Znalezione wyniki: 11

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: Mapy
Napisane: 2019-08-01, 19:04 

No teraz ładnie wygląda mnożnik, korekta również ładnie się ustawiła. Auto wyregulowane ;)

Poczytaj sobie w internecie o korektach OBD. Potrafiąc je interpretować dużo możesz się dowiedzieć o mieszance paliwowo-powietrznej.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2019-09-11, 13:48 

tryszawy napisał(a):
misiorek napisał(a):
czy mogę prosić o jakieś wskazówki dla laika?








Czarny do minusika ,niebieski do plusika.


A dokładnie w Twoim przypadku brązowy-minus, a niebieski-plus.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2019-09-09, 08:05 

Przewody od sondy nie muszą być podpięte.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2019-12-20, 07:18 

U siebie w V6 zmieniałem MEDy na AC W03 i koszt wyszedł około 400zł. U ciebie przy 4 cylindrach pewnie wyjdzie koło 300zł. To jest taka cena orientacyjna nie licząc oczywiście robocizny.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-01-02, 16:44 

Powodem zapętlenia może być zbiornik zamontowany "do jazdy na wstecznym". Skasuj błąd, zatankuj do pełna i wtedy spróbuj przegonić auto. Jeśli błąd powróci to trzeba by było naprawiać to co masz albo jeśli chcesz to możesz zmieniać wtryski - poczujesz różnice w dynamice auta.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-08-26, 09:26 

Dokładnie jest tak jak pisze sylwiasty . Ze spadkiem ciśnienia przerabiałem temat w swojej Hondzie. Moc silnika to 205 KM, jeden reduktor IG1 SM zasilany miedzią 6 mm obrabia dopiero po przeróbce M&C. Przed modyfikacją nie ważne jakie ciśnienie ustawiłem to przy maksymalnym obciążeniu zawsze siadało do 0,8 bar. Po modyfikacji M&C spada o 0,25 bara od wartości zadanej na wolnych obrotach. Także różnica jest zauważalna i obecnie auto jeździ aż miło w każdych warunkach :) Nie obyło się jednak bez pomocy cubik2k , który jest wybitnym specjalistą w dziedzinie software Landi Renzo :)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-09-01, 07:57 

Dokładnie tak. Sprawdź oporność na pinach 1-2, połączenie wtyczka-map sensor oraz wiązkę.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-10-24, 21:15 

Musisz tak dobrać wilkość otworu dysz, aby uzyskać po autokalibracji początek mnożnika na poziomie 1,4-1,2.

Ze względu na to, iż nie masz możliwości regulacji ciśnienia gazu musisz idealnie trafić z rozmiarem dysz. Pamiętaj, że 0,1 mm ma tu znaczenie. Jeśli rozwiercisz za dużo, wtedy dysze do wymiany na nowe mniejsze i dobór rozmiaru dysz należy przeprowadzić od nowa.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-10-24, 19:17 

W takim razie dalej musisz rozwiercać dysze. Celowałbym w 2,3-2,5 mm.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-10-24, 18:20 

Jakie obecnie masz ciśnienie na gazie ? Spróbuj ustawić 1,2 bara i wtedy zrób autokalibrację.

P. S.
Pewnie i tak będzie trzeba jeszcze rozwiercić dysze.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-11-06, 13:28 

Mapy musisz zebrać w jednakowych warunkach. Jedziesz wcześniej obraną trasą i zbierasz mapy benzyny. Po zebraniu punktów PB w pełnym zakresie czasów wtrysku powtarzasz przejazd na tej samej trasie i zbierasz mapę gazową. Mapa benzyny i gazu muszą się pokrywać.
Strona 1 z 1 [ Znalezione wyniki: 11 ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji - Fundacja Wrócić na drogę

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO