Autor |
Wiadomość |
Skocz do forum Skocz do tematu |
mark2222 |
Napisane: 2012-01-09, 12:50
|
|
|
deku napisał(a): tzn. jak ją zalegalizujesz?
ale przecież nie szuka inf. jak zalegalizować tylko jakie graty żeby odpowiadały wymaganiom na Niemcy
Mirosław napisał(a): język może " niedoskonały", ale dusza Polaka niezginiemy  |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
mark2222 |
Napisane: 2012-08-13, 08:22
|
|
|
rrybicki napisał(a): pewnie jeżeli nie znajdę brązowych Keihin-ów w dobrej cenie (mogą być używane po czyszczeniu) to kupię żółte
uderz do bdb-u2192.html |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
mark2222 |
Napisane: 2012-08-15, 01:06
|
|
|
Czytanie ze zrozumieniem nie boli... źle sobie popatrzyłem, wiem że nie boli, mój błąd nie twoja kasa te 9 koła bo za 1500zl od przyjaciela, wiec wiem w 100% ze wszystko bylo zrobione i nie sa to zadne sciemy. więc pytanie czy za połowę kasy co twój przyjaciel włożył w mody nie chcesz LPG w zdrowym mechanicznie aucie??? albo kombinowac tanio LPG i skorzystac z tego ze auto jest doinwestowane mechanicznie Nikodem już powiedział swoje w tym temacie, co i jak z LPG żeby to chodziło tak jak należy, więc wybór twój |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
mark2222 |
Napisane: 2012-10-15, 12:12
|
|
|
Szalony napisał(a): co z tą lubryfikacją zdaje egzamin czy nie, ma ktoś ? ona jest tak potrzebna jak ssakom leśnym majtki nie masz na co wydawac kasy, to inwestuj  |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
mark2222 |
Napisane: 2013-03-13, 12:57
|
|
|
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
mark2222 |
Napisane: 2013-03-15, 08:07
|
|
|
1 czy jest sens robić tą autokalibracje bez regulacji ciśnienia? jak zmienisz coś w ustawieniach sterownika (typ wtryskiwacza, czujniki itp) lub ruszysz ciśnienie to po to się robi autokalibrację. 2 czy uruchamiając autokalibracje mapy pb i lpg same się skasuja czy najpierw trzeba je skasować ręcznie później autokalibracja rozumiem dwuetapowa i zbieranie map? źle to chyba interpretujesz, mapy a autokalibracja to co innego. Podczas autokalibracji mapy się nie kasują 3 W czasie autokalibracji na jakim paliwie ma być silnik czy system sam sobie zmienia sterownik sam sobie zmienia paliwa 4 czy można skasować mapy pb i lpg pomijając autokalibracje i tylko je zbierać. Czy musi być komleksowo, niechcem zrobić gorzej niż mam jak w pkt 1, mapki możesz robić bez ponownej autoklabracji, jeśli masz wszystko dobrze ustawione. poza tym koledzy sugerują ruszyć ciśnienie najpierw więc i tak autokalibracja Cię nie minie Odp. na twoje pyt 1 obroty pokazuje raczej ok można powiedzieć że są takie same jak na obrotomierzu aczkolwiek wahają się w zakresie 20obr. Co prawda w liście zmieniłem chwilowo na DIS ale wyświetlane obroty się nie zmieniły no chyba że trzeba to gdzieś zatwierdzić żęby coś się zmieniło u góry z prawej strony jest "zapisz" dopiero wtedy zmienia jeszcze jedno czy po przejściu do zbierania map moge zgasić silnik i dopiero zacząć je zbierać na drugi dzień w drodze do pracy rozumiem że laptop nie jest potrzebny do tej operacji mapki zbierane są w określonym przedziale i po jakiejś tam temperaturze reduktora dopiero, zależy jaki sobie ustawisz przedział, jak masz lapka to widzisz jak na dłoni w jakich zakresach brakuje Ci czasów |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
mark2222 |
Napisane: 2013-03-28, 10:23
|
|
|
Hej REKIN-M5 jeśli już chcesz tak bardzo w Polsce- uzupełnij profil to kogoś polecimy w okolicy  |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
mark2222 |
Napisane: 2013-10-30, 07:28
|
|
|
LC-1, teraz jest nowe LC-2, LM-2, Zeitronix Zt-2, ZT-3, WBo2, 14Point7, AutoGauge, AEM, do wyboru do koloru. Najpopularniejsza chyba LC-1. Zależy od gustu i czy chcesz mieć bez lapka. Sporadycznie używam LC-1, chociaż wolałbym coś bardziej praktycznego i do ręki jak LM-2. http://www.innovatemotorsports.com/xcart/home.php http://www.zeitronix.com/order/order.htm http://wbo2.com/home/products.htm http://www.14point7.com/ http://www.autogauge.com.tw/index.php?option=com_content&view=category&id=66&Itemid=97 http://www.aemelectronics.com/wideband-air-fuel-systems-15/digital-wideband-air-fuel-gauge-25/ |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
mark2222 |
Napisane: 2014-12-04, 14:35
|
|
|
Adam Rogowski napisał(a): mar_1981, Kup z Viakena zestaw a tam masz wszystko . Działa sprawdzone u ,mnie tylko na RS
potwierdzam- sam używam Viakena na RS i to chyba najpewniejsze połączenie |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
mark2222 |
Napisane: 2014-03-20, 09:07
|
|
|
Taką sprężyne kupowałem w ASO za 8zł, tyle tylko, że zacisk był od GM-a ale spręzyna identyczna. Mi nigdzie indziej nie udało sie znaleźć nowej. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
mark2222 |
Napisane: 2014-06-03, 06:20
|
|
|
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
mark2222 |
Napisane: 2014-09-24, 06:42
|
|
|
Na forum jest conajmniej dwóch którzy zrobią sekwencję na tym co masz lub zostaje IGS. Jeden z nich ma reklamę na czarnym pasku. Z drugiej strony mam MS1 ale jeszcze na chwile obecną bez LPG. Idzie to uruchomić. Podsumowując koszta elektroniki (sterownik, AFR) i możliwości teraz bym się w MS1 nie pchał tylko próbował EMU. http://www.ecumaster.com/produkty/ecumaster-emu Generalnie zostaje do zrobienia przód. Listwę paliwową z regulatorem ciśnienia trzeba urzeźbić, dobrać wtryskiwacze, podeprę się wzorem zaczerpnietym z instrukcji EMU: Wydajność wtryskiwacza = (Moc * BSFC) / (ilość wtryskiwaczy * maks DC) (252*5,25)/(8*0,8)=206,7 cm3/min http://clean.injectorrx.com/bosch-fuel-injectors/ tu jest rozpiska wydajności wtryskiwaczy, po numerach można dojść w jakim aucie szukać. Wiązki porobić, dołożyć czujniki i wystroić na Pb. MS jak i EMU można postawić LPG ale jest problem taki że ani jedno ani drugie nie ma korekcji po temp. gazu. Więc aby to rozsądnie działoło i tak trzeba dołożyć sterownik LPG. Co do kosztów się nie wypowiem, bo to indywidualna sprawa do ustalenia. Ja praktycznie wszystkie cześci do postawienia EFI miałem wyciągane z rozbitków albo szukane na szrocie. Wbrew pozorom można dorwać podzespoły które są w dobrej kondycji i za dobre pieniądze. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
mark2222 |
Napisane: 2014-09-29, 13:17
|
|
|
pawelosinski83 napisał(a): A jakie wielozawory są w takim razie OK?
wielozawór Extra ma wyjście 8mm i Ez valtek 07 |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
mark2222 |
Napisane: 2014-10-22, 06:21
|
|
|
czyli do x10xe zapodałeś baraki? tak trochę wtyczek trzeba było polutować i czujnik temp przenieść. ładnie to działa? nie było problemu ze strojeniem? jakie wtryski ustawiłeś na sterowniku? działa prawidłowo z tym, że tam było jakieś stare landi i tolerowało keihin lub med albo matrix. W każdym bądź razie na ustawieniu keihin chodzi cały czas. W tym landi wystarczyło skorygowac k współczynik i śmiga, choć jak 3 cylindrowa kosiarka może śmigać :mrgreen: |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
mark2222 |
Napisane: 2015-04-13, 19:52
|
|
|
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
mark2222 |
Napisane: 2015-05-29, 06:23
|
|
|
Dobrze wtyczkę wpiąłeś?? Zobacz na schemat, może odwotnie przewody są we wtyczce- był taki przypadek już. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
mark2222 |
Napisane: 2015-08-19, 08:37
|
|
|
Potwierdzam jak VAG to tylko vcds daje radę. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
mark2222 |
Napisane: 2015-09-08, 08:30
|
|
|
Ad.1 Zbierz najpierw mapę Pb normalnie najlepiej w pętli CL, potem z tym butem w podłodze czyli OL. Jak masz coś do OBD to jest tam taki parametr w jakiej pętli jedziesz. Dozbieraj mapę Lpg w CL tak żeby mapy się pokryły a jak masz OBD to żeby korekty LTFT były takie same jak na Pb. Żeby poprawnie wystroić LPG w OL trzeba mieć podgląd AFR, nie pamietam czy twoja honda ma, może ktoś będzie pamiętał lub zobacz w OBD czy nie masz tam czasami jakiegoś parametru z lambdą/AFR?? Ad.2 Stroi się na rozgrzanym silniku. A co do czasów to jest artykuł na ten temat, który został już tu podeslany- widać, że nie przestudiowałeś dokłądnie go. Ps. na skanerze OBD widać czy korekty się zmieniają przydatny link: http://lpg-forum.pl/post232733.html?hilit=podgl%C4%85d%20korekt#p232733 |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
mark2222 |
Napisane: 2015-09-11, 06:05
|
|
|
PanP napisał(a): trasa na lpg była odzwierciedlona jak najdokładniej?
bardziej chodzi o warunki pracy silnika, żeby były takie same, kiedy zbierasz Pb i NoPb |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
mark2222 |
Napisane: 2015-09-12, 17:57
|
|
|
Gorę jeszcze trzeba poprawić trochę, AFR jak pod obciążeniem na LPG tak sam jak na Pb??? |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
mark2222 |
Napisane: 2015-09-14, 10:39
|
|
|
Pojeździj trochę na samej benzynie, jeśli się nie zmieni to szukaj lewizny. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
mark2222 |
Napisane: 2015-09-15, 07:51
|
|
|
pol34 napisał(a): jaki rozmiar dysz zastosować i czy są w komplecie z barracudami
są w komplecie, ja bym zaczynał od dyszy 2.0 mm, reszta wyjdzie po kalibracji |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
mark2222 |
Napisane: 2015-09-30, 06:23
|
|
|
MIKE SANDERs Korrosionsschutzfett wpisz w google i jest to jedna z ciekawszych propozycji do profili zamkniętych- minus cena  |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
mark2222 |
Napisane: 2015-10-01, 06:08
|
|
|
EDIT: na mikesanders.pl pistolet 480 zł, a potrzeba jeszcze kompresora. Nie kojarzy może ktoś zakładu (albo nawet osoby prywatnej) w sensownej odległości od Górnego Śląska, który używa produktów MIKE SANDERs (lub też byłby skłonny go zaaplikować)? na olx. sie ktoś ogłasza że robi usługę i ma puszki od ręki, najmniejsza chyba 0.75 kg, popytaj jeszcze na forach klasyków, jest to znany środek przy ich konserwacji. PS. zwykłym pistoletem za 30 zł też to zrobisz, jedynie trzeba podgrzewać puszkę przy aplikacji, co jest upierdliwe bo ta zwykła puszka np. po bollu zaraz stygnie ;) |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
mark2222 |
Napisane: 2015-10-13, 12:11
|
|
|
ale minus 10%??? STP lałem do diesla, w benzynie nie próbowałem, podobno jeszcze ultradźwiekami sie to czyści |
|
 |
|