Autor |
Wiadomość |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Soltys |
Napisane: 2012-01-10, 22:06
|
|
|
Pewnie nie stać Cię na sekwencję, także nie kombinuj tylko wstaw Bingo M - nie musisz przerabiać wiązki, zrób porządek z instalacją i wyreguluj jak ma być. Może parownik już ma swoje dobre lata za sobą i trzeba go zregenerować lub zmienić. Widać, że nic nie ogarniasz także podjedź do gazownika albo poproś kogoś bardziej kumatego. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Soltys |
Napisane: 2012-08-05, 11:50
|
|
|
Fakt, nie zauważyłem. Tym bardziej zielone wystarczą. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Soltys |
Napisane: 2012-03-26, 19:08
|
|
|
E tam od razu check parę sztuk 8v i 1 sztuka 16v takich grandziaków jeździ u znajomego na "L" na standardzie czyli Stag4, redValtek i Alaska i jeżdżą bez checka. Valteki oczywiście po jakimś czasie robią problemy, ale przy dobrej regulacji dają radę. Regi na pewno będą ok. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Soltys |
Napisane: 2012-06-16, 20:41
|
|
|
Ja proponuję Staga na pojedynczych wtryskach Hana i reduktorze ACR01/Zavoli N. BRC zazwyczaj jest źle zamontowane, a ich elektronika nie jest najwyższych lotów. Uzupełnij profil o lokalizację. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Soltys |
Napisane: 2012-06-17, 15:58
|
|
|
Największy spadek ciśnienia o niecałe 0,2 bara. Ciśnienie po kalibracji (ciepły silnik i pół zbiornika gazu) 1.22, na zimnym silniku i pustej butli 1.25, także po przejściu z KME Silvera jestem bardzo zadowolony. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Soltys |
Napisane: 2012-06-16, 21:05
|
|
|
Warmia i Mazury jak widzę :) To, że byli zadowoleni nie znaczy, że instalacja była poprawnie zamontowana :) Tak jak sam wspomniałeś jeśli zamontujesz Staga nie będziesz miał problemów z poźniejszym serwisem. Jeśli wybierzesz zestaw Stag/Hana/ACR01 lub Zavoli i ktoś Ci to porządnie zamontuje na pewno będzie to dużo lepsza opcja niż zestaw BRC. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Soltys |
Napisane: 2012-07-05, 19:53
|
|
|
Szału nie ma. Jak reduktor srebrny (KME Silver) to i reduktor nie da rady. Na szczęście elektronika jest ok - jej zmiana to sporo zachodu. Tak jak mówiłem, jak montaż jest ok, to można się zastanowić. Pojeździsz, zmienisz wtryski, reduktor i będziesz zadowolony  |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Soltys |
Napisane: 2012-07-15, 18:55
|
|
|
Moje Legacy z opisu, tylko, że ja mam skóry Pali 12-13 w mieszanym cyklu, klima, elektryka, skóry - ogólnie full wypas, idiotoodporne, nie psuje się, części tanie, zawiecha wytrzymała i łatwa w naprawie. Potrzeba Ci tylko Kombiaka (mój to sedan). |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Soltys |
Napisane: 2012-08-11, 20:38
|
|
|
Robiliśmy ten silnik w ML-u na: Stag 300 Premium 2xZavoli Hana Zielona Auto śmiga bezproblemowo, pojedyncze hanki mieszczą się pod filtrem na króciutkich wężykach, sterownik jak i reduktory dają radę bezproblemowo. Ja bym to robił na pewno na pojedynczych wtryskach: Hana lub Keihin. Omegas, Prins i BRC nie mają tylu możliwości konfiguracji co Stag, także go tutaj polece. Reduktory - na pewno nie Magic. Podobno Prins jeden dałby radę - ja nie wiem nie sprawdzałem. Reszta redków prosto z półki x2 - ACR01, Zavoli, Silver. IG1 trochę przy drogi, ale to już Twoja kwestia. Do tego trzeba dobrego gazownika bo to pół (a może i więcej) sukcesu :) |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Soltys |
Napisane: 2012-08-12, 17:54
|
|
|
Poszło. Wystarczy 23 lata i pracująca?  |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Soltys |
Napisane: 2012-08-12, 14:50
|
|
|
Moim zdaniem rrybicki , nie będzie się martwił o zrobienie korekt, czy innego ustawiania bo dlatego pyta tutaj, żeby trafić do dobrego gazownika. Jak już do takiego trafi, gaziarz zrobi mu wszystko na tip top na Stagu za kwotę pewnie połowe mniejszą niż na Prinsie. Klient nie będzie widział różnicy więc po co przepłacać? |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Soltys |
Napisane: 2012-08-21, 17:58
|
|
|
Musisz wszystko rozbierać i ściągać kolektor żeby zmienić wężyk? Wyjmij listwe paliwową, światło, lusterko i powinno udać się bez demontażu. Tam nie ma za dużo miejsca na nawierty, także powinny być przy wtryskach benzynowych - nie powinno być problemu z założeniem wężyka. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Soltys |
Napisane: 2012-08-27, 16:30
|
|
|
Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Soltys |
Napisane: 2012-09-03, 18:52
|
|
|
Aby nie Tomasetto. Stag 50/BingoM, Lovato i będzie jeździł. Mikser 38 nie przy duży? |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Soltys |
Napisane: 2012-08-22, 17:23
|
|
|
Akurat przewód 4mm będzie dobry jeśli chodzi o połączenie wtrysk - kolektor. Kup tylko coś lepszego niż semperit, north fighter też w sumie jest twardy. Tak jak pisze Tormin, trzeba zdjąć jeszcze przepustnice. Będziesz miał wystarczający dostęp. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Soltys |
Napisane: 2012-10-09, 18:52
|
|
|
Na zielonych może być za bogato. Ale można wsadzić mocniejsze i skołkować dyszą w razie czego. Scorpion na jakim ciśnieniu chodzi? |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Soltys |
Napisane: 2012-10-10, 17:52
|
|
|
Ja też wsadziłbym czerwonego AC'ka, wielo extra i Faro 8mm jak ma być coś robione. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Soltys |
Napisane: 2012-11-10, 12:39
|
|
|
Odpowiedziałeś sobie. Tech inaczej steruje wtryskami i te same wtryski na Stagu obsługują większe moce. W przypadku słabszego samochodu to bez znaczenia, bo bierzesz wydajniejsze wtryski i tyle. W Twoim przypadku, gdzie niebieska może być stykowa, zdecydowałbym się na Staga, bo H2100 są problematyczne. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Soltys |
Napisane: 2013-01-21, 20:25
|
|
|
A ja mam złe doświadczenia z tym interfejsem. Mamy taki na stanie już rozbebeszony ;) Od początku były z nim problemy. Dopiero po odizolowaniu widać, że przewody są bardzo cienkie, a USB nieekranowany. Ja po paru interfejsach zakupiłem oryginalny AC i od tego czasu mam spokój. dworak21 , widzę, że z Białego jesteś, jak chcesz to mogę pożyczyć swój oryginalny i zobaczysz różnice. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Soltys |
Napisane: 2013-01-24, 15:26
|
|
|
Jak jest wolna gotówka to można się pobawić. U mnie po przejściu z tłoczkowych "wtryskiwaczy" na Barracudy samochód ożył i spala mniej. Można teraz uzyskać powtarzalne wyniki w spalaniu i jest różnica w jeździe emeryckiej i bardzo dynamicznej. Jak sam będziesz robił to popraw też nawierty, w sumie nic Cię nie bedzie kosztowało. Zobacz na korekty teraz, zmień to wszystko i zobacz jak i czy w ogóle sie zmienią i będziesz mial porównanie. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Soltys |
Napisane: 2013-01-23, 19:20
|
|
|
Teoretycznie im mniejszy skok tym wolniej sie wybijają i na pewno są szybsze. Ustaw 0.4, jak będą za mało wydajne rozwierć dysze. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Soltys |
Napisane: 2013-01-24, 19:02
|
|
|
Sterownik nie będzie miał za ciepło? Poza tym Niebieskie Hanki chyba ciut przy bogate na taką moc, zielone powinny to obskoczyć. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Soltys |
Napisane: 2013-01-25, 14:57
|
|
|
Nie mogę znaleźć namiarów na Roberta Jako z Warszawy, także nawet na PW Ci nie podeśle. Sam poszukaj, może znajdziesz. On zajmuje się Bigasem ładnych parę lat i na pewno coś pomoże i doradzi. Te Bigasy to praktycznie Valteki, także puścić je na FAST 3ohm i powinno latać.
EDIT: Poszło PW  |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Soltys |
Napisane: 2013-01-25, 14:48
|
|
|
Gold, a Gold Turbo to praktycznie żadna różnica. Zrób go jak opisał Tryszawy to będziesz miał mniej problemów później. Nie wiem jak te nowe bo podobno coś poprawili, ale "zwykłe" reduktory KME strasznie się rozszczelniają. Na zimno potrafi puścić między obudowami (po stronie gazu), albo walnąć podciśnieniem. Nie mówię, że zrobi to od razu, ale dla mnie reduktor ma się nie bać zimy i lata. Do tego filtr fazy ciekłej zawsze czysty, żeby regulatora nie brudzić. 5 wtrysków starszych i jeden nowszy? Na pewno masz wszystkie Hanki? Czy może EG2000 Ci się trafiło? |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Soltys |
Napisane: 2013-01-27, 11:18
|
|
|
Regi spokojnie sobie poradzą jakby coś taniej trzeba było. |
|
 |
|