Znalezione wyniki: 67

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-09-05, 10:38 

Nie wiem ile u nas kosztuje PB. Nawet nie wiem co to jest PB ale w zakresie cen LPG i lokalizacji stacji (choć nie w pełni aktualnych) możesz spojrzeć na http://www.mylpg.eu/

Gdybyś zadał sobie choć odrobinę trudu poszukałbyś googlami albo na tym forum

http://lpg-forum.pl/search.php?keywords=stacje+europie&terms=all&author=&sc=1&sf=all&sk=t&sd=d&sr=posts&st=0&ch=300&t=0&submit=Szukaj

Nie ma za co.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-09-03, 19:50 

Sugestia jest taka, że powinno być tak:

O2 1x1 Bank 1 sensor 1
O2 1x2 Bank 1 sensor 2

O2 2x1/Bank 2 sensor 1
O2 2x2 Bank 2 sensor 2


A u ciebie w pierwszym banku sondy są jakby zamienione - podłączone odwrotnie do gniazdem.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-09-09, 22:28 

Znalazłem co prawda od L3 (2,3l)

FUEL INJECTION CONTROL OPERATION [L3]

Injection Timing
Synchronized injection
• PCM determines fuel injection timing and amount synchronized with the crank angle, and based on the following signals during the intake/exhaust stroke of each cylinder.
- CKP, MAF, ECT, IAT
Non-synchronized injection
• PCM determines fuel injection timing and amount based on the following signals (not synchronized with the crank angle).
- TP, MAF, ECT, IAT
Correction
BARO correction
• Purpose: to maintain the engine stability
• Conditions: at all time
• Action: lower BARO, larger correction
Rear HO2S feedback correction
• Purpose: to control air/fuel ratio close to increase the performance of the catalytic converter
• Conditions: at feedback zone
• Action: Rear HO2S output voltage

ale w L5 nie potwierdziłem. Jednak jeśli w L5 jest jak w L3, to korekta rzeczywiście jest i jest po to, aby w ramach CL sterowanego pierwszą sondą wyprodukować max tlenu pierwszym katalizatorem czyli jakby drugi CL ale nie dla lambdy=1 w cylindrze ale max tlenu za pierwszym katem.


Procedura sprawdzania sond w drodze wygląda tak (tłumaczone googlami):

Kontrola przepływu powietrza / czujnika paliwa
1. Doprowadzić silnik do temperatury roboczej.
2. Sprawdź za pomocą M-MDS, następujące punkty:- Prędkość pojazdu (VSS PID)- Prędkość obrotowa silnika (RPM PID)- Power powietrze / paliwo czujnik (PID: O2S11)
3. Prowadzić pojazd i pozwolić prędkość obrotowa silnika spadnie przepustnicę opuścić obroty silnika 3000 obr / min lub więcej. Całkowicie niepowiązanych
4. Upewnij się, że prąd powietrza / paliwa czujnika (PID O2S11) 0,25 mA lub więcej, podczas gdy samochód hamuje, jak pokazano na rysunku.

am6zzw00000154.png

Kontrola napięcia
1. Doprowadzić silnik do temperatury roboczej.
2. Sprawdź za pomocą M-MDS, następujące punkty:- Prędkość pojazdu (VSS PID)- Prędkość obrotowa silnika (RPM PID)- Napięcie sondy lambda (PID: O2S12)
3. Prowadzić pojazd i pozwolić prędkość obrotowa silnika spadnie przepustnicę opuścić obroty silnika 3000 obr / min lub więcej. Całkowicie niepowiązanych
4. Sprawdź czujnik tlenu co najmniej raz w napięciu 0,6 V lub zaświadczenie wyższej, a następnie sprawdzić napięcie sondy lambda (PID: O2S12) 0,3 V lub mniej, jeśli samochód zwalnia, jak pokazano na rysunku.

am6zzw00000161.png


Przeprowadź taki test z Torquem to będziesz wiedzieć, czy sondy działają prawidłowo.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-09-03, 15:13 

Wiesz. Jeśli ktoś takim bełkotem i strachem próbuje przekonać cię, to lepiej go nie słuchać.
Większą wartość dodaną w stosunku do Staga ma LPGTech.
Rozważ.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-10-22, 19:49 

No co Ty :oops:
Ja mam taką i wymieniam wkładki http://www.sklep.monster.pl/YYT-11-ZACISKACZ-KONEKTOROW-NIEIZOL(4,97,35248).aspx

Inne: http://www.sklep.monster.pl/Produkty(3,,).aspx?search=ZACISKARKA

wkładki - przykłady:

http://www.sklep.monster.pl/HT-236C-D-WKLADY-DO-ZACISKACZA-4264(4,97,24458).aspx
http://www.sklep.monster.pl/HT-336J-D-WKLADY-DO-ZACISKACZA-4269(4,97,24508).aspx
http://www.atel.com.pl/Wklady_do_zaciskarek
https://www.google.pl/search?q=wk%C5%82ad+do+zaciskarki&safe=off&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=8spmUp-rPMrY4QT0nYCIDA&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1440&bih=777

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-11-09, 22:57 

Ja na autokalibrację mam taki krótki przepis.

1. silnik rozgrzany do temp roboczej bliskiej otwarciu termostatu
2. na benzynie kilka minut
3. maska w górę
4. włączam ogrzewanie na maksimum
5. ustawiem przełączanie na jednoczesne
6. kalibracja

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: Mazda Premacy
Napisane: 2014-01-05, 16:50 

Nie instalację a sterownik, jeśli istnieje możliwość bezpośrednio albo przez cross podłączyć. Odezwij się do LPGTech i przedstaw sprawę.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-01-12, 18:27 

PLayer2001 napisał(a):
MAP czyli czujnik ciśnienia? Filtr lotnej jest już bezpośrednio przed listwą od wtryskiwaczy.

To masz źle, bardzo źle.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-02-04, 21:39 

Ja przygotowałem do podłączenia YWL50 (1,50zł/mb)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-02-19, 20:26 

Rozjazd czasów benzynowych i nadganianie, gdy przełączysz na gaz może sugerować, że benzynowe ci leją dlatego są krótkie benzynowe na benzynie. Gdy przełączasz, to chwila mija zanim się wyzbiera.
Czy możesz zamienić bankami wtryski benzynowe?

Albo wcześniej podziel je na banki i w tym zawierającym G1-3 wzbogać o 10% i nie wyłączaj.
Albo dodaj w konfiguracji "wtrysków" gazowych, ale tam ograniczyli do 5%.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-03-12, 12:48 

Smarowanie trzonków zaworów i to zarówno ssącej jak i wydechowej strony realizowane jest olejem silnikowym. Nawilżanie natomiast to takie czary sięgające swojim pochodzeniem czasów silników dwusuwowych które smarowane były olejem dodawanym do paliwa.
Nie ma teoretycznego modelu pozytywnego działania nawilżaczy na gniazda zaworowe. Brak także potwierdzających to eksperymentów. Są za to fotki zasyfionych kolektorów.

Jeśli chcesz, chętnie przyjmę 5zł za każde 100 gazu który zużyjesz w zamian za modlitwę o Twoje zawory, korby i wał.

Przepraszam. Na forum nie piszemy o cenach. Kilka złotych. Może być jeden pieniążek europejski.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-03-18, 11:11 

Wskazanie sterownika było kilkukrotnie "dementowane" tu.
Może wskaźnik napięcia Ci wystarczy? Można toto zainstalować na stałe i mieć ciągły podgląd. Niektóre elektroniczne potrafią alarmować wartości krytyczne, jest więc wartość dodana.
Z drugiej strony może analogowy multimetr? W dawnych czasach takim prostym UM203 diagnozowałem czujnik indukcyjny i dało radę.

Do wożenia w aucie sprawdza się takie maleństwo.

Metex P-09.jpg

Do -20stC działał.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-04-03, 18:09 

"MAP" w takim miejscu przeczy zasadom i twierdzący inaczej powinni udowodnić, że tak jest dobrze. Póki takiego dowodu nie ma - DRUT
To samo dotyczy umieszczenia "MAP" po rozdzielaczu - DRUT

Ciekawa sprawa, że zainwestował w gaz i zanim się zwróciło chce sprzedać. Może to mina a może tylko właściciel myśli że to mina bo nie jeździ albo bierze za dużo benzyny :-)

Jeśli byś to brał, to koniecznie sprawdź kompresję, wypal zbiornik podczas testów drogowych itd...

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-04-07, 21:00 

Jeśli jest przewietrzanie to skrzynka rozrządu jest połączona z dolotem między przepustnicą a MAF, później do skrzyni korbowej a z niej przez separator i zawór PCV do kolektora za przepustnicą. Tak?
Wtedy odkręcenie wlewu otwiera dziurę przez którą powietrze będzie zasysane PO MAF ale nie wydmuchiwane! No to o co tu chodzi bo jak dla mnie to tylko przedmuch między cylindrami może to wytłumaczyć.


PS
Czy jest tam EGR?

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-04-14, 14:56 

Wdmuchać dym ale z jednego macha to za mało.

https://www.youtube.com/watch?v=HRiK2HEA3QQ
https://www.youtube.com/watch?v=rb0Nmfk0X1M

albo maszyną do dymu.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-04-17, 14:15 

Na Dirko tego się nie da?

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-04-25, 22:40 

Te mapowania są używane (ponoć) wyłącznie do oceny ustawienia suwadła i ew korekt. Czyli jednego dnia rozgrzewasz, zbierasz benzynę a później ćwiczysz gaz. Po takiej kilkugodzinnej sesji uzyskujesz właściwe zjechanie kresek i krzywych po czym zostawiasz i ew drugiego dnia dorabiasz po temp. Po tym nie zaglądasz.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-04-26, 07:48 

Przed ustawianiem (i kalibracją) rozgrzej.
Skasuj mapowania.
Ustawiaj.

Może i powinny, ale nie chcą tego zrobić a zmuszeni (jeśli się uda) nie zrobią tego dobrze i coś zepsują. Człowiek aby zrobić coś dobrze musi być do tego dobrze nastawiony i przekonany. Bez motywacji pozamaterialnej zrobi się kabum.

Wyjściem byłby soft public domain, ale do tego trzeba przekonać jeszcze większą liczbę człowieków ;-)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-04-28, 13:03 

Gdyby nie to, że ta zielona ikonka sugeruje używanie ołowiu, byłoby fajnie, MEGA fajnie.

Jako ciekawostka. Tytuł niemiecki "Benzin" Tytuł polski "Pb" ew "BP" lub "noPb" albo "noBP". Z tym ostatnim to nawet się zgadzam bo to truciciele.

https://www.youtube.com/watch?v=XcdoOYACXsM

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: Elm327
Napisane: 2014-05-01, 21:33 

W sumie dałoby się podłączyć ster. gazu odłączając zawarty w tym donglu układ ELM i mieć uniwersalny OBD/LPG reader :-)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-05-05, 12:45 

Weź nie pitol search.php?keywords=accord+2.4&terms=all&author=&sc=1&sf=titleonly&sk=t&sd=d&sr=topics&st=180&ch=300&t=0&submit=Szukaj

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-05-17, 11:40 

No nie wiem. 2,4 na początek to już za dużo.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-06-27, 09:48 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-06-27, 09:20 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-07-10, 23:30 

Jeśli/gdy zainstaluję Agisa, to będę mógł odpowiedzieć. Tech działa i ma całe mnóstwo zalet wobec Staga. Jednak z opisów sukcesów z Agisem wynika, że jest wart zastanowienia.
W Techu doceniam:
- soft wizualizujący stan "zestrojenia"
- soft dla Androida, którego nie cierpię, ale jest poręczny
- elastycznośc wsparcia
- wizualizacja wszystkich PID SAE dostępnych przez OBD

W Agisie pociąga
- rzekome działanie realtime
Strona 2 z 3 [ Znalezione wyniki: 67 ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO