Znalezione wyniki: 25

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-22, 17:46 

pitert, a po jakiej obwodnicy jeździsz?
ja stroiłem na nowooddanym odcinku S8 (od górczewskiej do poznańskiej) jak to ta sama obwodnica to kiedyś sie możemy umówić :) exspertem nie jestem, ale za kierowcę mogę robić, ew jako klikacz :D

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-06-22, 14:59 

dozbieraj jeszcze mapkę benzyny, bo teraz sporo dziur, a tam gdzie dziury to mogą być przekłamania co do wskazań różnic między nimi...
Czytałem wątek o Barracudach i tam było że bez dysz to wydajność trochę poniżej h2000 zielonej, czyli tak jak dla Ciebie :)
o ile możesz zmniejszyć ciśnienie na reduktorze (bo nie wiem jaki zakres ma gold) to śmiało wykręć dysze a będziesz mógł zjechać z ciśnieniem co będzie lepszym rozwiązaniem dla wtrysków :)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-06-22, 09:41 


jak mam wywalic calkiem dysze ,(fizycznie calkowicie wykrecic)

dokładnie tak - fizycznie wykręcić :) i nie obawiaj się o żadne zawirowania, i tak przecież jak wlatuje do kolektora to zawirowania są...
Nie patrz też na różnice w ms pomiędzy czasami PB na PB i LPG dla wolnych obrotów (kiedyś było gdzieś że przy sterowaniu standardowym nie powinno być więcej niż 1.6 (czyli czas wtrysku LPG < 1.6 x czas wtrysku PB), tak jak pisał Tormin czasy na końcu (tzn max obciążeniu) powinny być jak najbliżej siebie (czyli czas wtrysku PB = czas wtrysku LPG - sytuacja idealna :), tak przynajmniej mi wychodzi z tego co czytałem i starałem się ustawić )

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-05-22, 12:22 

Seebaa dzięki za zestaw
Wszystko działa jak należy :) auto wg. użytkownika odzyskało 'kopa' (po przeróbce z II generacji)
a że ceny jak wiesz masz najniższe to i banan nie schodzi z jego twarzy :D

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-08-09, 08:37 

deku , a nie masz możliwości strojenia po korektach ECU?
to zawsze lepiej niż patrzeć na mapki...
W ustawieniach masz włączona adaptacje na mapy, wg map masz za bogato przy wyższych obciążeniach więc adaptacja będzie Ci zjeżdżała suwakiem w dół. Sugeruje abyś na razie wyłączył tę adaptację.
Z ustawień to masz tez ustawiony poziom obrotów na 2,52V, czy obroty bierzesz z ECU?
Poziom obrotów – próg detekcji sygnału obrotów. Dla odczytu sygnału obrotów z ECU należy wybrać ok. 2,5 V, dla odczytu z cewki zapłonowej > 6 V - to cytat z instrukcji, ale jeżeli dobrze wskazuje u ciebie obroty to znaczy że jest OK :)
ciśnienie doładowania masz tez 0,50, ale silnik masz wybrany wolnossący, więc nie wiem czy to na coś wpływa... ja u siebie ustawiłem na 0 :) dobrze czy źle nie wiem, bo oficjalnej instrukcji do tego nie ma :)

Ogólnie to aż dziwi mnie że na Stagu miałeś takie przebiegi mnożnika na ciśnieniu 0,95, a tu na tych samych wtryskach musisz lecieć z ciśnieniem na 1,35...

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-10-09, 21:45 

kedar_XJ masz włączoną adaptację, więc jak tylko sterownik uzna że trzeba zmienić położenie suwaka to przy pojawinieu się zapłonu przestawia suwak i usuwa mapę gazową, dlatego jak na razie nie istnieje u Ciebie mapa gazowa. Wyłącz adaptację i albo zajrzyj za jakiś czas albo podłącz lapka i w drogę, na której będziesz obserwował jak kształtuje się mapa i przy aktywnym przycisku 'USTAW' będziesz w niego klikał.
Co do Regów to sam szukałem jakiś opini o nich i ogólnie na formum przeważa opinia że są OK jako nisko-budżetowe... Znalazłem też opinie że wymiana na inne, np HANy, wiele poprawia... ale trochę szkoda mi kasy na razie aby sprawdzić czy to i u mnie by się pokryło...
Ciśnienie z tego co widze to masz w okolicach 1,3 - ciekawe do ilu spada przy butowaniu - nagraj jakiś osc i wrzuć na forum :)
Jeżeli chodzi o km/cyl to wg danych producenta da radę, ale czy podoła zapotrzebowaniu na gaz, które ma Jeep? trudno powiedzieć
Możesz też wrzucić zdjęcia z montażu, może koledzy wprawnym okiem ocenią czy nie ma jakiś rażących błędów.
A wiesz chociaż jakie obecnie dysze masz zamontowane?

edit:
akostia uprzedziłeś mnie :) za długo pisałem swojego posta :D

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-05-03, 19:28 

Czujnik temp cieczy i buzzer. Czujnik w moim ac r01 ma 2,7kohm, w Techu najbardziej zbliżona to 2,2kohm. Zostawić czy kombinować z opornikiem w szeregu?
dobrać jak najbardziej zbliżony, aby temperatura się zgadzała.

Co do buzzera, wydaje jakieś tam z siebie dzwięki, ale raczej coś jest nie tak. Czy buzzer staga i techa różnią się od siebie rezystancja?
Sam zmieniałem ze STAG4+ :) Stag ma buzer z generatorem, więc jak chcesz mieć podobne dźwięki to ustaw w programie typ buzera... ja osobiście zostawiłem że niby bez generatora - ten cichszy dźwięk i tak słyszę a mniej budzi dzieciaki :)

Czy zdławione dyszami hany niebieskie mogą mieć na to taki wpływ? Pracują na ciśnieniu 1.15.
Hany niebieskie do silnika 1300 ccm I 120 KM? To chyba sporo za duże.... najlepiej wymienić na inne... chyba że ktoś już przerabiał takie przewymiarowanie i podpowie jak to ogarnąć.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-05-30, 07:45 

x0x - brak możliwości współpracy z OBD
x1x - podłączenie pod OBD możliwe za pomocą dodatkowego adaptera
x2x - wbudowany adapter OBD

co do "powiększonej dokładności obsługi czasów wtrysku" - jak dla mnie to marketingowy bełkot... ale może koledzy z LPGTecha przełożą to na parametry techniczne i wtedy będzie można coś powiedzieć.

Gdy sam wybierałem sterownik wybrałem x1x ze względu na obiecaną możliwość podłaczenia adaptera OBD - tylko że sterownik wymieniałem już rok temu a adaptera nadal nie ma. Gdybym teraz miał zmieniać sterownik to poczekałbym z zakupem aż będzie dostępny adapter OBD lub sterownik x2x... (noi i jeszcze musiałby pasować do wtyczki ze starej instalacji)

a x2x pewnie będzie miał w opisie że jeszcze bardziej dokładna obsługa czasów wtrysku niż przy x1x :D

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-06-28, 10:28 

adaxo wygląda więc na to że centralka od STAGA nie ma buzera :(
ponizej masz jak to jest wg schematów
TECH / funkcja / STAG
czerwony / Centralka - zasilanie buzzera / czerwony
zielono-biały / Centralka - dioda LED benzyna/gaz / biało-zielony
szaro-czarny / Centralka - przycisk / szaro-czarny
czerwono-biały / Centralka - poziom gazu / biało-czerwony
niebieski / +12V - zasilanie centralki / zielono-czerwony

brązowy/czarny / MASA / brązowy/czarny

dlatego centralka Techa ma u Ciebie o 1 więcej, bo ma zasilanie na buzer



czyli do połączenia

TECH / STAG

zielono-biały / biało-zielony
szaro-czarny / szaro-czarny
czerwono-biały / biało-czerwony
niebieski / zielono-czerwony
czarny / czarny

dodatkowo musisz podłączyć buzer
czyli czarny ten co idzie do centralki łączysz też z buzerem - masa
Z techa (ze staga też) z wiązki masz jeszcze czerwony kabelek, który jest jako zasilanie buzera

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-06-28, 22:02 

adaxo napisał(a):
misiu7, dzięki wielkie, Twoja kombinacja działa wyśmienicie

to nie moja tylko producenci tak wymyślili :)
ja tylko wziąłem schematy/opisy wyprowadzeń i porównałem ze sobą :D
...cieszę się że mogłem pomóc...

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-10-11, 08:34 

a ja bym zaczął wszystko od 0
- autokalibracja ( z weryfikacją odchyłek LTFT i STFT)
- zebranie mapy noPB (teraz to jeszcze sporo punktów brakuje, więc te odchyłki pokazywane na mapie to czysto przypadkowe))
- ustawienie suwaka zgodnie z korektami OBD/sugestią sterownika :)

Dopiero po takim zestawie czynności będzie widać czy trzeba rozwiercać. Jak trzeba to rozwiercić i od nowa zbieranie ma i ruszanie suwakiem.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-10-20, 14:56 


Z drugiej strony przy zakładaniu gazu sam mówiłem im żeby zakładali taki żeby był okej i że stówa lub dwie nie robią w tym momencie różnicy, więc nie wiem jaki sens by mieli żeby mnie oszukać.

taki, żeby więcej dla nich zostało.... niestety...
Stag 4ECO, a więć korekt po temperaturze nie ma (przynajmniej bez kombinowania), więc i prawdopodobieństwo szarpania przy przełączaniu większe. Im niższa temperatura przełączania tym prawdopodobieństwao zamienia się w pewność :)
Nie wiem na co i jak się umawaiałeś z montażystami, ale jak dla mnie to tylko wtryski są OK

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: Niski mnożnik
Napisane: 2013-11-15, 17:31 

jak dobrze masz podłaczone wtryski to spokojnie możesz wybrać w programie sekwencję

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-12-02, 09:33 

takie pytanie to możesz bezpośrednio zadać producentowi, czy to poprzez kontakt z ich oficjalnej strony, czy tez osobom, które są na forum z ich ramienia.
Z tego co ja wiem to raczej nie za szybko.... dlatego kupiłem sobie 2 listwy po 2 wtryskiwacze - krótsze wężyki niż przy listwie na 4 wtryski, a tylko trochę dłuższe niż przy pojedynczych :)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-01-29, 21:59 

dobrze jakbyś przed zakupem potwierdził czy masz fullgrupę czy nie.
Dlaczego: znajomy ma też 406, tylko z silnikiem 1.8 112KM(fullgrupa), przerabiał instalke II generacji na sekwencję, wtryski dobierał wg mocy z cylindra, wziął HANA czerwone, i niby to poustawiał, ale jakby jeszcze raz miał kupowac to brałby czarne. Obecnie musiał zjechać nisko z ciśnieniem, aby to ładnie chodziło.
jak podepniesz się pod instalację będziesz też wiedział jakie masz minimalne czasy wtrysku benzyny i czy np zamiast matrixów Barracuda się wyrobi. + w Barracudzie jest taki, że są dysze do kalibracji i będzie więcej możliwości ustawień :)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-03-19, 20:51 


nie wiem jeszcze tylko którędy puścić kable do kabiny...

mi 'instalator' nawiercił otworek w okolicy pedałów i tamtędy ciągnął. Z oryginalnymi wejściami to jakoś krucho, bo za bardzo nie widać...
OBD ładnie łączy się w tym aucie, więc tak jak piszesz - lepiej mieć i nie skorzystać niż nie mieć i nie móc skorzystać :)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-05-21, 09:54 

LPGTECH_SUPPORT napisał(a):
Czy macie jakieś sugestie co do obsługi OBD w Droidzie ? :-) Lista życzeń otwarta do jutra :)

wybór pokazywanych danych, na zakładce własnych wskaźników, tak jak to jest w TORQUE :D

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-02-24, 15:28 

Tez bym ponownie wybrał TECHa, chociaż i tak nie zgadzam się z ich polityką 'postarzania' produktów... no ale cóż - tak robi dzisiaj każdy...
a wybrał bym ze względu na:
- łatwość zestrojenia
- aplikacja na Androida z możliwością podglądu korekt paliwowych
- możliwość kontaktu przez forum
- cena - przynajmniej jak ja zmieniałem to był tańszy niż STAG :) (teraz nawet nie wiem, bo jeszcze auta nie zmieniłem żeby się tym interesować)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-08-31, 17:49 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-09-01, 09:22 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-09-08, 10:45 

to w końcu chcesz to sam przerabiać czy zlecić?
wtryski barracuda (pytanie tylko czy zwykłe czy te o zwiększonej wydajności)
elektronika: to zależy czy do tego auta można się podłączyć np ELMem i widać korekty paliwowe, bo jak tak to polecam dołożyć do sterownika z OBD, np TECH 324 OBD
Reduktor AC R01 250

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-09-23, 19:30 

dokładnie - Barracuda standard czyli 115
no i póki możesz to poproś o KME TUR zamiast AC-R01

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-09-24, 07:12 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-10-14, 06:59 

Taki stan rzeczy jest pewnie podyktowany ustawieniami w sterowniku, a te wynikają pewnie ze źle dobranych podzespołów (no chyba że gaziarz miał taką fantazję)
czy wiesz ile km zrobiła ta instalacja?
przydały by się zdjęcia takich podzespołów jak reduktor, wtryski, sterownik...
Może reduktor do czyszczenia lub wymiany, no i na pewno trzeba zerknąć jak to jest ustawione...
Jeżeli byś chciał zmieniać instalacje to koszt wtrysków, reduktora i elektroniki to ok 1100PLN - reszta to już zależy od Twoich chęci pracy przy własnym aucie (bo trudności to w tym za dużo nie ma :) ) - największe wyzwanie to w zasadzie jest zmiana wiązki (chyba że wtyk by pasował do STAG/TECH/KME - tego nie wiem), ale jak masz to już podłączone to w zasadzie zostaje tylko lutowanie, bo to co z czym lutować zakładam że masz OK :D

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-10-23, 19:35 

chyba takie 3.0 w pugu już te dane wystawia...
kolega nie napisał skąd jest, bo jakby z okolicy to szybko bym mu pomógł to zweryfikować :)
ja w swoim pugu za pomocą PP2000 tych korekt nie widzę... ale elmem czy za pomocą tego adaptera OBD TECHa już tak :)
Nie wnikałem nigdy czy sam standard OBD zapewnia dostęp do tych danych... ale każde auto benzynowe po 2004 musi już posiadać standard OBD
Strona 1 z 1 [ Znalezione wyniki: 25 ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji - Fundacja Wrócić na drogę

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO