Autor |
Wiadomość |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Marek_07 |
Napisane: 2012-01-04, 19:10
|
|
|
Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Marek_07 |
Napisane: 2012-01-23, 00:59
|
|
|
fotki które znalazłeś to gaz 5 generacji, nawierty testował i opracował, mało tego nawet wykonał producent, w tym silniku przy 4 generacji gdybyś tak nawiercił=drut (mimo, że jeździć będzie). Podkładki mogą powodować problemy z jazdą na pb, poza tym musisz sztukować mocowanie listwy pb. Akurat może się okazać, że masz kolektor "magiczny" z miejscami na nawierty więc bez kombinacji- wiercić. Rzucę nutkę zła na forum i powiem, że tak jak vialle, to żaden prins nie pojedzie. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Marek_07 |
Napisane: 2012-01-23, 09:25
|
|
|
Śmiało montuj staga 4 albo techa 214, ac r01 (jesli tuv pozwala), niech Ci to zestroja na hanach i dadza ustawienia, przejdziesz scieżkę i sobie wymienisz z valteców czy co to tam nie będzie. Prins to już klasa wyżej, ale sądzę, że szkoda zachodu. Pojmuję, że brc jest połowę tańsze, ale póki co raz widziałem u Davanti zamontowane schludnie. Przegrywają listwą w 1 kawałku, wszak porównać "ciekłe vialle" do jakiegokolwiek odparowanego gazu nie można, każdy ma wady i zalety. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Marek_07 |
Napisane: 2012-01-23, 16:09
|
|
|
Oracle wiem, że gaz odparowuje po drodze w domyśle chodziło o nie łączenie układu "wody" z gazem. Ciekłej benz Ciężko porównać "wysokoobrotowość" fordowskiego starego silnika, 1.6 z renówki, a rasowego japończyka który przy 5k zaczyna oddychać. Nic to nie wnosi do tematu bo instalacja już skomentowana i przez użytkownika pewnie przetrawiona, montować i jeździć |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Marek_07 |
Napisane: 2012-01-27, 18:05
|
|
|
Gwz w zbrosławicach poszukaj. Masz blisko i pewnie |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Marek_07 |
Napisane: 2012-01-27, 22:27
|
|
|
Można, ale one mają w tej chwili najlepszy stosunek cena/jakość, na wtryskach nie ma co oszczędzać, mógłbyś sterownik wziąć techa 214 bo on ma takie same funkcje jak stag, a jest tańszy, przy czym w zbrosławicach go nie proponuj  |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Marek_07 |
Napisane: 2012-01-29, 19:48
|
|
|
Fotki instalacji jeszcze wrzuć bo tak jak piszą poprzednicy coś dziwnie z temperaturą. Może to akurat taka specyfika auta, a może coś trzeba dłubnąć w wężykach |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Marek_07 |
Napisane: 2012-01-29, 21:35
|
|
|
Ktoś musi Ci sprawdzić jak to wygląda z mocą do koloru wtrysku hana, reduktor ac r01, sterownik tech 214, gazownik który nie narobi głupot |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Marek_07 |
Napisane: 2012-01-30, 18:17
|
|
|
Ja bym założył staga albo techa i lubryfikacje sobie darował |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Marek_07 |
Napisane: 2012-01-30, 18:30
|
|
|
A dziękuje roboform Polecam jechać do Damiana lub Sylwii A skąd konkretnie jesteś? |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Marek_07 |
Napisane: 2012-01-30, 20:49
|
|
|
Mirosław SS do 2.0 wkłada acry reszta leci na magicu :p. Davanti jak najbardziej. W toyocie jest ważne dokładne strojenie (jakby gdzie indziej nie było ważne), bo raz dwa pali się check |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Marek_07 |
Napisane: 2012-01-31, 22:52
|
|
|
Zadzwoń do Palacar w łodzi, wyślą Ci paczką, mają dobre ceny. Miedź 6mm będzie bieda. Czemu tech? Bo jest tańszy i szybciej się go stoi, a w stosunku do staga ma więcej możliwości. hanki nie muszą być, ale magic jety nie są trwałe i inwestycja w hanki się opłaca. Arctic nie obrobi tego silnika proponuję ac r01. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Marek_07 |
Napisane: 2012-01-31, 22:57
|
|
|
Obrabia silniko turbo, a jest wesja do 250 koni, choć ten rzekomo do 150 daje rade pod 200. Membrany drogie nie są, a ludzie nie skarżą się na poprawione wersje. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Marek_07 |
Napisane: 2012-01-31, 23:03
|
|
|
To jest poprawiony bo ma wyjście 12 a nie 16, w palacarze masz go dużo taniej , tak fejsik siądzie do techa |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Marek_07 |
Napisane: 2012-01-31, 23:19
|
|
|
Jak najbardziej, weź wersję do listwy i wrzuć na adapterach np. Od Sylwii łatwo się montuje i dobrze wygląda. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Marek_07 |
Napisane: 2012-02-01, 11:08
|
|
|
Ac r wydoli i to lepsza opcja niż zavolak. 516 to to samo co 316 tylko obudowa jest inna, masz 2 stówki w kieszeni i nie ma co kombinować, hanka tam gdzie pisałem to w sumie z trójnikiem Cie wyjdzie 90 za sztukę, pamiętaj o tym, że ma być wersja z nowym gniazdem (na wtyczkę valtec), oszczędzisz kupna przejściówek. (na prawdę przedzwoń do łodzi bo możesz kasę zaoszczędzoną przenzaczyć np. na miedź 8mm i wielozawór super, bo taki by się przydał). Tech jak każdy sterownik hankę lubi bo jest precyzyjna i nie musi wprowadzać wielu korekt |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Marek_07 |
Napisane: 2012-02-01, 08:31
|
|
|
No właśnie, są 2 typy han, do listwy i na króciec, dobrym pomysłem, aby było jak najkrócej jest zastosowanie o takich adapterów http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=14136. (one są ma hankę do listwy) W tym momencie za ac r01 dasz filtr (dobry jest fl-02) z 2 wyjściami, a całą resztę łączysz w pętlę na trójniku typu "T". Popatrz w galerii masa tego jest, tylko koniecznie zasilanie z 2 stron! |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Marek_07 |
Napisane: 2012-02-01, 16:54
|
|
|
Zamiast miedzi możesz wziąć faro (pcv) łatwiej to położyć bo miedź 8mm to już takie łatwe do wygięcia nie jest. Cenowo chyba wyjdzie nie dużo drożej. Odpowiednik to faro 13mm. Pamiętaj, żeby reduktor miał takie wejście (pewnie ma, ale jest to jeszcze zagadka). |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Marek_07 |
Napisane: 2012-02-02, 14:53
|
|
|
Strojenie afr to włożenie dodatkowej sondy w wydech i sprawdzenie stanu mieszanki, tak aby dobrać ją maksymalnie korzystnie dla silnika (zwłaszcza gdy silnik pracuje w pętli otwartej). Można czasem zrobić tak, że na gazie w danym zakresie obrotów jest lepiej niż na benzynie |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Marek_07 |
Napisane: 2012-02-01, 21:47
|
|
|
Mario podzespoły masz wybrane dobre, algorytm czarną robotę zrobi za Ciebie ;) tech (3/5)16 i nowy acr
Panie Adamie zgodzę się z wypowiedzią, ale realia są takie, że niewielu jest gazowników jak Pan, dla których nawet kosztem dodatkowych godzin wystroją auto, bo mają warunki w tym afr, ale mówiąc szczerze, gdyby miał Pan stoić auto średnio 40 min na sterowniku x, a 20 min na y. Przy czym y jest tańszy w zakupie. Odpowiedź jest prosta. Ja się sprzeczał z doświadczeniem nie będę bo mi nie wypada. Wiem, że czasy 99, 165, czy 356ms pb tech potrafi wyprostować, a stag nie. Tyle offtopu |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Marek_07 |
Napisane: 2012-02-03, 14:11
|
|
|
Pewnie hanka leje, zrób korekte po temp, albo podnieś temp. Przełączania. Hanka hance jak widać nie równa bo przy srogiej zimie 15 stopni wystarcza (mają około 10k przebiegu), co i tak jest burżuazją bo było 10 stopni |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Marek_07 |
Napisane: 2012-02-04, 19:36
|
|
|
Teoretycznie nic nie stoi na przeszkodzie, kombinuj kombinuj, hanki lubią ciasne miejsca :p, tylko jak są w ubrankach, żeby się nie powycierały |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Marek_07 |
Napisane: 2012-02-05, 20:22
|
|
|
Premium nie ma sensu, wrzuć staga 4, albo lepiej techa 214, ac r01, hanki czerwone |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Marek_07 |
Napisane: 2012-02-06, 17:10
|
|
|
Tech już dokłada nowe centralki do zestawów, powinny być wnet . Dokładnie weź tego acra zwykłego bo potem będzie problem z nadmiarem gazu, a ten będzie w sam raz. Kiedy się bierzesz za montaż? Moja renata już w weekend  |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Marek_07 |
Napisane: 2012-02-06, 18:29
|
|
|
Na 100% da rade, pamiętaj żeby filtr miał 2 wyjścia. Jeszcze trójniki do wody itp. cybanty też policz i zamów przy okazji, bo taką drobnicę to tanio policzą, wkrętki itp. a wcale tego mało nie będzie Potrzebujesz na chude wężyki: wtrysk- wkrętka 12 szt., wtrysk-rozdzielacz 12szt. podciśnienie 4szt. razem koło 30.. na grube węże (fi 12): co najmniej 8... cybanty pod fi 16 to zależy jak tam wodę doprowadzisz, ale minimum 4 cybanty pod fi 19 (zakładam, że takimi leci woda w aucie) też 4 wtedy tak na szybko policzone także do sprawdzenia |
|
 |
|