Znalezione wyniki: 15

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-09, 00:51 

Co do reg'ów. Mam w silniki 1.1 i spisują się całkiem dobrze(chociaż czasami jakby były za wolne), czas na wolnych to ok.4ms. Silniki 1,1 i 1,4 są bardzo podobne.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-05-01, 13:54 

najpierw sprawdź filterki bo mogło je bardzo zanieczyścić. Gasnie pewnie dla tego że silnik wyłącza ssanie jak się nagrzeje.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-09-12, 21:11 

To jest loteria wszystko zależy jakie są komponenty dobrane. Jesli chodzi o elektronikę są to bardziej przypadkowe usterki.
Reduktor i wtryski zależy od typu na forum masz wiele tematów po jakim czasie zaczyna się coś dziać.
Ogólnie przestrzegaj się kupowania valtek'ów(jeszcze używanych) z wyjątkiem typu 34.
Pozdrawiam

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: Ibiza 1.4 AEX
Napisane: 2012-12-12, 15:48 

Zawsze jeszcze można WGS zamiast Hana, lecz jak z długowiecznością to nie wiadomo.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-12-12, 17:10 

Ustawia się to indywidualnie ale myślę że koło 2.2mm.
Zmniejszyć możesz ale wydłużysz czas wtrysku gazu a jezeli masz stosunek pb/lpg taki jak na scenie w granicach 1.2 to nie ma co kombinować, lecz jeżeli tak jak podałeś 3/5,5 to już może okazać się tak ze gazownik wrzucił bez rozwiercania i skracał podnosząc cisnienie. I przy mnozniki ok 1,8 to już na długich czasach może zapętlać

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-02-21, 10:26 

Ja ostatnio wsadziłem do swojego saaba 9-3 2.0T 210 taki zestawik
Stag 4 qbox,
2xacr01,
hana niebieska.
W sobotę będę sprawdzał jak radzą sobie z tym reduktory. Wiec mogę napisać coś więcej. Na razie wszystko pracuje jak należy.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-05-30, 15:10 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-12-24, 17:03 

Do tego dostrój mapę. (tam gdzie jest czerwona kreska nad niebieską, zaznacz zółtą kropkę i sztrzałkami w dół).
I tak jak mówi derok ciśnienie w dół

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-12-24, 17:05 

Musisz pod maską na reduktorze obniżyć ( śruba po środku reduktora na imbysa )

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-12-24, 17:09 

Ta między plusem a minusem (na zdjęciu)
FOTOObrazek

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-12-24, 17:33 

Musisz ruszyć punkt, skasować starą mapę i zebrać nową

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-12-24, 17:47 

Pokaż screena z ciśnieniem i mapami

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-12-24, 18:09 

Widzę że jeszcze przydało by się zmniejszyć dyszę w waldemarach. Bo jeszcze nie jest idealnie. Musiał byś załatwić sobie wierła aby sprawdzić jaką teraz masz średnice i o ile ją zmniejszyć. Wydaje mi się ze instalator nie napracował się zbytnio z założeniem instalacji.
Jakbyś mógl wrzucić fote z jak są zamontowane wtryski.
Widzę że to już jest wieksza zabawa. Bo wątpie ze dziś znajdziesz wiertła z przedziało 1,5mm do 2mm ze skokiem co 1mm :)
Troche w zlą porę wybrałeś na zabawe :)


\\\EDIT:
Twoją mapę mogę skomentować " Na razie jest dobra, ale nie na lata"

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-12-24, 18:12 

No to jak sam zakładałeś to będzie się czego czepić :P, A tak na serio to najlepiej zmniejszyć dyszę(jak już się uparłeś na te waldemary :P :)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-07-10, 11:18 

Działać a działać to jest różnica, nam chodzi o to czy przy pełnym obciążeniu daje rade utrzymać ciśnienie. Chociaż najpierw wymiana wtrysków na inne, i przede wszystkim ogarnięty gazownik. Chyba ze sam zaczniesz się bawić ale musisz poczytać trochę na forum co i jak.
Najlepiej jakby był osc. z jazdy, ew. screeny z kompa.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2017-02-07, 14:12 

Witaj,
Podeślij zdjęcia zamontowanej instalacji(silnika), mógł gazownik niepoprawnie zamontować.
Kolejnym problemem jest fakt że mógł źle wyregulować istalacje(a bardziej raczej nie wyregulować).
Ja obstawiam że problem leży w złym montażu i braku regulacji instalacji.
Strona 1 z 1 [ Znalezione wyniki: 15 ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
AdWords Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO