -6%
od 14ms do 20ms na -6%

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-06-29, 23:16 

Podkręć ciśnienie tak, aż po autokalibracji będzie nachylenie 0% i po sprawie. Co do Valteków, możesz jeździć, ale... należy je kalibrować max. co 10 tys.km. Podjedź do jakiegoś warsztatu na sprawdzenie skoku tłoczków, albo kup sobie kalibrator:
http://www.drypa.pl/produkt1134_DIAGNOSTYKA_-_Testery_-__-_MP-1_Tester_listwy_wtryskowej_typu_Valtek.html

Był taki przypadek, że samochód po niecałym roku czasu miał robiony remont głowicy - wypalone gniazda zaworów na dwóch cylindrach. Pisał o tym kolega Tormin. Rozjazdy na 2 sekcjach były chyba 16 i 22%, więc 2 cylindry o tyle (w dużym uproszczeniu) miały zubożoną mieszankę. Jak widzisz koszt wizyty w warsztacie lub zakup urządzenia może okazać się bardzo opłacalne.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-08-09, 09:58 


jak to się ma do dawkowania LPG?

Tak, że system dawkuję maksymalną dawkę Lpg (wcześniej zdefiniowana) i jednocześnie odczytuje pomiary z czujnika spalania stukowego i czujnika temp. spalin. Jeżeli wartości któregoś z czujników przekroczą wartości progowe to system zmniejsza dawkę Lpg, a jeżeli to nie pomaga, ogranicza dawkę Lpg do 0%.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-10-15, 17:49 


Mam dokładnie tego:
http://www.drypa.pl/produkt587_CZUJNIKI ... I_kpl.html

Dlatego jest zawyżona temperatura, musi być 4,7 Kohm, np od KME.


Pytanie czy w versusie temp. gazu jest do czegoś potrzebna? Nie zauwazyłem, żeby ten sterownik wogóle temperaturę uwzględniał. To jest versus 1.

Jest... tego nie widać, ale z tego czujnika robi korekty po temp. gazu.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-10-25, 21:43 


Wiec musze poszukac adaptera obd...

Jak będziesz szukał adaptera obd, to skontaktuj się z pomocą techniczną Kme. Starsze G3 obsługuje adapter obd v1, nowsze G3 obsługuje adapter obd v2. Najlepiej jakbyś miał od kogoś pożyczyć taki adapter na kilka dni w celu zebrania korekt.

Masz Diego G3 J, więc raczej adapter v2.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-09-19, 19:11 


Po podłączeniu do komputera(silnik pracował na benzynie) stwierdził pracę na dwóch paliwach jednocześnie-na podstawie tego iż pokazywało wskazania w rubryce czas benzyny i czas lpg.

To jest normalny stan przy pracy na Lpg :)
zastanawiam się czy nie wypiąć wtyczki ze sterownika aby szarpanie zniknęło....

Wypiąć, zajrzeć do schematu, we wtyczce (z wiązki) zmostkować przewody szary i szaro-czarny, niebieski i niebiesko-czarny, fioletowy i fioletowo-czarny, żółty i zółto-czarny( żółty z czarnym paskiem). Wtedy będzie chodził na benzynie bez sterownika. Przed tym zabiegiem odłączyć zasilanie akumulatora na 1 dobę.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-11-22, 11:15 


jeszcze srobię test, czy soft agisa przypadkiem nie zapanie się na centralke versusa :)

Na pewno nie :) Ale możesz się skontaktować z chłopakami z Piaseczna i zapytać czy przeprogramują go u siebie (chyba wyszło by najtaniej) :)

App Studio s.c.
05-502 Piaseczno
ul. Główna 11/13
tel. +48 22 498-02-34
serwis@appstudio.com.pl


Te agisy drogie są, jak wypadają w stosunku do Staga np.?

W stosunku do Staga są tańsze i oferują o wiele więcej. Np w podobnej cenie masz Stag Isa2 (bez komunikacji z obc/can) i Agis Obd/Can (z komunikacją obd/can).

Dowiedz się jeszcze w http://optimagas.pl/, gniazda mają niemal identyczne co w Versusie (a ten ma identyczne wiązki co i KME), pozostaje pytanie, czy wyprowadzenia pinów będą takie same:

+48 85 664 84 40

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-06-11, 11:36 


w miejscach gdzie zaznaczyles material jest cienki jak "papier"

Wierciłeś i widziałeś? ;) Jak wywiercisz na "łączeniu", tam gdzie jest zaokrąglenie, to ścianki mają grubość minimum 3mm i głębokość gwintu jest powyżej 6mm. Robiłem podobny kolektor w Fordzie Fiesta, podobny jest w Clio 3 (wiercone od strony głowicy, dla niektórych się "nie da" ; ), poza tym od czego masz klej epoksydowy?

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-06-11, 22:56 


ile ty chłopie masz lat ? pokręcony jesteś jak słoik ogórków .



Podsumowanie git.

tylko po co taki delikwent płacze 11 stron jak jest taki oświecony to niech sam sobie to ogarnie
lub jego wspaniały mercedes to skompensuje

Tylko pisze te 11 stron bo "nikt w jego mieście" nie ogarnia jego (wirtualnego?) problemu. Szkoda na niego klawiatury.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-06-12, 09:06 

Niebawem dostanie bana na IP.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-06-07, 14:47 


.wszystko podlaczylem jak nalezy listwa nowa nowe przewody a tu tzw. chuj..to samo co na valtekach

Więc pozostaje już tylko zaopatrzenie się w drugi mapsensor. Są wężyki w sklepach motoryzacyjnych dedykowane dla podciśnienia, mają coś ok. 3.2mm średnicy spróbuj na tych.

Tutaj masz króćce:
http://www.drypa.pl/produkt1247_AKCESORIA_-_Krocce_-__-_Krociec_kolektora_M6_o5_%2860mm%29_-1044-.html

Możesz uciąć ile trzeba. Wyciągnij kolektor i zrób nawierty jak należy, uszczelnij klejem do gwintów lub poksipolem. Podciśnienie weź tuż za przepustnicą.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-06-08, 09:35 

Po zakupie http://acon.com.pl/product/map-sensor-mpxhz6400aa-abs i tak należy stroić z laptopem w czasie jazdy...

Git będzie jak zrobisz coś takiego:

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-06-01, 22:01 

xander napisał(a):
faktycznie te gwinty co do nich gumy przychodza sa luzne:)

RegFasty, które miałem w ręku też "grzechotały". Raczej jest to coś w środku, bo trzymając listwę, ręką obejmuję również ten element, o którym wspomniałeś. Być może po przykręceniu bumper'ów ustanie ten efekt.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-06-02, 11:51 

xander napisał(a):
pod katem 90 stopni a tak chyba nie powinno byc..

Regi są dosyć wysokie 5-6 cm, pozostają jedynie pojedyńcze wtryskiwacze.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-06-02, 22:41 

krótsza żywotność

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-05-31, 14:35 

xander napisał(a):
nic sie z niego nie wylalo ani zaden syf nie wylecial

bo wszystko poszło na wtryski :D
Strona 1 z 2 [ Znalezione wyniki: 47 ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji - Fundacja Wrócić na drogę

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO