Znalezione wyniki: 148

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-11, 09:56 

tak. gdzies na forum było razem z linkiem do yt jak to się robi.
proste. sam dasz radę.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-16, 14:01 

to nazwa do sprzedaży więc musi być :
- twarda aby przyszły nabywca myślał że pojeździ wiecznie
- krótka aby łatwo zapamiętac i podac dalej
- "chwytająca za serce" aby klient się zakochał w produkcie zanim go kupi, soś w rodzaju usłyszał i chciał od razu....
moim zdaniem 4,7,ostatni (choć ten ma raczej z leżeniem dużo wspólnego)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-26, 22:14 


ciśnienie ma 1,23 i mnożnik powyżej 1.2

kolega zaczyna więc powiększenie dysz to moze byc wyższa szkoła jazdy.
autokalibracja po co? proste? instrukcję można poczytac wtedy.
a tak na prawdę to kasuje to wszelkie mapy i jest jakiś mnożnik początkowy "wyjściowy". robię zawsze bo mam świadomośc że jest mi tak łatwiej.
a ten sterownik to można z aktualizowac aby korety od temp były?

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-26, 22:02 


Nie świeci się "check engine"?

bo może podłączony pod kontrolkę cisnienia oleju.
kolego skoro czytałeś to zrób tak.
zapisz ustawienia te co masz.
autokalibracja i jazda wg tego co w instrukcji.
przejdź na zakładkę odchyłka i ustaw tak aby czerwona linia było w okolicy 0 w całej swojej rozciagłości. oczywiscie musisz w tych samych warunkach zebrac od nowa mapy pb i lpg.
sonda to raczej nie podłączona, srawdź czy wartoś przy sondzie oscyluje; zmienia się.
poszukaj czy kabelki podłaczone. jak nie dto lutownica w ręke i podłącz wg insrtukcji.

na koniec jak ok to ok, a jak nie to wgrasz jednym kliknięciem myszki stare ustawienia i już.
oczywiścei zapisz plik .ust i .osc i daj na forum - pomożemy

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-13, 14:32 

raczej przy tym reduktorze założym bym zieloną hanę.
przy okazji jak dasz radę załóż wkrętki w kolektor o dużym przelocie, powyzej 3,5 mm.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-17, 09:27 

daj to do na warsztat. tokarnia to obrobi.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-23, 11:49 

albo na jakis klej do gwintów i wtedy nie mam takiego problemu.
chodź lepiej na taśmę bo jak przyjdzie to odkręcić to bedzie problem.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-06, 14:54 

lele napisał(a):
czujnika tem.

zrób sobie od razu sam taki czujnik.
jest o tym temat cały. koszt nikły. czujnik taki normalnier około 30 złotych kosztuje a taki własnej roboty to wkrętka, termistor i troche przyzwoitego kleju. 10-20 min i gotowe. czekasz dobe i do auta i gotowe.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-09, 16:27 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-12, 16:58 

mapki są "ruchome". cały czas się zmieniją.
jak chcesz po mapkach to wykasuj mapę pb i lpg i zrób je od nowa. wtedy robią się miarodajne.
sonda nie podłączona.
mozesz sciagnąć program najnowszy wersji 8 i zaktualizować sterownik.
ustawić od początku po aktualizacji sterownika.
nagrać .osc i .ust i dopiero dac do oceny. możesz dołożyć fotki instalcji może sa jakieś błedy montażowe.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-14, 11:24 

Nissan Altima SE-R napisał(a):
i coś jeszcze ( chyba wtryskiwacze) HANA H 2000

no to chyba A+ czyli niebieskie.

powinno być ok. pozostaje jeszcze montaż ale jeśli to warsztat przy AC to ok.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-15, 12:57 

za dwie stówki to najprostszy układ który nic nie daje. jak już chcesz to taki z centralką sterującą i podłaczeniem przy samych wtryskach, dozuje to dawkę płynu dokładnie taką samą dla kazdego cylindra.
w zwykłych leci ile chce i gdzie chce i niekonicznie równo do wszystkich cyl.
jak masz założyć zwykłąd instalkę tego gównieka to sobie odpuść.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-16, 09:14 


Co do trójnika to coś tam zrobiłem z użyciem elementów hydraulicznych:
2 x nypel 3/8 cala
1 x mufka 3/8 cala
w środek przez całość rurka miedziana 12mm


zdjęcie zrób


Podpowie mi ktoś jakie oryginalne dysze są w Reg Fastach a jakie dodają w komplecie?


o ile pamiętam to wkręcone są 2mm a w komplecie są jeszcze 2,5 mm no i wkrętki są na 3,5mm.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-04-03, 15:37 


czy check nie oznacza w tym przypadku złej mieszanki ?

a silnik zalało gazem. i masz babo placek.

moja propozycja rozwiązania problemu:
- uzupełnij profil - wszelkie dane napisałeś więc będzie to proste - dopisz skąd jesteś
- zmień gazownika - przez podanie lokalizacji - polecimy kogoś z forum - kto to ogarnie

na dobrą sprawę jeśli gość po takim czymś wymienia filtry i odsyła klienta to raczej nie pojęcia co ma zrobić. a jest to dość proste. podłaczyć scaner do auta, podłaczyć się do staga. pojeździć i będzie wiadomo.
ale jak był błąd na gazie, po ponownym odpaleniu na pb już go nie ma to wiadomo:

złej mieszanki

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-05-02, 22:35 

działa.
poszło.
coś zarobiłem :)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-05-08, 11:27 


jest pomocny ,,zlot fanów BMW,, na parkingu gazownika!!!

to jest fajny sposób.

proponuję pojechać niech wyciaga instalację i oddaje kaskę.
na tym jeździć to nie będzie. ten doge ma więcej jak 180KM a zavolak nie da rady no i zapotrzebowanie na paliwko spore - chwilowe więc spieprzone i tyle.

lepiotrek , uzupełnij profil. zrób zdjęcia spod maski.
będzie wszystko wiadomo. myślę że błędów jest tam więcej. skad jesteś. może będziesz mógł pojechać do kogoś kto pomoże.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-05-08, 11:51 

lepiotrek napisał(a):
zrobię zdjęcie

zrób więcej od razu.
1. butla gazu - ogólne + zdejmij "kapselek" i pstryknij
2. ogólne całość pod maską
3. reduktor z mocowaniem i podłaczeniem
4. miejsce wpięcia w ukł chłodzenia
5. wtryskiwacze i gdzie się w kolektor wkręcił
6. mapsensor
i moze starczy.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-05-25, 09:55 

candyman , nie oszczędzaj przed montażem tylko po montazu.
jedź do DAVANTI , bedziesz zadowolony. montaż prawidłowy i zgodny ze sztuką, auto oddane już ustawione. nie będziesz odczuwał że masz lpg.
będziesz zadowolony. to jest pewne.
założysz jakiegoś druta i będziesz się bujaj jak wileu innych którzy tu trafiają po montażu z problemami.
olejawą gwarnację dokłądaja kasę i sami robią poprawki lub jada.
decyzja nalezy do ciebie oczywiście.
ale ja nawet 5 minut bym się nie zastanawiał.
obejrzyj galerię DAVANTI . jest tam duzo fajnych, dziwnych i całkiem normalnych aut.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-05-29, 13:45 

kecaj1965, a skąd jesteś bo moze masz kogos z forum blisko i drutteam cię ominie.
a może LPG TECH, podobno fajny sterownik.
może więcej danych o aucie.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-05-31, 13:44 

kiedyś w oplu był przecięty kabel. no i raz dizałał a raz nie. połaczyłem kable na skrętkę i działało.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-06-19, 15:41 

kolejny kolega który zapodaje scany z wyłączonym silnikiem, tak to przynajmniej widac jak sonda pracuje, ciśnienie na biegu jałowym i czasy wtrysku widać no i map. wstydzisz się kolego dziabi3 , czegoś czy boisz, bo nie wiem.
najlepiej daj kolego .osc z jazdy a tak ze 30 km i .ust i będzie wiadomo.
zavolak do turbo. dziwny wybór. pompuje się pewnie zdrowo. no i valtek.
mnożnik na prawdę wyjatkowo dziwny.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-08-14, 11:45 

z powodu butli w miejscu koła zapasowego i zapewne lat jazdy tył auta ciagnął się po aswalcie.
robiłem całe tylne zawieszenie więc wymieniłem również i sprezyny. najpierw załozyłem takie zwykłe normalne. po tyogdniu było to samo. po założeniu wzmacnianych (grupszy zwój ale wysokości trochę nizsze) jest ok. nie polecam zakłądania gum między zwoje. wyłaczasz tylko zwoje z pracy którą musza wykonać pozostałe "wolne" zwoje spręzyny i dlatego pękają. jak chcesz podnieść auto ale je sprzedajesz mozesz podnieść na tych dziwnych odbojach. pamietaj że bytla z gazem trochę waży i w sumie obciąża tylko tył auta. to dlatego taki efekt. załozenie zwykłych sprężyn może nic nie dać. będzie tak jak u mnie że po tygodniu usiądzie znów. a wcale nie jest taki sztywny. nikt ci nie każę sportowego zawieszenia wkładać do auta. pamietaj że mam kilka stopni usztywnienia auta. kup o jeden poziom sztywniejsze jak masz w standard i będzie oki.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-08-24, 12:10 

to silver. zapewne ma dość.
do regeneracji. tryszawy o tym pisał. poszukaj. było już.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-08-27, 08:25 

sebeq, zgłoś się do kolegi z forum Marcina L.
może pomoże.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-09-05, 10:45 


Czujnik temp. gazu czy reduktora? Czyli muszę sprawdzić jaki czujnik mam zamontowany i wybrać go w ustawieniach?

podłacz się rankiem ustaw tak aby temperatura mniej więcej się zgadzała z temperaturą otoczenia i będzie ok.

Ustawić 30 stopni tak jak jest w instrukcji Staga?

ustawić możesz i nizej minimalna to 15 stopni. ale trzeba wystroic to auto razem z korektami temepratury

czyli zmieniam na zielone

trzeba auto stroić po takiej zmienie od początku.

Instalację montowałem u jednego z krakowskich instalatorów kilka tygodni temu

a po za tym to chyba oni powinni to poprawić bo chyba gwarancje itp masz.
daj fotki od razu żebyś 100 razy nie jeździł.
Strona 1 z 6 [ Znalezione wyniki: 148 ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO