Autor |
Wiadomość |
Skocz do forum Skocz do tematu |
ulisses |
Napisane: 2012-01-23, 16:07
|
|
|
Do granicy 6 masz 350km jak wyjedziesz koło 3 to koło 7 będziesz w Kołbaskowie (teraz jest sporo obwodnic a nad ranem ruch zerowy). Moim zdaniem lepsza opcja. Ja w tym roku prułem przez Monachium na południe Francji i jadąc w miarę ekonomicznie (czyli Polska 110, Niemcy - 140 - licznikowe) w Monachium byłem po ok 11,5h. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
ulisses |
Napisane: 2012-02-28, 05:47
|
|
|
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
ulisses |
Napisane: 2011-06-12, 18:30
|
|
|
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
ulisses |
Napisane: 2012-07-10, 19:18
|
|
|
Dokładnie, zmienić rozszerzenie na csv i otworzyć Excelem. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
ulisses |
Napisane: 2012-07-11, 17:48
|
|
|
W SQ24 sondę podpina się tylko w celach diagnostycznych, w instalacjach 2gen. jest inaczej i to sonda steruje komputerem gazu. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
ulisses |
Napisane: 2012-07-17, 12:10
|
|
|
W QR20DE Tech się też bardzo dobrze sprawdzi. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
ulisses |
Napisane: 2012-07-20, 12:33
|
|
|
We francuskich samochodach wszystko jest na opak ;)
A tak na poważnie to: http://www.castrol.com/castrol/genericarticle.do?categoryId=3179&contentId=7060729
U mnie na zimnym jest zawsze mniej oleju na miarce niż na ciepłym silniku. Nissan zaleca sprawdzanie oleju na ciepłym silniku i wg powyższego nakazuje oceniać poziom oleju (za mało, za dużo).
Edit: Z instrukcji QQ 2,0: Park the vehicle on a level surface and apply the parking brake. 2. Run the engine until it reaches operating temperature. 3. Turn off the engine. Wait more than 10 minutes for the oil to drain back into the oil pan. 4. Remove the dipstick and wipe it clean. Reinsert it all the way. 5. Remove the dipstick again and check the oil level. It should be within the range*1 . If the oil level is below*2 , remove the oil filler cap
Edit 2: I jeszcze o rozszerzalności cieplnej oleju: ''Rozszerzalność objętościowa oleju uzyskanego z ropy naftowej wynosi do 10% przy przyroście temperatury o 100oC''. Cytat z ''Vademecum rafinera. Ropa naftowa:właściwości, przetwarzanie, produkty'' |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
ulisses |
Napisane: 2012-07-31, 11:24
|
|
|
Tak jak napisał Struna, niestety taka już przypadłość niektórych wtrysków BRC. Czasami też powodem może być za duże ciśnienie w układzie. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
ulisses |
Napisane: 2012-10-16, 10:44
|
|
|
Jakiś warunek nie jest spełniony. Za mała temp. reduktora, gazu, ciśnienie itp... |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
ulisses |
Napisane: 2012-10-16, 11:53
|
|
|
U mnie w MY07 jest tak, że pokazuje temp. reduktora/gazu i wg mnie jest to warunek odpalenia autoadaptacji. Z tego co pamiętam to w MY10 komp jakoś sobie tą temperaturę gazu liczy (są na forum wątki o długim oczekiwaniu na przełączenia na gaz przy Lighcie). Może w tym przypadku jest podobnie. A jesteś pewien, że nie ma jak fizycznie podłączyć czujnika temp. reduktora do instalacji? Niech wypowie się ktoś, kto te instalacje zakłada (DAVANTI może pomoże:)). |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
ulisses |
Napisane: 2012-10-16, 12:42
|
|
|
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
ulisses |
Napisane: 2012-10-24, 08:02
|
|
|
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
ulisses |
Napisane: 2012-10-30, 10:34
|
|
|
Znalazłem tylko po portugalsku, ale wiadomo o co chodzi. Jak widać wydajność wtryskiwaczy z cegłą jest taka sama jak z G1500. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
ulisses |
Napisane: 2012-11-20, 13:12
|
|
|
blabson, Pamiętaj, że to czas wtrysku BP na BP ma być równy czasowi wtrysku BP na LPG a nie czas wtrysku BP=czas wtrysku LPG. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
ulisses |
Napisane: 2012-12-28, 10:57
|
|
|
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
ulisses |
Napisane: 2013-02-22, 10:20
|
|
|
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
ulisses |
Napisane: 2013-02-22, 13:39
|
|
|
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
ulisses |
Napisane: 2013-02-27, 14:48
|
|
|
Raczej nie dopasujesz, tam siedzi termistor NTC 3k3 i układ zmieniający oporność czujnika do 1,8kΩ przy 20*C. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
ulisses |
Napisane: 2013-03-29, 16:01
|
|
|
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
ulisses |
Napisane: 2013-04-11, 07:10
|
|
|
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
ulisses |
Napisane: 2013-05-29, 08:49
|
|
|
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
ulisses |
Napisane: 2013-06-18, 18:45
|
|
|
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
ulisses |
Napisane: 2013-07-20, 13:08
|
|
|
Dokładnie  |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
ulisses |
Napisane: 2013-07-19, 18:58
|
|
|
Skoro temp. skacze to pewnie jest luźny kabel od czujnika temperatury. Elektrozawory (przy wielozaworze i pod maską) otwierają się? Słyszysz klik? Pokaż fotki instalacji to coś pomożemy. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
ulisses |
Napisane: 2013-07-25, 10:51
|
|
|
|
 |
|