Znalezione wyniki: 66

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-08, 14:58 

Załaduj firmware z ostatniej bety raz jeszcze. Wcześniej zresetuj do ust. fabrycznych. Po reflashu skonfiguruj zgrubnie i skalibruj.

To co widzisz, jest Ci prezentowane jako ustawienia to nie koniecznie to co jest parametrem dla programu ale ponieważ może być w/w procedura umożliwi usunięcie ew. lewej wartosci.

Można też wgrać jakieś stare ustawienia a póżniej je ze sterownika zapisać do pliku i porównać. Jednak LPGTECH_SUPPORT musi potwierdzić, czy serializacja będzie za każdym razem taka sama. Ew. pliki będzie trzeba posłać do LPGTECH_SUPPORT, bo pliki są zzipowane i 99,999% pewności że za każdym razem wynik pakowania jest inny.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-04-20, 13:35 

Może obrazek. Tam gdzie zaznaczone, podczas kalibracji pojawi się suwak.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-05-02, 22:33 

Masz, choć Wyszyńskiego a wbrew Mt. 5:37:
zdecydowanie nie; nie; tak; zdecydowanie nie
?

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-06-01, 16:14 

Czy jest ktoś, kto używa tego na 7 64bit? Strasznie powoli się aplikacja rysuje na ekranie, jakbym to na SX33 odpalał ;-)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: INTERGAS
Napisane: 2012-07-02, 22:30 

fi6/12; woda 15 - takie informacje uzyskałem od sprzedającego. Mam też fotki wnętrza - membranowy.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: 2.0 v6 Mazda
Napisane: 2012-07-13, 22:57 

Ja Ci dodam do rozważenia sterowanie LPG-Tech. Wierniej odwzorowuje sterowanie wtryskami różnymi czasami niż STAG, który uśrednia a do tego był i pewno nadal jest tańszy.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-07-15, 23:18 

holipa ,
Brat wcześniej miał też węgierskiego Swifta-syfta. Ulegał biodegradacji przyspieszonej a wewnątrz był gorszy od Favorit. Baleron to zupełnie inne auto. Nie masz daleko, auto mieści się w budżecie. Przyjemne kombi na czarnych blachach. Mam E11 ale w takim Baleronie wnętrze jest przyjemniejsze. Coś jak amerykańskie E10.

Nie zauważyłem, sprzedany.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-07-15, 22:18 

Corolla E10 lub E11 do 1999 z silnikiem 4E-FE (bezkolizyjny i w ogóle same plusy) lub 4A-FE ale właściciele cenią je sobie nieco wyżej. Jednak jeśli znajdziesz z dobrą przeszłością i bez rudej, możesz liczyć na następne lata nudnego wlewania i jazdy.

Brat kupił swojej żonie Suzuki Baleno z 2000 za 4k i chwali sobie. Gaz do sprawdzenia.

perełka w sam raz dla Ciebie :-): http://allegro.pl/suzuki-baleno-sapon-pl-czarne-tablice-1-wlas-i2486993046.html

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-09-12, 21:29 

Techa jej zaordynuj, to przede wszystkim. Po drugie poszukaj/czytaj, jaki najpojemniejszy zbiornik Ci wejdzie. Po trzecie i raczej najważniejsze, znajdź solidnego montera w Twojej okolicy.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-09-15, 09:20 

Dobrze zaproponował. Poddaj jeszcze lustracji gazownika przez poczytanie opinii, oglądnięcie jego dotychczasowych dokonań.
Ustal, jaki najpojemniejszy zbiornik wejdzie do Twojego auta.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-09-15, 09:27 

Poczytaj forum. Nie zrażaj się faktem, że na każde zapytanie odpowiedź jest jak wyżej. Na szczęście są inne sterowniki niż Stag a w instalacji są jeszcze zbiornik, wielozawór, elektrozawór, filtry i rury.
Graty są ważne, ale "gazownik" to podstawa. Od niego powinieneś zacząć czytając opinie o zakładach w Twojej okolicy. Poczytaj także o zakładach dalszych bo może się okazać, że jednorazowe przejechanie stu-kilkudziesięciu kilometrów będzie mniej kosztowne niż wielokrotne wizyty u druciaża po 50 zł każda plus spalanie na poziomie 200%.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-10-24, 08:35 

Może sam nie wie co sprzedaje i/lub jak to działa.
Potrzebujesz redukcyjny, nazywany prekatem. W układzie trójfunkcyjnym, pierwszy katalizator redukuje tlenki azotu rozkładając je na tlen i azot. Ten tlen jest zużywany w drugim utleniającym katalizatorze a obecność tlenu czyli sprawność pierwszego katalizatora bada druga sonda.
Możesz także wstawić dystans między rurę a drugą sondę i pozbyć się problemu. Może wydech będzie Ci rdzewieć, ale są tacy, którzy tak robią.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-11-06, 12:55 

To już truck.
Pajero 3.0 V6 ~1995 +-2 lata

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-11-05, 21:56 

Czy Ty masz dobrze czujniki temperatur wybrane?

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-01-10, 00:22 

Tak się boisz tego wypalania gniazd, że muszę zapytać, kiedy sprawdzałeś luzy i jakie były?
Poza tym, zapytaj innych kierowników Verso o ich doświadczenia ze spijaniem oleju na przykład w http://forum.corollaclub.org/viewtopic.php?t=15841 .

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-01-09, 18:47 

Polecam taką. Zaleta taka, że elementy wykonawcze są wymienne. Jak się powycierają zakładasz nowe a gdy masz inny rodzaj końcówek, zmieniasz te kowadełka i jedziesz.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-01-22, 11:14 

Miej świadomość, że w części silników Mazdy jest sterowanie z którym Stag radzi sobie nie zasadą działania a obejściem. Dlatego warto rozważyć inne sterowniki.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-01-22, 12:44 

W moim też, jak w Mondeo ST (Duratec 30) ale sterowanie w Mazdach realizują sterowniki Mazdy/(Denso?) a nie Forda (niestety?).

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-02-03, 22:04 

W kwestii gwarancji. Nie powołuj się na gwarancję a na rękojmię. Nie reklamuj a zgłoś niezgodność z umową. Jest zasada, że jeśli nabywca, który jest konsumentem, zgłosi niezgodność do sześciu miesięcy od odbioru to przyjmuje się, że wada powodująca niezgodność istniała w przedmiocie w chwili odbioru. Dlatego nie trzeba niczego udowadniać.
Zgłoś roszczenie pisemne listem poleconym zanim minie sześć miesięcy i niczego tam nie podłączaj.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-02-03, 15:32 

fotki wrzucaj tak:

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-02-05, 01:47 

Wujek Google powiedział, że pośredni i podwójne VVTi.

http://techon.nikkeibp.co.jp/english/NE ... =imgview_e

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-02-22, 11:22 

Żaden silnik na Ziemi nie ma "zubożenia mazdy". "Zubożenie Mazda (koniecznie TM)" to nazwa funkcjonalności sterowników Stag służąca obejście specyficznego dla części Mazd sterowania wtryskiem.

Darek25x ,
Musisz ustalić:
Jaki zbiornik. Czy można użyć pełnego?
jaki wielozawór?
miedź/Faro - pewno "6mm"
Jaki i gdzie elektrozawór umieścić
Jaki i gdzie umieścić reduktor
Jakiej wydajności "wtryski" gazu
Jaka i gdzie umieścić elektronikę
Jak się wkręcić w kolektor.

Silnik nie może kuleć na benzynie. Im bardziej przypilnujesz stanu silnika przed gazowaniem, tym lepsza perspektywa udanej konwersji.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-04-15, 06:00 

No to musisz się wiele nauczyć. Zacznij od regulaminu, uzupełnij profil, poczytaj i poszukaj tematu o gazie w aucie z takim silnikiem bo to jednak popularna rzecz i na pewno ktoś to już przerobił.

PS
Crossposting jest powszechnie uważany dopuszczalny, gdy zagadnienie dotyczy wielu tematów ale powinno się w jednym z postów określić, gdzie autor spodziewa się odpowiedzi.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-05-08, 22:08 

Takie podstawowe błędy jak:
- czujnik ciśnienia gazu PRZED filtrem
- rury podatne i wręcz ściśnięte
- zaworki gazu zwane wtryskami leżą bezładnie nieprzymocowane

Ten czujnik to szczególnej urody killim.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: NC+
Napisane: 2013-06-12, 20:00 

z jakimi modemami poza NETGEAR
Pewno chodziło o Access Point WiFi. To o czym pisze bula86 , ludzie osiągają przez podłączenie do AP obsługującego WDS, ale AP mogący pracować w trybie klienta albo repeatera-bridge powinien także dać radę. Ja niezmiennie polecam WRT54GS z DD-WRT, ale może być każdy lepszy z możliwością wgrania DD-WRT.

Tu znalazłem:
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2549837.html
http://ncpluspytania.pl/viewtopic.php?id=7496
http://forum.pclab.pl/topic/871341-Multiroom-Standard-w-NC-połączenie-kablem-ethernet-jedyne-rozwiązanie/
Strona 1 z 3 [ Znalezione wyniki: 66 ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO