Znalezione wyniki: 155

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-06-29, 12:35 

Zbiera sie caly czas i dlatego raz zebrana jest nieaktualna i rozjechana za jakis czas, dlatego ze krzywe odnosza sie do innych warunkow pracy silnika niz przy kalibracji.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-07-10, 11:34 

Bardziej obawialbym sie o rozna rozszerzalnosc termiczna. Jesli to zgrzewac to nie ma innej opcji, materialu musi byc maly nadmiar.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-01-06, 08:37 

Nie do konca. Malo jest gaziarzy z ktorymi mozna pogadac przy usludze. Zazwyczaj jak cos wiesz to jestes wrog.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-03-13, 16:32 

Dysze zaklada sie na wylot wtryskiwacza ewentualnie jakos w srodku wezyka jesli nie ma innej mozliwosci. Tych z kolektora nie ruszaj.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-03-13, 08:46 

Nie.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-04-20, 21:31 

Valteki w tym silniku to zlo, bo jest bardzo czuly na wszelkie niedogodnosci. Ile spada cisnienie gazu przy ostym deptaniu ?

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: LPGTECH Tablet
Napisane: 2013-05-05, 13:10 

Musza byc drivery i tablet zazwyczaj wymaga roota do takich zabaw.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-05-09, 13:55 

Jest dopoki nie bedzie zapetlalo (nie wyrzuci komunikatu o bledzie). Przeciez silnik od tego nie wybuchnie.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-05-14, 12:45 

Regenerowany nie zawsze dziala tak jak powinien po regeneracji + dochodzi problem wentualnie urwanych srub, peknietych korpusow itd. Po 2 nie sa to jakies kosmiczne koszty zeby kupic nowy.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-06-17, 13:57 

krzychu-k14 napisał(a):
Ciśnienia nie zmiejszę na reduktorze bo śróbka od regulacji zapieczona. Może samym mnożnikiem coś można jeszcze namieszać czy zacząć od dyszek.


Mniejsze dysze dadza podobny efekt ale lepiej obnizyc cisnienie.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-07-02, 06:37 

Zapetlenie wystepuje przy wysokich obrotach kiedy czas wtrysku jest dluzszy niz czas cylku pracu cylindra i impulsy wtryskow nachodza na siebie (wtrysk 2 cylindra zaczyna pracowac kiedy 1 jeszcze nie skonczyl), bylo juz o tym wiele razy :)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-07-02, 09:11 

Generalnie im dluzsze czasy tym wtryski pracuja precyzyjniej dlatego ludzie chca bys rzucil jakies osc. Jesli chodzi dobrze na czerownych i nie petli a korekty ecu sa ok to zmiana raczej dla sztuki. Jest jeszcze sprawa z tym ze im nizsze cisnienie tym wtryskom lzej ale hanki na 1,1 dzialaja spoko.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-07-02, 10:08 

Wsiadz z podpietym kompem, daj na 3 biegu od 2k rpm do odcinki na benzie, potem to samo na lpg, zapisz osc i wrzuc na forum. Ewentualnie jak chcesz to podlec z Pulaw daleko nie masz i sie zobaczy.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-07-02, 20:26 

Udalo mi sie podlaczyc i nagrac osc. Cisnienie robocze 1,19 a realne okolo 1 widac reduktor sie juz troche ulozyl, mnonik poczatkowy okolice 1,5 koncowy okolice 1,25. Wyskoczyl blad zapetlenia a reszte sami mozecie zobaczyc na osc. Wydaje mi sie ze po podniesieniu cisnienia i nie palowaniu pod czerwone pole czego wlasciciel raczej nie robi czerwone dadza rade.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-07-05, 12:34 

Mozna wystarczy sie podlaczyc i zapisac.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: Jaki olej?
Napisane: 2013-07-09, 06:26 

Taki jaki przewiduje instrukcja.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-07-17, 09:55 

WeebTv juz smiga naniektorych TV tak samo jak na pc.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-07-17, 09:42 

Za free to raczej srednio. Poza tym za niecale 20zl/mc to jak za darmo przy tej ilosci kanalow.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-07-25, 15:51 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-07-29, 17:46 

Uzywam takiego i jest ok.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: Świece na lpg
Napisane: 2013-07-24, 22:19 

Jak na 20kkm to szalu nie ma ale tragedii tez nie. Wyglada na troszke biala ale moze to kwestia zdjecia. Prawidlowo powinna byc chyba bardziej czekoladowa.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-08-02, 13:32 

Grzejesz silnik do temperatury roboczej. Zazwyczaj im blizej 90st tym lepiej, gasisz czekasz z 10 minut potem swiece out i po kolei wkrecasz miernik w kazdy cylinder. Jak juz wkrecisz to gaz w podloge i krecisz pare sekund. Reszta jak wyzej.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-08-02, 18:34 

waskij napisał(a):
Na każdym cylindrze tyle samo , najlepiej 4,5 obrotów wału , i dobrze jest wykonać min. dwa pomiary na danym cylindrze . Bardzo dobrze jest wykonać pomiar na zimnym i rozgrzanym silniku .


Mnie zawsze uczono ze krecic az cisnienie przestanie rosnac (oczywiscie w pewnych granicach).

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-08-12, 10:19 

Jak do starszych fur to starczy vag com.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-08-12, 12:12 

Posrednio tak bo skoryguje tak naprawde czas wtrysku benzyny ktory bezposrednio wplywa na czas wtrysku gazu.
Strona 1 z 7 [ Znalezione wyniki: 155 ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
AdWords Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO